Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.
    O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
    Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
    O tau neatrodo kad tie "darbo liaudies" prašymai logiški, kokie jau ten tie srautai į Druskininkus, kad reiktų ekspreso? Gal vasara kokius pora mėnesių? Taip ir Vilnius Ryga, euforiją išgyveno per atidarymą, o dabar kokia jo paklausa? Dažnu atveju LT problema, kad per 100 metų, nesugebam priversti traukinių važiuoti fiziškai greičiau, o tik mažindami sustojimų skaičių.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks dar geležinkelio išardymas? Esmė, kad bėgiai iš Vilniaus į Druskininkus ėjo pro Baltarusijos teritoriją.
    Nuo Druskininkų iki sienos ir išardė, ko priežastis buvo geležinkelio atkarpos uždarymas dėl Baltarusijos. Tačiau greitąjį traukinį Dainava panaikino dar keli metai iki maršruto Vilnius-Druskininkai uždarymo ir tam įtakos tai, kad geležinkelis ėjo pro Baltarusiją neturėjo. Priežastis buvo kita, kurią anksčiau ir paminėjau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.
    O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
    Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
    Koks dar geležinkelio išardymas? Esmė, kad bėgiai iš Vilniaus į Druskininkus ėjo pro Baltarusijos teritoriją.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O ne dėl to, kad reikėjo įvažiuot į Baltarusijos teritoriją norint atvažiuot bėgiais į Druskininkus?
    Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.
    O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
    Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.
    Tai kad ten kelias jau išardytas bene 2002 m.
    Priežastys visai kitos, kaip žinia,.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.
    O ne dėl to, kad reikėjo įvažiuot į Baltarusijos teritoriją norint atvažiuot bėgiais į Druskininkus?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Kas ta "Dainava? ?
    Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kas ta "Dainava? ?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT 2024.03.02
    Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
    Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
    Kažkada dėl šios priežasties žlugo greitasis traukinys Dainava...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Su tokia Baltarusija to nebus.

    Ir į Baltarusiją labai ligą laiką reikėjo vizų, kitaip nei į Lenkiją, kur nuo 2007 siena yra tik administracinė riba.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Buvo, esu apie 2000 metus taip važiavęs traukiniu per Gardiną į Varšuvą.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kažkodėl spėju, jog pro Kužnica realesnis variantas.
    Man taip ir liko neaišku, kodėl (iki tų didelių konfliktų) nebuvo bandoma paleisti Vilnius - Varšuva su persėdimu Sokolkoje (dėl vėžės keitimo). Galima būtų net sutarti be sustojimo Gardine (kad nebūtų tų ilgai vykstančių patikrinimų). Tai žymiai greitesnis kelias (beje tradicinis) iš Vilniaus į Varšuvą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Galbūt logiškesnis variantas būtų tiesti nuo Marcinkonių iki Druskininkų, su galimybe ateityje numatyti jungtį su Lenkija (pro Kapčiamiestį link Augustavo), tačiau su RB perspektyvomis, nėra ir tokiai linijai didelio potencialo..
    Kažkodėl spėju, jog pro Kužnica realesnis variantas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Link BY nebent dėl krovinių, tačiau tam reikėtų pertvarkyt visą liniją (iš pradžių sudiegiant automatinę blokiruotę, dabartinis pusiau automatas niekaip nesusidoros su keleiviniais ir prekiniais traukiniais). Bet ir tų krovinių nebus itin daug - Kaliui arčiau pro Lydą, lieka pagrinde tik Gardino azotas.

    Galbūt logiškesnis variantas būtų tiesti nuo Marcinkonių iki Druskininkų, su galimybe ateityje numatyti jungtį su Lenkija (pro Kapčiamiestį link Augustavo), tačiau su RB perspektyvomis, nėra ir tokiai linijai didelio potencialo..

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Kaip visiškas megėjas paklausiu, ar Marcinkonys - Druskininkai geležinkelio atšaka yra neracionali ir nelogiška vidaus geležinkelių vystymo prasme, nukraunant gan intensyvų kelią, taip skatinant traukinių eismą su perspektyva, kad ateityje, jeigu BY būtų normali, nuvesti atšaką iki sienos?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Pasvajoti niekas nedraudžia...
    O realybė?
    Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
    Druskininkai nėra jau labai didelis miestas, kad stotį reiktų daryti būtinai toje pačioje vietoje.
    Nesu ekspertas, bet gal didžiąją dalį žemės būtų galima panaudoti esamos elektros linijos, kuri po truputį slepiama po žeme ir yra pakankamai tiesios.
    https://maps.app.goo.gl/eW1a26twSPXqMQU79

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Nutiesti naują geležinkelį žymiai paprasčiau ir pigiau, nei skelbti karą Belarusijai ir aneksuoti Pariečę.
    Jei jau skelbti karą Baltarusijai, tai reikia imti Gardiną (ir taip aišku kam).

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Pasvajoti niekas nedraudžia...
    O realybė?
    Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
    Nutiesti naują geležinkelį žymiai paprasčiau ir pigiau, nei skelbti karą Belarusijai ir aneksuoti Pariečę.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai, kad visiškai netrukdo Dzūkijos nacionalinis parkas. Raudonai pažymėjau buvusį geležinkelį ir galimą trasą nuo Margionių km. kur ties buvusią Kabelių stotelę jau galėtų suktis link Druskininkų.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20231101_214350.jpg
Views:	1419
Size:	165,0 kB
ID:	2086771
    Pasvajoti niekas nedraudžia...
    O realybė?
    Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.
    Tai, kad visiškai netrukdo Dzūkijos nacionalinis parkas. Raudonai pažymėjau buvusį geležinkelį ir galimą trasą nuo Margionių km. kur ties buvusią Kabelių stotelę jau galėtų suktis link Druskininkų.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20231101_214350.jpg
Views:	1419
Size:	165,0 kB
ID:	2086771

    Komentuoti:

Working...
X