Parašė Čikupakas
Rodyti pranešimą
2. Dėl tiesių linijų sutinku, bet abejoju dėl greitkelių naudojimo dviračiams bendruoju atveju. Įdomu būtų išgirsti kitų argumentus dėl šio P. Korėjos pavyzdžio.
3. Lietuva tarp šalių, kur nei šilta, nei šalta kas čia suprojektuota, nors manau galim teigiamai nustebinti pasaulį. Minėjau didžiąsias šalis, kurios garsėja neigiama reputacija dėl saugios ir logiškos infrastruktūros vystymo. Geležinkelius paminėjau kaip variantą (greitesnis judėjimas, aišku savaime, kad turi būti susijusi dviračių infrastruktūra). Net keista būtų galvoti, kad iš nepagarbos dviratininkams. Aš tiesiog žiūriu į visumą. Dviratis tiesiog yra darnaus judumo ašis kaip ko gero genialiausios visų laikų judėjimo priemonės, toliau eina geležinkelis ir dar toliau visa kita (ne auto/elektromobilis pirmas).
Komentuoti: