Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Bendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl. Jis išsiskiria tuo, kad nuo Vilniaus tankaus kraštinio mikrorajono (Antakalnio) iki pat kito miesto (Nemenčinės) eina nenutrūkstamas takas.
    Dar yra dvirtakis nuo Lazdynų iki Regitros ir toliau link Kirtimų. Ten irgi visi labai greit išsikraustė iš gatvės į dvirtakius. Net kol nebuvo dabartinio žvyrinio sujungimo, o tekdavo dalį kelio pravažiuot grynai takeliu per pievą. Ir pats nespjaudavau su plentiniu ten pravažiuot, ir kolegų sutikdavau. Ir A1 dvirtakis tarp Gariūnų ir Grigiškių yra tinkamas.

    Ir tuo pačiu yra Molėtų plento gravelinis dvirtakis bei Lentvaris-Trakai senojo kelio dvirtakis. Su Molėtų plento dvirtakiu išvis liūdna. Pernai bandžiau prikalbint kelininkus, kad bent smėlį nušluotų ir šiukšles surinktų. Nepaėjo. Kai jau gavau pažadą, kad TIKRAI nuvalys, buvo nuvalyta tik naujausia dalis kur pakankamai platu pravažiuot traktoriui. O visą likusią siaurąją dalį paliko po senovei. Negi eis su šluota šluot kaip prieštvaniniais laikais. Netelpa traktorius - nereikia ir dviračiams.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dar vienas variantas, kad gali būti idealus takas, bet žmogus važiuoja pirmą kartą, ypač, kai nauja statyba ir nespėjo įvertint iš šalies. Piktintis reiktų, jei atpažintum tą patį dviratininką minant kartotinai.

    Bendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl. Jis išsiskiria tuo, kad nuo Vilniaus tankaus kraštinio mikrorajono (Antakalnio) iki pat kito miesto (Nemenčinės) eina nenutrūkstamas takas. Beveik nėra skersinių bortų ties nusukimo keliais, duoti kelią trikampiai prieš taką, o ne už jo ir nevingiuoja ties išsukimais iki nulinio greičio (kaip Molėtų pl. pvz.), pilnai atremontuotas asfaltas, keli pėstieji būna nebent miesto ribose.

    Būtų šaunu, jei bent iš mašinos pro langą nufotografuotum naują taką Kaune. Ne pasibarimui, tikrai įdomu.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Kelias į kačerginę. Naujas nuliovas dviračių takas šalia. Idealus, danga geresnė nei asfaltas ant kelio. Mina du "sportininkai". Taip, keliu, už savęs laikydami koloną mašinų. Nu kas per dalabajobai?
    Vakar myniau tuo taku. nelygus gaidys, pilnas purvo, su atkarpa kur isvis nera asfalto.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelyje Nr. 180 numatoma suprojektuoti ir nutiesti dviračių taką nuo Druskininkų iki Leipalingio

    Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
    CVPP 2024.03.21 Skelbimas apie pirkimą. Pirkimo numeris: 713934
    RINKOS KONSULTACIJA Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 180 Druskininkai–Leipalingis–Seirijai ruožo nuo 2,990 iki 8,700 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2024.03.29

    CVPP 2024.03.21 Skelbimas apie pirkimą. Pirkimo numeris: 713938
    RINKOS KONSULTACIJA - Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 180 Druskininkai–Leipalingis–Seirijai ruožo nuo 8,700 iki 12,050 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2024.03.29

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Galbūt kada nors ateity taip ir bus, bet kol kas sakyčiau sunkiai įmanoma, nes tokių pavyzdžių negirdėjau. Bet esu visom keturiom už tokį variantą.
    Paskutinis taisė digital; 2023.12.29, 00:44.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Išsiaiškinti kodėl nepavyko suderinti, skirti nuobaudas nesužiūrėjusiems, apie tai aiškiai iškomunikuoti visuomenei ir daugiau tokių klaidų nebedaryti. Įmanoma?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai be abejo, bet jei jau taip gavosi, kad suderinti nesigavo, tai kaip geriau daryti - nutiesti ir paskui išknisti ir atstatyti, ar palaukti ir nutiesti vėliau?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai čia pasirodo geriau reikėjo nutiesti, o po pusmečio vėl išknisti?
    Ne, taip pasirodo ne visiems. Man atrodo, kad geriau yra viename projekte suderinti kelių tarnybų darbus. Esu girdėjęs, kad kaip tik tam būna gaunamos prisijungimo sąlygos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pilna forume pranešimų, kad praėjus pusmečiui ar metams išknisa naujai asfaltuotą gatvę ar šaligatvį. Tai čia pasirodo geriau reikėjo nutiesti, o po pusmečio vėl išknisti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tik LAKD neužsimena, kad kelio konkursai prasidėjo dar 2019 metais, o dvirtakio tiesimas po atskiro konkurso pagal sutartį turėjo vykti nuo 2022.07.18 iki 2023.06.30 d.
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Re...ls/2022-698034
    Negi tas kabelis tik šiemet atsirado?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai kad tiesiog dar nebaigta:
    „Delfi“ kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD), siekiant išsiaiškinti, kodėl naujame dviračių ir pėsčiųjų take paliktas kelių šimtų metrų purvo ruožas.
    Raštu pateiktame atsakyme patikinama, kad problema bus išspręsta.
    „Minėtas ruožas kol kas nebaigtas dėl „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožo nuo 7,47 iki 13,415 km rekonstravimas, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus“ projekto projektinių sprendinių pakeitimų, kurie šiuo metu derinami su Kelių direkcija. Pabaigus derinimus, minėtas ruožas bus sutvarkytas ir taps homogeniška naujojo tako dalimi“, – teigia LAKD.

    Kauno rajono savivaldybė patikslino, kad projektas dar nebaigtas dėl numatomų darbų, tačiau taip pat užtikrino – dviračių takas bus sutvarkytas.
    „Dviračių tako Ringaudai-Kačerginė užsakovas yra Lietuvos automobilių kelių direkcija, rangovas – UAB „Autokausta“. Šios įmonės atstovai informavo, kad projektas dar nebaigtas. Minėta atkarpa neišasfaltuota todėl, kad ESO rengiasi iškelti elektros kabelį. Atlikus šiuos darbus, takas bus išasfaltuotas“, – teigiama komentare.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Buvo praleistas LAKD "darnaus judumo" šedevras Pakaunėje, prie kelio KK140 Kaunas - Šakiai

    Delfi.lt 2023.11.12
    Naujo dviračių ir pėsčiųjų tako viduryje – „staigmena“:
    „Niekaip negaliu suvokti, kodėl apie 6 kilometrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų taką Kauno rajone tiesusi Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nusprendė taip pasityčioti iš žmonių. Šio, prabangiai ir kokybiškai atrodančio, kaip anksčiau skelbta, apie 1,67 mln. eurų kainavusio tako viduryje driekiasi per 200 metrų purvo ruožas“, – rašo skaitytojas. (...)

    Ringaudų gyvenvietę ir kurortinio Kačerginės miestelio prieigas sujungusį dviračių bei pėsčiųjų taką šalia judraus kelio Kaunas – Šakiai imta tiesti praėjusių metų rudenį . (...)
    Nors Kauną su Kačergine bei šalia esančiu Zapyškiu jungia palei Nemuną nutiestas dviračių takas, prasidėję naujo tako tiesimo darbai suteikė vilčių, kad gyvename iš tiesų modernioje valstybėje. Nes prie kelio Kaunas – Šakiai gyvena žmonės, tačiau nebuvo jokių šaligatvių, pėstiesiems tekdavo pavojingai eiti siaura šalikele. Tačiau tikrai negalvojau, jog fizinį aktyvumą ir saugumą skatinančios infrastruktūros kūrimas baigsis taip makabriškai. (...)

    Baigėsi vasara, paskubomis atlikti paskutiniai darbai. Darbininkai lygino šalikeles, įrengė net grublėtos dangos trinkeles, kad geriau orientuotųsi neregiai. Galų gale – pastatė kelio ženklus, liudijančius, kad tai pėstiesiems ir dviratininkams skirtas takas. Tačiau purvo ruožas taip ir liko nesutvarkytas. Nesuvokiu, čia specialus sumanymas, siekis supažindinti žmones su gamtinėmis kliūtimis, kurias senoliai turėdavo įveikti klampodami į pradžios mokyklas, pasibaigę pinigai, ar elementarus valdininkų proto bei atsakomybės trūkumas

    Situacija iš tiesų nėra juokinga. Kad pasiektų autobusų stotelę, klampoti purvynu nenorintys pėstieji turi žingsniuoti siauru judraus plento kelkraščiu. Beje, autobusų sustojimas – šio purvo ruožo viduryje, vienoje pusėje virš 100 metrų klampynės, antratiek – kitoje pusėje.





    https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.11.06
    Pradėti dviračių ir pėsčiųjų tako darbai prie Birštono
    Spalio pabaigoje pradėti naujo pėsčiųjų ir dviračių tako, sujungsiančio Birštoną su aplinkinėmis gyvenvietėmis, įrengimo darbai. 3,4 km ilgio taką planuojama baigti iki kitų metų liepos. (...)
    Planuojama, jog Birštone pradėtas tiesti pėsčiųjų ir dviračių takas bus 2,5 m pločio, jame, ties auštais šlaitais ir pavojingomis vietomis, bus įrengiamos apsauginės tvorelės. Įrengiant taką, planuojama sutvarkyti esamas nuovažas, pakeisti kelio ženklus. Keliaujančiųjų patogumui keliose tako vietose suplanuota įrengti ir atokvėpio aikšteles. Darbus vykdo UAB „Parama“, projekto vertė – 1,4 mln. Eur su PVM. (...)

    Artimiausiu metų planuojama pradėti dar du pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūros plėtros projektus: Vilniaus rajone bus tiesiamas apie 2,3 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas, Vieviržėnų miestelyje – tvarkoma pėstiesiems ir dviračių, elektrinių paspirtukų vairuotojams skirta infrastruktūra.
    Spalio mėn. Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė dvi rangos darbų sutartys dėl pėsčiųjų ir dviračių takų tiesimo. Pagal su UAB „Žilinkis ir Ko“ pasirašytą sutartį, iki 2024 m. rugsėjo mėn. planuojama įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką valstybinės reikšmės krašto kelio Vilnius–Polockas ruože nuo 14,6 iki 16,9 km. Sutarties vertė­ – 1,4 mln. Eur su PVM.
    Pagal su UAB „Plungės lagūna“ sudarytą rangos darbų sutartį, bus tvarkoma pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūra valstybinės reikšmės rajoninio kelio Klaipėda–Veiviržėnai–Endriejavas ruože nuo 32 iki 32,6 km. Veiviržėnuose. Planuojama, kad miestelyje bus nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, sutvarkyti šaligatviai. Atnaujinta infrastruktūra miestelio gyventojai ir svečiai galės naudotis jau kitų metų birželį. Sutarties vertė – kiek daugiau nei 800 tūkst. Eur. su PVM.

    https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...-prie-birstono

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Dviračių takas Lentvaryje Klevų alėjoje

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    dondc, liūdesiukas, kad iškart už Vilniaus dvirtakiai vis dar trinkeliniai, su bordiūrais ir eksvaltais susikirtimuose

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Link pasienio kelkraštis siaurėja. Truputį pasiklydau, tai kito važiavimo metu pažiūrėsiu ar vėl neplatėja. Įdomu, kaip Baltarusijoje, nes Google Street View ten nefiksuota:
    16.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20230617_150102.jpg Views:	174 Size:	993,0 kB ID:	2059101
    Ko nefiksuoja Google Street View, fiksuoja Mapilary.
    Greitai peržiūrėjus, panašu, kad vėl platesnis asfaltuotas kelkraštis, panašus į Via Baltica atkarpas tarp Panevėžio ir Rygos.
    Tiesa, danga kelkraščio vietom susidėvėjus, daugiau dėmesio sulaukia važiuojamoji dalis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vilniaus r., nuo Grigaičių gyvenvietės šiaurės kryptimi iki Naujosios Vilnios pietų, mikrorajono Vilniuje
    Naujai rekonstruotas dviračių ir pėsčiųjų takas. Buvo eksfoultas, dabar trinkiolios

    1. Tako pradžia su vaizdu atgal
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185229.jpg
Views:	1038
Size:	817,8 kB
ID:	2064373

    2.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185312.jpg
Views:	1024
Size:	1015,6 kB
ID:	2064374

    3.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185715.jpg
Views:	1030
Size:	1,00 MB
ID:	2064375

    4.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185804.jpg
Views:	1029
Size:	967,3 kB
ID:	2064376

    5.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185941.jpg
Views:	1045
Size:	1,11 MB
ID:	2064377

    6.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190026.jpg
Views:	1034
Size:	903,2 kB
ID:	2064378

    7.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190119.jpg
Views:	1033
Size:	1,36 MB
ID:	2064379

    8. Takas keičia gatvės pusę...
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190314.jpg
Views:	1031
Size:	1,11 MB
ID:	2064380

    9.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190407.jpg
Views:	1027
Size:	929,7 kB
ID:	2064381

    10.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190518.jpg
Views:	1031
Size:	1,03 MB
ID:	2064382

    11. ...kad vėl grįžtų į savo pusę
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190710.jpg
Views:	1019
Size:	1,04 MB
ID:	2064383

    12.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190834.jpg
Views:	1032
Size:	1,16 MB
ID:	2064384

    13.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190911.jpg
Views:	1031
Size:	1,16 MB
ID:	2064385

    14.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191027.jpg
Views:	1031
Size:	1,42 MB
ID:	2064386

    15.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191100.jpg
Views:	1038
Size:	1,16 MB
ID:	2064387

    16.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191130.jpg
Views:	1028
Size:	1017,8 kB
ID:	2064388

    17.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191236.jpg
Views:	1033
Size:	1,08 MB
ID:	2064389

    18. Iš karto už miesto riboženklio, daug žmonių. Kaip pasakytų senbuviai forumiečiai – jaučiasi big city feeling'as
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191455.jpg
Views:	1028
Size:	1,04 MB
ID:	2064390

    19. Už šios sankryžos jau kelio ženklo nebėra, tai oficaliai nebe dviračių ir pėsčiųjų takas. Galima šokt į gatvę ir jungt didesnę pavarą pratestuojant aptemptakelniškumą
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191530.jpg
Views:	1025
Size:	1,08 MB
ID:	2064391

    20. Tiesiai – Naujoji Vilnia, į kairę – Pavilnys
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191633.jpg
Views:	1024
Size:	1,07 MB
ID:	2064392

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nemėžio kaimas, Vilniaus rajonas.
    Wiki: https://lt.wikipedia.org/wiki/Nem%C4%97%C5%BEis

    Nuo Sodų g. skersai, Baltarusių g. Tako galas, gali ir nebūti pakelto asfalto:
    1.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141348.jpg
Views:	1311
Size:	1,05 MB
ID:	2059086

    Pusės gyventojų etninė sudėtis – lenkai. Populiacija apie 2 400 žmonių:
    2.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141418.jpg
Views:	1202
Size:	1008,3 kB
ID:	2059087

    Įdomu, jog šioje gatvėje pump track'as, o kitoje gatvėje normaliai padaryta:
    3.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141545.jpg
Views:	1196
Size:	762,4 kB
ID:	2059088
    4.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141623.jpg
Views:	1213
Size:	955,9 kB
ID:	2059089
    5.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141644.jpg
Views:	1199
Size:	870,5 kB
ID:	2059090

    Sankryža, kuri panašu bus pilnai pakeltu asfaltu. V. Sirokomnės g. Minsko pl. link:
    6.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141746.jpg
Views:	1201
Size:	1,07 MB
ID:	2059091

    Va tokio kolorito trinkeles įvažiavimuose buvau siūlęs rekonsrtuotinoje Viršilų g., Vilniuje. Turėtų būti didesnis kontrastas tarp raudono tako ir šaligatvinių pilkų trinkelių:
    7.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141807.jpg
Views:	1205
Size:	1,05 MB
ID:	2059092

    Čia takas nusileidžia į gatvę, nors kitur panašu bus pakeltos pervažos:
    8.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141848.jpg
Views:	1215
Size:	1,05 MB
ID:	2059093
    9.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141942.jpg
Views:	1202
Size:	1004,3 kB
ID:	2059094

    Matosi, jog trūksta asfalto, matyt pilnai kels gatvės lygį:
    10.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142129.jpg
Views:	1200
Size:	937,5 kB
ID:	2059095

    Čia anksčiau tiesiog parkavosi ant žvyruoto kelkraščio:
    11.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142201.jpg
Views:	1201
Size:	1,08 MB
ID:	2059096
    12.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142231.jpg
Views:	1201
Size:	1,05 MB
ID:	2059097

    Iki Minsko 174 km:
    13.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142318.jpg
Views:	1205
Size:	685,7 kB
ID:	2059098

    Kilo svajonė pasiekti tokią formą, kad pavyktų per vieną dieną, vieno važiavimo metu, iš Vilniaus numinti iki Minsko McDonald's McDrive (nes su kvapu po 190 km nesinorėtų eiti į vidų). Tada pasikultūrinus grįžti namo:
    14.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_143135.jpg
Views:	1207
Size:	986,3 kB
ID:	2059099
    15.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_144226.jpg
Views:	1211
Size:	980,1 kB
ID:	2059100

    Link pasienio kelkraštis siaurėja. Truputį pasiklydau, tai kito važiavimo metu pažiūrėsiu ar vėl neplatėja. Įdomu, kaip Baltarusijoje, nes Google Street View ten nefiksuota:
    16.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_150102.jpg
Views:	1207
Size:	993,0 kB
ID:	2059101

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Koks info šaltinis? Būtų labai geros naujienos.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    VMS atrodo nutarė, kad dvirtakio palei Lentvario g. reikia.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Sakote dviračių takai turi būti šalia autobanų?
    Kuo blogai takas palei Kirtimų g.? Neskaitant pervažų, ten pasaka mint.

    VMS atrodo nutarė, kad dvirtakio palei Lentvario g. reikia. Taip pat suprojektuotas į Trakų Vokę, kuris pasijungs prie Galvės/Kirtimų g. (A16/A19) mazgo ir eis Galvės g. (A4) iki Savanorių pr. Ten numatyta daug tuneliukų. Savanorių pr. takas numatytas, kaip Eurovelo 11, kurio dalis bus esamu serpantininiu bruku miške. Atkreiptinas dėmesys, kad takas eis palei A4 kelią (Galvės g.), tad kampuoto lanko šiauriau į mišką nebus:
    Click image for larger version

Name:	EV-11_vaizdai_10.jpg
Views:	1562
Size:	1,16 MB
ID:	2053818

    Komentuoti:

Working...
X