Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Riedis
    Šiaurinis vilniaus aplinkkelis dviračiu (Žaliųjų ežerų takas - Gulbinų g. - Didžioji Riešė - Mažoji Riešė - Ukmergės pl.)
    Į vakarus yra atskiras asfaltuotas takas, į rytus geros dangos pakankamai plati gatvė vedanti pro gyvenvietę iki žvyrkelio/provėžų miške
    Ta dalis į kairę nuo Molėtų pl. jau buvo perkasta prieš mėnesį. Darbai vyksta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2019.12.04
    Kelių direkcija imasi inventorizuoti pėsčiųjų ir dviračių takų tinklą prie valstybinės reikšmės kelių

    Pasak Kelių direkcijos vadovo, šiuo metu prie valstybinės reikšmės kelių esančią pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrą valdo Kelių direkcija, savivaldybės ir atskirais atvejais privatūs fiziniai ar juridiniai asmenys. Tokia situacija susiklostė reorganizavus anksčiau šią infrastruktūrą valdžiusias valstybės įmones „... regiono keliai“.

    Siekiant efektyviai valdyti valstybinės reikšmės kelių tinklą ir racionaliai naudoti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas, būtina turėti išsamią informaciją apie pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrą, esančią šalia valstybinės reikšmės kelių, jos techninę būklę, dangos tipą, pločius, ilgius, teisinę (turtinę) priklausomybę. „Turint išsamią informaciją apie takus, bus sudaroma galimybė visos šalies mastu efektyviau planuoti takų tiesimo, remonto ir rekonstravimo darbus, nustatyti aiškius darbų prioriteto kriterijus“, – sako V. Andrejevas.


    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...reiksmes-keliu

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Dviračių takas šalia A14 (Vilnius-Utena)
    Click image for larger version Name:	20191112_160558.jpg Views:	1 Size:	240,1 kB ID:	1761857
    Nesigilinsiu kur ten veda ir neveda takai, bet matau grubią saugumo klaidą. Apsauginis atitvaras skirtas apsaugoti ką nuo ko? Kad sužverėjęs 2 tonas sveriantis dviratininkas neįvažiuotų kiaurai atitvarus į kokį automobilį? Nes tik taip galima paaiškinti, kodėl daromas buferinis 2m tarpas iki eismo juostos, o ne iki tako. Nes jeigu būtų pavojus rėžtis į atitvarą nuo greitkelio pusės, tuomet nedarytumėm taip, kad pėstiesiems jau nebūtų kur pasitraukti nuo prispaudimo metalu?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Dviračių takas šalia A14 (Vilnius-Utena)

    Naujos atkarpos pradžia rytinėje pusėje. Čiut plačiau, čiut toliau nuo gatvės ir yra atskyrimas nuo pievos.
    Click image for larger version  Name:	20191112_155939.jpg Views:	1 Size:	222,1 kB ID:	1761852


    Click image for larger version  Name:	20191112_160153.jpg Views:	2 Size:	258,0 kB ID:	1761851


    Click image for larger version  Name:	20191112_160254.jpg Views:	1 Size:	232,3 kB ID:	1761856

    Įdomus privažiavimas.

    Click image for larger version  Name:	20191112_160341.jpg Views:	1 Size:	219,1 kB ID:	1761854


    Click image for larger version  Name:	20191112_160516.jpg Views:	1 Size:	238,6 kB ID:	1761853

    Dviračių takas tęsiasi vakarine puse.

    Click image for larger version  Name:	20191112_160558.jpg Views:	1 Size:	240,1 kB ID:	1761857

    Tako pabaiga

    Click image for larger version  Name:	20191112_160856.jpg Views:	1 Size:	237,0 kB ID:	1761858

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

    Pagal techninio projekto brėžinį tai yra kaip įprastas kelias. Tarkime prie Nemenčinės sankryžos artėjant nuo Utenos projektuojamas ženklas, kad traktorių ir dviračių eismui negalima važiuoti 4 juostų keliu ir jie yra kreipiami į šalutinius kelius. Tai čia nebus toks grynai dviračiams dedikuotas kelias, o juo dviračiai dalinsis su vietiniu eismu ir pvz. traktoriais, kuriems uždrausta važiuoti pagrindine kelio dalimi.
    Supratau. Ačiū už paaiškinimą.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Ir aš iš pradžių taip maniau. Bet iš abiejų pusių kelio yra po atskirą keliuką ir kolkas sunku suprasti, kur tas dviračių takas eina, nors man ir pačiam asmeniškai aktualu.
    Pagal techninio projekto brėžinį tai yra kaip įprastas kelias. Tarkime prie Nemenčinės sankryžos artėjant nuo Utenos projektuojamas ženklas, kad traktorių ir dviračių eismui negalima važiuoti 4 juostų keliu ir jie yra kreipiami į šalutinius kelius. Tai čia nebus toks grynai dviračiams dedikuotas kelias, o juo dviračiai dalinsis su vietiniu eismu ir pvz. traktoriais, kuriems uždrausta važiuoti pagrindine kelio dalimi.

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Aš sakyčiau tai yra vietiniam eismui skirtas kelias, o ne dviračių takas
    Ir aš iš pradžių taip maniau. Bet iš abiejų pusių kelio yra po atskirą keliuką ir kolkas sunku suprasti, kur tas dviračių takas eina, nors man ir pačiam asmeniškai aktualu.

    Komentuoti:


  • startchoppin'
    replied
    Dviračių takas eina tik šalia rytinės pusės vietinio kelio.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Aš sakyčiau tai yra vietiniam eismui skirtas kelias, o ne dviračių takas

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Iš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?
    Jei gerai suprantu palei tvorą nuo gyvūnų einantis asfaltas yra dviračių takas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Iš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?
    Rodos ne tik iki pirmo viaduko, bet ir iki antro viaduko sankryžoje su 108

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Iš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Atnaujinimas iš vakar dienos. Išties jau galima važiuoti nauju ruožu. Jausmas itin geras - kokybiškas, saugus kelias - puikiai padirbėta. Atidarius viadukus šis ruožas bus itin geras.

    Click image for larger version  Name:	rsz_1img_20191109_121037.jpg Views:	2 Size:	58,3 kB ID:	1761350


    A14 link Utenos eis virš eismo ratu
    Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121129.jpg Views:	2 Size:	54,5 kB ID:	1761352

    Eismas, kolkas, vyksta kairiąja puse. Dešinė pusė dar uždaryta
    Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121250.jpg Views:	1 Size:	54,8 kB ID:	1761344



    rsz_img_20191109_121508.jpg

    A14 link Utenos eis po aukščiau būsinčiu eismu ratu
    rsz_img_20191109_121542.jpg



    Click image for larger version  Name:	image_93224.jpg Views:	2 Size:	58,3 kB ID:	1761414Click image for larger version  Name:	image_93225.jpg Views:	1 Size:	44,5 kB ID:	1761415Click image for larger version  Name:	image_93226.jpg Views:	1 Size:	54,0 kB ID:	1761416Click image for larger version  Name:	image_93227.jpg Views:	2 Size:	54,5 kB ID:	1761417Click image for larger version  Name:	image_93228.jpg Views:	1 Size:	54,8 kB ID:	1761418Click image for larger version  Name:	image_93230.jpg Views:	1 Size:	69,4 kB ID:	1761419Click image for larger version  Name:	image_93229.jpg Views:	1 Size:	52,8 kB ID:	1761420

    Paskutinis taisė Romas; 2019.11.11, 07:18. Priežastis: Kopija iš temos "A14 Vilnius-Utena"

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tai pėsčiųjų ir dviračių takas. Kitoks sprendimas būtų nesąmonė, nes nėra alternatyvų pėstiesiems.

    Gali būti,k kad čia didžiausia bėda tada taktilinės trinkelės. Dėl kitų dalykų nuomonę pasakiau arba nepasirodė blogas dalykas, pvz. tinklas tarp automobilių ir dviračių.
    Tas tinklas ant atitvarų yra savadarbis vietinis išsigalvojimas ir gamintojai tokių nebuvo numatę. Bėda ta, kad pas mus nori ir kad greitis liktų 100kmph ir dviračiams būtų saugu, o vietos buferinėms zonoms nėra. Galima imti perteklinai didelį atitvarą, bet jis netenkins reikalaujamo atstumo iki kliūties t.y. iki pėsčiųjų (atstumas per kurį avarijos metu atitvaras išsilenks ir visvien sužalos pėsčiuosius). Tad stato mažesnį su visais sertifikatais reikiamam atstumui, o po to ant viršaus prisuka DIY. Taisyklės kaip ir leidžia, jeigu tai nepablogina atitvaro savybių, bet o kas tą tikrins?
    Kitaip sakant mes vis dar chaltūrinam, nors ir dosniai šeriami free pinigais.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Tai pėsčiųjų ir dviračių takas. Kitoks sprendimas būtų nesąmonė, nes nėra alternatyvų pėstiesiems.

    Gali būti,k kad čia didžiausia bėda tada taktilinės trinkelės. Dėl kitų dalykų nuomonę pasakiau arba nepasirodė blogas dalykas, pvz. tinklas tarp automobilių ir dviračių.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    visu pirma ka apskritai aklieji veikia dviraciu take... ? Nuo kada dviraciu takus zymi akluju taktinemis plytelemis?
    Pagal logiką išeina, kad dviračiais važinėja. Bet greičiausiai ir pėstiesiams čia takas, ne vien dviratininkams.
    Bet ta vieta kur nukreipimas į nežymėtą perėją tai šiek tiek makabriška.
    Aš šiaip už infrastruktūros kūrimą žmonėms su negalia, bet ar tikrai ji čia būtina? Dviratininkams pastoviai reikės dardėti per tas plyteles, o ar tos šen ben ten sumestos plytelės bus naudingos akliesiems taip kaip jos įrengtos, net nediskutuojant kiek realiai aklųjų gali čia užklysti.

    Šiaip su tokiais takais kyla kartais piktos mintys, kad gal verta geriau jau kur nors kitur normaliai nutiest nei čia šitaip, bet nu iš esmės su tuo kaip buvo situacija žymiai geresnė ir gal su laiku tuos trūkumus sutvarkys kas nors.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 21:23.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kas antroje nuotraukoje tegaliu pakomentuoti WTF? Sprendimai tikrai stebina:
    Kam akluosius varyti automobiliams po ratais? Ar čia toks naujoviškas nežymėtos perėjos žymėjimas? Ne konfūzas?
    visu pirma ka apskritai aklieji veikia dviraciu take... ? Nuo kada dviraciu takus zymi akluju taktinemis plytelemis?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei zigzagas būtų bent 2,5 m pločio, tada ok. Šiaip ten tas dviračių takas toje vietoje užkyla į viršų, tai irgi manau veikia kaip šioks toks stabdis. Tiesa, aš irgi pagalvojau, kad vertikalus ženklas duoti kelią būtų geriau.

    Labiausiai pasigedau, kad neišasfaltavo kitos kelio pusės link stotelės, dar ir ties Smiltynų kaimo kapinėmis takas susiaurėja iki 1,5 m ir vienam ruože virsta pėsčiųjų taku. Nulipt nelabai yra noro.

    Dėl viso kito, neišmanau tų smulkmenų (pvz. net nepagalvojau, kad taktilinės trinkelės į nežymėtą perėją yra kažkas blogo), čia jau reikia aiškinti(s) kaip darbai turi būti atlikti teisingai, jei dalykas išmanomas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Aš tai pritariu tokioms nežymėtoms perėjoms, ypač tokiose vietose, tada pats pėstysis yra atsakingas už save, bet infrastuktūra yra pritaikyta pereiti gatvę šioje vietoje.
    Nežymėtos perėjos kaip ir tvarkoj, bet įsigilinkim į išpildymą: nežymėta perėja, kur pėstysis turi būti atsargus, bet su pažymėta perėja akliesiems. Supersaugu! Gal vistik geriau apšvietimą būtų įrengę regintiems?

    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Čia tas automobiliams ženklas duoti kelią yra skirtas pagrindiniu keliu važiuojančioms transporto priemonėms praleisti, nes jei būtų skirtas dviračių taikui, tai būtų ir kitoje kelio pusėje prieš dviračių taką. Bet tikrai reikėtų šitą ženklą perkelti arčiau pagrindinio kelio jau už dviračių tako, o dviračiams pastatyti duoti kelią vertikalų ženklą, ne tik horizontalų žymėjimą.
    Ženklą žinoma reiktų perkelt, bet dviratininkams nėra prasmės statyti dar vieno ženklo. Užtektų paprasčiausio zigzago su tvorele greičiui numušti.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kam akluosius varyti automobiliams po ratais? Ar čia toks naujoviškas nežymėtos perėjos žymėjimas? Ne konfūzas?
    Aš tai pritariu tokioms nežymėtoms perėjoms, ypač tokiose vietose, tada pats pėstysis yra atsakingas už save, bet infrastuktūra yra pritaikyta pereiti gatvę šioje vietoje.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Pėstiesiem trikampukai ant asfalto, o automobiliams kelio ženklas "duoti kelią". Tai čia visgi katras katram dabar turi duoti tą kelią?Jei jau paišom trikampukus dviračiams ir pėstiesiems (pastarieji gal net nesupras ką jie reiškia arba gali jų nesimatyti), tai gal ta proga galima buvo ir iškreivinimus padaryti, kad neįlėktų dviratis į kelią?
    Čia tas automobiliams ženklas duoti kelią yra skirtas pagrindiniu keliu važiuojančioms transporto priemonėms praleisti, nes jei būtų skirtas dviračių taikui, tai būtų ir kitoje kelio pusėje prieš dviračių taką. Bet tikrai reikėtų šitą ženklą perkelti arčiau pagrindinio kelio jau už dviračių tako, o dviračiams pastatyti duoti kelią vertikalų ženklą, ne tik horizontalų žymėjimą.

    Komentuoti:

Working...
X