Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    O tame žiede tikrai galima iš trečios juostos išsukti į trečią išvažiavimą?

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Antros juostos ženklas tiesiog kaip Marsas ir Venera kamasutros pozoje

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdos gatvėse - neįprasti ženklai



    Prieš kurį laiką dėl dažnų avarijų gaudykle vadinamos Taikos ir Baltijos prospektų sankryžos prieigas uostamiestyje papuošė vieniems vairuotojams juokingi, kitiems - keisti horizontaliojo ženklinimo ženklai.

    Šios riestainio pavidalo rodyklės nėra draudžiamų medžiagų paveikto siurrealisto kūrinys. Tiesa, šių "kringelių" Kelių eismo taisyklėse nerasite, tačiau jos yra Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) sukurtose Inžinerijos saugaus eismo priemonių projektavimo ir naudojimo rekomendacijose.

    "Manome, kad būtent tokie ženklai aiškiausiai nurodo važiavimo žiedinėse sankryžose kryptį - kad vairuotojai galėtų iš anksto užsiimti reikiamą eismo juostą ir nesiblaškytų iš pirmos į trečią ir atvirkščiai", - sako Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro komisaras inspektorius Gintaras Kučinskas.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...enklai-777866/

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Su pirmumo ženklais LST buvo padaryta šiokia tokia nesąmonė, o dabar atnaujinus taisykles (standartą) ir įvedus 0 grupę, ši problema pašalinta tik iš dalies.
    Pagal I grupės kelio ženklų dydi, kelio ženklas 201 "Pagrindinis kelias" išeina ženkliai didesnis už ženklą 203 "Duoti kelią". Netgi už kitus svarbius kelio ženklus (draudžiamieji, nukreipiamieji), toje dydžių grupėje jis yra didesnis. Nors tikriausiai sutiksit, kad jo svarba eismui ir saugumui yra ženkliai mažesnė už kitus paminėtus ženklus. Tą patvirtina ir faktas, kad iki šiol daugelyje vietų (sankryžų) buvo verčiamasi be jo.
    Naujai įvestoje 0 grupėje šis svarbos eiliškumas sutvarkytas, nes 203 ženklas yra didesnis už 201. Tačiau apmaudu, kad pokyčiai apėmė tik naująją dydžių grupę, o kitais atvejais ir toliau bus gaminami bereikalingai dideli (kartu ir brangūs) tokie ženklai.
    Man tai gaila, kad 0 grupė apima tik gyvenvietės gatves su viena ar dviem eismo juostomis. Vokietijoje ir Latvijoje mažų ženklų mačiau ir platesnėse gatvėse. Bet Vokietijos autobane kai įrengiami mikroskopiniai ženklai su mikroskopiniais užrašais, tai irgi patyliu. Čia mažiems ženklams ne vieta.

    O šiaip, kad visi žinotume, apie ką eina kalba, siūlau pasiskaityti Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisykles.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Su pirmumo ženklais LST buvo padaryta šiokia tokia nesąmonė, o dabar atnaujinus taisykles (standartą) ir įvedus 0 grupę, ši problema pašalinta tik iš dalies.
    Pagal I grupės kelio ženklų dydi, kelio ženklas 201 "Pagrindinis kelias" išeina ženkliai didesnis už ženklą 203 "Duoti kelią". Netgi už kitus svarbius kelio ženklus (draudžiamieji, nukreipiamieji), toje dydžių grupėje jis yra didesnis. Nors tikriausiai sutiksit, kad jo svarba eismui ir saugumui yra ženkliai mažesnė už kitus paminėtus ženklus. Tą patvirtina ir faktas, kad iki šiol daugelyje vietų (sankryžų) buvo verčiamasi be jo.
    Naujai įvestoje 0 grupėje šis svarbos eiliškumas sutvarkytas, nes 203 ženklas yra didesnis už 201. Tačiau apmaudu, kad pokyčiai apėmė tik naująją dydžių grupę, o kitais atvejais ir toliau bus gaminami bereikalingai dideli (kartu ir brangūs) tokie ženklai.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    ...O jei išsukai iš šalutinio ir kitoje sankryžoje nebežinai kaip važiuoti? Gal tai lygiareikšmė sankryža, o gal šalutiniame kelyje yra trikampis?
    Čia kaip tik mano nufilmuotas atvejis (04:40-05:00). Nera rombo ir pagal KET turejau pralesti automobilį iš dešines... bet jis sustojo ir praledo manę.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Bet kai kur tai ir dar kaip stinga. Išsuki iš šalutinės gatvės, važiuoji pagrindiniu, artėji prie kitos sankryžos ir dairaisi ar nepamatysi kitoje gatvėje trikampio, o jei kas užstoja, tai turi stabdyti ir traktuoti kaip lygiareikšmę sankryžą. Gal saugumo prasme ir neblogai, bet atrodo tikrai kvailai...
    Padėkokime senojo standarto autoriui, kuris kopijavo LST nuo GOST, bet prie Pagrindinio kelio įrengimo sąlygų sugalvojo lietuvišką variantą - ženklą statyti tik pagrindinio kelio pradžioje. O jei išsukai iš šalutinio ir kitoje sankryžoje nebežinai kaip važiuoti? Gal tai lygiareikšmė sankryža, o gal šalutiniame kelyje yra trikampis?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Problema dažniausiai ne ženklinimo tvarka, o ženklinančiųjų "valdiškas" požiūris - visiškas negalvojimas apie tų ženklų "vartotoją". Ir to požiūrio raštai į ministeriją nepaveiks. Be to, kodėl turėtume dirbti svetimą darbą (už kurį kažkas gauna algą)?
    Na dėl šviesoforų gavau gan normalius atsakymus iš ministerijos. Dabar naujos šviesoforų ir ženklinimo taisyklės priklauso susisiekimo ministerijai, o ne Standartizacijos departamentui, todėl tikrai gali pareikšti pastabas ir pasiūlymus. Tu neturi dirbti svetimo darbo, bet jei turi neigiamą nuomonę apie kelio ženklus, gali ją pareikšti ministerijai. Tegu ji sprendžia tuos klausimus.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kai kur pagrindinio kelio ženklų ir dabar nestinga :
    Atvaizdas
    Bet kai kur tai ir dar kaip stinga. Išsuki iš šalutinės gatvės, važiuoji pagrindiniu, artėji prie kitos sankryžos ir dairaisi ar nepamatysi kitoje gatvėje trikampio, o jei kas užstoja, tai turi stabdyti ir traktuoti kaip lygiareikšmę sankryžą. Gal saugumo prasme ir neblogai, bet atrodo tikrai kvailai...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kai kur pagrindinio kelio ženklų ir dabar nestinga :

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Pasisakoma už ženklų mažinimą tiek dydžio tiek jų pačių, tik nesuprantu kam statyti ženklą "Pagrindinis kelias" už kiekvieno įvažavimo į teritoriją. Dabar Šiauliuose prie Tilžės PC, pristatė mišką ženklų, nors iš dalies tai yra tik išvažiavimai iš teritorijų, kuriose KET ir taip nurodo duoti kelią. O jei dar būtų tarkim ženklas "Ribotas greitis" ir "Sustoti draudžiama" pagrindiniame kelyje, tai tada iš vis miškas ženklų?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Konkrečiai įdomu...
    Tokių pilna, kad ir šitas:

    618 Vandens telkinio pavadinimas

    Upės, ežero ar kokio nors kito vandens telkinio pavadinimas. Ženklo fonas gali būti mėlynas arba žalias, atsižvelgiant į pastatymo vietą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Konkrečiai įdomu. Ne mažesnė bėda kaip ir minėjo Tomas yra jų dubliavimas nereikalingas, ir dar didesnė nemokšiškas uždėjimas, kai nesugebama atsiversti knygutės ar raukšlių galvoje neužtenka jos turiniiui suprasti (dviračių takų atveju).

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Apie kokius ženklus kalba?
    Konkrečiai? ar apskritai? Jei antras - dauguma informacinių/servisinių ženklų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Su ženklinimu ne pas mus vienus bėda. Ne taip senai skaičiau vieną straipsnį apie tai kaip vieno miestelio Vokietijoj valdžia nusprendė apsivalyti nuo ženklų pertekliaus. Tai komisija ėjo gatve po gatvės ir "braukė" nereikalingus, besidubliuojančius ir pan. ženklus. Po reformos miestelyje liks gal tik 1/3 buvusių ženklų

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Apie kokius ženklus kalba?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    ...Raidžių dydis ir stilius išlieka nepakitęs.
    Ateis laikas, pakeis ir jį. Dramblys didelis, iškart viso nesuvalgysi, reikia valgyti dalimis.

    Pas mus apskritai dar daug nereikalingų ir/arba nelogiškų ženklų, kurie nepadeda, o dezorientuoja vairuotojus. Su laiku pakeis/panaikins kurios reikia taip padaryrti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Rodos KET ar kažkur kitur buvo numatyta, kad kelio ženklai gali būti skirtingų dydžių, tik tiek, kad praktikoje tai nebuvo taikoma.
    Tai buvo ir yra taikoma. Juk mieste ženklai nėra tokio pačio dydžio kaip pvz. automagistralėse. Tiesiog iki šiol buvusi mažiausių ženklų grupė, buvo pernelyg didelė senamiesčiams ir kitoms vietoms, kuriose greitis nėra didelis.
    Beje, ar pagal naujas taisykles kelio ženkluose tekstai lieka pilnai didžiosiomis raidėmis (VILNIUS), o gal bus pradėta rašyti kaip civilizuotame pasaulyje - mažosiomis raidėmis (Vilnius)?
    Raidžių dydis ir stilius išlieka nepakitęs.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ukraina naudoja tokius ženklus:

    Atvaizdas

    Tai turbūt ir pas mus neuždrausta taip daryti?



    Supraskit vieną - jei Jums netinka dabartinė ženklinimo tvarka - rašykit susisiekimo ministerijai. Kad čia padejuosit, niekam nebus įdomu.
    Problema dažniausiai ne ženklinimo tvarka, o ženklinančiųjų "valdiškas" požiūris - visiškas negalvojimas apie tų ženklų "vartotoją". Ir to požiūrio raštai į ministeriją nepaveiks. Be to, kodėl turėtume dirbti svetimą darbą (už kurį kažkas gauna algą)?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Rodos KET ar kažkur kitur buvo numatyta, kad kelio ženklai gali būti skirtingų dydžių, tik tiek, kad praktikoje tai nebuvo taikoma.

    Beje, ar pagal naujas taisykles kelio ženkluose tekstai lieka pilnai didžiosiomis raidėmis (VILNIUS), o gal bus pradėta rašyti kaip civilizuotame pasaulyje - mažosiomis raidėmis (Vilnius)?

    Komentuoti:

Working...
X