Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vilniaus geležinkelio stoties pėsčiųjų tunelio statyba 1964 m.

    Vartotojas @brachka
    http://vilnius.borda.ru/?1-11-0-0000...1-0-1490714004
    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.08, 22:50. Priežastis: geležinekelio

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Radau porą istorinių nuotraukų iš Lazdėnų (Zawiasy), Lenkijos - Lietuvos pasienio stoties

    Zawiasy stotis.
    Tikėtina, kad tai laikotarpis tarp 1938 m. liepos ir 1939 m. rugpjūčio


    Zawiasy stotis.
    Nukabintas lenkiškas stoties užrašas.
    Fotografuota turbūt 1939.10.28 d.
    Autorius nenurodytas, bet tikėtina, kad tai Steponas Kolupaila

    Abi nuotraukos iš https://railwayz.info/photolines/photo/53754


    Dar viena istorinė nuotrauka forume buvo paskelbta jau anksčiau
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nuotr. Steponas Kolupaila
    Lietuviškas traukinys Kaunas - Vilnius buv. pasienyje, Lazdėnų (Zawiasy) stotelėje 1939.10.28

    Daugiau nuotraukų: http://mylimasvilnius.lt/2012/12/27/...ografija-2009/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    O kažkur lyg ir skaičiau, kad ties tuometine siena 1920-1940 laikotarpiu jis buvo nenaudojamas ar net išardytas?
    Traukinių eismas tarp Lietuvos ir Lenkijos buvo atkurtas 1938 m. liepos 1 d., praėjus 3 mėnesiams po diplomatinių santykių atkūrimo
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Laikraštis "Lietuvos Žinios"
    1938 m. liepos 1 d.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    O kažkur lyg ir skaičiau, kad ties tuometine siena 1920-1940 laikotarpiu jis buvo nenaudojamas ar net išardytas?
    Apie Lazdėnų (Zawiasy) - Baltamiškio (Vievio) ruožą yra keli pranešimai temoje apie Lietuvos-Lenkijos demarkacinę liniją.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Zawiasy / Lazdėnai, 1938

    Straipsnis paskelbtas praėjus apie 1½ savaitės po Lenkijos ultimatumo ir diplomatinių santykių atkūrimo

    Światowid Nr. 3 (711) - 1938.03.26, 3 psl.
    Granica, która ożyje // Siena, kuri atgis
    1. Lietuvos - Lenkijos pasienio stotelė Zawiasy (Lazdėnai), prie geležinkelio linijos į Kauną.
    Šioje atkarpoje beveik 20 metų neveikė geležinkelio susisiekimas, kuris netrukus bus atstatytas.
    2. Išardytas keliolikos kilometrų geležinkelio ruožas už Lazdėnų.
    Lenkijos vyriausybė siekdama susisiekimo atstatymo tarp Lenkijos ir Lietuvos, įtvirtina savo norą sukurti normalius kaimyninius santykius.

    20lecie. Ciekawostki z polskiej prasy przedwojennej // 20metis. Įdomybės iš Lenkijos prieškario spaudos
    http://20lecie.blogspot.com/2009/03/...ora-ozyje.html

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    O kažkur lyg ir skaičiau, kad ties tuometine siena 1920-1940 laikotarpiu jis buvo nenaudojamas ar net išardytas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kazys Daugėla (1912-1999)
    Pirmoji Kauno žemės ūkio ministerijos tarnautojų ekskursija į Vilnių. 1939 m. kovas

    Labai įdomi nuotrauka.
    Aiškiai matosi tuometinių Lietuvos geležinkelių logotipas.
    Traukinio maršruto lentelėje vietovardžiai užrašyti lietuviškai ir lenkiškai pagal tuometinę valstybinę priklausomybę:
    "Kaunas - Vievis - Landwarów - Wilno"

    https://www.15min.lt/media-pasakojim...i-nezinia-1380

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas ten naktį su kostiumu nevažiuodavo. Filmavimui jie tik taip apsirengė. Kostiumą veždavosi. Nebent koks lochas su kostiumu prakaitavo...
    Ir prasidėjo dabartinė nesąmonė. Bet ji irgi neamžina...
    Paskutinis taisė Al1; 2021.07.08, 06:20.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Kokie visi keleiviai kostiumuoti, su kaklaraiščiais, kai pagalvoji žiauriai smagu per naktį taip apsirėdžius traukinyje į ministeriją važiuoti. Na bet va kažkas filmavimo proga bent jau deficitinių žirnelių paskanavo.
    Kaip smagu kad visa šita sovietinė parodija baigėsi!!!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Svarbiausias respublikos traukinys, 1988, LKS




    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis

    Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
    - 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
    2 kelias skirtas tik manevravimui. Jame yra tik manevriniai šviesoforai. Pagrinde naudojamas keleivinių pervarymui į kitus kelius iš depo ir VLRD reikmėms.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Neteko matyti nuotraukų, kuriose aiškiai matytųsi tolimesni peronai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už palyginimą.
    Panašos į tarpukario stogines turbūt yra / buvo 3 perone.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pernai vasarą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Stoginė neautentiška. Perdaryta, net atraminiai stulpeliai jau tarybiniai..
    Vaizdas mažai kuo skiriasi nuo to kai ten teko būti prieš kelerius metus.
    Įdomu būtų palyginti, kaip dabar nuo viaduko atrodo tas pats vaizdas su pirmais dviem peronais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoginė neautentiška. Perdaryta, net atraminiai stulpeliai jau tarybiniai. Nes yra gamyklos pavadinimas su dabartine rusiška ortografija, o ne ikireformine. Pastatas rekonstruotas, praplėstas, paaukštintas, fasado dekoras pašalintas.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
    Apie 1930-1939 m.


    3. Bendras vaizdas
    Šita nuotrauka su bendru Vilniaus geležinkelio stoties vaizdu labiausiai patiko
    Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
    - 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
    - Labai panašūs pastatai su laiptais į požeminį tunelį - negi jie išliko nuo tarpukario

    https://fotopolska.eu/kolej/woj.wilenskie.html
    Nemaža dalis pačios stoties geležinkelio pusėje ir stoginė keleiviams irgi autentiška.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.01.10, 20:15. Priežastis: Sutrumpinta citata

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas kaip ir panašus į Vilniaus. Tik tolumoje matosi kažkokia stoginė.
    Antrame perone esantis pastatai, įtariu, kad ne požeminės perėjos. Tiesiog laukimo patalpa perone. Nes požeminė perėja ta, kuri dabar veikia, atsirado pokaryje. O ta, senoji, kuri dabar uždaryta, ji yra toliau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dworzec kolejowy Wilno / Vilniaus geležinkelio stotis
    Apie 1930-1939 m.

    1. Peronas ir stotis


    2. Peronas ir pėsčiųjų viadukas
    Nežinau, kaip iki karo atrodė viadukas. Nesu 100% tikras, kad tai Vilniaus stotis.


    3. Bendras vaizdas
    Šita nuotrauka su bendru Vilniaus geležinkelio stoties vaizdu labiausiai patiko
    Nustebino tai, kiek daug išliko iš tų laikų:
    - 2 kelias skirtas manevravimuir tranzitui
    - Labai panašūs pastatai su laiptais į požeminį tunelį - negi jie išliko nuo tarpukario

    https://fotopolska.eu/kolej/woj.wilenskie.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal ir buvo jau kas nors į kurią nors temą įkėlęs šitą.

    1992 m. balandžio mėnesio vokiečių kelionė iš Berlyno į Rygą per Baltarusiją, Lietuvą traukiniais. Vokiečių kalba, bet yra gerų didelio formato nuotraukų.

    https://www.trains-worldexpresses.com/500/530-02.htm

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Parašė Saulys Rodyti pranešimą
    Sveiki, po 1939 m. Klaipėdos krašto aneksijos dalis geležinkelininkų iš Klaipėdos buvo perkelta į Radviliškį. Ar žinote, o gal užtikote informaciją, kur jie buvo apgyvendinti Radviliškyje tarpukariu? Ar buvo Radviliškyje "geležinkelininkų namai" ar kvartalas, kuriame gyveno geležinkelininkų šeimos? Ieškau Jovaišų Dėkui
    parašykite FACEBOOK - senasis Radviliškis ir rajonas. galbūt padės

    Komentuoti:

Working...
X