Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Saulys
    replied
    Jei kam įdomus tarpukaris, pilną informaciją apie geležinkelių valdybos struktūrą ir darbuotojus rasite knygoje "Valstybės įstaigos ir tarnautojai" (1925, Kaunas), skaitmeninė kopija: https://www.epaveldas.lt/object/reco.../C130001859048

    Komentuoti:


  • Saulys
    replied
    Sveiki, po 1939 m. Klaipėdos krašto aneksijos dalis geležinkelininkų iš Klaipėdos buvo perkelta į Radviliškį. Ar žinote, o gal užtikote informaciją, kur jie buvo apgyvendinti Radviliškyje tarpukariu? Ar buvo Radviliškyje "geležinkelininkų namai" ar kvartalas, kuriame gyveno geležinkelininkų šeimos? Ieškau Jovaišų Dėkui
    Paskutinis taisė Saulys; 2020.03.12, 11:03.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Adauktas Marcinkevičius (1936-1960)
    Geležinkelio pervažos 1958

    https://www.ldm.lt/wp-content/upload...dzeviciene.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vytautas Augustinas (1912–1999)
    Nuo geležinkelio tunelio, apie 1935–1939

    http://8diena.lt/2018/02/16/fotograf...gustino-idile/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dokumentinis trumpametražis filmas apie Šiaulių geležinkelio stotį, 1971 m. Keleiviai, stotis, šilumvežis TGM, garvežys, TEP60, D-021 su pirmuoju reisu į Rėkyvą...
    Kaip sakė filme, per dieną važiuodavo 60 keleivinių traukinių. Kur visa tai dabar?


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno stotis apie 1950-1960 m.

    http://alkas.lt/2019/04/07/kauno-gel...rafiju-paroda/

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Seniai telefone turiu, FB folderyje, iš Facebook

    Druskininkai, 1958...

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Autorių kolektyvas, „Tarybų Lietuvos enciklopedija“ 1 tomas (A-G), Vyriausioji enciklopedijų redakcija, Vilnius, 1985

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92

    Dyzelinis traukinys Vilniaus geležinkelio stotyje, 1950


    Garvežys geležinkelio linijoje Petrašiūnų valstybinė rajoninė elektrinė - Kauno hidroelektrinė, 1956

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš vokiečių konfiskuotas traukinis važinėjas tarp Vilniaus ir Kauno. "Tiuninguotas" uždėta lempa viršuje, buferiai, didelė žvaigždė ir pavadintas ДП-14.



    Daugiau: http://www.svt-koeln.de/pdf/SVT137855udssr.pdf

    Toks pats traukinis mano kolekcijoje (1:87 H0)







    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.08.21, 09:57.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Foto: Albinas Šidlauskas
    Šaltinis: http://www.epaveldas.lt/home

    9-asis dešimtmetis
    Traukinio "Ryga-Klaipėda" vagonas

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Darbininkų atstovybės balsas" 1935 m. vasario 1 d.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už nuorodas.
    Panašu, kad Kretingoje buvo garvežių apsisukimo trikampis.
    Turbūt įrengtas po Klaipėdos krašto aneksijos 1939.03.22 d.

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Čia - https://lcva.maps.arcgis.com/apps/St...0f99af0487144# galite rasti Antrojo pasaulinio karo metu darytas aerofotonuotraukas.
    Galima patyrinėti linijas Šiauliai - Kretinga/Vokietijos siena, Vokietijoje dalį Mėmelio ir Tilžės miestų, bet vaizdas neaiškus. Pavyko rasti dalį Ukmergės geležinkelio stoties, linijos Rubikiai - Utena atskiras dalis, atkarpą geležinkelio Skapiškis - Jēkabpils(Latvija). Žemėlapis bus atnaujinamas, tad įdomus ne tik besidomintiems geležinkeliais. Smagaus tyrinėjimo

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kretinga 1934-1939 m.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis " Vilniaus balsas" 1940 m.balandžio 26 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    http://www.e-kinas.lt/objektas/kinas/1227-16/greitasis-traukinys




    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dyzelinis traukinys DP Naujosios Vilnios stotyje iš Molodečno (Minsko) kelyno pusės. 1953 m. Vaizdas irgi ta linkme.
    Paspaudus atsidarys didelė nuotrauka.



    https://www.facebook.com/senosfotografijos
    Paskutinis taisė Al1; 2017.08.02, 08:28.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1979 m. kovo 28 d.



    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Albertas Kazlauskas „Vilniaus gatvės gyvos. Gidas po miesto periferiją“, Gatvės gyvos, Vilnius, 2017
    Geležinkelio tiltas per Vilnios upę, apie 1900 m. LDM


    Naujosios Vilnios geležinkelio stotis tarpukariu. BN


    Panerių tunelio statyba, 1860 m. (aut. Abdonas Korzonas. GM

    Komentuoti:

Working...
X