Delfi.lt 2023.11.12
Naujo dviračių ir pėsčiųjų tako viduryje – „staigmena“:
„Niekaip negaliu suvokti, kodėl apie 6 kilometrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų taką Kauno rajone tiesusi Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nusprendė taip pasityčioti iš žmonių. Šio, prabangiai ir kokybiškai atrodančio, kaip anksčiau skelbta, apie 1,67 mln. eurų kainavusio tako viduryje driekiasi per 200 metrų purvo ruožas“, – rašo skaitytojas. (...)
Ringaudų gyvenvietę ir kurortinio Kačerginės miestelio prieigas sujungusį dviračių bei pėsčiųjų taką šalia judraus kelio Kaunas – Šakiai imta tiesti praėjusių metų rudenį . (...)
Nors Kauną su Kačergine bei šalia esančiu Zapyškiu jungia palei Nemuną nutiestas dviračių takas, prasidėję naujo tako tiesimo darbai suteikė vilčių, kad gyvename iš tiesų modernioje valstybėje. Nes prie kelio Kaunas – Šakiai gyvena žmonės, tačiau nebuvo jokių šaligatvių, pėstiesiems tekdavo pavojingai eiti siaura šalikele. Tačiau tikrai negalvojau, jog fizinį aktyvumą ir saugumą skatinančios infrastruktūros kūrimas baigsis taip makabriškai. (...)
Baigėsi vasara, paskubomis atlikti paskutiniai darbai. Darbininkai lygino šalikeles, įrengė net grublėtos dangos trinkeles, kad geriau orientuotųsi neregiai. Galų gale – pastatė kelio ženklus, liudijančius, kad tai pėstiesiems ir dviratininkams skirtas takas. Tačiau purvo ruožas taip ir liko nesutvarkytas. Nesuvokiu, čia specialus sumanymas, siekis supažindinti žmones su gamtinėmis kliūtimis, kurias senoliai turėdavo įveikti klampodami į pradžios mokyklas, pasibaigę pinigai, ar elementarus valdininkų proto bei atsakomybės trūkumas
Situacija iš tiesų nėra juokinga. Kad pasiektų autobusų stotelę, klampoti purvynu nenorintys pėstieji turi žingsniuoti siauru judraus plento kelkraščiu. Beje, autobusų sustojimas – šio purvo ruožo viduryje, vienoje pusėje virš 100 metrų klampynės, antratiek – kitoje pusėje.
https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091
Ringaudų gyvenvietę ir kurortinio Kačerginės miestelio prieigas sujungusį dviračių bei pėsčiųjų taką šalia judraus kelio Kaunas – Šakiai imta tiesti praėjusių metų rudenį . (...)
Nors Kauną su Kačergine bei šalia esančiu Zapyškiu jungia palei Nemuną nutiestas dviračių takas, prasidėję naujo tako tiesimo darbai suteikė vilčių, kad gyvename iš tiesų modernioje valstybėje. Nes prie kelio Kaunas – Šakiai gyvena žmonės, tačiau nebuvo jokių šaligatvių, pėstiesiems tekdavo pavojingai eiti siaura šalikele. Tačiau tikrai negalvojau, jog fizinį aktyvumą ir saugumą skatinančios infrastruktūros kūrimas baigsis taip makabriškai. (...)
Baigėsi vasara, paskubomis atlikti paskutiniai darbai. Darbininkai lygino šalikeles, įrengė net grublėtos dangos trinkeles, kad geriau orientuotųsi neregiai. Galų gale – pastatė kelio ženklus, liudijančius, kad tai pėstiesiems ir dviratininkams skirtas takas. Tačiau purvo ruožas taip ir liko nesutvarkytas. Nesuvokiu, čia specialus sumanymas, siekis supažindinti žmones su gamtinėmis kliūtimis, kurias senoliai turėdavo įveikti klampodami į pradžios mokyklas, pasibaigę pinigai, ar elementarus valdininkų proto bei atsakomybės trūkumas
Situacija iš tiesų nėra juokinga. Kad pasiektų autobusų stotelę, klampoti purvynu nenorintys pėstieji turi žingsniuoti siauru judraus plento kelkraščiu. Beje, autobusų sustojimas – šio purvo ruožo viduryje, vienoje pusėje virš 100 metrų klampynės, antratiek – kitoje pusėje.
https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091
Komentuoti: