Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    RK 5216, Nemenčinės pagrindinė Švenčionių g. nuo miesto centro iki KK 102. Mieste virš 5 000 gyventojų.

    Gyvenimas verda. Daug komercijos pirmuose aukštuose, beveik jokių parkingų tarp pastatų ir gatvės, pastatukai skirtingi. Dviračių buvo pakankamai nemažai, jų judesys visur aplink dviračių taką, tik ne jame. Beveik pasiekiama nuo Vilniaus dviračių takais. Eismas tiltu per upę ramus, nes telpa tik viena mašina ir dviratis šalia.

    Click image for larger version

Name:	Nemencine.png
Views:	1672
Size:	717,3 kB
ID:	1874247
    Vilnius City Cycling Map by Road Surface // https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13

    1.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_143607.jpg
Views:	1641
Size:	1,17 MB
ID:	1874248

    2.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_143643.jpg
Views:	1635
Size:	1,06 MB
ID:	1874249

    3.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_143719.jpg
Views:	1627
Size:	1,07 MB
ID:	1874250

    4.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_143755.jpg
Views:	1637
Size:	1,27 MB
ID:	1874251

    5.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_143815.jpg
Views:	1647
Size:	1,22 MB
ID:	1874252

    6.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_143856.jpg
Views:	1646
Size:	1,19 MB
ID:	1874253

    7.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_143926.jpg
Views:	1648
Size:	1,07 MB
ID:	1874254

    8.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144004.jpg
Views:	1646
Size:	1,21 MB
ID:	1874255

    9.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144030.jpg
Views:	1643
Size:	1,13 MB
ID:	1874256

    10.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144115.jpg
Views:	1647
Size:	1,26 MB
ID:	1874257

    11.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144214.jpg
Views:	1649
Size:	1,06 MB
ID:	1874258

    12.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144313.jpg
Views:	1642
Size:	1,22 MB
ID:	1874259

    13.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144339.jpg
Views:	1652
Size:	1,54 MB
ID:	1874260

    14.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144428.jpg
Views:	1639
Size:	1,45 MB
ID:	1874261

    15.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144621.jpg
Views:	1641
Size:	1,47 MB
ID:	1874262

    16.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144654.jpg
Views:	1637
Size:	1,15 MB
ID:	1874263

    17.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144756.jpg
Views:	1646
Size:	1,46 MB
ID:	1874264

    18.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144815.jpg
Views:	1649
Size:	1,70 MB
ID:	1874265

    19.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144906.jpg
Views:	1629
Size:	1,95 MB
ID:	1874266

    20. Tako pabaiga.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_144934.jpg
Views:	1647
Size:	1,52 MB
ID:	1874267

    21. Atgal.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_145027.jpg
Views:	1639
Size:	1,70 MB
ID:	1874269

    22. Dar atgal.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210331_145330.jpg
Views:	1640
Size:	1,51 MB
ID:	1874268

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Gal kas žinote, ar kas nors dar bus daroma su neužbaigta atkarpa, matoma 24, 25 nuotraukose? Nes dabar privažiuojamieji keliai tik ligi elektros stulpo

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    [2 iš 2]


    23. LGBT spalvų apšvietimas ir užrašas „Endless summer night”. Tikras pogrindis.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_155613.jpg
Views:	1565
Size:	889,7 kB
ID:	1873543

    Kazkas cia humus labai megsta valgyti?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    [2 iš 2]

    19.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_154900.jpg
Views:	1308
Size:	1,17 MB
ID:	1873539

    20.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_155057.jpg
Views:	1299
Size:	1016,7 kB
ID:	1873540

    21.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_155351.jpg
Views:	2240
Size:	1,43 MB
ID:	1873541

    22.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_155501.jpg
Views:	1861
Size:	1,10 MB
ID:	1873542

    23. LGBT spalvų apšvietimas ir užrašas „Endless summer night”. Tikras pogrindis.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_155613.jpg
Views:	1565
Size:	889,7 kB
ID:	1873543

    24.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_155948.jpg
Views:	1308
Size:	1,05 MB
ID:	1873544

    25.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_160213.jpg
Views:	1303
Size:	1,05 MB
ID:	1873545

    26.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_160530.jpg
Views:	1301
Size:	1013,8 kB
ID:	1873546

    27.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_160825.jpg
Views:	1299
Size:	867,0 kB
ID:	1873547

    28.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_160935.jpg
Views:	1300
Size:	1,06 MB
ID:	1873548

    29.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_160936.jpg
Views:	1303
Size:	955,7 kB
ID:	1873549

    30.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_161048.jpg
Views:	1295
Size:	842,9 kB
ID:	1873550

    31. Giljotina didesniam saugumui.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_161229.jpg
Views:	1307
Size:	1,06 MB
ID:	1873551

    32.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_161317.jpg
Views:	1303
Size:	724,3 kB
ID:	1873552

    33. Gabenamas kariuomenės transportas 3-mis vilkikais.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_161426.jpg
Views:	1308
Size:	1,01 MB
ID:	1873553

    34. Atgal.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_161536.jpg
Views:	1305
Size:	921,1 kB
ID:	1873554

    35.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_161621.jpg
Views:	1296
Size:	925,6 kB
ID:	1873555

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nuo Vilniaus iki Nemenčinėlės palei Molėtų pl. – A14
    [1 iš 2]

    Click image for larger version

Name:	1_download.png
Views:	1347
Size:	879,5 kB
ID:	1873516

    Vilnius City Cycling Map by Road Surface // https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13

    Žamėlapyje paspaudus ant segmentų atsidaro tų ar netolimų apylinkių nuotraukos.

    1. Senas takas
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_152325.jpg
Views:	1305
Size:	786,9 kB
ID:	1873517

    2. Pereina į naują
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_152809.jpg
Views:	1307
Size:	1,05 MB
ID:	1873518

    3. Bortas prieš laiptus
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_152930.jpg
Views:	1315
Size:	1,68 MB
ID:	1873519

    4.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153023.jpg
Views:	1322
Size:	777,8 kB
ID:	1873520

    5.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153108.jpg
Views:	1312
Size:	1,51 MB
ID:	1873521

    6.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153209.jpg
Views:	1313
Size:	1,07 MB
ID:	1873522

    7.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153210.jpg
Views:	1305
Size:	1,32 MB
ID:	1873523

    8.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153259.jpg
Views:	1326
Size:	925,3 kB
ID:	1873524

    9.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153444.jpg
Views:	1320
Size:	970,5 kB
ID:	1873525

    10. Priekinis ratas paslydo 2 kartus už tų metalų. Pagal įstatymus pandusai dviračiams privalo būti iš neslydžios dangos.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153455.jpg
Views:	1320
Size:	1,22 MB
ID:	1873526

    11. Slidus net tas betonas kažkuo apdirbtas. Pagrindas banguotas.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153536.jpg
Views:	1313
Size:	881,0 kB
ID:	1873527

    12.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153600.jpg
Views:	1321
Size:	1002,5 kB
ID:	1873528

    13.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153719.jpg
Views:	1317
Size:	1,11 MB
ID:	1873529

    14.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_153932.jpg
Views:	1305
Size:	1,19 MB
ID:	1873530

    15. Tiek vedimo paviršius, tiek nukreipiamosios trinkelės veda į 110 km/h važiuojamąją dalį.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_154039.jpg
Views:	1314
Size:	1,13 MB
ID:	1873531

    16. Fallout: Vilnius District (leidžiu dėtis ant desktop'ų)
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_154311.jpg
Views:	1310
Size:	1,07 MB
ID:	1873532

    17.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_154603.jpg
Views:	1311
Size:	1,51 MB
ID:	1873533

    18.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210328_154646.jpg
Views:	1316
Size:	1,48 MB
ID:	1873534

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Buvau praleidęs šį sąrašą.

    Esant dabartiniam finansavimui, 2021 m. planuojama paskelbti viešuosius pirkimus pirmųjų 25 ruožų (apie 27 km) projektavimui. Pirminiais skaičiavimais šiems takams įrengti reikės apie 10 mln. eurų.

    Šiuo metu skaičiuojamas poreikis naujų pėsčiųjų ir dviratininkų takų valstybinės reikšmės kelių tinkle per gyvenvietes siekia 1852 km.
    Šaltinis

    Click image for larger version

Name:	Pesciuju ir dviratininku.jpg
Views:	1618
Size:	508,8 kB
ID:	1862804

    Pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūros gyvenvietėse įrengimo prioritetinė eilė

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Ačiū už pasidalinimą, buvo įdomu. Tai ką, visgi yra Lietuvėlėj pinigų?

    Šiaip čia, turbūt, pėsčiųjų ir dviračių tako ženklas stovi trasos pradžioje? Tai reiškia, viso labo, šaligatvį (nors ir asfaltuotą), kuriuo privalai važiuoti prievarta, o ne gatvėje trukdyti mašinoms.

    Tas pandusas, nepriklausomai ar ten viršuj dviračių takas, gali būti traktuotinas tik kaip neįgaliųjų pandusas ir tik šaligatvio dalis. Dviračių pandusai visai kitų charakteristikų: normalųs posūkių spinduliai, plotis nesiaurėjantis (na, kaip tuose užsienio pavyzdžiuose), o Lietuvoje dar privaloma ir neslystanti speciali danga (guminė, etc.). Taip pat, tikėtina, projektuojant dviračių tikrą pandusą, vietoj 10-ies kilpų, būtų bent per pus mažiau su papildomomis „plokščiomis salelėmis” (jei pakilimai ilgi).
    Net nebuvau atkreipęs dėmesio, kad čia ne dviračiams projektuota, nesusimąsčiau Vienoje nuotraukoje net matosi ženklas „pėsčiųjų takas“.
    Vadinasi, dviračių rampų įrengimas daug sudėtingesnis, nes reikia atitinkamai daugiau ploto ir pan. Kas dėl pinigų, tai jų trūkumu Alytus tikrai nesiskundžia, jau gal neliko neišgrįsto ar neišasfaltuoto kampelio
    O šiaip įdomu, kad į pastabas projektuotojai visgi atsižvelgia. Gal po truputį patobulės...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Ačiū už pasidalinimą, buvo įdomu. Tai ką, visgi yra Lietuvėlėj pinigų?

    Šiaip čia, turbūt, pėsčiųjų ir dviračių tako ženklas stovi trasos pradžioje? Tai reiškia, viso labo, šaligatvį (nors ir asfaltuotą), kuriuo privalai važiuoti prievarta, o ne gatvėje trukdyti mašinoms.

    Tas pandusas, nepriklausomai ar ten viršuj dviračių takas, gali būti traktuotinas tik kaip neįgaliųjų pandusas ir tik šaligatvio dalis. Dviračių pandusai visai kitų charakteristikų: normalųs posūkių spinduliai, plotis nesiaurėjantis (na, kaip tuose užsienio pavyzdžiuose), o Lietuvoje dar privaloma ir neslystanti speciali danga (guminė, etc.). Taip pat, tikėtina, projektuojant dviračių tikrą pandusą, vietoj 10-ies kilpų, būtų bent per pus mažiau su papildomomis „plokščiomis salelėmis” (jei pakilimai ilgi).

    Dėl taip savižudiškai suprojektuotų nusukimų ties slaiptais, teko susidurti ir Vilniuje, projektuojant Baltojo tilto rekonstrukciją. Siunčiau pastabą tam potencialiam žudikui (iš Vilniaus plano, haha), turbūt sudrėko (pažastys) bedėkojant:

    Feb 20, 2018
    Labas rytas,

    1. Pastebėjimas dėl posūkio tikrai vertingas,. Reikės formuoti fizinę kliūtį ir labiau informuoti dėl posūkio. Labai ačiū, už šį komentarą, tikrai geras pastebėjimas. Dėl laiptų perkėlimo reikės pažiūrėti bendroje kompozicijoje, bet manau irgi galima sprendimas. Tačiau visi šie nedideli laiptai prie tilto yra tik šalutiniai ir bus naudojimi gana retai, pagrindinis srautas vistiek trauks tiltu.

    2. Dėl šių laiptų atsakau taip pat, tai rečiau naudojami laiptai, bet vis tiek gal labiau reikalingi šioje pusėje nes kitoje pusėje galima nusileisti tilto nuolydžiu.

    3. Visi dviračių takai projektuomia žemiau (per nusklembtą bortą). Bet dėl posūkių ir laiptų butinai reikės ženklinimo ir informacijos.

    Labai dėkui už pastebėjimus.

    Click image for larger version  Name:	VP 17-250-8.jpg Views:	0 Size:	2,57 MB ID:	1849182
    Aišku, kai įsabačins tą tvorą, tai įdomu ar bus išlaikytos saugos zonos. Na, bijau, kad patirtis jau sako, ko galima tikėtis.

    P. S. Na stebėsim, kaip ten bus nusklembti bortai ant tilto. Virš T. Narbuto g. sukniso viską kapitaliai ir nieko neliko panašaus į tai, kas buvo suderinta su visuomene, net per 2 viešus svarstymus. Tuo tarpu Šimašius juostą kirpo ir šypsojosi žurnalistams atidarymo metu, o už metro nuo jo, paspsirtukininkai skundėsi labai slidžia dažyto betono danga.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Įdomumo dėlei įdėsiu dviračių taką Lietuvoje su dideliu aukščio skirtumu, nes gal ne visi matę. Jis yra Alytuje, prie Tūkstantmečio tilto.
    Skirtumas tarp aukščiausios (ant terasos) ir žemiausios (šalia Nemuno) tako dalies – 50 metrų.
    Leidžiantis nuo viršaus, dviračių takas eina palei gatvę, aukščių skirtumas apie 20 m, nuolydis 6 %.
    Tada takas su vienu pabangavimu nuo pylimo leidžiasi žemyn ir čia reikia pravažiuoti dar 5 „serpantinus“ („V“ formos takas). Pabaigoje yra dar vienas V. Pėstieji gali lipti tiesiai laiptais.

    Click image for larger version  Name:	dviraciu takas.png Views:	0 Size:	1,86 MB ID:	1849164

    Tiesa, saugumo prasme galėjo būti viskas labiau apgalvota. Atvažiuojant nuo viršaus, kai kairėje prasideda pirmoji „V raidė“, čia reikia staigiai sukti į kairę. Laiku nepasukus galima nudardėti laiptais. Nėra jokių įspėjamųjų ženklų. Kaip šitoj nuotraukoj:

    Click image for larger version  Name:	tiltas.png Views:	0 Size:	3,17 MB ID:	1849165

    Click image for larger version  Name:	tiltas.png Views:	0 Size:	1,99 MB ID:	1849166

    Šiaip jau visi posūkiai gana staigūs bei takas gana siauras, todėl jų neišeis įveikt, jeigu važiuosi greičiau, negu eitų pėstysis. Tad ties kitomis „V raidėmis“ nudardėt mažai šansų.
    Vaizdai iš drono: https://www.youtube.com/watch?v=41Qf...raidantiKamera

    Apibendrinant, takas neblogas. Gal ir Vilniuje kur nors tokia schema tiktų (tik reikėtų paplatinti).
    Paskutinis taisė taccido; 2020.12.24, 16:17.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Plungė, Laisvės g. Tiesiamas dvirtakis (kelio rekonstrukcija su apšvietimu ir t.t.) pagal naujus standartus. Maloniai nustebino, kad gatvė palikta pakankamai siaura.

    Click image for larger version

Name:	20200801_131438.jpg
Views:	906
Size:	230,3 kB
ID:	1818363

    Numatoma per artimiausius 2 metus rekonstruoti pagrindines 2 gatvių ašis nuo priemiesčio dvirtakio iki centro, įrengiant dvirtakius.
    Šulinys aukštokas atrodo. Visi taip ar čia vienas išskirtinis toks?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    "Blogiausiu" atveju galės vaikai saugiai važinėtis.
    Tamsiu paros metu ramiau. Kai lija, šlapia patogiau.

    Čia kai kurie "kaimiečiai" iš prekybcentrio aikštelės nemoka išsukti be ratų praslydimo.

    Bile tik daugiau miesteliuose tokių rekonstrukcijų. Tokiais tempais Iki 2030 sunku bus įsivaizduoti kaip gyvenome be takų sistemos.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Biski nematau logikos tokios kategorijos gatveje tiesti atskira dviraciu taka.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Plungė, Laisvės g. Tiesiamas dvirtakis (kelio rekonstrukcija su apšvietimu ir t.t.) pagal naujus standartus. Maloniai nustebino, kad gatvė palikta pakankamai siaura.

    Click image for larger version

Name:	20200801_131438.jpg
Views:	906
Size:	230,3 kB
ID:	1818363

    Numatoma per artimiausius 2 metus rekonstruoti pagrindines 2 gatvių ašis nuo priemiesčio dvirtakio iki centro, įrengiant dvirtakius.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dviračių takas: A14 (Vilnius-Utena)

    Vaizdas iš vakarinės pusės Vilniaus kryptimi. Po pusmečio darbai vyksta vis dar toje pačioje vietoje. Tako plotis geras. Visgi gaila, jog ne požeminė pervaža (be laiptų), nes toliau tęsiasi dviračių takas kitoje kelio pusėje (persikėlus per viaduką) ir nuo Vilniaus ribos lieka senai pastatyta atkarpa – labai siaura, kad sunku prasilenkti dviems, o vis dėl sunešamo smėlio ir pavojinga paslysti plentinėmis padangomis. Valo tik kartą metuose, o tas asfalto bortelis sulaiko nešamą smėlį nuo kelio.

    Click image for larger version

Name:	20200327_164806.jpg
Views:	1366
Size:	196,3 kB
ID:	1792464

    Vaizdai sukantis atgal (nuo Vilniaus krypties):

    Click image for larger version

Name:	20200327_164858.jpg
Views:	1419
Size:	187,7 kB
ID:	1792465

    Click image for larger version

Name:	20200327_164907.jpg
Views:	1364
Size:	190,9 kB
ID:	1792466

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Tai kad net Sostinės regiono 192.5 km skamba kaip iš fantastikos srities, nebent įskaičiuoti zuokiniai patepliojimai ant šaligatvių, Kauno apskrity gal už takus apskritai ima visus šaligatvius (o ko ne dviračių takas jei važiuot galima?)

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Negi 2017-2018 Kaunas nutiesė 120km dviračių takų??? Ten gal per 100 suklydo, tada patikėčiau, kad panašiai su Vilnium.
    Gyrėsi berods, kad daugiausiai Lietuvoje kilometrų nuties Kauno mieste. Dauguma takų yra po paprastųjų/kapitalinių remontų tiesiog perasfaltuoti šaligatviai, kai kurie gal net pėsčiųjų/dviračių tako ženklų neturi, bet galimai priskirti dviračių takams, turbūt su sąlyga, norit važiuojat gatve, norit šaligatviu. Dar reiktų nepamiršti, kad Kauno apskrities miesteliuose irgi galėjo būti tvarkomi takai ir jie buvo priskirti pėsčiųjų/dviračių takams. Plius, Kauno apskritis tankiau gyvenama.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Negi 2017-2018 Kaunas nutiesė 120km dviračių takų??? Ten gal per 100 suklydo, tada patikėčiau, kad panašiai su Vilnium.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Neaišku dėl duomenų patikimumo. LAKD dar tik pradeda/žada inventorizuoti dviračių takus. Savivaldybės gali būt net nepradėjus jų inventorizuot.

    Kodėl Kauno apskrityje galimai daugiau dviračių takų nei Vilniaus apskrityje (Sostinės regione, kuriam priklauso Ukmergė). Didesnis gyventojų tankumas visame regione ir palankesnis dviračiams reljefas. Kauno apskrityje vyrauja lygumos, o Vilniaus apskritis yra kalvota, netgi aukščiausia Lietuvos kalva yra Vilniaus apskrityje.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.04, 20:31.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pagal rodikliu duomenu baze Vilniuje dviraciu taku tiek pat kiek Siauliuose, o Kaune dvigubai daugiau. Rimtai?

    Click image for larger version

Name:	Rodiklių duomenų bazė - Oficialiosios statistikos portalas.png
Views:	591
Size:	10,9 kB
ID:	1773644

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Perkastas visas ruožas, bet kol kas nemačiau daugiau progreso. Buvau prieš kokią savaitę. Yra tikimybė, kad darbus tęs po žiemos.

    Kalino atkarpa (į dešinę/rytus) tik projektas, bet turėtų pabaigti iki sausio.

    Komentuoti:

Working...
X