Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1962 m. sausio 15 d.



    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1962 m. kovo 1 d.



    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1970 m. rugpjūčio 1 d.





    Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.05.22, 14:42.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1930 m.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1960 m. rugpjūčio 7 d.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1938 m.







    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Geležinkelis Vilnius-Kaunas 1917 m.

    Atvaizdas

    ebay.de
    Kad man čia į siauruką panašiau, ne platųjį.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Geležinkelis Vilnius-Kaunas 1917 m.


    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas ten dabar tai sužinos? Gal ir buvo nedidelė partija pradžioje. O vėliau jų atsisakė.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Aš turėjau galvoje ar iš gamyklos buvo D ir D1 su minkštasuoliais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ta prasme gamyklinė serija kokia? Tokia, kokia ir geležinkelio. Bent jau taip rašoma šiame Ganz-MAVAG kataloge: http://www.ganzdata.hu/download/zebra.pdf

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O buvo tokie D ir D1 gamykliškai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esminio skirtumo nuo D1 nebuvo. Iš tiesų tai ne minkštasuoliai, o suolai, aptraukti dirbtine oda su paminkštinimu.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 3 d.

    Atvaizdas


    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 10 d.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Įdomu, kaip atrodė "minkštasis" D traukinio salonas?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 3 d.



    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1965 m. vasario 10 d.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikalas tame, kad DP-0x nebuvo vienodi. Pirmieji trys buvo europinio gabarito, o likę 04-08 buvo tarybinio gabarito, nors vizualiai nedaug skyrėsi. Taip pat ir salonais skyrėsi.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Įdomu būtų pamatyti salono interjero foto.
    Paskutinį kartą tokį traukinį mačiau berods 1965 metais Kaune. Važiavo jis maršrutu Vilnius-Kaliningradas. Viską priesiminti sunku, bet gerai prisimenu, kad vagonai buvo 6, visų jų salonai - kaip D1 su medinukais krėslais (todėl dabar keista, kad 1960m. iš Vilniaus į Kauną reikėjo miegamų vagonų kupe).
    Dar iš vaikystės prisimenu, kaip Kaliningrado srities Gusevo mieste vieną vakarą ėjome pažiūrėti pirmą kartą pasirodančio dyzelinio traukinio Vilnius-Kaliningradas. Koks dyzeliukas tada važiavo - DP ar D (D1), neprisimenu. Po kažkiek metų klausinėjau tuo traukiniu iš Gusevo į Kauną važiavusą mamą, tai ji sakė, kad krėslai buvo ne mediniai. Pačiam iš Gusevo į Kybartus tuo traukiniu važiuoti neteko - nuvažiuodavome autobusu, o grįždavome kažkur valanda (o gal daugiau) anksčiau už tą dyzeliuką važiuodvusiu vadinamu "rabočiumi" Virbalis-Černiachovskas (Kybartuose esanti stotis tada dar vadinosi Virbaliu), kurį tada sudarė garvežys (tikrai dar ne šilumvežis) ir 4 siauralangiai mediniai vagonai, kurių salonas ir krėslai buvo medinukai kaip dyzeliuko D1 (vieną tokį vafgoną kaip buitines patalpas prieš kelis metus dar mačiau Palemone, apie jį kažkurioje temoje parašyta yra, yra ir nuotrauka).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tripleksų tada dar nebuvo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam Tarybų Sąjungoje jas uždėjo, neaišku. Jei dar ant DP suprantama - jie gaminti Argentinai ir kaip reparacijos atiteko TSRS, tai ant DP-0x - nėra paaiškinimo.
    O kokie ten buvo montuojami stiklai? - tripleksai ar paprsti grūdinti? Jeigu grūdinti - tada viskas suprantama.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo chuliganų jos neapsaugojo. Grotos buvo skirtos traukiniams į Argentiną. Ten, kalnuose, galėjo įvykti griūtis. Maži akmenukai, aišku, stiklą sudaužytų, bet nuo didelių grotos apsaugotų mašinistą ir valdymo pultą. Kam Tarybų Sąjungoje jas uždėjo, neaišku. Jei dar ant DP suprantama - jie gaminti Argentinai ir kaip reparacijos atiteko TSRS, tai ant DP-0x - nėra paaiškinimo.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Dizainas gana futuristinis, bet kam reikėjo grotų ant priekinių langų?
    Aš taip pat norėjau paklausti , kam tos grotos ant langų , bet kolega jau suspėjo
    Manau , kad gal nuo akmenų kokių , chuliganų , o gal jis bvo naudojamas (pats motorinis) pinigams pervežt? Aišku čia tik mano pasamprotavimai

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Iki Oostende ir Hoek van Holland buvo prikabinamieji vagonai, toliau keltu.
    Galvojau, kad kiek labiau komplikuotos kelionės šiuo maršrutu būdavo. Ačiū už atsakymą.

    Komentuoti:

Working...
X