Parašė Picusiaubas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė alga Rodyti pranešimąŠtai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
Bet gal tuomet būtų verta peržiūrėti tuos reikalavimus ir vis tik jų laikytis?Paskutinis taisė Picusiaubas; 2021.09.21, 15:00.
Komentuoti:
-
Jau matėt šitą?
Lrytas.lt 2021.09.16
Ketvirtį milijono eurų kainavęs Ramučių dviračių takas išgarsės visoje Lietuvoje
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...mete--20714679
Štai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąO kodėl sugebėjo kelią nelaiptuota padaryti?
Komentuoti:
-
Dėl Ramučių.
Galima įžvelgti tokius dalykus
Pėstiesiems laiptai. Per plikšalą, ledą, atsiremiant į turėklus galima užkilt (jei laiptai visiškai neužsnigti). Pandusai nebent dviračiui užsikelt. Reiktų atskiro dviračių tako kitoje kelio pusėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Iš nuotraukos akivaizdu, kad kairėje pusėje pandusai. Suprantu, kad patogu klaviatūra mušti pirmą pasitaikiusį, bet ar tikrai jūs to norėjot?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Štai, kas nutinka, kai be jokio sveiko proto aklai vadovaujamasi visokiais įstatymais, reglamentais ir aktais.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNei dviračiams, nei neįgaliesiems, nei mamoms su vėžimėliais netinka.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Idėja Vilniui, Europos Parko g. planuojamam pėsčiųjų ir dviračių takui:
https://www.google.com/maps/@54.8021...7i13312!8i6656
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lrytas.lt 2021.09.16
Ketvirtį milijono eurų kainavęs dviračių takas išgarsės visoje Lietuvoje
Pakaunėje esantys Ramučiai netrukus išgarsės visoje Lietuvoje, nes čia įgyvendintas išskirtinis projektas – neseniai nutiestas beveik ketvirtį milijono eurų kainavęs dviračių takas, kurio viduryje įrengti laiptai.
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...mete--20714679
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTarp Rūdiškių ir Trakų – KR 220, kur asfaltuoto kelkraščio jokio nėra, bet ilgi ruožai su ištisinėmis ir stovi min. 70 km/h greičio kelio ženklas (!) – nuo Žukiškių link Trakų prasideda apie 3,4 km asfaltuotas dviračių ir pėsčiųjų takas (be ištisinės) pereinantis į raudoną asfaltą. Įrengta gal prieš porą (?) metų. Tako plotis, kaip juostos.
Komentuoti:
-
Tarp Rūdiškių ir Trakų – KR 220, kur asfaltuoto kelkraščio jokio nėra, bet ilgi ruožai su ištisinėmis ir stovi min. 70 km/h greičio kelio ženklas (!) – nuo Žukiškių link Trakų prasideda apie 3,4 km asfaltuotas dviračių ir pėsčiųjų takas (be ištisinės) pereinantis į raudoną asfaltą. Įrengta gal prieš porą (?) metų. Tako plotis, kaip juostos.
Žemėlapyje kairėj apačioj. Vilnius netoli:
Vilnius City Cycling Map by Road Surface: https://www.google.com/maps/d/edit?m...748638186&z=13
1. Sena atkarpa, vaizdas link Rūdiškių:
2. Vėliau (po 2012 m.) statyta trumputė atkarpa, pakeitusi žvyrą su gamtiniu pramintu takeliu:
3. Buvo pervaža, neliko, gal peržymės:
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. Iki Trakų centro lieka 1 km:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dar neteko matyti dvigubų trikampių prieš taką ir prieš kelią. Šiaip niuansų nemažai, bet pagalvojus kaip džiaugiaus prieš kokius 7 metus ta senąja atkarpa, tai neblogas postūmis. Šiaip visai smagu, kad tokiu principu turėtų išjudėti daugiau takų mažesniuose miesteliuose, po truputį taip nemažai maršrutų gali apypilniai apsijungti.
Vasarą važiavau link Šalčininkų, tai mačiau pakeliui ten neblogų naujų takų atkarpų yra - tik kaži ar tiek minsi padokumentuot. Gal prie progos dar prasuksiu šį sezoną. Gaila gan nemažai reikia knistis, kad rasti kur visokios atkarpėlės lipdomos ne didmiesčiuose.
Komentuoti:
-
Gavau prakolą, tai pafotografavau.
RK 5210 Didžiojoje Riešėje, Vilniaus r.
Šviesiai oranžinė – asfaltuotas šaligatvis, tamsiai oranžinė – dviračių ir pėsčiųjų takas:
Vilnius City Cycling Map by Road Surface // https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13
1. Nuo Molėtų pl. link Didžiosios riešės bažnyčios. Šaligatvis:
2.
3.
4.
5.
6.
7. Dviračių ir pėsčiųjų takas kitoje gatvės pusėje:
8.
9.
10.
11.
12.
13. Naujo projekto pabaiga, seno dviračių ir pėsčiųjų tako pradžia už sankryžos:
14. Vaizdas atgal. Keistas tas 30 km/h ženklas, jei jau prievarta išstumti dviračiai iš gatvės:
15. Ties žiedu, grįžus prie Molėtų pl.:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lauksim, kad dviračių taku sujungs Lentvarį su Grigiškėmis (ir su Vilniumi tuo pačiu).
Komentuoti:
-
Dvirtakis tik dauboj. Per Naują Lentvarį bus ką veikt, kad įspraust dvirtakį/šaligatvį tarp kelio ir šlaito bei namų. Bet jei sutvarkė šitą ir net tunelis statomas - gal likusių atkarpų nereiks laukti 50 metų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už nuotraukas. O iki kur eina dviračių takas? Iki Lentvario "nedatraukia", kaip suprantu
Komentuoti:
-
Naujasis Lentvaris. Ant kelio, trumpame ruože, užsipildavo vanduo. Net karštą vasaros dieną, kai visur sausa, būdavo, jog galima įvažiuoti į vandenį. Vėluoja su termino pabaiga.
Atgal:
Senas vaizdas:
https://www.google.com/maps/@54.6613...7i13312!8i6656
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: