Dabar atrodo jog iš EU būtų palyginus paprasčiau gauti pinigų europinei vėžėi nei rusiškai. Bet taipogi, europinei vėžei reikėtų kokius 10x daugiau pinigų nei sutvarkyti vieną mažai naudojamą tarpstotį linijoje kur ankstesni tarpstočiai yra gana padoriai prižiūrimi.
Dabar Lietuvoje yra ganėtinai unikali situacija palyginus su likusia Europa kai didžiąją geležinkelio kelio mokesčių dalį moka krovininiai, o ne keleiviniai traukiniai. Praktiškai visoje likusioje Europoje geležinkelio priežiūrą finansuoja keleivių vežimas, kai tuo tarpu pas mus, priežiūra finansuojama pagrinde krovinių vežimo. Iki Varėnos važiuoja krovininiai traukiniai, ten yra keletas verslų prijungtų prie geležinkelio. Į Marcinkonis krovininiai traukiniai nevažiuoja. Nevažiuojant krovininiams traukiniams, priežiūrai pinigų gerokai mažiau, nors keleiviniai traukiniai vis dar važiuoja ganėtinai dideliu dažniu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąViskas įmanoma. Šiaip pamąsčius, galėtų visus geležinkelius rekonstruojamus persiūti į standartinę vėžę.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPersiūti gal ir įmanoma, bet kur tokia vėžė vestų?
Lygtais kažkada buvo pasvarstymai antrą kelią daryti standartinės vėžės. Bet, kai dabar byra esama, tai tikėtis neverta. Bent jau, kol nebus pastatyta Rail Baltica.
Komentuoti:
-
Viskas įmanoma. Šiaip pamąsčius, galėtų visus geležinkelius rekonstruojamus persiūti į standartinę vėžę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Persiūti gal ir įmanoma, bet kur tokia vėžė vestų?
Lygtais kažkada buvo pasvarstymai antrą kelią daryti standartinės vėžės. Bet, kai dabar byra esama, tai tikėtis neverta. Bent jau, kol nebus pastatyta Rail Baltica.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąSuprantama, kad šį ruožą reikia atnaujinti. Bet įdomu, ar biurokratams dašus, kad atnaujinant reikia daryt europinę vėžę? Juk ne kas antrą pabėgį kaitalios.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Suprantama, kad šį ruožą reikia atnaujinti. Bet įdomu, ar biurokratams dašus, kad atnaujinant reikia daryt europinę vėžę? Juk ne kas antrą pabėgį kaitalios.
Komentuoti:
-
Parašiau LTG Infra su SuMin ir dar keliais žiniasklaidos emailais Cc su tomis pačiomis nuotraukomis. Žiūrėsim, ką atrašys.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jau daug kartų norėjo uždaryti. Jei negaus žadamo finansavimo, tai gali ir uždaryti...
Komentuoti:
-
Gelžkelio būklė ties Zervynomis. Daugybė visiškai supuvusių pabėgių. Įdomu, kiek taip temps? Realiai geležinkelis jau avarinės būklės ir tuirės būti arba uždarytas arba normaliau tvarkomas. Ar tik nesirengia LTG uždaryti Varėna-Marcinkonys atkarpos dėl "paklausos trūkumo"?
Tiltas per Ūlą
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Bet tikrai nelabai suprantamas reikalavimas dėl autobusų amžiaus be reikalavimo dėl jų talpos. Senos 2 kartos Setros tikrai buvo patogesnės nei nauji MB mikrobai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Liks. Mikrobus jie aktyviai atnaujina. Turimi trys autobusai dar atitinka reikalavimus. Taigi, kaip matyti, jokių prolemų nugabenti keleivius VT nėra. Valdžiažmogiams. O šiaip tai yra, bet geležinkelis būtų per daug didelė investicija, jei net į normalų susisiekimą autobusais valdžiai nusispjaut...
Komentuoti:
-
Važinėju dažnai savaitgaliais, bet nepasakyčiau, kad užkimštas. Bet kokiu atveju mikrobai nepateisinami, spėju po pilno reformos įgyvenimo gali ir nelikt Druskininkų AP.
Komentuoti:
-
Norėti nedraudžiama, bet tarp Druskininkų ir Vilniaus šį pavasarį buvo momentas, kai važinėjo vien tik Druskininkų AP mikrobai ir du "Kautros" autobusų reisai per dieną... Dabar DrAP gal kokius 3 ar 4 reisus į Vilnių daro su autobusais, kiti - mikrobai. Tai apie kokį traukinį galima kalbėti? Lietuviai be automobilio šikti negali nueiti. Kelias tarp Vilniaus ir Valkininkų savaitgaliais užkištas tankiu automobilių srautu. Didelė jo dalis yra į ar iš Druskininkų (kiti į Varėną, Alytų, kaimus).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad bėgiai bus aštuonis su puse centimetro arčiau vienas kito, nieko itin stipriai nekeičia. Reikalus keičia investicijos, ir jos gali ir keisti, ir palikti tarpus tarp bėgių. Bet šansai yra jog visų pirma vėžių pločiai bus keičiami/pridedami pagrindinėse linijose, ir tik vėliau atkeliaus į regionines kaip ši (ar bent jau Europiniai pinigai pirma į pagrindines linijas eis).
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iki Senųjų Trakų yra ir krovininis eismas. Žemiau - ko gero tik surenkamieji traukiniai ir vagonų sandėliavimo keliai..
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
No comments. Nieko nuostabaus - kokie veikėjai, tokie ir geležinkeliai LT.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Demagoge, ruskių politika 500 metų nesikeičia. Tai su vėže taip ir bus, jeigu mes ES, tai ir vėžę reikia tokią daryti, o jeigu laukiame šviesulių iš rytų grįžimo, tai aišku pasiliekam raudonas vėliavas, telneškes ir rusišką vėžę.Paskutinis taisė Petr; 2024.03.19, 14:49.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Jeigu tik dėl to, kad prie 1524 mm vežės vaidianasi Putinas su Lukašenka, tai ačiū, nereikia.
O jei bus padaryti normalūs skaičiavimai ir visgi dašus kad politika BY ir RU vėliau ar anksčiau pasikeis, tuomet galima planuoti, kur turi būti 1435, o kur 1524. Visa kita yra demagogija ir nekompetencija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?
O jei bus padaryti normalūs skaičiavimai ir visgi dašus kad politika BY ir RU vėliau ar anksčiau pasikeis, tuomet galima planuoti, kur turi būti 1435, o kur 1524. Visa kita yra demagogija ir nekompetencija.
Komentuoti:
Komentuoti: