Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Iki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama

    http://vita-life777.livejournal.com/36032.html
    Viename reklaminio bukleto puslapių minima, kad į Maskvos Baltarusijos (Belaruskij) stotį atvyksta (-avo) traukiniai iš Londono. Įdomu, kaip tokia kelionė buvo įmanoma?
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.10.04, 22:55.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia yra kelios nuotraukos.

    http://www.etoretro.ru/pic60468.htm
    Paskutinis taisė Al1; 2015.10.03, 19:47.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Įdomu būtų pamatyti salono interjero foto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kartais naujas gali reikšti toks, kokio iki tol nebuvo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad jie nenauji buvo, jie jau buvo naudoti ~10 metų Leningrado - Maskvos linijoje.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1960 m. gruodžio 30 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno lokomotyvų depo archyvas.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.09.12, 08:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikriausiai taip ir buvo. Tiltą išardė berods 1927 m., bet gal tikėjosi pastatyti naują, todėl likusios linijos nejudino. Bet kai praėjo tiek metų, pabėgiai papuvo, gal ir bėgius kai kur ėmė vogti, o tiltą pastatyti tuo metu galimybių nebuvo, nutarė išardyti.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Panašu, kad bėgiai Alytaus-Varėnos geležinkelio ruože demontuoti buvo 1935 m. Taip skelbiama 1935 m. kovo 7 d. "Ryto" laikraštyje.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai.
    Iki pasienio stočių - Gardino, Bresto, Čopo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas ten jokių spec. restoranų nekabindavo. Restoranai aplamai keičiami maršruto bėgyje. Tarybiniai važiuodavo iki artimiausių rytų Europos šalių sostinių, toliau buvo kabinami tų šalių geležinkelių restoranai. Pavyzdžiui, Maskva - Berlynas iki Varšuvos - SZD restoranas, o toliau PKP. Galbūt toliau netgi DRB restoranas nuo Berlyno. Į kapitalistines šalis paprastai važiuodavo prikabinami vagonai, o ne cielas traukinys. Nes srautų tokių didelių nebuvo.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?
    Buvo turbut taip tik tiems kas pirkdavo bilietus uz vakaru valiuta - t.y uzsenieciams ne is rytu bloko saliu, turbut kabindavo spec vagonus, spec restorana ir t.t ir garantuoju jei juos kabindavo prie bendro sastato tai rakindavo duris, kad darbo zmones nematytu burzuju

    Cia tik mano speliojimai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarptautiniuose traukiniuose į Vakarų Europą tikriausiai taip iš tikrųjų buvo.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    tai jo jo, bet kokias paslaugas siūlo - superinis maistas , pusryčiai kupe, nešikų paslaugos, daiktų pervežimas iki viešbučio jo ma jo negi taip ir buvo ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo ta reklama TSRS, buvo. Net Šuriko nuotykiuose reklamuojamas Aeroflotas. Užslėpta reklama

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Wow netikėtai, kas internete buvo... 1966 tarybinių geležinkelių reklama

    http://vita-life777.livejournal.com/36032.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia ne Vilnius.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Lietuvos centrinis valstybės archyvas
    Traukinio "Lietuva" 1000-asis reisas, Vilnius, 1986

    Komentuoti:

Working...
X