Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Lerntvario miestas. Rekonstruota geležinkelio pervaža į dviejų lygių. Pertvarkytas greta esantis parkas. Ružava – trinkelės, oranžinė – asfaltas, gelsva – žvyrkelis, ruda – medis, juoda – esamos statybos.
Žemėlapis: https://www.google.com/maps/d/edit?m...564426283&z=16
Įvažiuojant į sankryžą iš šiaurės į rytus:
Įvažiuojant į sankryžą iš vakarų į šiaurę.Projekte buvo dviračių ir pėsčiųjų ženklas, bet įrengė tik draudžiamąjį dviračiams. Gyvenoamosios ir gyvenamosios pabaiga ženklai nusukti skersai:
Įvažiuojant į sankryžą iš pietų į rytus:
Įvažiuojant į sankryžą iš rytų į vakarus:
Įvažiuojant į sankryžą iš rytų pro šiaurę į vakarus:
Važiuojant link sankryžos iš vakarų į rytus.Viename tunelio gale yra bėgiai dviračiams per laiptus, o kitame gale status nuvažiavimas:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Prieš pusmetį ES pastatė dviračių taką Nemenčinėje. Šaunuoliai, kad veja atskyrė takus (Vilnius dar to nesupranta, tik prašymai pavieniams projektuotojams kartais padeda, kartais ne), gaila nėra punktyrų.
Nemenčinės mieste įrengtos sporto aikštyno, pėsčiųjų-dviračių takų ir viešosios erdvės
https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...sosios-erdves/
Nuo 12:40 min.:Kalno g. 16 B, Nemenčinės m., Vilniaus r., įrengtos atskiros trasos su tikslu atskirti dviratininkų ir pėsčiųjų judėjimo srautus, gyventojų saugumui užtikrinti.
EDIT: nesigauna video paleisti nuo nustatyto laiko.Paskutinis taisė dondc; 2022.06.18, 19:44.
Komentuoti:
-
Tas pats, ne kitas.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Kaip kitas forumietas viršuje rašė, kažkas jau skelbiama pastaboms visokioms dviračių asociacijose. Tai greičiausiai po kažkokių korekcijų atsiras ir viešas žemėlapis su planais.
Komentuoti:
-
Kaip kitas forumietas viršuje rašė, kažkas jau skelbiama pastaboms visokioms dviračių asociacijose. Tai greičiausiai po kažkokių korekcijų atsiras ir viešas žemėlapis su planais.Parašė alga Rodyti pranešimą
Kai ministerija paskelbė, kad tą planą kuria, žadėjo kažkada pavasarį jį paskelbt.
Komentuoti:
-
Kai ministerija paskelbė, kad tą planą kuria, žadėjo kažkada pavasarį jį paskelbt.Parašė Resutas Rodyti pranešimąO įdomu kada prieimas prie žemelapio bus? o gal jau ir dabar galima nuoroda gauti pasižvalgyti?
Komentuoti:
-
Bendrai visoje Lietuvoje kalbama, ne tik apie jūsų minima vieta.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kur galima paskaityti apie finansavimą pvz Kaunas- Klaipėda dviračių takui, kuris yra apie 250 km ilgio? Tai įspūdingiausias visų laikų dviračių takų projektas turbūt bus LT istorijoje, o jokio piaro apie tai nėra.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-finansavimas
„Preliminariais skaičiavimais, iki 2030 metų šalia valstybinės ir vietinės reikšmės kelių turėtų būti nutiesta apie 1300 km dviračių takų. 1300 km – tai beveik kaip tiesus atstumas nuo Vilniaus iki Amsterdamo. Kur atsiras nauji takai ir kaip įgyvendinami projektai, Nacionaliniame dviračių takų plėtros plane galės matyti visų miestų ir rajonų gyventojai“, – savivaldybių konferencijoje „Laisvė judėti“ pristatydama Nacionalinį dviračių takų plėtros planą sakė susisiekimo viceministrė A. Vaiciukevičiūtė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kur galima paskaityti apie finansavimą pvz Kaunas- Klaipėda dviračių takui, kuris yra apie 250 km ilgio? Tai įspūdingiausias visų laikų dviračių takų projektas turbūt bus LT istorijoje, o jokio piaro apie tai nėra.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Na finansavimas kaip ir skirtas, pagrindinems trasoms gal ir turėtų užtekti.
O įdomu kada prieimas prie žemelapio bus? o gal jau ir dabar galima nuoroda gauti pasižvalgyti?
Komentuoti:
-
Na finansavimas kaip ir skirtas, pagrindinems trasoms gal ir turėtų užtekti.Parašė Gator Rodyti pranešimąČia kiek dešimtmečių į priekį prireiks, kol Kaunas - Klaipėda vien dviračių takais galima nuvažiuoti bus kaip parodyta šiuose planuose?
Ta prasme ar čia realūs konkretūs planai, ar tik pasiūlymai kur norėtųsi turėti takus?
O įdomu kada prieimas prie žemelapio bus? o gal jau ir dabar galima nuoroda gauti pasižvalgyti?
Komentuoti:
-
Čia kiek dešimtmečių į priekį prireiks, kol Kaunas - Klaipėda vien dviračių takais galima nuvažiuoti bus kaip parodyta šiuose planuose?
Ta prasme ar čia realūs konkretūs planai, ar tik pasiūlymai kur norėtųsi turėti takus?
Komentuoti:
-
Ne, netik. Ministerija komentarų paprašė iš LDB, Lietuvos dviračių sporto federacijos bei Lietuvos dviračių verslo asociacijos. Dėl spalvų gan painu, bet daugmaž šviesiai žalia – planuojami takai prie vietinės reikšmės kelių, tamsiai žalia – planuojami taikai prie valstybinės reikšmės kelių, o melsvesnė – egzistuojantys takai.Parašė Resutas Rodyti pranešimąO tai tik LDB nariai gali siūlyti?
O spalvos ką reiškia beje?
Komentuoti:
-
Žinau, kad šitam forume yra nemažai žmonių, turinčių argumentuotas nuomones apie dviračių infrastruktūros vystymą ir galinčių siūlyti patobulinimus. Pasiteiravęs apie šitą planą Lietuvos dviratininkų bendrijos FB, buvau pakviestas tapti bendrijos nariu. Bendrija iš Susisiekimo ministerijos yra gavus prieigą prie rengiamo plano ir prašymą teikti pastabas. Deja, žemėlapis dar ne viešas.Parašė dondc Rodyti pranešimąPristatytas Nacionalinis dviračių takų plėtros planas: infrastruktūrai gerinti – tris kartus didesnis finansavimas
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-finansavimas
Neformaliai šnekant, tas planas yra toks suneštinis balius, kur ministerija savivaldybių paprašė suvesti turimus takus ir pasiūlyt naujus savo teritorijoje, ir viską sudėjo į ArcGIS. Skirtingose savivaldybėse tiek pasiūlymų kokybė, tiek kiekiai labai skiriasi. Jei norite prisidėti prie šio plano tobulinimo, gal dar nevėlu tapti LDB nariu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tęsiant vilniečių kelionę iki artimo „Regitros” padalinio esančio už miesto. Pirmoji pranešimo dalis temoje [VLN] Dviračių takai Vilniuje.
Pašonėje nauji biurai ir sandėliai:
Kelio sutrumpinimas šalia dviračių žemėlapio stendo bei požeminio dviratininkams tinkamo tunelio:
Atšaka į gyvenvietes:
Takas bet kuriuo atveju nutrūksta tiek nusukant, tiek važiuojant palei automagistralę. Nusukus, kur ramiau:
Vaizdas atgal nuo „Regitros” link Vilniaus:
Stiklinis „Regitros” pastatas, šalia kurio nėra dviračių stovų, kurių reikalauja įstatymas. „Regitra” yra valstybės įmonė, beje. Yra tik nelegalūs žemi stovai prie šalia esančios degalinės kitame sklype toliau:
Įmečiau pasiūlymą į oficialią „Regitros” padalinio pasiūlymų dėžę, kad įsirengtų stovus.
Dviračių takai, kur oranžinė linija. Geltona – automobilinis kelias:
https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13Paskutinis taisė dondc; 2022.03.04, 14:21.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Iškart už Vilniaus šiaurinės ribos, kilpa nuo Molėtų pl. pro Kaliną vėl į Vilnių.
Tako pabaigoje, antrą kartą befotografuojant ir bestoviniuojant mane išgąsdino ir nuvijo šuo iš gretimo neaptverto sklypo. Rudenį pranešiau 112, bet dabar įtariu, jog galima šuniui būti nepririštam savo sklype? Kol nesuvalgė žmogaus – tol legalu?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
apmoketa piar uz zmoniu pinigus.. realiai net projekto nera didziajai daliai.
Komentuoti:
-
Alytaus takas į abi puses būtų apie 11-12 km ilgio
BNS 2022.01.09
Alytuje planuojama abi Nemuno pakrantės puses tarp dviejų sujungti dviračių ir pėsčiųjų taku.
„Jungsime dviračių takus, turėsime galbūt gražiausią dviračių taką Lietuvoje – sujungsime abi Nemuno pakrantes“, – BNS sakė miesto meras Nerijus Cesiulis. „Nuo Dainų slėnio iki Tūkstantmečio tilto abiem pusėmis bus galima apvažiuoti“, – pridūrė jis.
Jo teigimu, jau paruoštas dviračių tako projektas nuo Antano Juozapavičiaus tilto iki Tūkstantmečio tilto, viešuosius pirkimus ketinama pradėti kovo pabaigoje.
Kitoms atkarpoms projektus ketinama ruošti artimiausiu metu, neparuoštas yra serpantino projektas prie Baltosios rožės tilto iš piliakalnio pusės. (...)
Anot mero , abi Nemuno pakrantes dviračių taku norima sujungti per dvejus metus, viskas turėtų atsieiti apie 2,5 mln. eurų.
„Takas jungtų ir visus tiltus, ir istorines vietas. Žmogus, apvažiavęs tokį ratuką, grįžęs namo tikrai jaustų, kad jis važiavo“, – kalbėjo N.Cesiulis.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-taku-21999162
Komentuoti:
-
Pristatytas Nacionalinis dviračių takų plėtros planas: infrastruktūrai gerinti – tris kartus didesnis finansavimas
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-finansavimas
Preliminariais skaičiavimais, iki 2030 metų šalia valstybinės ir vietinės reikšmės kelių turėtų būti nutiesta apie 1300 km dviračių takų. 1300 km – tai beveik kaip tiesus atstumas nuo Vilniaus iki Amsterdamo. Kur atsiras nauji takai ir kaip įgyvendinami projektai, Nacionaliniame dviračių takų plėtros plane galės matyti visų miestų ir rajonų gyventojai. <...>
Nuo 2022 m. naujiems dviračių ir pėsčiųjų takams tiesti ir rekonstruoti planuojama skirti tris kartus didesnį finansavimą. Iki 2030 m. iš viso ši suma sudarys daugiau nei 300 mln. Eur, bus finansuojama Kelių priežiūros ir plėtros programos, Europos Sąjungos bei kitų papildomų priemonių lėšomis. Kasmet planuojama iš Kelių priežiūros ir plėtros programos ne mažiau kaip 5 proc. skirti darnaus judumo priemonėms įgyvendinti ir ne mažiau kaip 5 proc. saugaus eismo priemonėms įgyvendinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: