Aišku, kad verta būtų skaidrias sieneles prie istorinių Lentvario pastatų pastatyti. Krovininiai traukiniai kelia žymiai daugiau triukšmo nei keleiviniai, krovininio eismo intensyvumas ir greitis Lentvaryje didelis, aplinkui gyvena daug žmonių, kurių interesai visgi turėtų būti svarbesni nei traukinių keleivių, ar tuo labiau krovinių vežėjų. Visa tai turint omeny, tokių sienelių montavimas Lentvaryje, švelniai tariant, vėluoja. Vilniuje geležinkelio stotis matyt kelia mažiau triukšmo nei Lentvaryje. Panašus triukšmas kaip Lentvaryje kyla ir Vievyje, ir Kaišiadoryse, ir Žasliuose. Tik gyventojų ten aplink mažiau nei Lentvaryje.
O ar būtina atitvėrinėti depo pastatą nuo geležinkelio? Ar būtina ta tvora ten, nes pats pastatas yra kaip sienelė kur kas geresnė, nes aukštesnis. Aš nieko prieš tvoros tarp pervažos ir stoties. Bet kitur ji nereikalinga arba turėtų būti statoma kitaip.
Aišku, kad verta būtų skaidrias sieneles prie istorinių Lentvario pastatų pastatyti. Krovininiai traukiniai kelia žymiai daugiau triukšmo nei keleiviniai, krovininio eismo intensyvumas ir greitis Lentvaryje didelis, aplinkui gyvena daug žmonių, kurių interesai visgi turėtų būti svarbesni nei traukinių keleivių, ar tuo labiau krovinių vežėjų. Visa tai turint omeny, tokių sienelių montavimas Lentvaryje, švelniai tariant, vėluoja. Vilniuje geležinkelio stotis matyt kelia mažiau triukšmo nei Lentvaryje. Panašus triukšmas kaip Lentvaryje kyla ir Vievyje, ir Kaišiadoryse, ir Žasliuose. Tik gyventojų ten aplink mažiau nei Lentvaryje.
Apgailėtina. Po kelių metų visi geležinkeliai bus sukišti į vamzdžius važiuojant galėsi matyti tik aklinas sieneles. Skaidrios sienelės reikėjo ties gyvenamaisiais namais (buvusiu depu ir mediniu ties pervaža). Bet tveria viską... Absurdas. Taigi buvęs kitas depas, tas, kuris ne gyvenamasis namas, tai jau pats savaime tarnauja kaip sienelė ir kam jį atitvėrinėti?
Viena buvo kalbėti, kai santykiai su Baltarusija buvo geri, o dabar viskas palaidota ilgiems metams. Tuo labiau kažkokie ministrai susirašinėja ir aptarinėja klausimus, lygtai Lietuva su Lenkija turėtų bendrą sieną, ten, kur šita linija eina.
gal kas nors žino kam skirta ši aplesta kelio atkarpa?
Prasideda nuo tilto virš geležinkelio, pradžioje yra betonuota, toliau tvirta akmenuota danga... Matomai toliau nusukdavo link varnikų kelio, bet kelio beveik nesimato (žemelapyje nepažymėtas).
Atrodo kad tai gali būti susiję su Senujų Trakų karjerų.
Spėju, neseniai pas juos buvo koks nors įvykis, nes labai ilgai tikrino dokumentus, mašiną, klausinėjo, ką čia veikiu, ar buvau iki pat tvoros nuėjęs ar ne, ką mačiau prie tvoros, ar nebuvau šiose vietose prieš savaitę ir pan. Žodžiu, pratąsė gal pusvalandį, bet po to atsikabino Pirmą kartą šitaip.
O gal tu pavogei traukinį Vilniuje ir tais bėgiais Gudijoje ruošeisi išvažiuoti traukiniu su kontrabandiniais meškiukais?
Komentuoti: