Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Buvo praleistas LAKD "darnaus judumo" šedevras Pakaunėje, prie kelio KK140 Kaunas - Šakiai

    Delfi.lt 2023.11.12
    Naujo dviračių ir pėsčiųjų tako viduryje – „staigmena“:
    „Niekaip negaliu suvokti, kodėl apie 6 kilometrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų taką Kauno rajone tiesusi Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nusprendė taip pasityčioti iš žmonių. Šio, prabangiai ir kokybiškai atrodančio, kaip anksčiau skelbta, apie 1,67 mln. eurų kainavusio tako viduryje driekiasi per 200 metrų purvo ruožas“, – rašo skaitytojas. (...)

    Ringaudų gyvenvietę ir kurortinio Kačerginės miestelio prieigas sujungusį dviračių bei pėsčiųjų taką šalia judraus kelio Kaunas – Šakiai imta tiesti praėjusių metų rudenį . (...)
    Nors Kauną su Kačergine bei šalia esančiu Zapyškiu jungia palei Nemuną nutiestas dviračių takas, prasidėję naujo tako tiesimo darbai suteikė vilčių, kad gyvename iš tiesų modernioje valstybėje. Nes prie kelio Kaunas – Šakiai gyvena žmonės, tačiau nebuvo jokių šaligatvių, pėstiesiems tekdavo pavojingai eiti siaura šalikele. Tačiau tikrai negalvojau, jog fizinį aktyvumą ir saugumą skatinančios infrastruktūros kūrimas baigsis taip makabriškai. (...)

    Baigėsi vasara, paskubomis atlikti paskutiniai darbai. Darbininkai lygino šalikeles, įrengė net grublėtos dangos trinkeles, kad geriau orientuotųsi neregiai. Galų gale – pastatė kelio ženklus, liudijančius, kad tai pėstiesiems ir dviratininkams skirtas takas. Tačiau purvo ruožas taip ir liko nesutvarkytas. Nesuvokiu, čia specialus sumanymas, siekis supažindinti žmones su gamtinėmis kliūtimis, kurias senoliai turėdavo įveikti klampodami į pradžios mokyklas, pasibaigę pinigai, ar elementarus valdininkų proto bei atsakomybės trūkumas

    Situacija iš tiesų nėra juokinga. Kad pasiektų autobusų stotelę, klampoti purvynu nenorintys pėstieji turi žingsniuoti siauru judraus plento kelkraščiu. Beje, autobusų sustojimas – šio purvo ruožo viduryje, vienoje pusėje virš 100 metrų klampynės, antratiek – kitoje pusėje.





    https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.11.06
    Pradėti dviračių ir pėsčiųjų tako darbai prie Birštono
    Spalio pabaigoje pradėti naujo pėsčiųjų ir dviračių tako, sujungsiančio Birštoną su aplinkinėmis gyvenvietėmis, įrengimo darbai. 3,4 km ilgio taką planuojama baigti iki kitų metų liepos. (...)
    Planuojama, jog Birštone pradėtas tiesti pėsčiųjų ir dviračių takas bus 2,5 m pločio, jame, ties auštais šlaitais ir pavojingomis vietomis, bus įrengiamos apsauginės tvorelės. Įrengiant taką, planuojama sutvarkyti esamas nuovažas, pakeisti kelio ženklus. Keliaujančiųjų patogumui keliose tako vietose suplanuota įrengti ir atokvėpio aikšteles. Darbus vykdo UAB „Parama“, projekto vertė – 1,4 mln. Eur su PVM. (...)

    Artimiausiu metų planuojama pradėti dar du pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūros plėtros projektus: Vilniaus rajone bus tiesiamas apie 2,3 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas, Vieviržėnų miestelyje – tvarkoma pėstiesiems ir dviračių, elektrinių paspirtukų vairuotojams skirta infrastruktūra.
    Spalio mėn. Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė dvi rangos darbų sutartys dėl pėsčiųjų ir dviračių takų tiesimo. Pagal su UAB „Žilinkis ir Ko“ pasirašytą sutartį, iki 2024 m. rugsėjo mėn. planuojama įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką valstybinės reikšmės krašto kelio Vilnius–Polockas ruože nuo 14,6 iki 16,9 km. Sutarties vertė­ – 1,4 mln. Eur su PVM.
    Pagal su UAB „Plungės lagūna“ sudarytą rangos darbų sutartį, bus tvarkoma pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūra valstybinės reikšmės rajoninio kelio Klaipėda–Veiviržėnai–Endriejavas ruože nuo 32 iki 32,6 km. Veiviržėnuose. Planuojama, kad miestelyje bus nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, sutvarkyti šaligatviai. Atnaujinta infrastruktūra miestelio gyventojai ir svečiai galės naudotis jau kitų metų birželį. Sutarties vertė – kiek daugiau nei 800 tūkst. Eur. su PVM.

    https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...-prie-birstono

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Dviračių takas Lentvaryje Klevų alėjoje

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    dondc, liūdesiukas, kad iškart už Vilniaus dvirtakiai vis dar trinkeliniai, su bordiūrais ir eksvaltais susikirtimuose

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Link pasienio kelkraštis siaurėja. Truputį pasiklydau, tai kito važiavimo metu pažiūrėsiu ar vėl neplatėja. Įdomu, kaip Baltarusijoje, nes Google Street View ten nefiksuota:
    16.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20230617_150102.jpg Views:	174 Size:	993,0 kB ID:	2059101
    Ko nefiksuoja Google Street View, fiksuoja Mapilary.
    Greitai peržiūrėjus, panašu, kad vėl platesnis asfaltuotas kelkraštis, panašus į Via Baltica atkarpas tarp Panevėžio ir Rygos.
    Tiesa, danga kelkraščio vietom susidėvėjus, daugiau dėmesio sulaukia važiuojamoji dalis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vilniaus r., nuo Grigaičių gyvenvietės šiaurės kryptimi iki Naujosios Vilnios pietų, mikrorajono Vilniuje
    Naujai rekonstruotas dviračių ir pėsčiųjų takas. Buvo eksfoultas, dabar trinkiolios

    1. Tako pradžia su vaizdu atgal
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185229.jpg
Views:	951
Size:	817,8 kB
ID:	2064373

    2.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185312.jpg
Views:	942
Size:	1015,6 kB
ID:	2064374

    3.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185715.jpg
Views:	939
Size:	1,00 MB
ID:	2064375

    4.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185804.jpg
Views:	943
Size:	967,3 kB
ID:	2064376

    5.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185941.jpg
Views:	946
Size:	1,11 MB
ID:	2064377

    6.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190026.jpg
Views:	944
Size:	903,2 kB
ID:	2064378

    7.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190119.jpg
Views:	946
Size:	1,36 MB
ID:	2064379

    8. Takas keičia gatvės pusę...
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190314.jpg
Views:	940
Size:	1,11 MB
ID:	2064380

    9.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190407.jpg
Views:	938
Size:	929,7 kB
ID:	2064381

    10.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190518.jpg
Views:	941
Size:	1,03 MB
ID:	2064382

    11. ...kad vėl grįžtų į savo pusę
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190710.jpg
Views:	938
Size:	1,04 MB
ID:	2064383

    12.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190834.jpg
Views:	943
Size:	1,16 MB
ID:	2064384

    13.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190911.jpg
Views:	939
Size:	1,16 MB
ID:	2064385

    14.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191027.jpg
Views:	940
Size:	1,42 MB
ID:	2064386

    15.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191100.jpg
Views:	943
Size:	1,16 MB
ID:	2064387

    16.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191130.jpg
Views:	936
Size:	1017,8 kB
ID:	2064388

    17.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191236.jpg
Views:	940
Size:	1,08 MB
ID:	2064389

    18. Iš karto už miesto riboženklio, daug žmonių. Kaip pasakytų senbuviai forumiečiai – jaučiasi big city feeling'as
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191455.jpg
Views:	941
Size:	1,04 MB
ID:	2064390

    19. Už šios sankryžos jau kelio ženklo nebėra, tai oficaliai nebe dviračių ir pėsčiųjų takas. Galima šokt į gatvę ir jungt didesnę pavarą pratestuojant aptemptakelniškumą
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191530.jpg
Views:	935
Size:	1,08 MB
ID:	2064391

    20. Tiesiai – Naujoji Vilnia, į kairę – Pavilnys
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191633.jpg
Views:	938
Size:	1,07 MB
ID:	2064392

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nemėžio kaimas, Vilniaus rajonas.
    Wiki: https://lt.wikipedia.org/wiki/Nem%C4%97%C5%BEis

    Nuo Sodų g. skersai, Baltarusių g. Tako galas, gali ir nebūti pakelto asfalto:
    1.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141348.jpg
Views:	1226
Size:	1,05 MB
ID:	2059086

    Pusės gyventojų etninė sudėtis – lenkai. Populiacija apie 2 400 žmonių:
    2.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141418.jpg
Views:	1114
Size:	1008,3 kB
ID:	2059087

    Įdomu, jog šioje gatvėje pump track'as, o kitoje gatvėje normaliai padaryta:
    3.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141545.jpg
Views:	1113
Size:	762,4 kB
ID:	2059088
    4.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141623.jpg
Views:	1122
Size:	955,9 kB
ID:	2059089
    5.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141644.jpg
Views:	1110
Size:	870,5 kB
ID:	2059090

    Sankryža, kuri panašu bus pilnai pakeltu asfaltu. V. Sirokomnės g. Minsko pl. link:
    6.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141746.jpg
Views:	1110
Size:	1,07 MB
ID:	2059091

    Va tokio kolorito trinkeles įvažiavimuose buvau siūlęs rekonsrtuotinoje Viršilų g., Vilniuje. Turėtų būti didesnis kontrastas tarp raudono tako ir šaligatvinių pilkų trinkelių:
    7.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141807.jpg
Views:	1111
Size:	1,05 MB
ID:	2059092

    Čia takas nusileidžia į gatvę, nors kitur panašu bus pakeltos pervažos:
    8.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141848.jpg
Views:	1114
Size:	1,05 MB
ID:	2059093
    9.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141942.jpg
Views:	1113
Size:	1004,3 kB
ID:	2059094

    Matosi, jog trūksta asfalto, matyt pilnai kels gatvės lygį:
    10.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142129.jpg
Views:	1111
Size:	937,5 kB
ID:	2059095

    Čia anksčiau tiesiog parkavosi ant žvyruoto kelkraščio:
    11.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142201.jpg
Views:	1112
Size:	1,08 MB
ID:	2059096
    12.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142231.jpg
Views:	1116
Size:	1,05 MB
ID:	2059097

    Iki Minsko 174 km:
    13.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142318.jpg
Views:	1110
Size:	685,7 kB
ID:	2059098

    Kilo svajonė pasiekti tokią formą, kad pavyktų per vieną dieną, vieno važiavimo metu, iš Vilniaus numinti iki Minsko McDonald's McDrive (nes su kvapu po 190 km nesinorėtų eiti į vidų). Tada pasikultūrinus grįžti namo:
    14.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_143135.jpg
Views:	1121
Size:	986,3 kB
ID:	2059099
    15.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_144226.jpg
Views:	1118
Size:	980,1 kB
ID:	2059100

    Link pasienio kelkraštis siaurėja. Truputį pasiklydau, tai kito važiavimo metu pažiūrėsiu ar vėl neplatėja. Įdomu, kaip Baltarusijoje, nes Google Street View ten nefiksuota:
    16.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_150102.jpg
Views:	1114
Size:	993,0 kB
ID:	2059101

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Koks info šaltinis? Būtų labai geros naujienos.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    VMS atrodo nutarė, kad dvirtakio palei Lentvario g. reikia.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Sakote dviračių takai turi būti šalia autobanų?
    Kuo blogai takas palei Kirtimų g.? Neskaitant pervažų, ten pasaka mint.

    VMS atrodo nutarė, kad dvirtakio palei Lentvario g. reikia. Taip pat suprojektuotas į Trakų Vokę, kuris pasijungs prie Galvės/Kirtimų g. (A16/A19) mazgo ir eis Galvės g. (A4) iki Savanorių pr. Ten numatyta daug tuneliukų. Savanorių pr. takas numatytas, kaip Eurovelo 11, kurio dalis bus esamu serpantininiu bruku miške. Atkreiptinas dėmesys, kad takas eis palei A4 kelią (Galvės g.), tad kampuoto lanko šiauriau į mišką nebus:
    Click image for larger version

Name:	EV-11_vaizdai_10.jpg
Views:	1476
Size:	1,16 MB
ID:	2053818

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Per Lentvarį arčiau gaunasi. Nebent kažkada atsiras dvirtakis į Savanorių kalną. Nors ir tada daugumai per Gariūnus ir Lentvarį bus arčiau.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    atsidarai google.maps ir matai kad netelpa. Dvirtakis turi būti ir ten ir ten. Ar manote kad su dviračiu lengviau minti didesnį lanką, jei jiems tarkim arčiau per čia? Kodėl ne vieta šalia magistralinio kelio? Kaip atrodo geriau važiuotų dviratis magistraliniu keliu ar šalia kelio?

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Dviračių takas iki Trakų ir numatytas per Lentvarį šalia senojo plento. Kartu su magistraliniu keliu jam tikrai ne vieta.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Klausimas turėtų būti, ar telpa 2x2 kelias + dviračių takas
    Sakote dviračių takai turi būti šalia autobanų? Aš kažkodėl taip nemanau. O ar neina dvirtakis iš Vilniaus pro Lentvarį į Trakus? Jeigu neina, tai ten reikėtų įrenginėti, o ne šalia autobano, kuris matyt kažkada vis tiek atsiras.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O koks yra realus to viaduko plotis? Ar telpa ten 2x2 kelias?
    Klausimas turėtų būti, ar telpa 2x2 kelias + dviračių takas

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Jei kas sugalvotų iš Vilniaus arba Bezdonių krypties važiuot į Nemenčinės miesto Lidl šaldytos tešlos kruasanų, tai kelionė būtų tokia:

    nuo Vilniaus palei Nemenčinės pl. seniau rekonstruoto dviračių ir pėsčiųjų tako pabaiga
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163506.jpg
Views:	1373
Size:	806,2 kB
ID:	2045869

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163428.jpg
Views:	1356
Size:	955,7 kB
ID:	2045870

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163334.jpg
Views:	1358
Size:	981,7 kB
ID:	2045871

    Nuo Bezdonių nepilnamečiai vyrai varo, kaip motociklininkai, nes šis takas nėra pažįmėtas, kaip dviračių ar dviračių ir pėsčiųjų
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163208.jpg
Views:	1362
Size:	1,18 MB
ID:	2045876

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163134.jpg
Views:	1367
Size:	1,10 MB
ID:	2045874

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163033.jpg
Views:	1363
Size:	1021,0 kB
ID:	2045877

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162946.jpg
Views:	1358
Size:	1,01 MB
ID:	2045875

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162815.jpg
Views:	1358
Size:	763,1 kB
ID:	2045872

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162739.jpg
Views:	1358
Size:	799,9 kB
ID:	2045873

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162708.jpg
Views:	1362
Size:	776,6 kB
ID:	2045880

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162633.jpg
Views:	1361
Size:	744,9 kB
ID:	2045878

    Už kelių metrų tako danga pereina į plytelinę
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162500.jpg
Views:	1363
Size:	856,8 kB
ID:	2045879

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei būtų ne iš lempos paimtas o išdiskutuotas dviračių kelių karkasas (kažkur išnaudojami mažesnio intensyvumo asfaltuoto keliai, kažkur - nutiesiami dvirtakiai šalia intensyvaus esimo kelių ) su turistinėmis kryptimis, tai aplink tą karkasą savivaldybės ir prisiplanuotų kelių kuriuso iš savo biudžeto kažkada ir įgyvendintų.
    Sutinku.

    Dabar yra apgailėtina, kad nėra net numatyta trasos į Kernavę, ar trasos Vilnius - Kaunas, kai ten yra senasis lygiagrečiai autostradai einantis kelias RK4728 Vievis-Žebertonys-Elektrėnai, RK1816 Bačkonys-Žiežmariai-Rumšiškės ir keli šalia autostrados einantys keliukai, kai kurie net asfaltuoti.
    Absurdiškiausia dalis – kad iš Kauno neįmanoma dviračiais nuvažiuoti į Rumšiškes. Norint nuvažiuoti asfaltu, bet ne automagistrale, išeina 100 km ratai per Jonavą ir Kaišiadoris arba per Prienus. Planuotojų garbei, šitą ruožą jie yra numatę. Manau, reikalus komplikuoja tai, kad kelias eina per 3 savivaldybes: Kauno miesto, rajono ir Kaišiadorių. Tarp Rumšiškių ir Trakų yra jau daug įdomių variantų ramiais rajoniniais keliais: per Liutonis, per Beižionis (šitie su pora km žvyro), per Žaslius.
    Paskutinis taisė alga; 2023.04.06, 12:01.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Šitą žemėlapį pristatė rugsėjį, šios temos praeitam puslapy aptarėm:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...99#post1993199
    Kas jis yra, tai ministerijos organizuotas savivaldybių suneštinis balius. Valdžia išvis nežinojo, kokie takai egzistuoja, tai pabandė sukurti vieną vietą, kur būtų pažymėti visi turimi takai, o savivaldybės pvz. galėtų matyti kaimynų plėtros takus planuodami savuosius, kad būtų mažiau nesąmonių su takais pasibaigiančiais žole ties administracine riba. Jis skirtas institucijoms bendrauti, o ne maršrutų planavimui.
    Ten buvo nuoroda į viceministrės pristatymą ir į facebook'ą , bet nebuvo nuorodos į patį žemėlapį.

    Šiaip tai apgalėtina, kad ministerija kaltina savivlldybes ,bet pati neturi jokios vizijos kokiams dešimtmečiui.
    Kai apie 1999-2000 metus buvo keičiamas krašto kelių numeracija, dalis naujų jų buvo žvyrkelia, bet po dešimtmečiuo jau visur buyvo asfaltas.

    Jei būtų ne iš lempos paimtas o išdiskutuotas dviračių kelių karkasas (kažkur išnaudojami mažesnio intensyvumo asfaltuoto keliai, kažkur - nutiesiami dvirtakiai šalia intensyvaus esimo kelių ) su turistinėmis kryptimis, tai aplink tą karkasą savivaldybės ir prisiplanuotų kelių kuriuso iš savo biudžeto kažkada ir įgyvendintų.

    Dabar yra apgailėtina, kad nėra net numatyta trasos į Kernavę, ar trasos Vilnius - Kaunas, kai ten yra senasis lygiagrečiai autostradai einantis kelias RK4728 Vievis-Žebertonys-Elektrėnai, RK1816 Bačkonys-Žiežmariai-Rumšiškės ir keli šalia autostrados einantys keliukai, kai kurie net asfaltuoti.
    Nyku, kai ministerija nenumato dviračių maršruto kairiuoju Nemuno krantu Kaunas -Kačerginė -Zapyškis - Kriukai - Plokščiai - Gelgaudiškis - Sudargas. Ten beveik visur yra asfaltas, o šalia - daugybė unikalių objektų.
    Nėra ištisinės trasos iš Vilniaus į Dzūkijos NP ar link Anykščių , nėra trasos iš Kauno link Šiluvos, Tytuvėnų ir Šatrijos.
    Kas trukdė ministerijos klerkams iškišti nosį iš prospekto kavinių ir nubrėžti keletą prieoritetinių krypčių, kurias po diskusijų ir savaldybių galimybių įvertinimo būtų galima koreguoti o paskui įgyvendinti.
    Tačiau kai nėra vizijos , tai tas planas su daugybe nesujungtų "žvaigždučių" yra nevykęs dokumentas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Institucijos čia bent artimiausiu metu nepadės, nes nemato poreikio ir neturi motyvacijos. Kitas variantas – visuomenininkai entuziastai. Čia jau prieš daug metų vienas veikėjas sudėjo daug darbo, bet, lygtai, neteko intereso: https://velovilnius.lt/balticcycle/en/riga-vilnius/ Taip pat šitie maršrutai sukelti į OSM: https://www.openstreetmap.org/#map=9....5876&layers=C

    Paišyti šituos maršrutus nėra taip paprasta, norint atlikti darbą gerai reikia išvažinėti daug alternatyvų, išrinkti geriausias, o tam reikia turėti aiškius kriterijus, tikslinė auditoriją. Geras maršrutas šeimai su vaikais bus viena, turistui su krepšiais kita, sportininkui trečia.
    Realiai užtektų kol kas iš internetų sukelt viešinamus turizmo ir laisvalaikio maršrutus į OSM. Būtų nebloga duombazė.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Yra tarptautiniai Eurovelo maršrutai einantys per Lietuvą. Kažkada išvystytas būtų ir lokalus analogas?
    Institucijos čia bent artimiausiu metu nepadės, nes nemato poreikio ir neturi motyvacijos. Kitas variantas – visuomenininkai entuziastai. Čia jau prieš daug metų vienas veikėjas sudėjo daug darbo, bet, lygtai, neteko intereso: https://velovilnius.lt/balticcycle/en/riga-vilnius/ Taip pat šitie maršrutai sukelti į OSM: https://www.openstreetmap.org/#map=9....5876&layers=C

    Paišyti šituos maršrutus nėra taip paprasta, norint atlikti darbą gerai reikia išvažinėti daug alternatyvų, išrinkti geriausias, o tam reikia turėti aiškius kriterijus, tikslinė auditoriją. Geras maršrutas šeimai su vaikais bus viena, turistui su krepšiais kita, sportininkui trečia.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kėliau maršrutų tinklo klausimą ministerijos pristatyme rugsėjį, paskui kalbinau net viceministrę atskirai. Nepanašu, kad ministerijos klerkai ar net LDB suvoktų tai, kaip kažkokį prioritetą. Dvirtakiai atsiras ten, kur savivaldybės matys, kad reikia jų gyventojams kasdienėms trumpoms kelionėms, o ne ten, kad susijungtų Pagėgiai–Šiauliai–Ryga ar Kaunas–Klaipėda. Visokie veloturizmo ilgi maršrutai ar net kelių valandų ratukai laisvalaikui nėra jų prioritetuose. "Be abejo labai svarbu ir reikia, bet čia jau vėliau." Dėl turizmo tai iš viso "gal čia Ūkio ministerijos Turizmo departamentas turėtų užsiimti"?
    Galima gyvent ir be jų, kol vis taupom ir vengiam tų visų "nice thing to have" detalių. Nors pajūris su geriausia tarpmiestine infra jau turi ženklinimą, gal bus viltis, labiau išvysčius tinklą turėti ir geresnį takų maršrutinį orientavimąsi. Dabar nauda būtų tik ribotose teritorijose. Tikrai būtų naudos turizmo maršrutuose.

    Yra tarptautiniai Eurovelo maršrutai einantys per Lietuvą. Kažkada išvystytas būtų ir lokalus analogas?

    Įdomūs žemėlapyje pasirodantys ilgesni maršrutai:
    Kaunas-Šilutė-Klaipėda (Panemuniu). Trūksta tik ruožo ties Jurbarku, gal sudės.
    Kaunas-Marijampolė
    Marijampolė-Alytus

    Plius besidomintiems pažįstamas Eurovelo 11 Lenkija-Druskininkai-Vilnius-Molėtai-Ignalina-Visaginas-Latvija.

    Kiti įdomesni:
    Kaunas-Birštonas (+galbūt pro čia eitų pilnas maršrutas Kaunas-Vilnius + jungtis su EV11).
    Kaunas-Šiauliai-Joniškis-Ryga. Ne visa trasa sudėta, bet irgi įdomūs kontūrai gaunas kaip jungtis su Ryga. Grubiai turime ištisinę trasą nuo Raseinių per Šiaulius iki A12 kelio Latvijos sienos.
    Taip pat susisiekimui būtų patogus Kauno-Vilkijos-Ariogalos takas.

    Minusas, kad Panevėžys žemėlapyje gana izoliuotas.
    Beje, atkreipiau dėmesį, kad jie berods vieninteliai turi lokalų dviračių maršrutų tinklą.
    Iš vis jie gal net apskritai geriausiai kryptis ženklina iš LT miestų

    Nu bet ok, žemėlapis preliminarus, reiks ne vieno dešimtmečio takų statymui.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.05, 23:47.

    Komentuoti:

Working...
X