Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1975 m. gruodžio 30 d. Po nuotrauka parašyta: "Pirmasis elektrinis traukinys Vilniaus stotyje", bet aš manau čia yra Kaunas.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.04.01, 09:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne MAN, čia Maschinen-und Waggonbau-Fabrik in Simmering firmos (toks ilgas oficialus pavadinimas ir neturėjo jokio sutrumpinimo ar prekinio pavadinimo) automotrisė.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.01, 06:45.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    MAN(?) automotrisė Giruliuose


    © Lietuvos jūrų muziejus
    Nuotraukos autorius nežinomas

    http://www.limis.lt/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuotraukų buvo ir šiame forume.

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Nesekiau šios temos iš pradžių. Negaliu garantuoti, kad mano įkeltos nuotraukos nesikartos. Atsiprašau, jei kartojuosi...
    Automotrisė Joniškėlio geležinkelio stotyje 1935 metais.

    Atvaizdas


    Reklama, turbūt...

    Atvaizdas
    Gal būt turi dar kokios nors info apie tą siauruko automotrisę, ar bent jau nuotraukų?

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Nesekiau šios temos iš pradžių. Negaliu garantuoti, kad mano įkeltos nuotraukos nesikartos. Atsiprašau, jei kartojuosi...

    Automotrisė Joniškėlio geležinkelio stotyje 1935 metais.


    Reklama, turbūt...
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.31, 22:04. Priežastis: Nuotraukos dydis. Liko originalaus dydžio nuoroda

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Įdomu, kodėl į Rygą važiuodavo visa valanda ilgiau?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1961 m. vasario 10 d.

    Komentuoti:


  • Waris
    replied
    Tiltas per Varėnę

    Ne per Merkį, o per Varėnę, ištaka iš Varėnio ežero
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kur 1935 m. galėjo būti toks tiltas su eismu? Niekur.

    Tiltas Per Merkį netoli Artilerijos stoties. Rakusas ne visai tas pats, bet panašumas akivaizdus.

    Atvaizdas


    Čia net galima sulyginti pagal akmenis - kai kurie jau buvo ištrupėję dar 1935 m. ir atrodo taip kaip dabar. Kairioji atrama.

    Atvaizdas

    Komentuoti:


  • rimsenas
    replied
    Panašu, jog šis. Ačiū. Pagarba žinovams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kur 1935 m. galėjo būti toks tiltas su eismu? Niekur.

    Tiltas Per Merkį netoli Artilerijos stoties. Rakusas ne visai tas pats, bet panašumas akivaizdus.



    Čia net galima sulyginti pagal akmenis - kai kurie jau buvo ištrupėję dar 1935 m. ir atrodo taip kaip dabar. Kairioji atrama.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.02.02, 20:17.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ar tikrai per tokį tiltą negali važiuoti traukiniai? Sutvirtinta dalis nėra ilga, ir sutvirtinimas mano manymu pakankamai tvirtas, pabandyk suspausti tokius įstrižus tašus, o be jų dar kiti yra. Dar reikia turėti omenyje, kad ašinė apkrova buvo mažesnė nei dabar.

    Kelintais metais prasidėjo eismas link Šeštokų? Jei gerai pamenu, tai tiltui per Šešupę (arčiau Marijampolės?) buvo panaudota antrajam keliui skirta santvara tilto per Jūrą, prie Tauragės. Bet čia turbūt ne tas atvejis, nes visas tiltas panašus į carinį.

    Komentuoti:


  • Waris
    replied
    Gar gali būti tiltas per Varėnę linijoje Alytus - Varėna?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tuo metu nieko nestatė. Tiltas neveikiantis, o metalinė konstrukcija carinė.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    o kokios linijos statyba negalejo buti ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar tikrai 35 metai? Nors aišku pagal apsirengimą, kad ne 20-25 metai. Linija vienkelė. Tiltas susprogdintas, perdanga pakelta ir dadaryta medinė. Tokiu tiltu traukiniai važinėti negali.
    Tarpukaryje buvo neveikiančios šios geležinkelių dalys:
    Vievis - Lazdėnai, - linija buvo dvikelė, taigi ne ši linija
    Kaišiadorys - Gaižiūnai - didžiausias tiltas ruože per Livintą ir tai tik gal 2,5-3 metrų pločio. Taigi, ne ši linija.
    Alytus - Varėna,
    Šeštokai - Trakiškės - šita geležinkelio linijos dalis atpuola irgi, nes tokio didelio tilto nėra.

    Lieka Alytus - Varėna. Kas ten ant tilto stovi? Geležinkelietis arba pasienietis. Ir dar kažkokia tai platforma-vežimėlus ant bėgių stovi. Labai panašu, kad tiltas per Merkį. Tada ant tilto stovi pasienietis. Ten ir atramos tokios pat. Susprogdinta metalinė konstrukcija galėjo buvo pakelta. Pėsčiųjų ir vežimų eismui toks tiltas tiko, viršuje bėgiai panaudoti konstrukcijos sutvirtinimui.
    Tik yra vienas niuansas - internete ir šiame forume yra neva tai tilto per Merkį (linija Alytus - Varėna) tarpukario nuotrauka ir vokiška nuspalvinta atvirutė Pirmojo pasaulinio metų. Deja, ten tiltas ne per Merkį, nes yra dar dvi akmeninės atramos upėje. O jų tikrai nėra pas tiltą per Merkį linijoje Alytus - Varėna.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Perdanga panaši į tokią, kokios buvo iki I-ojo PK.

    Komentuoti:


  • rimsenas
    replied
    1935 m. Tiltas per upę (gal Šešupė). Gal padėsite identifikuoti, kuris geležinkelio tiltas galėtų būti?
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.31, 22:06. Priežastis: Nuotraukos dydis. Liko originalaus dydžio nuoroda

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    "Lietuvos geležinkelių" turima technika 1938 m. (serijos, numeriai, ruožai).







    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Lauksime knygos.

    Jei bus koks "kolektyvinis pirkimas", gal gautume nuolaidą.

    Komentuoti:

Working...
X