Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    O ką dabar atveža į Kaišiadoris prekiniais traukiniais? Akmens anglis, kuro cisternas. Ir viskas.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Kaišiadorių rajono laikraštis "Į komunizmą" (dabartinis "Kaišiadorių aidai").
    1966 01 06


    1966 01 13


    1966 03 15




    1966 03 29. A. Kalvaičio nuotr.


    1969 05 13. P. Duboso nuotr.


    1969 07 12

    Komentuoti:


  • LinS
    replied


    Iš facebooko platybių. Prierašas prie foto:

    Alytus, geležinkelio tilto griuvėsiai.
    Atsiuntė: Aldas Imenickas

    P.S. Foto ne mano tai ir dydžio nepataisysiu. Jei netinka adminai ištrinkit.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    ech, gaila, butu smagu lietuviska technika dar pabandyt issaugoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gera naujiena. Tikriausiai ne vien tik apie plačiųjų geležinkelių automotrises knyga?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Kad nebūtų daugiau diskusijų - lietuviška MAN matrisė šiomis dienomis. Tiesa, pokaryje ji buvo perdaryta į VIP klasės traukinį

    Originalūs MAN varikliai





    Taip atrodo vežimėlis su varikliu



    taip atrodo lietuviška matrisės dalis



    taip atrodo ne lietuviška matrisės dalis



    taip atrodo vidus



    Norintys įsitikinti ar tikrai tai lietuviška matrisė, skaito artimiausiu laiku knygą apie lietuviškų matrisių istoriją.

    Vertinant kokia dabartinė šio daikto būklė ir kur ji randasi, greičiausiai ji jau pasmerkta

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Automatrisė MAN.









    http://www.youtube.com/watch?v=vi_lIgu84aw

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Nepriklausomybės minėjimo renginys Kaišiadorių geležinkelio stotyje, apie 1928–1932 m. Šaltinis: Kaišiadorių muziejus.
    Kairėje pusėje (ties pagarbą atiduodančiu karininku) stovi viešasis tualetas (išlikęs, bet nenaudojamas pagal paskirtį, vienas seniausių viešųjų tualetų Lietuvoje - mena dar caro laikus), toliau nebe išlikusi Amatų mokykla, už jos vis dar tebestovintis vandens bokštas. Dešinėje sandėlio nebėra (jo vietoje apleistas pastatas, kuriame kažkada buvo parduotuvė). Šioje pusėje geležinkelio bėgių nėra, jų vietoje šiuo metu yra Misiūno aikštė.

    Komentuoti:


  • Pikas
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Siaurojo geležinkelio pašto traukinys Rakischki-Okuista 1915 m.

    Čia gal kažkur tarp Rokiškio ir Aknystos. Nelabai suprantu kas čia per Okuista.
    Aknysta kazkada priklause Lietuvai ir buvo Rokiskio rajonas. 1921 metais Lietuva Aknysta iskeite i Latviu Palanga. Taip Lietuva gavo kelis kilometrus pajurio, o Rokiskio rajonas sumazejo
    Sis pasto traukinys ir vaziavo is Rokiskio i Aknysta.

    SenasisRokiskis.lt
    Paskutinis taisė Pikas; 2013.03.18, 09:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geležinkelio linijos į Alytų atidarymas 1959 m. Kino kronika.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1980 m.



    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    detaliai viskas išfotografuota http://kvr.kpd.lt/heritage/Pages/KVR...=29952&lang=lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tos užkastos talpyklos ar tik nebus senų vagonų.
    Turbūt taip ir yra.
    Dar kelios nuotraukos







    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tos užkastos talpyklos ar tik nebus senų vagonų.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno depas. 2012 m. liepa.

    Naujų ir senų vagonų lentų džiovykla.







    Atidirbto tepalo talpyklos.



    Buvusi katilinė.



    Parkelis.





    P.S. jeigu po 2013 m. bus gauti europiniai pinigai, tai dauguma istorinių (paveldo saugomu) pastatų bus restauruoti.

    Komentuoti:


  • Civis
    replied
    DP Vilniaus geležinkelio stotyje

    Šaltinis: Maceika J., Gudynas P. Vadovas po Vilnių. Vilnius: Valst. polit. ir moksl. lit. l-kla, 1960.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jau tikrai ne pelną duotų. Be to tunelyje dabar įsikūrusi šikšnosparnių kolonija.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Galėtų už ES lėšas suremontuot ir naudot kaip gretutinį kelią keleiviniams.
    Tikriausiai nuostolinga...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Po Antrojo pasaulinio. Netrukus, kai buvo nutiesta tunelio apylanka. Nes tunelis buvo stipriai pažeistas ir buvo nuspręsta jo neremontuoti. Kol tiesė apylanką, tunelis laikinai buvo sutvirtintas ir eismas juo vyko.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Priminkit kada uždarė Panerių tunelį?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.02.11, 16:56.

    Komentuoti:

Working...
X