Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Taigi, paaiškėjus, jog ten jau ir taip sankryža, tai privalėjo įrengti 203 Duoti kelią, nes ten dvirčių pirmumas. Vairuotojai dabar klaidinami tik su įspėjamuoju ženklu, todėl drasiau kirs dviračių trajektoriją, nes jiems daromos prielaidos, kad jų pirmumas. Sankryža prasideda iškarto už 507 ženklo ir apima dešinėje (už medžių) esantį susikirtimą su dviračių ir pėsčiųjų taku:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAtkeliu iš temos Lidl plėtra Lietuvoje
Vairuotojams skinti dviračių negalima, nuo atsakomybės atleidimo nebus.
Esminiai punktai iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:
Komentuoti:
-
Atkeliu iš temos Lidl plėtra Lietuvoje
Parašė dondc Rodyti pranešimąEi, Lidl vadybininkai, kurie čia skaitot, atkreipkit dėmesį į ženklus paskutinėje foto. Vairuotojams sakoma, jog gali nuskint dviratį ir atsakomybė negresia, nors pagal bendrines KET ten privalės vis tiek praleidinėt dviračius. Ne tik (tik sviestinius) kruasanus pradėjot šaldyt, bet ir ženklų nesugebat sudėt. Įspėjamoji kombinacija turėtų būti skirta tik pervažose, kur nėra dviračių pirmumo, pvz. Žvėryne:
Jei ne visiški medžiai esat, tai pakeiskit. Dėl ažūrinių trinkelių, manau, geriau jau būtų jos važiuojamojoje dalyje nei parkinge, nes variklio tepalai daugiausiai tekės būtent mašinai stovint, o ne pravažiuojant. Gersis į grundinius vandenis.
Esminiai punktai iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:
72. Ženklas Nr. 129 „Sankirta su dviračių taku“ turi būti įrengiamas prieš ne sankryžoje esantį kelio ir dviračių tako, pažymėto ženklu Nr. 411, susikirtimą. Ženklas taip pat įrengiamas prieš ne sankryžoje kelią kertantį taką, pažymėtą ženklu Nr. 413, jeigu neįrengiami ženklai Nr. 533 ir 534.96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110. Ženklas taip pat gali būti įrengiamas ir prieš kitas sankryžas, kai pirmenybė važiuoti per sankryžą yra suteikiama kertamame kelyje.
96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.
Komentuoti:
-
Kaune kelio ženklų atramos ir nugarėlės šviesiai pilkos. Tamsiai pilki tik apšvietimo stulpai. Kai kurie dažyti stulpai atrodo pabalę, įgavę šviesesnius pilkos spalvos atspalvius, spalva primena daiktų apneštų dulkėmis (pvz. viena pirmųjų tamsiai dažytų stulpų gatvė Krėvės pr. Kaunas). Tai matyt iš to mokydamiesi neseniai teko matyti (Kovo 11-osios g. ties Girstupiu), kaip dažo keliais sluoksniais, baltai, mėlynai (!), po to tamsiai pilkai.
Man asmeniškai nėra didelio skirtumo, juoda ar tamsiai pilka. Netgi labai netrukdo, kad ženklų atramos šviesiai pilkos, nebent jei parareliai stulpo būtų įrengta ženklo atrama (kai prie stulpo kabinamas didelis ženklas su papildomom atramom), arba kokioj nors reprezentacinėje vietoje kaip Alytuje. Kauno centre ženklų atramos galėtų būti juodos, kitur galima ir įvairiai, didelio skirtumo nebus.Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.19, 16:28.
Komentuoti:
-
Kaune nedažo ženklų nugarėlių. Vilniuj, atrodo, dažo, kaip ir Alytuj.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:
https://www.miestai.net/forumas/foru...17#post1908417
Panašu kad Vilnius dažo kaip UK, ar kai kur kitur vakaruose, o Kaunas savo pilkai juodos spalvos atspalvį sugalvojo.
Komentuoti:
-
* Pasitaisau, ne Londono pvz. ten, o šiaip UK šiaurės rytų.
Dažymas tamsiai gerai ir dėl rūdžių – išlindus mažiau matysis, pvz. seni troleibusų stulpai.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:
Šaltinis (source): https://www.skyscrapercity.com/threa...post-178568497
foto iš https://alytus.lt/lt/galerija/dalini...4#lg=1&slide=8
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tiesa, kas čia per mada užėjo stulpus dažyti juodai? Ne tamsia, kaip Kaune, o tūpai juoda spalva apdažinėta
Šaltinis (source): https://www.skyscrapercity.com/threa...post-178568497
Komentuoti:
-
Šiąnakt Kaune toliau dažo prieš gan nemažai laiko perasfaltuotą Kovo 11-osios gatvę. Visur super, tik kažkodėl tarp Rėdos ir Draugystės žiedo sumanė palikti tą iškrypimą, kai de-facto keturių juostų atkarpą nudažo „ale gi čia 1+1“. Kažkaip visur sugebėjo sukišti keturias, o vat vienoje vietoje paliko tik dvi. Kas čia per nesąmonė? Maniau pagaliau pavyks išgyvendint tokias durnas gatves iš Kauno...
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kadangi, bent Vilniuje, pradėjo kopijuoti NL dviračių takų dizainą ir kai kurias praktikas, tai kodėl nepakopijavus ir NL ar DE ženklų dizaino?Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.13, 11:20.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKas liečia ženklinimą tai tikrai būtų įdomu sužinoti ką jie parekomenduos. Būtų visai neblogai jei pradės sistemiškai laikytis atstumų tarp elementų, patobulins šriftą, rodykles, galbūt net mažąsias raides įves. Sakyčiau, šriftas ir nuorodų ženklinimas yra mane labiausiai erzinantis ženklinimo aspektas Lietuvoje, juntamas stiprokas atsilikimas.
Komentuoti:
-
Kas liečia ženklinimą tai tikrai būtų įdomu sužinoti ką jie parekomenduos. Būtų visai neblogai jei pradės sistemiškai laikytis atstumų tarp elementų, patobulins šriftą, rodykles, galbūt net mažąsias raides įves. Sakyčiau, šriftas ir nuorodų ženklinimas yra mane labiausiai erzinantis ženklinimo aspektas Lietuvoje, juntamas stiprokas atsilikimas.
Komentuoti:
-
Gaila, neturiu prenumeratos, bet Lenkija irgi toks truputį Europos pakraštys, kas liečia ženklinimą Aišku, nuorodos jaukiau atrodo nei lietuviškos*, bet dalis kelio ženklų grupių (ypač draudžiamieji ženklai ir ženklai žymintys kelio juostos sankryžoje) nėra tokio dizaino, kurį norėčiau matyti Lietuvoje.
Ar neišeitų tuo straipsniu kaip nors pasidalinti? Kažką Delfi darys su tuo, kad perkopijuosi mokamą straipsnį (jei tai įmanoma padaryti)?
*Pačių nuorodų dizainas irgi diskutuotinas, jaučiamas lankstumo trūkumas, kartais primena truputį vesternizuotas rusiškas nuorodas. Aišku greitkeliuose atrodo neblogai po mūsų lietuviškų autostradų.
Komentuoti:
-
Delfi straipsnis. Gaila mokamas, bet jei kas turi prenumeratą, gali būti įdomu
Sovietinis palikimas keliuose: kodėl vis dar atrodo, kad Europa prasideda Lenkijoje - DELFI Verslas
Šiaip gana seniai pribrendo laikas keisti Sovietinį GOST'ą į kažką normalesnio. SUNKU TUOS ŽENKLUS NORMALIAI SKAITYTI VAŽIUOJANT MAŠINOJE (KAIP IR BET KUR KITUR).YPAČ KAI FORMATAVIMAS IR TALPINIMAS ANT ŽENKLO DAROMAS KAIP SU PAINTBRUSH ANTWINDOWS95.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą2. Ženklinimas. Naujojoje Giraitės sankryžoje panaudotas Vilnius-Utena naujo 2x2 ruožo sprendimas su vokiško autobano stiliaus rodyklę į išvažiavimą, papildomai pridedant tą pačią rodyklę be atstumo iki sankryžos ženklinimo kažkur 300-500 m prieš sankryžą.
]
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkeliu iš Šiaurinio aplinkkelio temos. Galime diskutuoti čia. Jei norit peržiūrėt nuotraukas, spauskit šalia Effka nicko dvi rodyklytes mėlynam fone:
Parašė Effka Rodyti pranešimąNežinau ar buvo pasidalinta, tad įkeliu kaip atrodys Giraitės sankryža po rekonstrukcijos.
1. Lėtėjimo/greitėjimo juostų prailgintos. Šalia 250 m paprastos greitėjimo/lėtėjimo juostos, papildomai pridėta 190 m atkarpa, kuri nuo pagrindinės važiuojamosios dalies atskirta siaura triukšmo juosta
2. Ženklinimas. Naujojoje Giraitės sankryžoje panaudotas Vilnius-Utena naujo 2x2 ruožo sprendimas su vokiško autobano stiliaus rodyklę į išvažiavimą, papildomai pridedant tą pačią rodyklę be atstumo iki sankryžos ženklinimo kažkur 300-500 m prieš sankryžą.
Įliustruojanti nuotrauka:
Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 10:31.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje, su nauju NT projektu salelėje, vienoje sankryžoje padarytas stulpas dryžuotai?
Atkreipiau dėmesį, jog ne tik Nyderlanduose dryžuoti stulpai, bet ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose.
Mašinos mašinom, bet man, kaip dviratinikui labai praverstų visokių perėjų ženklų atramos dryžuostos, nes dažnai būna pagal STR per arti dviračių tako. Pvz. JAE dryžuoti stulpai įrengiami greito eismo gatvėse įspėjamiesiems ženklams. Manau, vien darant dryžuotus stulpus nebereikėtų ryškiai geltonų skydų aplink ženklus. Dėmesį dryžiai pritraukia, bet „neakina”, kaip ryškiaspalviai skydai.
Komentuoti:
-
Panašu, kad:
gatvės bortas 15 cm + 2 x 50 cm plytelės + 8 cm vejos bortas = 1,23 m
Pagal senovinius standartus galėjo būti 1,20 m min. pločio šaligatvis, dabar min. 1,5 m + 0,25 m apsaugos zona nuo vertikalių kliūčių:
Įtariu turėtų būti 0,5 m nuo borto apsaugos zona (šaligatvio platinimas) +1,5 m šaligatvis, ir 0,5 m atsumas nuo stulpo (0,25 m senamiesčiuose ir soduose, etc.) = 2 m šaligatvis (ir atitrauktas stulpas į šoną).
Tas minimalus šaligatvio plotis galėtų būti esant šoninei kelio juostai (jei šaligatvis atitrauktas nuo važiuojamosios dalies). Min. šoninės skiriamosios juostos (jeigu ji įrengiama) plotis 1 m arba 2,3 m jei su medžiais / krūmais.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: