The standard-gauge Eastern Railway met the Russian broad-gauge track at Eydtkuhnen, but due to the different track gauges, a continuous, direct train connection was not possible. Trains from Saint Petersburg ran to Eydtkuhnen, where passengers transferred to a Prussian standard-gauge train at the same platform. In the opposite direction, passengers could board at the Russian station of Wirballen, two kilometers away.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Esą prieš ~100 metų kelionė Kaunas - Berlynas traukiniu truko 14 val. Įdomu kiek dabar? (nelabai tikiu tuometinėmis 14 val, nes nuo Berlyno iki sienos apie 12:30, o pasienyje reikėdavo persėsti).
-
Fotogtrafas Izidorius Girčys (1903 - 1989)
Vilniaus geležinkelio stotis 1940 m. žiemą
"Karys" 1940 02 01 Nr.5
LCVA apsk.Nr. P-00620
https://www.e-kinas.lt/ekinas-photos/photo/304573
Atrodo, prieš karą ant rytinio korpuso (buv. priemiestinių traukinių kasų) buvo bokštelis, kuris neišliko
Išddiintas fragmentas
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nežinomas fotografas
Savaeigis keleivinis lokomotyvas „Klaipėda-Giruliai“ Girulių stotyje. Apie 1937- 1938 m.
Lietuvos jūrų muziejus, inv. Nr.LJM LIF 625
https://www.limis.lt/valuables/e/805293/100000005129933
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nežinomas autorius.
Geležinkelis Kaunas - Vilnius ties Petrašiūnais apie 1965 m.
LCVA apskaitos Nr.A314-P059
https://www.e-kinas.lt/ekinas-photos/photo/254584
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nežinomas autorius. XX a. 4-as dešimtn.
Garvežys tempia vagonų sąstatą
Rokiškio krašto muziejus, inv. Nr. RKM F 3958
https://www.limis.lt/valuables/e/805927/59848294
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kazimieras Dudėnas (1908 - 1998)
Traukinys, kursavęs maršrutu Vilnius - Kaunas. XX a. 6 - 7 dešimtm.
Kauno miesto muziejus, inv. Nr. KMM F 156
https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/49490306
Stanislovas Lukošius (1906 - 1997)
Pertrašiūnai. Kauno ketaus liejyklos statybos vieta 1960 m.
Išdidintas fragmentas su dyzeliniu traukiniu
Kauno miesto muziejus, inv. Nr. KMM F 2247
https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/420213518
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus geležinkelio stotis 1942 metais
Parovoz vartotojas afmks
https://www.parovoz.com/newgallery/p...LNG=RU#picture
Komentuoti:
-
Kauno geležinkelio stotis. Nurodyta data 1939 m. rugsėjis
Parovoz vartotojas afmks
https://www.parovoz.com/newgallery/p...437974#picturePaskutinis taisė Romas; 2025.01.14, 20:36.
Komentuoti:
-
Šiek tiek chaotiškas straipsnis, ypač kalbant apie iliustracijas. Rašoma apie tarpukario greituosius Lietuvos traukinius, automotrises ir bilietų kainas, o įdėtos nieko bendro neturinčios nuotraukos -iš Lenkijai tarpukariu priklausiusio Vilniaus, kažkokio siauruko ir net šarVuoto traukinuio "Gediminas" - negi jis buvo naudojamas keleivių vežimui....
LRT.lt 2025.01.11
Tarpukariu traukiniu į Berlyną nuvykdavo per 15 valandų
XX a. pirmojoje pusėje Europoje išpopuliarėjo tiesioginio susisiekimo vagonai. Iš nuo 1922 m. galiojusio Lietuvos geležinkelių keleivinių traukinių tvarkaraščio matyti, kad tarptautinės bendrovės miegamuosius 1 klasės vagonus, vykstančius maršrutu Ostendė–Paryžius–Berlynas–Virbalis–Kaunas–Šiauliai –Joniškis–Ryga, Virbalyje perimdavo Lietuvos geležinkeliai.
„Šie vagonai buvo kabinami prie traukinio Nr. 2 (atgal – Nr. 1), kuris vyko maršrutu Virbalis–Kaunas–Šiauliai–Joniškis–Ryga. Jis buvo suformuotas iš 1, 2 ir 3 klasės vagonų. Taip pat prie šio traukinio buvo kabinamas „Tarptautinės bendrovės“ restorano vagonas. Kelionė nuo Berlyno iki Rygos trukdavo apie 21 valandą. Iš Rygos galima buvo traukiniu keliauti į Taliną“, – kalbėjo pašnekovė.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...per-15-valandu
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąВильнюс, 1977-й год. Вид на пути и перроны станции. Дизель-поезд Д1-201
Vilniaus stotis 1977 m. Vaizdas į stoties bėgius ir peronus. Dyzelinis traukinys D1-201
https://www.parovoz.com/newgallery/p....php?ID=565471
https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=5&p=387055
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Вильнюс, 1977-й год. Вид на пути и перроны станции. Дизель-поезд Д1-201
Vilniaus stotis 1977 m. Vaizdas į stoties bėgius ir peronus. Dyzelinis traukinys D1-201
https://www.parovoz.com/newgallery/p....php?ID=565471
https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=5&p=387055
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kauno moksleiviai važiuoja į Vilnių ekskursijoje Vilniuje 1939 ar 1940 m.
Nežinomas autorius
Nuotraukoje užfiksuotas traukinio vagonas pilnas fotografui pozuojančių vaikų ir centre sėdinčios dvi suaugusios moterys. Vagono apačioje matosi užrašas „Lietuvos geležinkeliai“.
Antroje nuotraukos pusėje, per vidurį, - vertikalus užrašas „Agfa“, dešinė pusė suliniuota. Prie nuotraukos užrašas – „Į Vilnių“.
Kauno miesto muziejus Inv. Nr. KMM F 1792
https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/359987035
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Hannu Peltola
29.06.1992 Vilna, Liettua // Vilniaus geležinkelio stotis 1992.06.29
Maskvos naktinio traukinio išvykimo laukiantys keleiviai. Kairėje matosi D1 tipo lokomotyvas, kuris tuo metu dar buvo aktyviai naudojamas. Puikiai prisimenu savo atmosferą čia, perone : birželį praleidome gana maloniomis sąlygomis Baltijos šalyse. Žmonės buvo labai draugiški ir visur tvyrojo teigiama atmosfera, kuri tikėjo ateitimi. (...)
Du ER9M tipo elektrinai traukinai. Dažymas vis dar tradicinis sovietinis. Atkreipiamas dėmesys į ilgas laidines antenas ant stogo. Tai tipiškas rusiškas sprendimas, panašius mačiau tik senesnėje įrangoje JAV. Ilga laidinė antena bėgių kelio kryptimi leidžia ilgus prijungimo intervalus bėgių kelio kryptimi, pvz., iki kitos stoties.
Hannu Peltola: Sosialistista realismia
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė murena Rodyti pranešimąTraukinio avarija. Fotografas ir vieta nežinoma. Gal kas turi info dėl galimos avarijos vietos.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVilniaus geležinekelio stoties pėsčiųjų tunelio statyba 1964 m.
Komentuoti:
-
Traukinio avarija. Fotografas ir vieta nežinoma. Gal kas turi info dėl galimos avarijos vietos.
Komentuoti:
-
Vilnius / Вильнюс, 196? год
На перроне Вильнюсской железнодорожной станции
FB Vaidas Žandaris
https://www.facebook.com/photo/?fbid...00012308348692
Komentuoti:
Komentuoti: