Kadangi dviračių/pėsčiųjų tako atkarpos šalia A11 tiesimas eina į pabaigą nutariau įamžinti visą ruožą. Žemėlapyje pavaizduota jau nutiesta apie 1,2 km atkarpa. Takas prasideda ties Šiaulių miesto riba.
Dviračių takas nusidrieks įspūdinga Nemuno pakrante
Trasa jau driekiasi šalia įspūdingo Netonių kalno, kurį pamėgo parasparnininkai ir motoskraidyklininkai. Priešais atsiveria Kačerginės prieplauka, pušynų vaizdai. Tolumoje − Nemuno vingyje įsikūrusi Karnavė. Per šį kaimelį taip pat turėtų driektis dviračių takas, todėl Savivaldybė sutvarkė į Nemuną tekančio upelio protaką.
Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Povilaitis pasakojo, kad per artimiausius dvejus metus trasa turėtų pasiekti Kulautuvą.
Neseniai baigtas tiesti dviračių (ir pėsčiųjų...) takas tarp Aukštelkės ir Raizgių (Šiaulių r.).
Šis takas sujungia Raizgius su dviračių taku Šiauliai - Bubiai. Tiesa, reikia kirsti A12 magistralinį kelią.
Beveik visas takas telpa viename kadre. Nors takas yra trumpas, vos 1 km, bet smagu, kad atsiranda vis daugiau takų, kurie nors ir yra trumpi, bet yra nutiesiami ten kur yra intensyvesni dviratininkų ir pėsčiųjų srautai. Šis takas tikrai puikiai pasitarnaus vasaros periodu, nes jis veda prie Bubių tvenkinio, dar kitaip vadinamo "Šiaulių jūros" . Tiesa, pačios "jūros" takas nepasiekia, dar trūksta.....
Nėra ir 1 km, bet vis šis tas .
Vaizdas atgal link Aukštelkės. Pati tako pradžia. Už šios kalvos eina A12. Iki jo dar reikia kirsti du visiškai dviračiams nepritaikytus ir labai aukštus bortus.
Šalia A11 pradėtas tiesti prieš kelias dienas minėtas dviračių/pėsčiųjų takas:
A11 Šiauliai–Palanga
● Pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas. Darbų metu ribojamas greitis.
3,71 – 4,45 km iki 2014-10-17 ribojamas greitis iki 50 km/val.
772 metrai kainuos 605 tūkst. Lt. Dviračių tako vieta: žemėlapis
Manau, kad šis dviračių takas susijęs ir su kelio rekonstrukcija, nes nutiesus šį taką ir rekonstravus kelią, dviračių tako trūks tik atkarpoje tarp degalinės prieš dobilą ir sodų esančių jau už dobilo. Bet ten vis tiek reikėtų dviračių tako.....
Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.25, 19:00.
Priežastis: Kopija iš "A11 Šiauliai - Palanga" temos.
Kaip supratau, крутас (liet. staigus, status) verstlinykas pasistatė palocių vidury pliažo, o dabar susizgribo galvoti, kaip iki jo privažiuoti? Visų pirma -- kaip tas objektas atsirado kopose?
Ar ten ne apsauginė zona?
Prašome įsijungti avarinį ženklą ir gerbiant pėsčiuosius bei dviratininkus važiuoti juo apie 1 km. iki vilos. Palangos kelių policija ir Palangos miesto teismas yra davęs leidimą vilos svečiams ir aptarnaujančiam transportui nekliudomai važiuoti "dviračių taku" pažymėtu kelio ženklu, nes kito privažiavimo iki vilos nėra.
Kas kaip nori, tas taip interpretuoja, o masinos taku zuja nebaudziamos
Kaip supratau, крутас (liet. staigus, status) verstlinykas pasistatė palocių vidury pliažo, o dabar susizgribo galvoti, kaip iki jo privažiuoti? Visų pirma -- kaip tas objektas atsirado kopose?
Ar ten ne apsauginė zona?
Aš kaip suprantu, dvipusiam jie judėjimui, nes toliau už daugiabučių prasideda laukinės ežero pakrantės. Takai tai labai jau simboliniai, nors tokiose vietose tikrai netrūksta erdvės bent simboliškai atskirti dviratininkus nuo pėsčiųjų.
Jeigu dvipusiam - tuomet kažko nesuprantu. Kaip prasilenkti 2 dviračiams??? Retorinis klausimas, nes atsakymas akivaizdus. Svarbu kažką nulipdyti, kad vaizdelis kažkoks būtų
Aš kaip suprantu, dvipusiam jie judėjimui, nes toliau už daugiabučių prasideda laukinės ežero pakrantės. Takai tai labai jau simboliniai, nors tokiose vietose tikrai netrūksta erdvės bent simboliškai atskirti dviratininkus nuo pėsčiųjų.
Pritariu, kad gražu. Tačiau, kaip jau esu pratęs, pasikabinėsiu. Dviračių takai, kaip suprantu skirti vienpusiam judėjimui? O yra galimybė sugrįžti atgal į pradinį tašką?
Komentuoti: