Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Kauno lokomotyvų depo archyvas.



    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Rokiškio geležinkelio stotis tarpukariu



    Facebook - Lietuva senose fotografijose

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Atvirukų rinkinys "Rokiškis". Vilnius, "Mintis", 1977. Nuotr. L. Verbliugevičiaus
    Rokiškio geležinkelio stotis

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    Užteko pažiūrėti man į Maps.lt ir logiškai mąstant per 2 minutes surasti tą vietą.
    1. Jeigu vyksta tilto bandymas, vadinasi jis buvo nesenai remontuotas arba pastatytas naujas, t.y. geležinkelis irgi naujas
    2. 1932 m. statė tik vieną geležinkelį
    3. Garvežys per didelis kad būtų skirtas siaurukui
    4. Kažkur tais metais geležinkelis jau buvo pasiekęs Telšius, taigi sekiau juo link Kretingos.
    5. Už maždaug 10 kilometrų nuo Telšių aptikau upę, kuri dabar vadinasi Lušinė
    Dėkui. Jau radau čia tiltas ties Lieplauke, mane suklaidino upės pavadinimas Lušina.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Užteko pažiūrėti man į Maps.lt ir logiškai mąstant per 2 minutes surasti tą vietą.
    1. Jeigu vyksta tilto bandymas, vadinasi jis buvo nesenai remontuotas arba pastatytas naujas, t.y. geležinkelis irgi naujas
    2. 1932 m. statė tik vieną geležinkelį
    3. Garvežys per didelis kad būtų skirtas siaurukui
    4. Kažkur tais metais geležinkelis jau buvo pasiekęs Telšius, taigi sekiau juo link Kretingos.
    5. Už maždaug 10 kilometrų nuo Telšių aptikau upę, kuri dabar vadinasi Lušinė
    Paskutinis taisė Kosovo; 2014.01.20, 18:37.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Lušinos tilto fermos bamdymas 1932 m. birželio 23 m.


    Facebook - Lietuva senose fotografijose

    Neisivaizduoju kur čia randasi, gal kas žinote?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Kukuška, konkė ir funikulierius - irgi bėginis transportas Trumpa video istorija Nežinau kaip šį linką įdėti kad matytusi vaizdas, bet kokiu atveju - gero žiūrėjimo

    http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/48970

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dyzeliniai traukiniai DP-5 ir DP-11 Vilniuje:
    http://trainpix.org/photo/86137/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vilnius.


    http://trainpix.org/photo/86137/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vokės tiltas

    Geležinkelio tiltas per Vokę tarp Vilniaus ir Lentvario

    Jis buvo pastatytas 1862 m., tiesiant S. Peterburgo - Varšuvos liniją. Buvo trys tarpsniai ir dvi 24 m aukščio atramos. Bendras tilto ilgis buvo 83,7 m
    Per I pasaulinį karą tiltas susprogdintas. Viršutinė dalis nuversta, atramos sunaikintos iki pat pamatų, apgadintos abiejų krantų konstrukcijos.
    1919 m. pastatytas laikinas medinis tiltas (tik dešinė vėžė), statytas pagal Lembke's metodiką. Laikinas tiltas sudegė per karo veiksmus 1920 metais ir tais pačiais metais buvo atstatytas.
    1924 metais pastatytas metalinis tiltas su dviem vėžėmis.





    Šaltinis: Polskie koleje państwowe 1918-1928 p.48-50
    www.mapywig.org

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Minint LG dvidešimtmetį. "Lietuvos aidas" 1939 m. liepos 5 d.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus vagonų dirbtuvės 1927 m.


    Vilniaus garvežių depas 1938 m.


    Garvežys Tp-4 1938 m.

    Kolekcija: Zbigniew Żebrowski
    Daugiau nuotraukų: http://www.starejuchy.pl/kolej/z/sta...ej/index2.html

    Komentuoti:


  • doncius
    replied
    Kaip yra su šuolaikinėm geležinkelininkų uniformom? Ar šiandien jos tokios pat puošnios kaip ir nuotraukoje ?


    http://www.efoto.lt/node/1002134


    http://www.efoto.lt/node/890002
    Paskutinis taisė doncius; 2013.12.28, 22:58.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Iš kur tas mazutas ant bėgių tekėdavo???
    Iš cisternų. Bet be mazuto buvo daug tekančių tepalų iš lokomotyvų. Kaip tada sakydavo: "jeigu tepalas teka, reiškia jo dar yra".

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Mazutas vienas.
    Iš kur tas mazutas ant bėgių tekėdavo???

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mazutas vienas.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Kaišiadorių stotis sovietmečiu (9 dešimtmečio pab.). Asmeninio archyvo nuotr.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Vytautas Gasiūnas. „Rokiškis“. Vilnius, „Mintis“, 1978. Nuotr. V. Gasiūno ir T. Rinkevičiaus
    Rokiškio geležinkelio stotis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar tai jau istorija. 2001 m Delfi straipsnelis apie masinį nutraukiamą kai kurių traukinių eismą.


    "Lietuvos geležinkeliai" nutraukia kai kurių keleivinių traukinių eismą

    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/...#ixzz2l7WvUeV4
    Nuo kovo 25 dienos nutraukiamas keleivinių traukinių eismas maršrutais Pabradė-Didžiasalis (90 kilometrų), Švenčionėliai-Utena (48 kilometrai), Marcinkonys-Senovė (16), Šeštokai-Alytus (38), Kretinga-Skuodas (48). Taip pat bus nutraukiamas eismas siauruoju geležinkeliu Panevėžys-Anykščiai.

    Nuo vasario 20 dienos rečiau važinėja kai kurie traukiniai Vilniaus-Marcinkonių, Vilniaus-Kenos, Vilniaus-Trakų, Radviliškio-Mažeikių, Vilniaus-Stasylų ruožuose. Nuo kovo 1 dienos atšaukti 4 traukiniai iš ruožo Šilutė-Pagėgiai, po 2 traukinius - iš ruožų Vilnius-Šiauliai ir Šiauliai-Radviliškis. Nuo kovo 25-osios ketinama atšaukti po 2 traukinius, kurie anksčiau važinėjo maršrutais Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Marijampolė.

    Šalies geležinkeliais nuo kovo pabaigos važinės 167 traukiniai, dabar jų yra 194.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geležinkelio avarija Kaltanėnų - Švenčionėlių ruože 1944.01.18


    Kvota dėl siaurojo geležinkelio avarijos ruože tarp Kaltanėnų ir Švenčionėlių


    Bendra informacija apie įvykį ir bylos pradėjimo pagrindas





    Įvykio dalyvių liudijimų fragmentai




    Neabejotina, kad karo metais tarp Kiauneliškio ir Švenčionėlių buvo intensyvensis siaurukų eismas nei dabar daugelyje plačiojo geležinkelio ruožų

    Komentuoti:

Working...
X