Seime gimė siūlymas keisti kelio ženklus: teigiama, kad jų dizainas iš sovietmečio
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...is-sovietmecio
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Tarp kitko Kaune, Jaunimo a. gatvėje irgi taip padaryta - iš vienos pusės gali važiuoti bet kas, o iš kitos - motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas. Tiesa, toks padarymas yra tik pietinėje gatvėje aplink Jaunimo aikštę.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tai suprantu, bet labai maišantis protą. Anksčiau buvo plyta. Gal kažkoks transportas pro kitą išvažiavimą negalėdavo išsukt... Dabar teoriškai aš galėčiau sakyt, kad esu siuntinius į paštomatą gabenantis "aptarnaujanits" transportas, t.y. aikštelė prie parduotuvės mano darbo vieta. Interpretacijai visi šansai. Sprendimai pigūs (gal brangu padaryti geresnio prasukimo kitą išvažiavimą) ir ant snarglių
Komentuoti:
-
Tą ženklą turbūt būtų galima drąsiai panaikinti kokiems 5 metams ar ilgiau, o po to palaipsniui grąžinti į tam tikras vietas ir statyti kokias kameras prie jų ar daryti reidus, kad publika įprastų jį paisyti. Turbūt vienas labiausiai ignoruojamų ženklų Lietuvoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kvazi-vienkryptis eismas, nori kad įvažiuotum per ten kur išvažiavai, o išvažiuotum iš kito aikštelės galo.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kvazi-vienkryptis eismas, nori kad įvažiuotum per ten kur išvažiavai, o išvažiuotum iš kito aikštelės galo.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąMan keista, jei taip pasirinkta riboti išvažiavimą iš stovėjimo aikštelės į gatvę. Galbūt tame kažkokia paslėpta logika ? Dabar street view rodo seniau buvusią "plytą"
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNeradau kitos temos, bet čia lyg ir tinka
Šiandien užsukau į Maxima Prienuose https://maps.app.goo.gl/MW5Jea8ahZ35cadN9. Išvažiuojant iš jos į pagrindinį kelią stovi ženklas: 303 - Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas
Navigacija ignoruoja jį, skubėjau, praignoravau. Kas norėjo įvažiuot iš pagrindinio, kažką man rodė pirštais, gal nuomonę apie mane, o gal kad pro kitur išvažiuot reikia
Man keista, jei taip pasirinkta riboti išvažiavimą iš stovėjimo aikštelės į gatvę. Galbūt tame kažkokia paslėpta logika ? Dabar street view rodo seniau buvusią "plytą"
Komentuoti:
-
Apskritai nebesuprantu, ką reiškia šis ženklas. Prieš keletą metų prie mano ir gretimų gatvių tokiais ženklais apstatyta kokie 2/3 įvažiavimų į kiemus. Niekas į juos nekreipia dėmesio – motorizuotas eismas vyksta pilnu tempu. Kokiu tikslu jie įrengti – neaišku, nes jei į įuos kas nors kreiptų dėmesį, tai kiemai turėtų būti tušti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neradau kitos temos, bet čia lyg ir tinka
Šiandien užsukau į Maxima Prienuose https://maps.app.goo.gl/MW5Jea8ahZ35cadN9. Išvažiuojant iš jos į pagrindinį kelią stovi ženklas: 303 - Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas
Navigacija ignoruoja jį, skubėjau, praignoravau. Kas norėjo įvažiuot iš pagrindinio, kažką man rodė pirštais, gal nuomonę apie mane, o gal kad pro kitur išvažiuot reikia
Man keista, jei taip pasirinkta riboti išvažiavimą iš stovėjimo aikštelės į gatvę. Galbūt tame kažkokia paslėpta logika ? Dabar street view rodo seniau buvusią "plytą"
Komentuoti:
-
Čia nėra kažkoks esminis pasikeitimas. Tiesiog yra suvienodinti abibrėžimai kas yra pėsčiųjų perėja su LR saugaus eismo automobilių keliais įstatymu. Nes šiame įstatyme jau nuo 2010 m. yra pėsčiųjų perėjos apibrėžimas:
Pėsčiųjų perėja – važiuojamojoje dalyje esanti pėsčiųjų perėjimo per kelią vieta, pažymėta kelio ženklu „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik kelio ženklu „Pėsčiųjų perėja“. Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra, – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelio ženklų statmenai per kelią.Paskutinis taisė sleader; 2024.02.07, 13:32.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Gal galite konkrečiau ? Nes naujoje KET redakcijoje, kas liečia pėsčiųjų perėjas, nematau jokių pasikeitimų nei buvusiose prieš porą metų.
Juo labiau, ne KET nurodo kaip turi būti įrengta ir paženklinta perėja. Tam yra perėjų įrengimo ir ženklinimo taisyklės.
KET nurodo kaip vairuotojui elgtis privažiavus perėją ir kokią vizualinę informaciją (ženklai arba ženklai su horizontaliu ženklinimu) traktuoti kaip pėsčiųjų perėją.
1.13.1.„Zebras“ žymi nereguliuojamą pėsčiųjų perėją. Nereguliuojama pėsčiųjų perėja tik horizontaliuoju ženklinimu „zebras“ gali būti pažymėta dviračių take ar stovėjimo aikštelėje.
10.3. Pėsčiųjų perėja – pėsčiųjų perėjimo per kelią ar gatvę vieta, pažymėta nurodomaisiais kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik nurodomaisiais kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“. Pėsčiųjų perėja gali būti žymima vien ženklinimo linijomis Kelių eismo taisyklių nustatytais atvejais. Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra, – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelio ženklų statmenai per kelią.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Sutinku.
Nesenai priėmė KET pakeitimus, kuriais leidžiama žymėti perėjas tik KŽ, be horizontalaus. Kažkaip atvirkščiai, nei visame pasaulyje
Juo labiau, ne KET nurodo kaip turi būti įrengta ir paženklinta perėja. Tam yra perėjų įrengimo ir ženklinimo taisyklės.
KET nurodo kaip vairuotojui ar pėsčiajam elgtis privažiavus/priėjus perėją ir kokią vizualinę informaciją (ženklai arba ženklai su horizontaliu ženklinimu) traktuoti kaip pėsčiųjų perėją.Paskutinis taisė sleader; 2024.02.07, 12:55.
Komentuoti:
-
Teko peržvelgt 2023 lapkričio kelio ženklų taisyklių pakeitimus.
Dėl greičio mažinimo, leidžia graduoti po 30 km/h, o ne 20 km/h kaip iki šiol.
Atkreipiau dėmesį, kad prieš Krunos tiltą Vilnius-Kaunas yra padaryta, 130*-100-70 gradavimas, nes greitis per tiltą 70 km/h, t.y. viena pora 100 km/h ir paskui pora 70 km/h.
Prieš žiedus greitis 50 km/h, tai ženklai nurodo 90-70-50, realiai nieks nesikeičia, nebent nurodys vieną ženklą su 60 km/h, tada 90-60 greičio mažinimo gradavimas.
*130 - vasarą, 110 - žiemą
---
Dėl perėjų. Kiek teko skaityt, tai įteisinama pėsčiųjų perėja dviračių take, o jai pėsčiųjų perėjos ženklo nereikia. Mačiau Varšuvoj 0 (mikro) dydžio pėsčiųjų perėjų ženklus dviračių takų perėjoms, tai atrodo perteklinai.
Tai, kad leis nežymėt perėjų, tai neįsiminė.
Jei tokią praktiką ir taikys, tai jaučiu žais su dangom kaip pvz. tai kas įrengta prie Visvaldo Magnum'o: https://maps.app.goo.gl/kN7ULPPBi4RpKd249
Abejoju ar paplis perėjos be zebrų dažymo, nes visais laikais prie bet kokio ekonominio išsivystymo stengdavosi žymėt. Per daug akibrokšto, ypač jei būtų avarijų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nuo 100 iškart užmint stabdį iki 50 irgi nėra labai saugus manevras. Tam ir išgalvotas tas laiptavimas kas 20 kmph
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKam reikia prieš žiedą laiptuoto greičio mažinimo 70, 50... ar čia Z karta nebesupranta kokiu greičiu reik žiedą įveikti? Tai kodėl prie pat žiedo nestovi 20 ar 30 km/h?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kad normos nurodo prie 1 perėjos pakabinti 8 pėsčiųjų perėjos ženklus, tai yra kliedesys ir reikia taisyti normas.
Nesenai priėmė KET pakeitimus, kuriais leidžiama žymėti perėjas tik KŽ, be horizontalaus. Kažkaip atvirkščiai, nei visame pasaulyjePaskutinis taisė Kaid; 2024.02.06, 12:53.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Reikalavimai vienodi. bet realizacija skirtinga. Alytuje tiems patiems ženklams sukabinti panaudota perpus mažiau stulpų ir stulpelių nei Rokiškyje, parinktas mažesnis ženklų dydis, nenaudoti pertekliniai ryškūs šūdai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
O kad normos nurodo prie 1 perėjos pakabinti 8 pėsčiųjų perėjos ženklus, tai yra kliedesys ir reikia taisyti normas.Paskutinis taisė Tomas; 2024.02.06, 12:42.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: