Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied








    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaris atitveriamas nuo geležinkelio.












    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Kirvelis Rodyti pranešimą
    Aišku, kad verta būtų skaidrias sieneles prie istorinių Lentvario pastatų pastatyti. Krovininiai traukiniai kelia žymiai daugiau triukšmo nei keleiviniai, krovininio eismo intensyvumas ir greitis Lentvaryje didelis, aplinkui gyvena daug žmonių, kurių interesai visgi turėtų būti svarbesni nei traukinių keleivių, ar tuo labiau krovinių vežėjų. Visa tai turint omeny, tokių sienelių montavimas Lentvaryje, švelniai tariant, vėluoja. Vilniuje geležinkelio stotis matyt kelia mažiau triukšmo nei Lentvaryje. Panašus triukšmas kaip Lentvaryje kyla ir Vievyje, ir Kaišiadoryse, ir Žasliuose. Tik gyventojų ten aplink mažiau nei Lentvaryje.
    O ar būtina atitvėrinėti depo pastatą nuo geležinkelio? Ar būtina ta tvora ten, nes pats pastatas yra kaip sienelė kur kas geresnė, nes aukštesnis. Aš nieko prieš tvoros tarp pervažos ir stoties. Bet kitur ji nereikalinga arba turėtų būti statoma kitaip.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Įsisavins pinigus Lentvaryje, po to įsisavins kitose stotyse.

    Komentuoti:


  • Kirvelis
    replied
    Aišku, kad verta būtų skaidrias sieneles prie istorinių Lentvario pastatų pastatyti. Krovininiai traukiniai kelia žymiai daugiau triukšmo nei keleiviniai, krovininio eismo intensyvumas ir greitis Lentvaryje didelis, aplinkui gyvena daug žmonių, kurių interesai visgi turėtų būti svarbesni nei traukinių keleivių, ar tuo labiau krovinių vežėjų. Visa tai turint omeny, tokių sienelių montavimas Lentvaryje, švelniai tariant, vėluoja. Vilniuje geležinkelio stotis matyt kelia mažiau triukšmo nei Lentvaryje. Panašus triukšmas kaip Lentvaryje kyla ir Vievyje, ir Kaišiadoryse, ir Žasliuose. Tik gyventojų ten aplink mažiau nei Lentvaryje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apgailėtina. Po kelių metų visi geležinkeliai bus sukišti į vamzdžius važiuojant galėsi matyti tik aklinas sieneles. Skaidrios sienelės reikėjo ties gyvenamaisiais namais (buvusiu depu ir mediniu ties pervaža). Bet tveria viską... Absurdas. Taigi buvęs kitas depas, tas, kuris ne gyvenamasis namas, tai jau pats savaime tarnauja kaip sienelė ir kam jį atitvėrinėti?
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.27, 17:53.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvario GS.
    Triukšmo mažinimo priemonių įrengimas.













    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Senųjų Trakų pervaža.
    Foto 2020.11








    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena buvo kalbėti, kai santykiai su Baltarusija buvo geri, o dabar viskas palaidota ilgiems metams. Tuo labiau kažkokie ministrai susirašinėja ir aptarinėja klausimus, lygtai Lietuva su Lenkija turėtų bendrą sieną, ten, kur šita linija eina.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    O kaip jie per Baltarusiją ties liniją? Eiliniai kliedesiai.
    Kliedesiai ar ne, bet panašu į tendenciją - šits asmuo ėjęs ministro pareigas nuolat apie susisiekimą su Gardinu kalbėjo. Tarsi pagal užsakymą

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kaip jie per Baltarusiją ties liniją? Eiliniai kliedesiai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pagalvojau, kad bus naujas geležinkelis.Sutikime, kad Baltstogė-Gardinas-Vilnius yra ne tas pats kas Balstogė-Vilnius-Gardinas.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Siūloma greitiesiems traukiniams pritaikyti liniją Balstogė-Vilnius-Gardinas

    Geležinkelio ruože Balstogė-Vilnius-Gardinas siūloma kurti greitiesiems traukiniams pritaikytą infrastruktūrą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai su karjeru ir susiję. Juk ten tas miškas dar jaunas. Prieš 30 metų ten buvo plynė, likusi rekultivavus karjerą, bet dar nesant miško.

    Komentuoti:


  • funalien
    replied
    gal kas nors žino kam skirta ši aplesta kelio atkarpa?
    Prasideda nuo tilto virš geležinkelio, pradžioje yra betonuota, toliau tvirta akmenuota danga... Matomai toliau nusukdavo link varnikų kelio, bet kelio beveik nesimato (žemelapyje nepažymėtas).
    Atrodo kad tai gali būti susiję su Senujų Trakų karjerų.

    Click image for larger version

Name:	2020-10-26 23_43_13-LEII žemėlapių peržiūros programa.png
Views:	1175
Size:	954,9 kB
ID:	1835059

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Su jumoru turbūt ne kas, jei komentuoji apie pabėgimą traukiniu, kai nuotraukoje bėgiai tik pas gudus.
    Nuo Vilniaus iki bėgių pabaigos yra ~100km.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu pavogsi traukinį Vilniuje, Vilniuje ir liiksi.
    Su jumoru turbūt ne kas, jei komentuoji apie pabėgimą traukiniu, kai nuotraukoje bėgiai tik pas gudus.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O gal tu pavogei traukinį Vilniuje ir tais bėgiais Gudijoje ruošeisi išvažiuoti traukiniu su kontrabandiniais meškiukais?
    Jeigu pavogsi traukinį Vilniuje, Vilniuje ir liiksi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toks ir įvykis. Pats žinai, kas jau kurį laiką ir šiomis dienomis vyksta, tai ir sustiprino sienos apsaugą iš abiejų pusių, nes nenori provokacijų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    Spėju, neseniai pas juos buvo koks nors įvykis, nes labai ilgai tikrino dokumentus, mašiną, klausinėjo, ką čia veikiu, ar buvau iki pat tvoros nuėjęs ar ne, ką mačiau prie tvoros, ar nebuvau šiose vietose prieš savaitę ir pan. Žodžiu, pratąsė gal pusvalandį, bet po to atsikabino Pirmą kartą šitaip.
    O gal tu pavogei traukinį Vilniuje ir tais bėgiais Gudijoje ruošeisi išvažiuoti traukiniu su kontrabandiniais meškiukais?
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.08.13, 19:42.

    Komentuoti:

Working...
X