Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Toks variantas galimas. Tais laikais (apie 1995) pasitaikydavo kad neužtekdavo "sveikų" dyzelinių traukinių ir į Kauną vakariniu reisu (~18.30) vietoje D1 atiduodavo ER9M, kurį Kauno zonoje tampydavo šilumvežiu.
    Į Kybartus ER9M su šilumvežiu? Kokia prasmė? Tempti šilumvežiu galima buvo D1.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Lenkiška Wiki rašo, kad Raudonoji Armija į karo pabaigą turėjo susprogdinti Eitkūnų stotį, bet per klaidą susprogdino Virbalio (Kybartų).
    Dėkui, kad apšvietei. Ką gi, gaila, neliko iš didingų stočių visiškai nieko menančius carizmą...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nepervarė. Tikrai buvo žalas ER9M su keleviais, po to mačiau kaip grįžo atgal.
    Toks variantas galimas. Tais laikais (apie 1995) pasitaikydavo kad neužtekdavo "sveikų" dyzelinių traukinių ir į Kauną vakariniu reisu (~18.30) vietoje D1 atiduodavo ER9M, kurį Kauno zonoje tampydavo šilumvežiu.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei tarp Kauno ir Kybartų, tai tik pervaromas iš (į) Kaliningrado.
    Nepervarė. Tikrai buvo žalas ER9M su keleviais, po to mačiau kaip grįžo atgal.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pod koniec II wojny światowej, wspaniały budynek dworca został wysadzony przez jednostkę Armii Czerwonej, która miała zniszczyć budynek stacji w Eydtkuhnen, ale doszło do pomyłki.
    Lenkiška Wiki rašo, kad Raudonoji Armija į karo pabaigą turėjo susprogdinti Eitkūnų stotį, bet per klaidą susprogdino Virbalio (Kybartų).

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Sveiki, ar kas nors gali papasakoti apie Kybartų(Virbalio) istorinę geležinkelio stotį, koks jos likimas? Kodėl aš niekur nerandu informacijos apie jos likimą. Teradau dabar tik čia vieną sakinį, kad 1945 m. "dėl apmaudžios griovėjų klaidos to meto statiniai neišliko". Jeigu išliko iki pat 1945, kai jau vokiečius išvijo, kaip čia buvo, kad "neišliko"? Kokiu būdu išnyko jinai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei tarp Kauno ir Kybartų, tai tik pervaromas iš (į) Kaliningrado.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    dar kartą esu matęs labai keistą sąstatą ER9M traukiamą M62.
    Tai galėjo būti dėl traukinio gedimo ar tinklų remonto.

    M62 su ER9M Vilniuje 2010 metais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrinis ER2 turėjo būti ir M62 jį tempė į Kaliningradą ar iš jo.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Turiu omeny įsigalėję praeitame dešimtmetyje, nuo 200x m. kai pradėjo nykti D1. Bent mano regione, Kybartai-Kaunas ir Marijampolė-Kaunas važinėdavo DR1A kai išnyko D1. Ir tik po kurio laiko teko važiuoti su juo mano savaiminė lyginamoji analizė teigė, kad DR1A geresni. Bet ir tie DR1A seni būdavo, ir tik vienu maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėdavo atrenovuotas DR1A (su kietais suolais apvilktais minkštesne mėlyna medžiaga, geltonomis pasilaikymui skirtomis rankenomis. Vakar Iš Kauno į Kybartus kaip tik toks DR1A-289 važiavo. Tik deja, laikas padarė savo. Nusidėvėjęs; slankiojančios durys nesilaiko, ant posūkių atsidarinėja...

    P.S kadangi senai nevažiavau, po ilgos pertraukos man pasirodė, kad PESA 620 M irgi kaip reikiant pasidėvėjo, bent jau armatizatoriai ar kas nors, lyg per duobes važiuotų, visaip krato. Lygiai tas pats ir su dviaukščiais elektriniais - visą kelią daugiau mažiau pakrato. Pirmą įspūdį tikrai atsimenu kai važiavau prieš 6 metus

    DR serija į Kybartus pradėjo važinėt turbūt po 2000metų. Iki 2000m turėjau kaimą Pilviškiuose, nuo geležinkelio namas buvo gal 100m atstumu. Dienas leisdavom stebėdami traukinius, tad drakonus buvau matęs nebent Kaune ir Vilniuje. Grynai važinėdavo tik D1, dar kartą esu matęs labai keistą sąstatą ER9M traukiamą M62. Žodžiu sunkūs laikai buvo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tais laikais 6-7 valandos iki Klaipėdos buvo normalu. O ir poreikis buvo - tuomet tai autobusai tokiais atstumais nevažinėjo. Žodžiu, gan greitai tie dyzeliniai tokiais maršrutais nepasiteisino, nes buvo tiesiog per mažos talpos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    dėl važinėjimo į Klaipėdą negarantuoju. Galbūt. Irgi negarantuoju, ekploatacijos pabaigoje galbūt jie buvo permesti ir į priemiestį.
    Teko važiuoti. Ko gero bjauresnės kelionės nesugalvosi. Labai anksti ryte įsėdome į prikimštą dyzelį, o Klaipėdoje buvome vėlyvą popietę. Nežinau, ar tai pagal tvarkaraštį buvo, ar vėlavo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune D1 buvo visada ir tik prieš pat jų pabaigą apie metus buvo trumpų periodų, kai D1 iš viso Kaune nebūdavo, paskui vėl atsirasdavo, vėl nebūdavo. Beje, berods užsibaigė D1 era irgi Kaune, o ne Radviliškyje. Aš pats tai iš Šiaulių paskutinį kartą važiavau likus kelioms savaitėms iki jų eksploatacijos pabaigos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Turiu omeny įsigalėję praeitame dešimtmetyje
    Įsigalėjo, kai atvyko.
    8 pirmieji buvo pagaminti 1988-91 metais. Vienas naujesnio modelio - 1993 metais, kitas - 1995 metais, taip pat 1995 metais gautos ir dvi atskiros galvos.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    DR1A Lietuvoje nuo 1988 metų.
    Turiu omeny įsigalėję praeitame dešimtmetyje, nuo 200x m. kai pradėjo nykti D1. Bent mano regione, Kybartai-Kaunas ir Marijampolė-Kaunas važinėdavo DR1A kai išnyko D1. Ir tik po kurio laiko teko važiuoti su juo mano savaiminė lyginamoji analizė teigė, kad DR1A geresni. Bet ir tie DR1A seni būdavo, ir tik vienu maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėdavo atrenovuotas DR1A (su kietais suolais apvilktais minkštesne mėlyna medžiaga, geltonomis pasilaikymui skirtomis rankenomis. Vakar Iš Kauno į Kybartus kaip tik toks DR1A-289 važiavo. Tik deja, laikas padarė savo. Nusidėvėjęs; slankiojančios durys nesilaiko, ant posūkių atsidarinėja...

    P.S kadangi senai nevažiavau, po ilgos pertraukos man pasirodė, kad PESA 620 M irgi kaip reikiant pasidėvėjo, bent jau armatizatoriai ar kas nors, lyg per duobes važiuotų, visaip krato. Lygiai tas pats ir su dviaukščiais elektriniais - visą kelią daugiau mažiau pakrato. Pirmą įspūdį tikrai atsimenu kai važiavau prieš 6 metus
    Paskutinis taisė Haski; 2016.05.22, 22:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, garvežiai ir vagonai. Buvo trofėjiniai dyzeliniai traukiniai - tiek vengriški (DP serijos ir DP-0x, kur x numeris), tiek vokiški, irgi pavadinti DP. Bet vokiški visi skirtingų modelių buvo. DP-0x vengriški irgi buvo dviejų tipų - 01-03 siauresni (europinis gabaritas), likę - platesni. Visi šie traukiniai aptarnavo ne priemiestį, o tokius maršrutus kaip Vilnius - Minskas, Vilnius - Ryga, Vilnius - Kaunas kaip ekspresai, dėl važinėjimo į Klaipėdą negarantuoju. Galbūt. Irgi negarantuoju, ekploatacijos pabaigoje galbūt jie buvo permesti ir į priemiestį.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    O kokie traukiniai važinėdavo pokaryje iki D(1) traukinių? Garvežiai būdavo? Kituose dar 196x m. įrašuose nemažai garvežių mačiau. Ką jie tempdavo? Krovininius traukinius?
    Dyzeliniai irgi vengriški DP. https://ru.wikipedia.org/wiki/Дизель...агонный)
    Paskutiniai garvežai 1979 metais važiavo, tempdavo ir keleivinius ir krovininius.

    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Didelė nuostaba buvo, nes jau buvo įsigalėję latviški DR1A...
    DR1A Lietuvoje nuo 1988 metų.
    Paskutinis taisė Zorro; 2016.05.22, 21:31.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Filme D traukiniai. D1 - 4 vagonų ir paskutiniai iš jų baigė darbą Lietuvoje 2011 birželį. Dabar jais galima pasivažinėti Moldavijoje ir Ukrainoje.
    O kokie traukiniai važinėdavo pokaryje iki D(1) traukinių? Garvežiai būdavo? Kituose dar 196x m. įrašuose nemažai garvežių mačiau. Ką jie tempdavo? Krovininius traukinius? Kokie būdavo keleiviniai traukiniai iki įsigalėjo vengriškieji? Ir taip, prieš kokius 6 metus dar teko važiuot D1 į Kauną. Didelė nuostaba buvo, nes jau buvo įsigalėję latviški DR1A...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Filme D traukiniai. D1 - 4 vagonų ir paskutiniai iš jų baigė darbą Lietuvoje 2011 birželį. Dabar jais galima pasivažinėti Moldavijoje ir Ukrainoje.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Pirmasis D-1 Lietuvoje. Tarybų Lietuva nr. 5, 1962 m.

    Atvaizdas


    http://www.e-kinas.lt

    SVARBU. Nėra įdėta tikroji nuoroda. Aš ją radau, ir įkeliu, kad kiti galėtų pamatyt gyvesnį judantį vaizdą.

    http://www.e-kinas.lt/objektas/kinas...u-lietuva-nr-5

    Prasukite ir žiūrėkite nuo 7-os minutės 10-os sekundės. Tai buvo 62-aisiais. Dar pamenu jie važinėjo mano regione prieš mažiau nei 10 metų. Kai kurie dizaino elementai nepakitę atrodo, pvz matinės lempos.

    Komentuoti:

Working...
X