Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių istorija
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGali būti kad tai neteisinga teksto interpetacija - iš tiesų Paszieszen čia nurodoma
http://wiki-de.genealogy.net/Paszieszen
kaip Pašyšiai. Ką gi kažkam teks ieškoti kaimelio šalia Kėdainių...
Komentuoti:
-
Gali būti kad tai neteisinga teksto interpetacija - iš tiesų Paszieszen čia nurodoma
http://wiki-de.genealogy.net/Paszieszen
kaip Pašyšiai. Ką gi kažkam teks ieškoti kaimelio šalia Kėdainių...
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomią foto radau facebooke skyrelyje Lietuva senose fotografijose. Kaži čia ne geležinkelio namas ? Ant nuotraukos parašyta Pašyšiai, geležinkelio statinys, jei teisingai išverčiu...
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Įdomią foto radau facebooke skyrelyje Lietuva senose fotografijose. Kaži čia ne geležinkelio namas ? Ant nuotraukos parašyta Pašyšiai, geležinkelio statinys, jei teisingai išverčiu...
Komentuoti:
-
Įsigijau tokį baldelį - pakabinamą spintelę, tarpukariu ir kažkurį laiką po karo kabojusią Krosnos geležinkelio stoties tarnybinėje patalpoje. Tokios pat spintelės kabojo ir Mockavoje bei Šeštokuose (sakė, kad dar neseniai ten mėtėsi kažkokiuose statiniuose). Kitoje baldo pusėje yra priklijuotas spausdintinis lapelis su tekstu: Krosna, geležinkelių krovinių skirstymo ... (ne visas tekstas įskaitomas, o kai kurie lapelio kampai "apkramtyti". Yra ir spaustuvės pavadinimas, kažkokios raidės ir skaičiai.
Spintelę pardavęs žmogus tvirtino (jo tėvas tuomet dirbo įtakingu Susisiekimo ministerijos kontrolieriumi), kad tokios spintelės kabojo ir Anykščių siauruko linijoje.
Klausimas: ką kabino ant tų kilpų? Sako, kad gal kažkokias planšetes su popieriais ... Tarp kilpų - tik keliolikos centimetrų atstumai. Visos spintelės aukštis - 94 cm. Tiesa, yra dar vienas trečias stalčiukas, o ketvirtasis - jau dingęs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
TGK2-533 ir du garvežiai Klaipėdos uoste.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Įdomu kur fotografuota. Ar prekybos uostas anksčiau turėjo savo šilumvežius? Ar geležinkelio garvežiai įvažiavę į Žvejybos uosto ar kokio CBK teritoriją.
Komentuoti:
-
TGM23 Naujosios Akmenės cemento gamyklos teritorijoje. Žurnalas "Jaunimo gretos" 1961m. gegužė.
Komentuoti:
-
Tiesa, vakar buvo pirmo traukino diena Vilniuje
Šią dieną Lietuvoje
1860 m. 12 val. 45 min. į Vilnių naujai nutiestu geležinkeliu iš Dinaburgo (Daugpilio) atvyko pirmasis traukinys. Jau nuo pat ryto nenorėdama praleisti istorinio įvykio Vilniaus visuomenė būriavosi toje vietoje, kur jis turėjo sustoti.
http://www.lrytas.lt/-13466958571345...iuje-diena.htm
Komentuoti:
-
1973 m. rugpjūčio 4 d. "Komunistinis rytojus".
Irgi tame pačiame numeryje. Apie girdyklos prie Alytaus geležinkelio stoties Gardino g. atidarymą.
Komentuoti:
-
Pasirodo, caro laikais būta ketinimų tiesti geležinkelį link Klaipėdos.
Vikipedijoje (rusų k.) straipsnyje apie Liepojos - Romnų geležinkelį pateikta nuoroda į šaltinį - Rusijos valstybiniame istorijos archyve saugomą dokumentą Доклад № 99 от 11 мая 1878 г. «Записка о неотлагательном производстве по Высочайшему повелению, указанному 13 июля 1872 г. основаниях, изыскания железнодорожных линий от одного из пунктов между Либавою и Мажейками по направлению к Мёмелю».
http://ru.wikipedia.org/w/index.php?...BE.D0.B3.D0.B8Paskutinis taisė Al1; 2012.08.19, 09:39.
Komentuoti:
-
-
Dokumentiniai tarpukario kadrai. Nuo maždaug 3:50 nufilmuotas Lyduvėnų tiltas su pravažiuojančiu traukiniu, plačiosios automotrisės Šiaulių stotyje, taip pat filmuota važiuojant automotrise pro priekinės kabinos langą.
Komentuoti:
-
Parašė Mazgelis Rodyti pranešimągaila vis is to pacio tasko fotografuojakoks Nr.?
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Mazgelis Rodyti pranešimągaila vis is to pacio tasko fotografuojakoks Nr.?
Komentuoti:
Komentuoti: