Asmeniškai įdomiausias niuansas, kad pasižadėjo padaryti vizijos žemėlapį Lietuvos mąstu (galbūt sužymės ir suinventorizuotą esamą tinklą).
Tarp kitko yra skiltis dviračių takai Lietuvoje
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
https://madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/lietuvos-dviraciu-taku-pletrai-bus-pasitelkta-nyderlandu-patirtis/?fbclid=IwAR3Zvk1fnI_Qs14wtaM-TGOUaa8F2s5jS7QcArPwHjPH1-cxWGsDJCQ4_WY
„Naujasis Lietuvos dviračių takų plėtros planas skatins kurti vientiso dviračių tinklo sistemas, integruoti jas su geležinkelio, vandens ir kelių transportu į bendrą sistemą, sieks užtikrinti dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Jaučiame didžiulę Europos Komisijos paramą inicijuojamiems procesams. Tikimės, kad tarptautiniai ekspertai padės Lietuvoje plėtoti pasiteisinusią patirtį ir išvengti klaidų“, – atkreipė dėmesį A. Vaiciukevičiūtė.
Komentuoti:
-
-
Taip, bet iki tam tikros ribos. Kaune dėl laiptų tikrai dviratininkai rinksis nuo tako nusukti anksčiau ir grįžti vėliau, kai bus patogūs nuvažiavimai, pvz. sankryžose arba įvažiavimuose į sklypus, kur bus nusklembti bortai. Visgi, gausis, kad tame ruože pažeis KET ir gali gaut baudą arba būti apkalbinti eismo įvykio metu, etc.
Vilniaus tos kalvos atveju, dėl medžių perprojektavo į siauriausio pločio bendrą taką, kai ten yra ir mokykla, didelė parduotuvė bei tankiai apgyvendintas nuosavų namų rajonas. Šią vasarą draugas sugebėjo dviratį susilaužyti net atskirų takų pėsčiųjų ir dviračių take, nes vaikas iš niekur nieko metėsi į raudono, punktyrais žymėto dvirtakio dalį. Normalų dviračių eismą link tos kalvos to projekto ribose galima pamiršti. Kaune ten matos ne itin urbanizuota, tai situacija geresnė, gal ir legalus tako tipas.
Komentuoti:
-
Tai kuo daugiau dvirtakių, tuo labiau išstumiami iš gatvių.
Visgi absoliučiai daugumai patinka labiau važiuotvažiuotakiu kur tik jis yra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įtikinot. Nukreipiau dėmesį į pa'bold'intą sakinį.
Diskusija prasidėjo apie tai, kad bandoma išstumti dviračius iš gatvių, nepaisant, kad į nepatogius ir blogai suprojektuotus (pažeidžiant STR, DJMP) takus. Lieku prie šios nuomonės. Ją pakeistų, jeigu priimtų išlygą sportiniams dviračiams, kaip tai yra veikiausiai Vokietijojoje, etc.
Komentuoti:
-
arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto
Komentuoti:
-
Nesutinku, nes tave patį cituojant gaunasi, kai nėra dviračių tako, pėčsiųjų ir dviračių tako arba dviračių juostos – galima važiuoti tik kelkraščiu. Taškas (pats juo užbaigei KET punktą).
Išvada, jeigu be takų nebus ir kelkraščio – tai belieka tik pieva aplinkui, nes važiuojamąja dalimi uždrausta. Hint: važiuojamoji dalis yra ir dviračių take.
Komentuoti:
-
Ši diskusija turėtų būti diskusijose apie KET taisykles dviratininkams.
Kiek suprantu yra šalinama perteklinė formuluotė viename iš punktų. Esmė nesikeičia
KET 64. Dviračių vairuotojams draudžiama:
64.1. važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai (šalinama dalis), išskyrus Taisyklėse nustatytus atvejus.
KET 57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto
Komentuoti:
-
Sąmokslas ar brokas, bet tas pats prisistačiusysis yra teigęs, jog su automobilių lenktynininko Brunzos siūlymu, lygiai taip pat buvo su uždraudimu važiuoti per perėjas. Tyliai, ramiai, gavos, kad uždraudė „netyčiai”.
Komentuoti:
-
Gal tai dviračių heiterių sąmoningas bandymas, gal netyčinis brokas. Bet kokiu atveju, jis tikrai nebus priimtas, nes yra nesąmonė. Lietuvoj nėra pakankamai dvirtakių, kad dviračiais galima būtų važiuoti nesinaudojant bendro naudojimo keliais.
P.S. "Prisistačiusiu" įvardžiuotinė forma yra "prisistačiusiuoju".
Komentuoti:
-
Sąrašas kažkur prieinamas. Neieškosiu pats, nes neturiu pagrindo netikėti prisistačiusimi (praktiškai) viešu asmeniu.
Jei tokio punkto nėra, tai ministras, tikėtina, žinodamas ką pristato būtų paprieštaravęs, o ne vartęsis iš paukščio.
Apie men·tų žygdarbius vaikant dviračius iš kelio video buvo forumo „vienoje turizmo” temoje.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąIki šiol gatve naudotis dviračiu nebuvo galima tik esant dviračių ir / ar dviračių ir pėsčiųjų takui, o dabar siūloma išvis išstumti dviračius visais atvejais (kaip viename poros metų senumo video policija išstumė užsienio turistų porą nuo gatvės į smėlingai akmenuotą kelkraštį). Paklaustas ministras į klausimą neatsakė, o apsimetė šlanga ir pradėjo kažką muilint – įsijungti likus 3 min. iki video galo.:
M.Skuodis ir R.Šimašius – apie svarbiausius kitąmet įsigaliosiančius KET pakeitimus
https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...7685278219246/
Komentuoti:
-
Iki šiol gatve naudotis dviračiu nebuvo galima tik esant dviračių ir / ar dviračių ir pėsčiųjų takui, o dabar siūloma išvis išstumti dviračius visais atvejais (kaip viename poros metų senumo video policija išstumė užsienio turistų porą nuo gatvės į smėlingai akmenuotą kelkraštį). Paklaustas ministras į klausimą neatsakė, o apsimetė šlanga ir pradėjo kažką muilint – įsijungti likus 3 min. iki video galo.:
M.Skuodis ir R.Šimašius – apie svarbiausius kitąmet įsigaliosiančius KET pakeitimus
https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...7685278219246/
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSiūlymui aišku nepritarė, nes kaip praktika rodo, ne dviračių susisiekimas ir keliamų darnaus judumo tikslų įgyvendinimas svarbus, bet tik dviračių išstūmimas iš auto kelių, kad nekliūdytų mašinoms. Bet kokia kaina.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai jis sako, kad tame ir problema, kad būtent dėl tų reikalavimų nutraukė dviračių taką toje vietoje.
Nesant tų reikalavimų, toje vietoje galėtų žmonės ramiai važiuoti dviračių taku.
Nežinau, kaip Kaune, bet Vilniaus darnaus judumo planas mano pateiktoje vietoje (Vilniuje) draudžia išviso tokio tipo taką – dviračių ir pėsčiųjų taką, ne tik kur nuolydis, o aplamai toje gatvėje. Ten privalo būti arba tik dviračių takas arba atskirų takų „dviračių ir pėsčiųjų takas”, arba tik šaligatvis*. Nesutikus projektuotojams keisti trasą (siūliau net 3 alternatyvas (viena buvo be jokių „brangių” viadukų)), pasiūliau tiesiant tą savo taką bent neužkabinti kelio ženklų nukreipiančių ten dviračius. Dviratininkai būtų galėję rinktis ar jiem ten norisi važiuoti pro pėsčiuosius dar ir aklųjų vedimo paviršiaus trinkelėmis ar geriau rinktis gatvę. Siūlymui aišku nepritarė, nes kaip praktika rodo, ne dviračių susisiekimas ir keliamų darnaus judumo tikslų įgyvendinimas svarbus, bet tik dviračių išstūmimas iš auto kelių, kad nekliūdytų mašinoms. Bet kokia kaina.
Komentuoti:
-
Tokiose vietose mums reiktų ne iš olandų mokytis (dondc tuoj suras kokio nors dviračių pynės/viaduko iliustraciją už dvidešimt milijonų eurų kokiam nors Olandijos mieste su Perkūnkiemio gyventojų tankiu), o iš skandinavų: įprastas takas, neįmini vasarą - užsivarai dviratį, žiemą - spygliuotos padangos dviračiams ir micro-spikes pėstiesiems
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Apie, ko rezultatą kalbam, kai ten oficialiai net nėra dviračių takas, o dviračių eismas net draudžiamas ženklu?
Nesant tų reikalavimų, toje vietoje galėtų žmonės ramiai važiuoti dviračių taku.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąJau matėt šitą?
Štai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
Pelės neprispauskit be'like'indami neaiškius pasisakymus...
Kaip ir rašiau, galima vertinti puikiai, pėsčiųjų taku bus galima naudotis ir žiemą, ir dar net senukai užsitemptų kaliaska su ratukais ir produktais. Vilniuje, ten ant kalvos, kaip tik yra nauja „XX Maxima”:
Parašė dondc Rodyti pranešimąIdėja Vilniui, Europos Parko g. planuojamam pėsčiųjų ir dviračių takui:
https://www.google.com/maps/@54.8021...7i13312!8i6656
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: