Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Lietuvoje apsilankęs EK narys paragino sutvarkyti tarptautinės dviračių trasos ruožą
    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...oza-221-676743
    Šveicarijoje atliktas tyrimams rodo, kad dviračiu keliaujantis turistas išleidžia 35 eurus per dieną, automobiliu – 10 eurų.
    Geriausiai dviračių takai išvystyti Kauno apskrityje, Žemaitijoje ir pajūryje. Dar Lietuvoje reikia nutiesti apie 200 kilometrų, kad visi takai būtų sujungti į vieną bendrą dviračių trasą. Tai, pasak Susisiekimo ministerijos departamento direktoriaus Gražvydo Jakubausko, galima būtų įgyvendinti per penkerius metus.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kelyje 4004 Kuršėnai-Smilgiai-Aukštelkė, ties Raizgiais pradėtas tiesti beveik 1 km dviračių/pėsčiųjų takas. Praėjusias metais nutiesta apie 1 km tarp Raizgių ir A11/Auktelkės, o šiais nuties trūkstamą dalį iki Bubių tvenkinio, "Šiaulių jūros", bus patogiau ir saugiau privažiuoti.

    Pėsčiųjų ir dviračių tako valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4004 Kuršėnai-Smilgiai-Aukštelkė 20,500-21,353 km ruože projektavimas ir tiesimas

    http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...pirkimus/19112

    07 19







    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Radio laida su Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininku ir policijos atstovu
    apie dviračių takų infrastruktūra, bėdas, finansavimą.
    LRT vasaros studija 2016-06-15 11:05
    http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1...ration=2842000

    Berods Klaipėdoje: skiriama 30% miesto biudžeto gatvėm ir tik 0,5% dviračių takam.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O kas liečia automobilių ar arklių vežimų eismą dviračių takais, tai pasiūlykit įrengti kuoliukus per vidurį tako ir į šonus, kad prasitęstu gerokai į pievą. Nebevažinės gal. Gaila aišku, ne kad pravažiuos vežimas, bet, manau, dviračių tako danga ne tokia atspari svoriui ir labai greit gali susigadinti takas.
    Kelių direkcijai jau pranešta ir pasiūlyta įrengti kuoliukus.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dėl bortelių, tai bent Vilniuj dviračių problemų teminiam žemėlapyje didelis aukščių skirtumas įvardijamas kaip problema ir jas oficialiai įsipareigoja ilgainiui išspręsti / perkloti. Jas registruoja. Normalus skaitosi 1 cm skirtumas. Dėl kitų matmenų nežinau jau.

    O kas liečia automobilių ar arklių vežimų eismą dviračių takais, tai pasiūlykit įrengti kuoliukus per vidurį tako ir į šonus, kad prasitęstu gerokai į pievą. Nebevažinės gal. Gaila aišku, ne kad pravažiuos vežimas, bet, manau, dviračių tako danga ne tokia atspari svoriui ir labai greit gali susigadinti takas.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    gal kas žino ar yra kokie reikalavimai bordiūrų aukščiui ties kiemais kai daro "dviračių ir pėsčiųjų takus",nesenai Kapsuke šalia Kauno gatvės vienoj atkarpoj atseit padarė tik kad reik BMX ar MTB norint kai kur važiuot, nes suleidimas tai nuo normalaus ~1 iki 5cm kaip pataikė..., jau nekalbant kad sugebėjo itin nelygiai išasfaltuot

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Praėjusiais metais rekonstruotas A11 ruožas tarp Šiaulių ir viaduko per geležinkelį.

    Rangovai buvo palikę dviračių tako broką. Reikia šiek tiek pagirti Kelių direkciją ir projekto rangovus, kad labai greitai sureagavo į mano skundą ir vos po kelių dienų pradėjo remonto darbus. O jau maniau, kad numos ranka į mano kritiką. Maloniai nustebino.

    05 24



    Tik juokingi pasirodė jų pasakymai apie tai, kad objektas buvo priimtas komisijos. Kokia ten komisija jei nekreipia dėmesio į išartą dviračio tako dangą, kuri tokia buvo dar prieš baigiant rangos darbus.



    Toks brokas komisijos nesudomino...Nuotraukos darytos 2015 m. rugpjūčio 15 d., komisija objektą priėmė rugsėjo 7 d.

    2015 08 15



    Plius, panašu, kad kažkas važiuoja, greičiausiai automobiliais, dviračiu/pėsčiųjų taku, ties Kuzavinėmis. Taip turbūt nori sutaupyti kelis kilometrus, kad nereikėtų važiuoti iki Kužių ir apsisukti.

    O tarp Amalių ir Kužių ,dviračių taku, tikrai, 100 %, dažnai pravažiuojama arklio traukiamu vežimu, nes pats mačiau savo akimis. Tokie tad taupymo rezultatai....

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.06.01, 22:43.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Informatyvi šviežia svetainė apie įvairius mitus, negandas, baimes minant dviratį bei skiriamas dėmesys dviračių takams

    www.cyclingfallacies.com

    Don’t be fooled by common myths about cycling – use these explanations to help spread the truth!

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Dviratininkams/pėstiesiems kertantiems šią nuovažą visada įjungtas raudonas signalas. Jei nori būti doras pilietis, net jei ir aplinkui nėra nė gyvos dvasios, teks sustoti ir paspausti "laukite"....

    Be to čia taip pat nėra dviračių tako žymėjimo ir šviesoforo dviratininkams, nors visame ruože įrengtas dviračių/pėsčiųjų takas. Kitaip tariant, pagal taisykles čia dviratį reikia persivesti ? Tiesio super...



    Kitoje sankryžos pusėje link Kužių praėjusiais metais įrengti nauji šaligatviai. Bet tema ne apie tai....



    Situacija ties Amaliais tokia pati kaip ir prie Kužių.

    Norint būti pilietišku dviratininku ar pėsčiuoju ir čia reikia sustoti ir laukti (tiesa, tikrai neilgai), nors jei aplink nėra nei vieno automobilio ... Šviesoforo dviratininkams ar dviračių tako žymėjimo čia taip pat nėra, nors, kaip jau minėjau, visame ruože įrengtas dviračių takas. Jokio nuoseklumo....



    Bendras įspūdis teigiamas, bet situacija su Amalių ir Kužių sankryžomis absurdiška. Jokio ženklinimo ar atskirų šviesoforų dviratininkams, nors visame ruože yra dviračių (ir pėsčiųjų) takas. Dar reikia neužmiršti, kad norint pagal taisykles kirsti šias sankryžas reikia nulipti nuo dviračio .
    Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.01, 14:25.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ties sankryža netoli Kuzavinių įrengtas šviesoforas. Nėra nei dviračių tako žymėjimo, nei šviesoforo dviratininkams. Projektuotojai apie dviratininkus pamiršo ?



    Takas link Kužių.



    Link Šiaulių.



    Ties Kužiais pasitinka šviesoforai.



    Trumpa tako atkarpa link Kužių.

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.01, 14:20.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Vakar pramyniau praėjusių metų rudenį baigtą rekonstruoti ruožą tarp Šiaulių - Kužių/viaduko per geležinkelį. Šalia viso ruožo įrengtas dviračių takas. Viso jo nefotografavau, tik kai kuriuos į akis kritusius dalykus.

    Nuotraukos nuo ruožo pradžios netoli A18/A11 sankryžos link Kuršėnų.

    03 28

    Dviračių/pėsčiųjų takas link Kuršėnų.



    Link Šiaulių. Čia dviračių/pėsčiųjų takas kol kas sujungtas tik su šunkeliu link Švendrelio sodų.



    Dviračių/pėsčiųjų takas nusuka čia. Bet panašu, kad ši situacija ganėtinai greitai turėtų pasikeisti.



    Vaizdelis atgal.



    Kadangi jau paskelbtas konkursas dėl A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 iki 5,49 km rekonstravimo, greitai turėtų atsirasti dviračių takas, kuris sujungs dvi jau esamas atkarpas. Žemėlapyje raudonai pažymėta A11 atkarpa, kuri bus rekonstruota į 2+1, toje dalyje dviračių takas jau yra. Juodai pažymėtas ruožas, kuriame bus nutiestas dviračių/pėsčiųjų takas.

    Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.01, 14:19.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Vingis ties Amale.



    Žvilgsnis atgal.



    Amalė.



    Už Amalės



    Žvilgsnis atgal.



    Priekyje sankryža ties Amaliais.



    Žvilgsnis atgal.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.16, 21:08.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Čia praverstų kokia nors užtvara, nes šia tako atkarpa gali susigundyti pasinaudoti ir automobilių vairuotojai.



    Baigta paskutinė pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpa tarp Kužių ir Amalių.



    Žvilgsnis atgal



    Tikiuosi šios brokuotos tako dalys bus sutvarkytos, nes, nors taip ir neatrodo, bet čia ganėtinai gilios duobės.



    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.16, 21:14.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Čia takas eis per salelę.



    Už susikirtimo.



    Žvilgsnis atgal.



    Takas ties Lukšiais. link Kuršėnų.



    Sutvarkė ir brokuotą tako dalį netoli Kužių.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.16, 21:17.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nuotraukos iš jau beveik galima sakyti visiškai baigto dviračių tako tarp A18/A11 sankryžos ir viaduko per geležinkelį prieš Kuršėnus.

    Tako pradžia. Gaila, bet jis nusuka į sodus. Tikiuosi taip bus ne amžinai.



    Manau, kad takas tikrai tilptų kelio juostoje, jei kada nors šį taką bus siekama pratęsti link Šiaulių.



    Kol kas takas nusuka į šunkelį/sodus.



    Žvilgsnis link Kuršėnų.



    Tokių suoliukų gerokai per daug....

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.16, 21:13.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied


    Link Šiaulių



    Pabaiga.



    Atgal link Šiaulių.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 15:04.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Kuršėnų.





    Takas link Kuršėnų. Nuo čia iki Amalių ant dviračių tako dar trūksta asfalto.



    Link Šiaulių.



    Už Amalių. Takas link Kuršėnų.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 15:04.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    O čia bandymas defektus paslėpti po žemės sluoksniu. Kažin ar ilgalaikėje perspektyvoje toks bandymas paslėpti defektus pasiteisins. Gal reikėtų kreiptis į techninę priežiūrą atliekančią AB "Problematika".



    Takas link Šiaulių.



    Sankryža ties Kužiais.



    Takas link Kužių.



    Takas link Kužių kitoje gatvės pusėje.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 15:06.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Kužių.





    Atgal link Šiaulių.



    Link Kužių.



    Defektai.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 15:05.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Šiaulių.



    Nuo kelio.





    Jungiamasis kelias. Link Kuršėnų.



    Link Šiaulių.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 15:02.

    Komentuoti:

Working...
X