Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO gal zinai kaip is varsuvos pakto isleisdavo namo. Is TSRS teritorijos gauni traukinio bilieta ir varai pats ir per savaite gryzes turi prisitatyt kad gryzai. O juk ten buvo uzsienis ir budavo kad bent TSRS kareiviai uzbludydavo girti. Nejaugi suringdavo kelis simtus ir lydinti asmeny iki Bresto siusdavo su jais?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo ir grynai kariniai-keleiviniai. Bet tik soc. šalyse tarybinių kariškių (ne eilinių) kelionėms tarnybos reikalais. Galbūt į tuos traukinius įleisdavo ir šeimos narius.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠauktinius taip pat į tarnybos vietą ir namo veždavo keleiviniuose vagonuose.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠauktinius taip pat į tarnybos vietą ir namo veždavo keleiviniuose vagonuose.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo ir grynai kariniai-keleiviniai. Bet tik soc. šalyse tarybinių kariškių (ne eilinių) kelionėms tarnybos reikalais. Galbūt į tuos traukinius įleisdavo ir šeimos narius.
Rygoje buvo Pabaltijo karinės apygardos centras, o kiek karinių bazių buvo Kaliningrado srityje, ne paslaptis niekam. Kaliningrado kariškiams Rygoje būdavo "krūvos reikalų", tai ir naudojosi tuo traukiniu. Šiaip jis civiliams ypatingai reikalingas nebuvo iš Rygos į Jelgavą netrūko elektrinių traukinių, į Šiaulius keleivinių traukinių taip pat buvo, tarp Šiaulių ir Pagėgių (1-5h) kai trumpais atstumais pavažiuodavo iš šokių grįžinėjantis jaunimėlis (tekę ir man kelis kartus važiuoti iš Batakių ir iš Lauksargių į Tauragę)...
Iš Lietuvos ir Latvijos išvedus Rusijos kariuomenę, keleivinis traukinys Ryga-Kaliningradas pasidarė nereikalingas.
Ne kitokios paskirties buvo pagal ypatingą parėdmą atsirasdavęs dyzelinis traukinys Kaliningradas-Sovietskas-Klaipėda-Skuodas-Liepoja.
Oro desantinė kariuomenė neretai be jokios tvarkos okupuodavo dyzelinius traukinius maršrute Kaunas-Kazlų Rūda-Šeštokai-Alytus. Kareivius veždavo į Kazlų Rūdą. Į Jonavą (Gaižiūnus) keletą kartų mačiau desantininkus vežant specialiai užsakytais D1.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuvo ir grynai kariniai-keleiviniai. Bet tik soc. šalyse tarybinių kariškių (ne eilinių) kelionėms tarnybos reikalais.
Komentuoti:
-
Buvo ir grynai kariniai-keleiviniai. Bet tik soc. šalyse tarybinių kariškių (ne eilinių) kelionėms tarnybos reikalais. Galbūt į tuos traukinius įleisdavo ir šeimos narius.
Komentuoti:
-
Karinių kelevinių nebuvo. Arba kariniai arba keleiviniai.
Kareiviams buvo keleiviniai vagonai kariniuose sąstatuose.
Komentuoti:
-
Gal kas zinote kokios info apie TSRS laikais karinius keleivinius traukinius i Varsuvos bloko salis. I juos bilietu pirkt nereikejo - tik parodyt karini bilieta su savo dalinio vieta. Toks vazinejo Brestas - Varsuva - Berlynas - Magdeburgas iki 1993 metu berods, kol buvo visiskai isvesta kariuomene is Vokietijos. Buvo ir Maskva - Berlynas, bei Leningradas - Berlynas. Kursuodavo visi karta i diena. Gal zinote tokiu traukiniu i Budapesta, Praha ir pan
Komentuoti:
-
Kažką supainiojai su nuotraukomis.
Antra nuotrauka. Pirmame plane esantis traukinys - trofėjinis dvivagonis DP13. Kairėje tolumoje stovi tikriausiai kažkuri iš tarpukario LG automotrisių Simmering.
Jau greitai išeis Ivano Rudnevo knyga apie tarpukario Lietuvos geležinkelių automotrises ir motorvežius.Paskutinis taisė Al1; 2015.03.11, 14:57.
Komentuoti:
-
Gal kas gali identifikuoti šias automatrises, gal jos trofėjinės, gal prieškarinės MAN. Vilniaus depas. Tarybų Lietuva nr. 31, 1955 m.
http://www.e-kinas.ltPaskutinis taisė AutoLiet; 2015.04.06, 06:44.
Komentuoti:
-
Turbūt atnaujino kažkurią liniją ar kelią paklojant naujus ar sunkesnius bėgius, o dar tinkamus naudoti (kaip pvz. šis) perklojo vietoj niekur nebetinkamų. Aišku karo metais galėjo būti ir skubių perkėlimų dėl infrastruktūros naikinimo.
Plačiai naudojama praktika kitaip sakant. Pvz. atnaujino kelius Vilniaus geležinkelio stotyje, ir ten buvusius sakykim 30 metų senumo bėgius (gardelę) perklojo vietoj "puvėsių" kokiame pramoniniame rajone. Stoties keliams jie nebetinkami, o privažiuojamiesiems dar ilgai bus tinkami dėl mažesnių reikalavimų.Paskutinis taisė Eimantas; 2015.02.26, 21:27.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSmetonos laikais Lietuvos geležinkeliai nupirko, o pokario metais perklojo tą bėgį į šalutinę mažai naudojamą atšaką.
Komentuoti:
-
Parašė Depeche Rodyti pranešimąo kodėl yra dar užrašas Lietuva?
Komentuoti:
-
John Cockerill (company)
The John Cockerill Company was a Belgian iron, steel and manufacturing company based in Seraing in the region of Liège, founded by the British industrialist family fathered by William Cockerill.
Komentuoti:
-
Geležinkelio bėgis Prūsijoje, Groβ Rominten vietovėje.
Nuotrauka Yuri Bardun. Gal kas gali pakomentuoti?
Komentuoti:
-
Dviašiai vagonai celiuliozės kombinato teritorijoje, Klaipėdoje. 1975 m. A. Stubros foto
http://www.klaipedis.lt/?q=fotoarchy...975CPK_003.jpg
Komentuoti:
Komentuoti: