Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks dar geležinkelio išardymas? Esmė, kad bėgiai iš Vilniaus į Druskininkus ėjo pro Baltarusijos teritoriją.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Geležinkelį išardė daug vėliau nei panaikino greitąjį traukinį. Be greitojo Dainava tuo maršrutu važiavo dar kelios poros paprastųjų traukinių į Druskininkus iš Vilniaus. Beje buvo ir dyzelinis traukinys Gardinas-Druskininkai ir Gardinas-Marcinkonys.
O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O ne dėl to, kad reikėjo įvažiuot į Baltarusijos teritoriją norint atvažiuot bėgiais į Druskininkus?
O greitąjį traukinį panaikino, kai atseit atkarpoje Varėna-Druskininkai kaimų gyventojai ėmė skųstis, kad traukinys nestoja jų kaimo stotelėse. Tada politiniu sprendimu sustojimai buvo organizuoti ir greitasis traukinys pakeistas paprastu, jau nefirminiu.
Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.
Priežastys visai kitos, kaip žinia,.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Greitasis firminis traukinys Vilnius-Druskininkai, paleistas kartu su traukiniais Pajūris ir Baltija iš Vilniaus į Klaipėdą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kas ta "Dainava? ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT 2024.03.02
Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
Komentuoti:
-
Su tokia Baltarusija to nebus.
Ir į Baltarusiją labai ligą laiką reikėjo vizų, kitaip nei į Lenkiją, kur nuo 2007 siena yra tik administracinė riba.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Buvo, esu apie 2000 metus taip važiavęs traukiniu per Gardiną į Varšuvą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kažkodėl spėju, jog pro Kužnica realesnis variantas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGalbūt logiškesnis variantas būtų tiesti nuo Marcinkonių iki Druskininkų, su galimybe ateityje numatyti jungtį su Lenkija (pro Kapčiamiestį link Augustavo), tačiau su RB perspektyvomis, nėra ir tokiai linijai didelio potencialo..
Komentuoti:
-
Link BY nebent dėl krovinių, tačiau tam reikėtų pertvarkyt visą liniją (iš pradžių sudiegiant automatinę blokiruotę, dabartinis pusiau automatas niekaip nesusidoros su keleiviniais ir prekiniais traukiniais). Bet ir tų krovinių nebus itin daug - Kaliui arčiau pro Lydą, lieka pagrinde tik Gardino azotas.
Galbūt logiškesnis variantas būtų tiesti nuo Marcinkonių iki Druskininkų, su galimybe ateityje numatyti jungtį su Lenkija (pro Kapčiamiestį link Augustavo), tačiau su RB perspektyvomis, nėra ir tokiai linijai didelio potencialo..
Komentuoti:
-
Kaip visiškas megėjas paklausiu, ar Marcinkonys - Druskininkai geležinkelio atšaka yra neracionali ir nelogiška vidaus geležinkelių vystymo prasme, nukraunant gan intensyvų kelią, taip skatinant traukinių eismą su perspektyva, kad ateityje, jeigu BY būtų normali, nuvesti atšaką iki sienos?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Pasvajoti niekas nedraudžia...
O realybė?
Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
Nesu ekspertas, bet gal didžiąją dalį žemės būtų galima panaudoti esamos elektros linijos, kuri po truputį slepiama po žeme ir yra pakankamai tiesios.
https://maps.app.goo.gl/eW1a26twSPXqMQU79
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nutiesti naują geležinkelį žymiai paprasčiau ir pigiau, nei skelbti karą Belarusijai ir aneksuoti Pariečę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Pasvajoti niekas nedraudžia...
O realybė?
Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O realybė?
Tik reikėtų vietoje įsitikinti, kas dabar yra buvusioje Druskininkų geležinkelio stotyje ir prie jos...
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: