Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
O tau neatrodo kad tie "darbo liaudies" prašymai logiški, kokie jau ten tie srautai į Druskininkus, kad reiktų ekspreso? Gal vasara kokius pora mėnesių? Taip ir Vilnius Ryga, euforiją išgyveno per atidarymą, o dabar kokia jo paklausa? Dažnu atveju LT problema, kad per 100 metų, nesugebam priversti traukinių važiuoti fiziškai greičiau, o tik mažindami sustojimų skaičių.
- 3 patinka
-
Nuo Druskininkų iki sienos ir išardė, ko priežastis buvo geležinkelio atkarpos uždarymas dėl Baltarusijos. Tačiau greitąjį traukinį Dainava panaikino dar keli metai iki maršruto Vilnius-Druskininkai uždarymo ir tam įtakos tai, kad geležinkelis ėjo pro Baltarusiją neturėjo. Priežastis buvo kita, kurią anksčiau ir paminėjau.Parašė John Rodyti pranešimą
Koks dar geležinkelio išardymas? Esmė, kad bėgiai iš Vilniaus į Druskininkus ėjo pro Baltarusijos teritoriją.
Komentuoti:
-
Koks dar geležinkelio išardymas? Esmė, kad bėgiai iš Vilniaus į Druskininkus ėjo pro Baltarusijos teritoriją.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.
O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O ne dėl to, kad reikėjo įvažiuot į Baltarusijos teritoriją norint atvažiuot bėgiais į Druskininkus?
O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
Komentuoti:
-
Tai kad ten kelias jau išardytas bene 2002 m.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.
Priežastys visai kitos, kaip žinia,.
Komentuoti:
-
O ne dėl to, kad reikėjo įvažiuot į Baltarusijos teritoriją norint atvažiuot bėgiais į Druskininkus?Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kas ta "Dainava? ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkada dėl šios priežasties žlugo greitasis traukinys Dainava...Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT 2024.03.02
Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
Komentuoti:
-
Su tokia Baltarusija to nebus.
Ir į Baltarusiją labai ligą laiką reikėjo vizų, kitaip nei į Lenkiją, kur nuo 2007 siena yra tik administracinė riba.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Buvo, esu apie 2000 metus taip važiavęs traukiniu per Gardiną į Varšuvą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man taip ir liko neaišku, kodėl (iki tų didelių konfliktų) nebuvo bandoma paleisti Vilnius - Varšuva su persėdimu Sokolkoje (dėl vėžės keitimo). Galima būtų net sutarti be sustojimo Gardine (kad nebūtų tų ilgai vykstančių patikrinimų). Tai žymiai greitesnis kelias (beje tradicinis) iš Vilniaus į Varšuvą.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kažkodėl spėju, jog pro Kužnica realesnis variantas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kažkodėl spėju, jog pro Kužnica realesnis variantas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGalbūt logiškesnis variantas būtų tiesti nuo Marcinkonių iki Druskininkų, su galimybe ateityje numatyti jungtį su Lenkija (pro Kapčiamiestį link Augustavo), tačiau su RB perspektyvomis, nėra ir tokiai linijai didelio potencialo..
Komentuoti:
-
Link BY nebent dėl krovinių, tačiau tam reikėtų pertvarkyt visą liniją (iš pradžių sudiegiant automatinę blokiruotę, dabartinis pusiau automatas niekaip nesusidoros su keleiviniais ir prekiniais traukiniais). Bet ir tų krovinių nebus itin daug - Kaliui arčiau pro Lydą, lieka pagrinde tik Gardino azotas.
Galbūt logiškesnis variantas būtų tiesti nuo Marcinkonių iki Druskininkų, su galimybe ateityje numatyti jungtį su Lenkija (pro Kapčiamiestį link Augustavo), tačiau su RB perspektyvomis, nėra ir tokiai linijai didelio potencialo..
Komentuoti:
-
Kaip visiškas megėjas paklausiu, ar Marcinkonys - Druskininkai geležinkelio atšaka yra neracionali ir nelogiška vidaus geležinkelių vystymo prasme, nukraunant gan intensyvų kelią, taip skatinant traukinių eismą su perspektyva, kad ateityje, jeigu BY būtų normali, nuvesti atšaką iki sienos?
Komentuoti:
-
Druskininkai nėra jau labai didelis miestas, kad stotį reiktų daryti būtinai toje pačioje vietoje.Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Pasvajoti niekas nedraudžia...
O realybė?
Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
Nesu ekspertas, bet gal didžiąją dalį žemės būtų galima panaudoti esamos elektros linijos, kuri po truputį slepiama po žeme ir yra pakankamai tiesios.
https://maps.app.goo.gl/eW1a26twSPXqMQU79
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jei jau skelbti karą Baltarusijai, tai reikia imti Gardiną (ir taip aišku kam).Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nutiesti naują geležinkelį žymiai paprasčiau ir pigiau, nei skelbti karą Belarusijai ir aneksuoti Pariečę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nutiesti naują geležinkelį žymiai paprasčiau ir pigiau, nei skelbti karą Belarusijai ir aneksuoti Pariečę.Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Pasvajoti niekas nedraudžia...
O realybė?
Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pasvajoti niekas nedraudžia...Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O realybė?
Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
Komentuoti:
-
Tai, kad visiškai netrukdo Dzūkijos nacionalinis parkas. Raudonai pažymėjau buvusį geležinkelį ir galimą trasą nuo Margionių km. kur ties buvusią Kabelių stotelę jau galėtų suktis link Druskininkų.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: