Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Viename reklaminio bukleto puslapių minima, kad į Maskvos Baltarusijos (Belaruskij) stotį atvyksta (-avo) traukiniai iš Londono. Įdomu, kaip tokia kelionė buvo įmanoma?Parašė udrius Rodyti pranešimąWow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama
http://vita-life777.livejournal.com/36032.html
Paskutinis taisė Silber418; 2015.10.04, 23:55.
Komentuoti:
-
Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?
Komentuoti:
-
-
Tai kad jie nenauji buvo, jie jau buvo naudoti ~10 metų Leningrado - Maskvos linijoje.
Komentuoti:
-
Tikriausiai taip ir buvo. Tiltą išardė berods 1927 m., bet gal tikėjosi pastatyti naują, todėl likusios linijos nejudino. Bet kai praėjo tiek metų, pabėgiai papuvo, gal ir bėgius kai kur ėmė vogti, o tiltą pastatyti tuo metu galimybių nebuvo, nutarė išardyti.
Komentuoti:
-
Panašu, kad bėgiai Alytaus-Varėnos geležinkelio ruože demontuoti buvo 1935 m. Taip skelbiama 1935 m. kovo 7 d. "Ryto" laikraštyje.
Komentuoti:
-
Iki pasienio stočių - Gardino, Bresto, Čopo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai.
Komentuoti:
-
Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai. Pavyzdžiui, Maskva - Berlynas iki Varšuvos - SZD restoranas, o toliau PKP. Galbūt toliau netgi DRB restoranas nuo Berlyno. Į kapitalistines šalis paprastai važiuodavo prikabinami vagonai, o ne cielas traukinys. Nes srautų tokių didelių nebuvo.
Komentuoti:
-
Buvo turbut taip tik tiems kas pirkdavo bilietus uz vakaru valiuta - t.y uzsenieciams ne is rytu bloko saliu, turbut kabindavo spec vagonus, spec restorana ir t.t ir garantuoju jei juos kabindavo prie bendro sastato tai rakindavo duris, kad darbo zmones nematytu burzujuParašė udrius Rodyti pranešimątai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo
negi taip ir buvo ? 
Cia tik mano speliojimai.
Komentuoti:
-
Tarptautiniuose traukiniuose į Vakarų Europą tikriausiai taip iš tikrųjų buvo.
Komentuoti:
-
tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo
negi taip ir buvo ?
Komentuoti:
-
Buvo ta reklama TSRS, buvo. Net Šuriko nuotykiuose reklamuojamas Aeroflotas. Užslėpta reklama
Komentuoti:
-
Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama
http://vita-life777.livejournal.com/36032.html
Komentuoti:
-
Lietuvos centrinis valstybės archyvas
Traukinio "Lietuva" 1000-asis reisas, Vilnius, 1986
Komentuoti:
Komentuoti: