Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Link Šiaulių.



    Link Kuršėnų.



    Link Šiaulių



    Defektai. Dviračių takas lygus (didžioji dalis), tačiau kai kuriose atkarpose jaučiasi aiškūs nelygumai.



    Link Kuršėnų. Čia eina trumpas jungiamasis kelias.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 15:05.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nuotraukos iš baigiamo rekonstruoti ruožo tarp A18/A11 sankryžos ir viaduko per geležinkelį prieš Kuršėnus. Šalia rekonstruojamo kelio, visame ruože, tiesiamas dviračių takas. Asfalto trūksta tik trumpoje atkarpoje, didžiąją dalį ruožo jau galima pravažiuoti.

    Tako pradžia nuo Šiaulių, link Kuršėnų.



    O čia vaizdas link Šiaulių. Takas nutiestas taip tarsi po kurio laiko jis turėtų sulaukti tęsinio. Tikiuosi taip ir bus.



    Link Kuršėnų.



    Dviračių ir pėsčiųjų takas link Šiaulių.



    Link Kuršėnų.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.03, 15:02.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Beveik pati tako pabaiga.



    Žvilgsnis link Kurtuvėnų, vingis kairėn.



    Keliukas link Bubių.



    Link Kurtuvėnų. Takas prieš mišką suka dešinėn.



    Ir tako pabaiga.



    Žvilgsnis link Kurtuvėnų.



    Dviračių tako pradžia nuo Bubių pusės.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:38.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų.



    Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų.



    Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:38.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Smagi nuokalnė link Bubių.



    Ir čia galima matyti, kad parke kertami medžiai. Praėjusiais metais, šioje vietoje buvo tankus miškas....



    Link Kurtuvėnų.



    Priešingoje pusėje medžiai taip pat iškirsti.



    Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų,



    Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:37.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų.



    Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų.



    Link Bubių



    Vaizdas į šoną. Parke aktyviai kertami miškai. Ryškus skirtumas matosi net palyginus su praėjusiais metais. Gaila....

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:37.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Bubių.



    Vaizdas į šoną.



    Link Bubių



    Link Kurtuvėnų.



    Smagi nuokalnė ir kalnelis link Bubių.



    Posūkis į kairę link Kurtuvėnų.



    Takas kerta nedidelę upelį.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:37.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Bubių



    Link Kurtuvėnų.



    Link Bubių



    Link Kurtuvėnų.



    Link Bubių



    Vaizdas į šoną.



    Link Kurtuvėnų.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:37.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų.



    Link Bubių. Priekyje viena iš statesnių įkalnių/nuokalnių.



    Link Kurtuvėnų.



    Įkalnė/nuokalnė žvelgiant link Kurtuvėnų. Smagus vingis.



    Link Bubių.



    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:39.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Vaizdas šonuose.





    Link Bubių



    Link Kurtuvėnų.



    Link Bubių



    Link Kurtuvėnų.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:39.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Dviračių takas Kurtuvėnai - Bubiai, esantis Kurtuvėnų regioniniame parke. Jis suprojektuotas dar 1984 m, nuo pastatymo neremontuotas (neskaitant atskirų trumpų atkarpų), takas kiekvienais metais yra gadinamas miškininkų technikos, nors ir sulaukia smulkaus remonto. Bet, visgi, tako dangos kokybė patenkinama, nors yra ir prastesnių ruožų. Maršrutas visai smagus, ypač jei norisi bent šiek tiek atitrūkti nuo išorinio pasaulio.

    Dviračių takas pažymėtas juodai. Ilgis apie 5-6 km. Iki pat Kurtuvėnų eina asfaltuotas keliukas, dviračių trasos tęsinys, išasfaltuotas ganėtinai neseniai (2013 m., jei neklystu), bet techniškai tai jau ne dviračių takas, todėl jo nuotraukų čia ir nedėjau (jis ir nėra labai įdomus).

    Nuotraukos darytos nuo Kurtuvėnų pusės.

    06 22



    Takas link Bubių nuo Kurtuvėnų pusės.



    Link Kurtuvėnų.



    Du asfaltuoto keliuko kadrai, link Kurtuvėnų.



    Ir link Bubių.



    Grįžtu prie dviračių tako. Link Bubių.



    Link Kurtuvėnų.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:39.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Kužių.



    Priešinga kryptimi.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.06.15, 12:18.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Šiaulių.



    Pavažiavus toliau, būsimasis jungiamasis kelias ir dviračių/pėsčiųjų takas viename, link Kužių.



    Takas link Šiaulių.



    Link Kužių.



    Į Šiaulių pusę.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.06.15, 12:18.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šalia rekonstruojamos A11 atkarpos tarp A18/A11 sankryžos ir viaduko per geležinkelį prieš Kuršėnus tiesiamas dviračių (ir pėsčiųjų takas).

    Ties Lukšiais, link Kužių.



    Link Šiaulių.



    Šiek tiek arčiau Kužių.



    Link Šiaulių.



    Pavažiavus toliau, takas link Kužių.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.06.15, 12:17.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied


    Ir tako pabaiga.



    Šiaulių link.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:48.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Link Kuršėnų.





    Vėlgi link Kuršėnų, A18/A11 sankryžos



    Atgal link Šiaulių



    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:48.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Dviračių takas šalia A11, prie Šiaulių.

    Žemėlapis



    Vaizdas link Šiaulių. Šis takas baigtas prieš du metus (jei neklystu)



    Link Kuršėnų/Kužių





    Vaizdas atgal link Šiaulių

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:48.

    Komentuoti:


  • marivs
    replied
    ECF Cycling barometer

    ECF Cycling barometre
    Denmark advocates conquer the first place in spite of Netherlands supremacy on cycling use.
    The European Cyclists’ Federation (ECF) has published its second Cycling Barometer this May. The groundbreaking new benchmark report was launched for the first time in 2013 and it provided a multi-dimensional view on cycling in all 27 EU countries.
    Good cycling policy requires good data
    “In God we trust, everyone else must bring data” This iconic quote from the former mayor of New-York summarizes perfectly the challenges of today policy decision making. In terms of cycling the challenge is enormous: there is no reliable and updated data on cycling at the national level across the EU. Comparing European countries and the state of their cycling across numerous fields is still a tricky task today, even within the European Union. Different national statistics and lack of data collection make it hard to be certain about the cycling record of each country. In light of this, the ECF Cycling Barometer has taken five verifiable EU-wide surveys and therefore eliminated different treatments given to cycling in EU member states. The countries are then given points according to their rank in each field and all points are summed to get a final score.
    The objective
    After two years ECF has decided to take a look at how things have changed since 2013 and what could be seen from the new data available, with Croatia –the newest member of the EU – included as well. “The ECF Barometer was built as a talking point to raise awareness on the need to get good cycling data. It was a big success last time so we hope to see the discussion continue again this year” says Chloé Mispelon, ECF project leader for the barometer. Indeed, in the last two years the European Commission published two Flash Eurobarometers including cycling data. That’s more than in the 5 previous years.
    The results
    Like in 2013, Denmark and the Netherlands once again come out on top, with the same four countries following close behind: Sweden, Finland, Germany, and Belgium. Slovenia jumped the most ranks to 7th place, surpassing countries like the UK and France. Luxembourg also leapt forward, most likely due to a good cycling fatalities record and great cycling advocate numbers/population. Spain jumped forward mainly due to improvement in all five criteria. Some countries have more or less maintained their relative positions – like Hungary, Austria, Slovakia, and the Czech Republic – and similarly to 2013 countries in the South and East of Europe still show a lot of room for improvement. One disappointment in this year’s barometer is the bad score for Ireland, despite great cycling developments in Dublin, as they went down in ranking due to the cycling use criteria.


    šaltinis

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Dviračių takas šalia A12, prie A18/A12 sankryžos netoli Aukštelkės.

    Aš, kaip ir turbūt nemažas skaičius kitų dviratininkų, esame labai dėkingi tiems, kurie bent iš dalies panaikino šiuos greičio kalnelius dviratininkams. Jie buvo tikra rakštis...... Man nėra žinoma ar tai rajono savivaldybės ar kelių direkcijos darbas , bet, visgi, nepanašu, kad tai būtų kokios nors institucijos iniciatyva .

    Du kalneliai prie vieno susikirtimo.



    Atkreipkite dėmesį į suvažinėtus tako kraštus. Kalneliai tik kėlė diskomfortą.



    Ir dar du prie kito. Atrodo, kad šie buvo "sutvarkyti" jau praėjusį rudenį.



    Galbūt neatrodo, kad tai daug, tačiau iš tikrųjų net ir kalnelių kraštų panaikinimas yra tikra atgaiva. Puikus dviračių tako patobulinimas .



    Matyt prieš 10 metų rekonstruojant Šiauliai - Bubiai kelią niekam nešovė mintis čia įrengti ką nors humaniškesnio.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:47.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Atkarpos ilgis bus beveik 800 m.



    Maksimaliai pritraukus



    Informacinė lenta.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.04, 23:47.

    Komentuoti:

Working...
X