Nuo Palangos autobusų stoties iki Senosios perkėlos yra beveik 30 km. Smiltynės takas bent jau iki Juodkrantės galėtų būti ir lygesnis. O už Šventosios nelabai ką jau ir yra veikt, nebent minama pas kaimynus latvius, kuriems ne tik kad dviračių takai dar neįdomūs, bet ir žvyrkelių begalė neasfaltuotų.
Įstrigo tik kelio ilgis. Pats ne kartą esu važiavęs Palanga - Klaipėda ir kelias nebuvo ilgesnis negu 25 km. Gal mano spidometras sugedęs, kad visais 10 km rodo mažiau? Beje, kelias į Klaipėdą iš Palangos yra tikrai geras. Karklė - Klaipėda kelias toks pat geras, kaip ir Palanga - Karklė. Pakankamai naujas, gal vietomis tik jau spėjęs iš šonų apaugti. Bet lygus ir malonus važiuoti.
Iš tiesų, ta atkarpa labai gera. Toliau dar neteko važiuoti (link Nidos). Užtat teko važiuoti link Šventosios ir iki Latvijos sienos pagal dviračių taką. Iki Šventosios viskas čiki piki, toliau - šakės. Takas baigiasi, tenka važiuoti miško keliukais, vėliau pagrindiniu automobilių keliu iki pat Latvijos sienos. Keista, kad nesutvarko. Bet gal ir nėra tikslo - nieko ten nepamatysi prie sienos?
O kas trukdo persivaryt dviračius per 'bezdžionių tiltą' ir toliau mint už 'Energetiko' pasukus kairiau pro siurblinę žvyr/smėlkeliu visai šalia kopų? Normalus ten keliukas, o ir žmonių neprūdai. Juolab padarius normalų asfaltą ten pagausėtų 'ramybės ieškotojų' kaip kad ir dabar yra Papės apylinkėse.
Į šiaurę nuo Šventosios eina kuršių kelias (nepamenu, koks tiksliai jo atstumas, ir jis nėra tiesus kaip styga). Tuo pačiu, nutiesus normalų (puikaus vis tiek neties) dviračių taką nuo Šventosios iki valstybinės sienos, atsirastų didesnė galimybė bent jau dviratininkams pavažiuoti toliau nuo karštomis vasaros dienomis perpildytų Palangos ir Šventosios paplūdymių bei laisviau nusimaudyti jūroje.
Teko važiuoti link Šventosios ir iki Latvijos sienos pagal dviračių taką. Iki Šventosios viskas čiki piki, toliau - šakės. Takas baigiasi, tenka važiuoti miško keliukais, vėliau pagrindiniu automobilių keliu iki pat Latvijos sienos. Keista, kad nesutvarko. Bet gal ir nėra tikslo - nieko ten nepamatysi prie sienos?
Į šiaurę nuo Šventosios eina kuršių kelias (nepamenu, koks tiksliai jo atstumas, ir jis nėra tiesus kaip styga). Tuo pačiu, nutiesus normalų (puikaus vis tiek neties) dviračių taką nuo Šventosios iki valstybinės sienos, atsirastų didesnė galimybė bent jau dviratininkams pavažiuoti toliau nuo karštomis vasaros dienomis perpildytų Palangos ir Šventosios paplūdymių bei laisviau nusimaudyti jūroje.
Įstrigo tik kelio ilgis. Pats ne kartą esu važiavęs Palanga - Klaipėda ir kelias nebuvo ilgesnis negu 25 km. Gal mano spidometras sugedęs, kad visais 10 km rodo mažiau? Beje, kelias į Klaipėdą iš Palangos yra tikrai geras. Karklė - Klaipėda kelias toks pat geras, kaip ir Palanga - Karklė. Pakankamai naujas, gal vietomis tik jau spėjęs iš šonų apaugti. Bet lygus ir malonus važiuoti.
Iš tiesų, ta atkarpa labai gera. Toliau dar neteko važiuoti (link Nidos). Užtat teko važiuoti link Šventosios ir iki Latvijos sienos pagal dviračių taką. Iki Šventosios viskas čiki piki, toliau - šakės. Takas baigiasi, tenka važiuoti miško keliukais, vėliau pagrindiniu automobilių keliu iki pat Latvijos sienos. Keista, kad nesutvarko. Bet gal ir nėra tikslo - nieko ten nepamatysi prie sienos?
Turbūt tik žiloj senatvėj, kai jau sanariai nebeleis važinėt dviračiu, galėsim pasidžiaugt normaliais takais, nes dabartiniai idiotai nesupranta kaip tą daryt reikia.
Dar vienas dvispalvis šaligatvis Na nedrįstu aš šio reiškinio vadint dviračių takais, ypač jei per vidurį dar koks stulpas įsmeigiamas arba medžiai auga, kaip Vilniuje prie Mindaugo tilto
Tai dabar koks diedas su bulka išlindęs iš savo duobėto kiemo ir nukalęs pagrindiniu keliu važiuojantį dviratininką bus teisus? Ant laužo tokius projektuotojus ir kvailus biurokratus. Aišku spalva dar ne viskas, bet tada tako išskyrimas netenka prasmės raudona spalva, spalvų žaismas. Reikia paskelbti moratoriumą dviračių takų tiesimui kol nebus patvirtintos normalios tiesimo taisyklės ar reglamentas. Dabar tie takai dažniausiai tik imitacija, ir kiršina žmones.
Pagal KET, tai jis nebus teisus - nesvarbu kokios tos dangos spalvos. Tačiau visiškai teisingas pamąstymas dėl pirmumo išskyrimo spalvomis. Tokie takai griauną visą sistemą, kurios kol kas įgyvendintos nėra, bet tikėtina jog atsiras. Kai nutrūkstantis takas atkreipia dėmesį jog reikia praleisti kitus eismo dalyvius.
Tai dabar koks diedas su bulka išlindęs iš savo duobėto kiemo ir nukalęs pagrindiniu keliu važiuojantį dviratininką bus teisus? Ant laužo tokius projektuotojus ir kvailus biurokratus. Aišku spalva dar ne viskas, bet tada tako išskyrimas netenka prasmės raudona spalva, spalvų žaismas. Reikia paskelbti moratoriumą dviračių takų tiesimui kol nebus patvirtintos normalios tiesimo taisyklės ar reglamentas. Dabar tie takai dažniausiai tik imitacija, ir kiršina žmones.
Teko juo kažkur prieš porą metų važiuot. Nepasakyčiau kad tas takas yra super, - geriausiu atveju vidutinis. Gal per tuos pora metų jį sutvarkė, nors abejoju.
Tvarkė ar netvarkė, tačiau važiuot žiauriai smagu. Ypač smagu, kai pasieki gan didelį greitį važiuodamas palei ežerą - kai pasižiūri į šoną, toks jausmas lyg varytum ant vandens 8D
Aš važiavau Palūšės dviračių taku gal kelis kartus, tai galiu pasakyti - super. Tikras malonumas juo važiuoti.
Teko juo kažkur prieš porą metų važiuot. Nepasakyčiau kad tas takas yra super, - geriausiu atveju vidutinis. Gal per tuos pora metų jį sutvarkė, nors abejoju.
Kačerginėje "Projekto įgyvendinimo metu planuojama įrengti ... kietos dangos dviračių taką V. Mykolaičio-Putino gatvės dalyje, rekonstruoti pėsčiųjų ir dviračių takus J. Biliūno, J. Zikaro ir J. Janonio gatvių atkarpose, atlikti pakrantės tvarkymo darbus.
Ten laiptai už perėjos ?
Aišku genialus sprendimas, nieko nepridursi. Įrengti laiptus ir pastatyti kelio ženklą draudžiantį taku eiti pėstiesiems - matyt projektuotojui ir savivaldybės klerkams pasirodė patogu važiuoti laiptais.
Suoliukų statymas irgi vertas kokios premijos už kūrybingumą. Be galo turėtu būti smagu sėdėti ir laukti kol kas nors pervažiuos per kojas. Juk tų neaiškios paskirties trinkelių, dėl dar neaiškesnės priežasties, nebuvo įmanoma pakloti toje pusėje, kur numatyta pastatyti tuos suoliukus.
Šiaip viskas tikrai atrodo apgailėtinai. Aišku juk svarbu panaudoti ES pinigus statant taką pėstiesiems, bet prisidengiant sąvoka "dviračių takas".
Lietuvoj dviraciu takais megstama zymeti ne tas vietas, kurios skirtos vaziuoti dviraciu, o takelius ,kuriais imanoma pravaziuoti dviraciu. Kauno marsrutu dviraciais schemoje yra prizymeta vietu , kurios negana to,kad nera pritaikytos vaziuoti dviraciu, bet net ir sunkiai pravaziuojamos.
is www.marsrutai-kaune.lt : Nuo Kauno pilies iki Lampėdžių gyvenvietės važiuosite dviračių taku, vėliau teks išbandyti miško ir lauko keliukus, žvyrkelį, taip pat trumpą asfaltuoto intensyvaus kelio atkarpą.
va taippas mus isivazduojami patogus marsrutai dviratininkams.Kam daryt tokias schemas su takais, jei intensyviu keliugalima rasti visur. Tiesiog uztektu suzymet lankytinas vietas, o nusigaut iki ju vistiek per bruzgynus ar gatves reikia.
Ten laiptai už perėjos ?
Aišku genialus sprendimas, nieko nepridursi. Įrengti laiptus ir pastatyti kelio ženklą draudžiantį taku eiti pėstiesiems - matyt projektuotojui ir savivaldybės klerkams pasirodė patogu važiuoti laiptais.
Suoliukų statymas irgi vertas kokios premijos už kūrybingumą. Be galo turėtu būti smagu sėdėti ir laukti kol kas nors pervažiuos per kojas. Juk tų neaiškios paskirties trinkelių, dėl dar neaiškesnės priežasties, nebuvo įmanoma pakloti toje pusėje, kur numatyta pastatyti tuos suoliukus.
Šiaip viskas tikrai atrodo apgailėtinai. Aišku juk svarbu panaudoti ES pinigus statant taką pėstiesiems, bet prisidengiant sąvoka "dviračių takas".
Komentuoti: