Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Dabar atrodo jog iš EU būtų palyginus paprasčiau gauti pinigų europinei vėžėi nei rusiškai. Bet taipogi, europinei vėžei reikėtų kokius 10x daugiau pinigų nei sutvarkyti vieną mažai naudojamą tarpstotį linijoje kur ankstesni tarpstočiai yra gana padoriai prižiūrimi.

    Dabar Lietuvoje yra ganėtinai unikali situacija palyginus su likusia Europa kai didžiąją geležinkelio kelio mokesčių dalį moka krovininiai, o ne keleiviniai traukiniai. Praktiškai visoje likusioje Europoje geležinkelio priežiūrą finansuoja keleivių vežimas, kai tuo tarpu pas mus, priežiūra finansuojama pagrinde krovinių vežimo. Iki Varėnos važiuoja krovininiai traukiniai, ten yra keletas verslų prijungtų prie geležinkelio. Į Marcinkonis krovininiai traukiniai nevažiuoja. Nevažiuojant krovininiams traukiniams, priežiūrai pinigų gerokai mažiau, nors keleiviniai traukiniai vis dar važiuoja ganėtinai dideliu dažniu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Viskas įmanoma. Šiaip pamąsčius, galėtų visus geležinkelius rekonstruojamus persiūti į standartinę vėžę.
    Gal nustokite svaigti. Už kokius pinigus? RB Lietuva pati nesugeba nutiesti. Suomijai ar kokiai Ispanijai nafig nereikia tos standartinės vėžės, o jei ir norėtų, tai tiek kainuoja, kad geriau išardyti ir į metalo laužą priduoti, o vietoj geležinkelio automobilių kelią nutiesti...

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Persiūti gal ir įmanoma, bet kur tokia vėžė vestų?
    Lygtais kažkada buvo pasvarstymai antrą kelią daryti standartinės vėžės. Bet, kai dabar byra esama, tai tikėtis neverta. Bent jau, kol nebus pastatyta Rail Baltica.
    Į Gardiną ir toliau į Balstogę. Kažkada.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Viskas įmanoma. Šiaip pamąsčius, galėtų visus geležinkelius rekonstruojamus persiūti į standartinę vėžę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Persiūti gal ir įmanoma, bet kur tokia vėžė vestų?
    Lygtais kažkada buvo pasvarstymai antrą kelią daryti standartinės vėžės. Bet, kai dabar byra esama, tai tikėtis neverta. Bent jau, kol nebus pastatyta Rail Baltica.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Suprantama, kad šį ruožą reikia atnaujinti. Bet įdomu, ar biurokratams dašus, kad atnaujinant reikia daryt europinę vėžę? Juk ne kas antrą pabėgį kaitalios.
    Gal galite paaiškinti, kaip galima remontuojant paimti ir pakeisti vėžės plotį?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Suprantama, kad šį ruožą reikia atnaujinti. Bet įdomu, ar biurokratams dašus, kad atnaujinant reikia daryt europinę vėžę? Juk ne kas antrą pabėgį kaitalios.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašiau LTG Infra su SuMin ir dar keliais žiniasklaidos emailais Cc su tomis pačiomis nuotraukomis. Žiūrėsim, ką atrašys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau daug kartų norėjo uždaryti. Jei negaus žadamo finansavimo, tai gali ir uždaryti...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gelžkelio būklė ties Zervynomis. Daugybė visiškai supuvusių pabėgių. Įdomu, kiek taip temps? Realiai geležinkelis jau avarinės būklės ir tuirės būti arba uždarytas arba normaliau tvarkomas. Ar tik nesirengia LTG uždaryti Varėna-Marcinkonys atkarpos dėl "paklausos trūkumo"?











    Tiltas per Ūlą

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Bet tikrai nelabai suprantamas reikalavimas dėl autobusų amžiaus be reikalavimo dėl jų talpos. Senos 2 kartos Setros tikrai buvo patogesnės nei nauji MB mikrobai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Liks. Mikrobus jie aktyviai atnaujina. Turimi trys autobusai dar atitinka reikalavimus. Taigi, kaip matyti, jokių prolemų nugabenti keleivius VT nėra. Valdžiažmogiams. O šiaip tai yra, bet geležinkelis būtų per daug didelė investicija, jei net į normalų susisiekimą autobusais valdžiai nusispjaut...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Važinėju dažnai savaitgaliais, bet nepasakyčiau, kad užkimštas. Bet kokiu atveju mikrobai nepateisinami, spėju po pilno reformos įgyvenimo gali ir nelikt Druskininkų AP.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Norėti nedraudžiama, bet tarp Druskininkų ir Vilniaus šį pavasarį buvo momentas, kai važinėjo vien tik Druskininkų AP mikrobai ir du "Kautros" autobusų reisai per dieną... Dabar DrAP gal kokius 3 ar 4 reisus į Vilnių daro su autobusais, kiti - mikrobai. Tai apie kokį traukinį galima kalbėti? Lietuviai be automobilio šikti negali nueiti. Kelias tarp Vilniaus ir Valkininkų savaitgaliais užkištas tankiu automobilių srautu. Didelė jo dalis yra į ar iš Druskininkų (kiti į Varėną, Alytų, kaimus).

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Tai kad bėgiai bus aštuonis su puse centimetro arčiau vienas kito, nieko itin stipriai nekeičia. Reikalus keičia investicijos, ir jos gali ir keisti, ir palikti tarpus tarp bėgių. Bet šansai yra jog visų pirma vėžių pločiai bus keičiami/pridedami pagrindinėse linijose, ir tik vėliau atkeliaus į regionines kaip ši (ar bent jau Europiniai pinigai pirma į pagrindines linijas eis).

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Iki Senųjų Trakų yra ir krovininis eismas. Žemiau - ko gero tik surenkamieji traukiniai ir vagonų sandėliavimo keliai..
    Iki Varėnos tikrai yra. Matuizose į plytinę irgi važiavo, nežinau kaip po bankroto su naujaus savininkais dabar. Marcinkonyse medieną kraudavo, bet dabar jau turbūt senai krovos nėra ten.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    No comments. Nieko nuostabaus - kokie veikėjai, tokie ir geležinkeliai LT.
    Petrai, a tu čia rimtai ruskių lauki? Kad jie galėtų lengviau tankus ir patrankas vežti? Jeigu po kažkiek metų sugrįš prekyba su orda, tai jau sugalvosim kaip nors perkrauti prekes. Bet Lietuvai tikrai yra sveikiau kuo mažiau sovietinio palikimo turėti pas save.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Demagoge, ruskių politika 500 metų nesikeičia. Tai su vėže taip ir bus, jeigu mes ES, tai ir vėžę reikia tokią daryti, o jeigu laukiame šviesulių iš rytų grįžimo, tai aišku pasiliekam raudonas vėliavas, telneškes ir rusišką vėžę.
    No comments. Nieko nuostabaus - kokie veikėjai, tokie ir geležinkeliai LT.
    Paskutinis taisė Petr; 2024.03.19, 14:49.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Jeigu tik dėl to, kad prie 1524 mm vežės vaidianasi Putinas su Lukašenka, tai ačiū, nereikia.

    O jei bus padaryti normalūs skaičiavimai ir visgi dašus kad politika BY ir RU vėliau ar anksčiau pasikeis, tuomet galima planuoti, kur turi būti 1435, o kur 1524. Visa kita yra demagogija ir nekompetencija.
    Demagoge, ruskių politika 500 metų nesikeičia. Tai su vėže taip ir bus, jeigu mes ES, tai ir vėžę reikia tokią daryti, o jeigu laukiame šviesulių iš rytų grįžimo, tai aišku pasiliekam raudonas vėliavas, telneškes ir rusišką vėžę.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?
    Jeigu tik dėl to, kad prie 1524 mm vežės vaidianasi Putinas su Lukašenka, tai ačiū, nereikia.

    O jei bus padaryti normalūs skaičiavimai ir visgi dašus kad politika BY ir RU vėliau ar anksčiau pasikeis, tuomet galima planuoti, kur turi būti 1435, o kur 1524. Visa kita yra demagogija ir nekompetencija.

    Komentuoti:

Working...
X