Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Matomai tas automobilis buvo PKP, o ne LG.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Iš leidinio "Lietuvos spaudos fotografija 2009". Daugiau yra čia http://mylimasvilnius.wordpress.com/...ografija-2009/. Nuotr. S. Kolupailos. Visos nuotraukos 1939 10 28

    Prie Panerių tunelio. Pirmasis traukinys iš Kauno laukia leidimo įvažiuoti į Vilniaus geležinkelio stotį.


    Pirmasis traukinys iš Kauno Vilniaus traukinių stotyje.


    Traukinys stovi prie buvusios administracinės linijos ties Lazdėnais. Įdomus automobilis ant bėgių


    Prie Panerių tunelio


    Traukinys įvažiuoja į Panerių tunelį
    Paskutinis taisė WastedYears; 2013.02.08, 14:47.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1940 m.



    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Jei autorystė ir šaltinis nurodyta - menkas nusikaltimas. Daug kas taip elgiasi.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiaip būtų gerai, kad knygų foto neskanuotumėme - manau dar autorinės teisės bus nepasibaigusios...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žiūrint pagal ką vertini.
    Jei pagal marsutu skaiciu tai taip. Jei pagal paslaugos kokybe tai dabar zymiai geriau. O jei tarkim lygintume autobusu parkus, tai ten tai tikrai regresas(neskaitant "Kautros", "Toks'o" ir "Klap'o".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žiūrint pagal ką vertini.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Peronai apgriuve, zoles lenda pro visus tarpus, traukys apsilupes.. Ir dar sakoma, kad LG regresas..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Technika ir dabar dirba. ER9M-4014 tikrai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ir vandens kolonėlė savo vietoje. Kažkam panižo nagai vėliau...

    O kelių būklė tai nekokia, kaip ir technika morališkai pasenusi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    2M62-0046 Kėdainiuose, 1992 liepos 22 d.



    ER9M Kaune, 1992 liepos 21 d.



    Iš knygos Herman Gijsbert Hesselink "Eisenbahnen im Baltikum", LOK Report, 1994.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    MAN. Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938 m.



    Komentuoti:


  • Civis
    replied
    „Pakeliui iš Kauno į Vilnių“

    Iš knygos: T. Butkus Trumpai apie Tarybų Lietuvą. Vilnius, 1960.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Naujienos geležinkelyje: Radviliškio geležinkelio stotyje formuojant krovininius sąstatus, stoties darbas organizuojamas, naudojant radijo ryšį: Tarybų Lietuva Nr.9 nuo 03:09 http://www.e-kinas.lt/objektas/kinas...u-lietuva-nr-9

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    1962 m. geležinkelių schemoje vis dar Virbalis. 1967 m. tvarkaraštyje jau Kybartai.
    Virbalio geležinkelio stočiai, pastatytai 1947 m. senosios stoties griuvėsių vietoje, 1965 m. buvo suteiktas Kybartų geležinkelio stoties pavadinimas.

    Šaltinis: Albinas Vaitkevičius, Kybartai, 2012, psl. 211.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Nuo pat pradžių stotis vadinosi taip, rus Вержболо́во.
    Nežinau kada pradėjo vadintis Kybartų.
    1962 m. geležinkelių schemoje vis dar Virbalis. 1967 m. tvarkaraštyje jau Kybartai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    TEP60-0450 su traukiniu Kaliningradas - Charkovas 1992 liepos 25 d.
    Minsko TEP'as, 2009-aisiais nurašytas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo pat pradžių stotis vadinosi taip, rus Вержболо́во.
    Nežinau kada pradėjo vadintis Kybartų.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Atvaizdas

    Iš knygos Herman Gijsbert Hesselink "Eisenbahnen im Baltikum", LOK Report, 1994.
    Nuotraukoj rašo "Kybartai (ehemals Wirballen)", bet iš tikrųjų Wirballen yra Virbalis? Ar Kybartų stotis vadinosi Virbalis, nes pagal žemėlapį tai geležinkelis pro Virbalį neina.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    D1-653 Šiaulių stotyje 1992 liepos 24 dieną 16.02 išvyksta į Daugpilį.



    TEP60-0450 su traukiniu Kaliningradas - Charkovas 1992 liepos 25 d.



    Iš knygos Herman Gijsbert Hesselink "Eisenbahnen im Baltikum", LOK Report, 1994.

    Komentuoti:

Working...
X