Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Esą prieš ~100 metų kelionė Kaunas - Berlynas traukiniu truko 14 val. Įdomu kiek dabar? (nelabai tikiu tuometinėmis 14 val, nes nuo Berlyno iki sienos apie 12:30, o pasienyje reikėdavo persėsti).

    The standard-gauge Eastern Railway met the Russian broad-gauge track at Eydtkuhnen, but due to the different track gauges, a continuous, direct train connection was not possible. Trains from Saint Petersburg ran to Eydtkuhnen, where passengers transferred to a Prussian standard-gauge train at the same platform. In the opposite direction, passengers could board at the Russian station of Wirballen, two kilometers away.
    https://www.klauserbeck.de/Kilometri.../Ostbahn12.htm

    Click image for larger version

Name:	Kaunas-Berlin_484630405_1190999419695591_5254941347938054290_n.jpg
Views:	146
Size:	86,6 kB
ID:	2190039






    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Fotogtrafas Izidorius Girčys (1903 - 1989)
    Vilniaus geležinkelio stotis 1940 m. žiemą

    "Karys" 1940 02 01 Nr.5
    LCVA apsk.Nr. P-00620
    https://www.e-kinas.lt/ekinas-photos/photo/304573

    Atrodo, prieš karą ant rytinio korpuso (buv. priemiestinių traukinių kasų) buvo bokštelis, kuris neišliko
    Išddiintas fragmentas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nežinomas fotografas
    Savaeigis keleivinis lokomotyvas „Klaipėda-Giruliai“ Girulių stotyje. Apie 1937- 1938 m.

    Lietuvos jūrų muziejus, inv. Nr.LJM LIF 625
    https://www.limis.lt/valuables/e/805293/100000005129933

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nežinomas autorius.
    Geležinkelis Kaunas - Vilnius ties Petrašiūnais apie 1965 m.

    LCVA apskaitos Nr.A314-P059
    https://www.e-kinas.lt/ekinas-photos/photo/254584

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nežinomas autorius. XX a. 4-as dešimtn.
    Garvežys tempia vagonų sąstatą

    Rokiškio krašto muziejus, inv. Nr. RKM F 3958
    https://www.limis.lt/valuables/e/805927/59848294

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kazimieras Dudėnas (1908 - 1998)
    Traukinys, kursavęs maršrutu Vilnius - Kaunas. XX a. 6 - 7 dešimtm.

    Kauno miesto muziejus, inv. Nr. KMM F 156
    https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/49490306

    Stanislovas Lukošius (1906 - 1997)
    Pertrašiūnai. Kauno ketaus liejyklos statybos vieta 1960 m.


    Išdidintas fragmentas su dyzeliniu traukiniu

    Kauno miesto muziejus, inv. Nr. KMM F 2247
    https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/420213518

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus geležinkelio stotis 1942 metais
    Parovoz vartotojas afmks

    https://www.parovoz.com/newgallery/p...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno geležinkelio stotis. Nurodyta data 1939 m. rugsėjis
    Parovoz vartotojas afmks

    https://www.parovoz.com/newgallery/p...437974#picture
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.14, 20:36.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiek tiek chaotiškas straipsnis, ypač kalbant apie iliustracijas. Rašoma apie tarpukario greituosius Lietuvos traukinius, automotrises ir bilietų kainas, o įdėtos nieko bendro neturinčios nuotraukos -iš Lenkijai tarpukariu priklausiusio Vilniaus, kažkokio siauruko ir net šarVuoto traukinuio "Gediminas" - negi jis buvo naudojamas keleivių vežimui....

    LRT.lt 2025.01.11
    Tarpukariu traukiniu į Berlyną nuvykdavo per 15 valandų
    XX a. pirmojoje pusėje Europoje išpopuliarėjo tiesioginio susisiekimo vagonai. Iš nuo 1922 m. galiojusio Lietuvos geležinkelių keleivinių traukinių tvarkaraščio matyti, kad tarptautinės bendrovės miegamuosius 1 klasės vagonus, vykstančius maršrutu Ostendė–Paryžius–Berlynas–Virbalis–Kaunas–Šiauliai –Joniškis–Ryga, Virbalyje perimdavo Lietuvos geležinkeliai.
    „Šie vagonai buvo kabinami prie traukinio Nr. 2 (atgal – Nr. 1), kuris vyko maršrutu Virbalis–Kaunas–Šiauliai–Joniškis–Ryga. Jis buvo suformuotas iš 1, 2 ir 3 klasės vagonų. Taip pat prie šio traukinio buvo kabinamas „Tarptautinės bendrovės“ restorano vagonas. Kelionė nuo Berlyno iki Rygos trukdavo apie 21 valandą. Iš Rygos galima buvo traukiniu keliauti į Taliną“, – kalbėjo pašnekovė.


    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...per-15-valandu

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Вильнюс, 1977-й год. Вид на пути и перроны станции. Дизель-поезд Д1-201
    Vilniaus stotis 1977 m. Vaizdas į stoties bėgius ir peronus. Dyzelinis traukinys D1-201

    https://www.parovoz.com/newgallery/p....php?ID=565471
    https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=5&p=387055
    O tie du liftai panašu ir užbaigia mistinę požeminę konstrukciją, kurį dabar sutrukdė įrengti normalų pandusą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Вильнюс, 1977-й год. Вид на пути и перроны станции. Дизель-поезд Д1-201
    Vilniaus stotis 1977 m. Vaizdas į stoties bėgius ir peronus. Dyzelinis traukinys D1-201

    https://www.parovoz.com/newgallery/p....php?ID=565471
    https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=5&p=387055

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno moksleiviai važiuoja į Vilnių ekskursijoje Vilniuje 1939 ar 1940 m.
    Nežinomas autorius
    Nuotraukoje užfiksuotas traukinio vagonas pilnas fotografui pozuojančių vaikų ir centre sėdinčios dvi suaugusios moterys. Vagono apačioje matosi užrašas „Lietuvos geležinkeliai“.
    Antroje nuotraukos pusėje, per vidurį, - vertikalus užrašas „Agfa“, dešinė pusė suliniuota. Prie nuotraukos užrašas – „Į Vilnių“.
    Fotografijų albumas, padovanotas J. Damijonaičio pradinės mokyklos mokytojai Marijai Baltrušaitienei 1940.09.16
    Kauno miesto muziejus Inv. Nr. KMM F 1792
    https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/359987035

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Naujas linijas galėtų tiesti su 1 bėgiu, mažiau kainuotų:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Hannu Peltola
    29.06.1992 Vilna, Liettua // Vilniaus geležinkelio stotis 1992.06.29
    Maskvos naktinio traukinio išvykimo laukiantys keleiviai. Kairėje matosi D1 tipo lokomotyvas, kuris tuo metu dar buvo aktyviai naudojamas. Puikiai prisimenu savo atmosferą čia, perone : birželį praleidome gana maloniomis sąlygomis Baltijos šalyse. Žmonės buvo labai draugiški ir visur tvyrojo teigiama atmosfera, kuri tikėjo ateitimi. (...)


    Du ER9M tipo elektrinai traukinai. Dažymas vis dar tradicinis sovietinis. Atkreipiamas dėmesys į ilgas laidines antenas ant stogo. Tai tipiškas rusiškas sprendimas, panašius mačiau tik senesnėje įrangoje JAV. Ilga laidinė antena bėgių kelio kryptimi leidžia ilgus prijungimo intervalus bėgių kelio kryptimi, pvz., iki kitos stoties.

    Hannu Peltola: Sosialistista realismia

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Panoramos archyvai. Traukinys Talinas-Varšuva

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė murena Rodyti pranešimą
    Traukinio avarija. Fotografas ir vieta nežinoma. Gal kas turi info dėl galimos avarijos vietos. Click image for larger version

Name:	20220420_143236.jpg
Views:	1816
Size:	85,1 kB
ID:	1963731 Click image for larger version

Name:	20220420_143300.jpg
Views:	1808
Size:	84,2 kB
ID:	1963732
    Tik viena galiu pasakyti - čia tikrai ne Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vilniaus geležinekelio stoties pėsčiųjų tunelio statyba 1964 m.
    įdomūs stogeliai ties rytinės pusės išvykimais.

    Komentuoti:


  • murena
    replied
    Traukinio avarija. Fotografas ir vieta nežinoma. Gal kas turi info dėl galimos avarijos vietos. Click image for larger version

Name:	20220420_143236.jpg
Views:	1816
Size:	85,1 kB
ID:	1963731 Click image for larger version

Name:	20220420_143300.jpg
Views:	1808
Size:	84,2 kB
ID:	1963732

    Komentuoti:


  • murena
    replied
    1923 metų Virbalio stoties prekių kasininko pažymėjimas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilnius / Вильнюс, 196? год
    На перроне Вильнюсской железнодорожной станции

    FB Vaidas Žandaris
    https://www.facebook.com/photo/?fbid...00012308348692

    Komentuoti:

Working...
X