Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • marius_
    replied
    Spėju, neseniai pas juos buvo koks nors įvykis, nes labai ilgai tikrino dokumentus, mašiną, klausinėjo, ką čia veikiu, ar buvau iki pat tvoros nuėjęs ar ne, ką mačiau prie tvoros, ar nebuvau šiose vietose prieš savaitę ir pan. Žodžiu, pratąsė gal pusvalandį, bet po to atsikabino Pirmą kartą šitaip.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir kaip viskas baigėsi?

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Vaizdas prie sienos už Senovės. Gudai atvedė bėgius iki pat tvoros. Teritorija už tvoros visa išlaižyta, vaikšto baltarusių pasieniečiai, viską stebi. Spėju, jie apie mane ir davė "stūką" mūsiškiams, nes labai neužilgo ir prisistatė

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek jau tų kalbų buvo. Rinkimai artėja, ir vėl pažadai.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Siūloma atkurti geležinkelio liniją į Gardiną

    Susisiekimo ministerija siūlo atkurti geležinkelio liniją į Gardiną, įrengiant naują jungtį su Druskininkais. Šią idėją neformaliame ministrų posėdyje pristatė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
    Numatoma, jog šia geležinkelio linija per metus būtų pervežta apie 180.000 keleivių ir 1,5 mln. t krovinių. Geležinkelio linijos atkūrimo projektas galėtų būti įgyvendintas per 4 metus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naujas Matuizų stoties pastatas.




    Bendras vaizdas.



    Vaizdas Varėnos link.



    Kitu rakursu.



    Senasis stoties pastatas.



    Vilniaus link.



    Bendras vaizdas.



    Peronai.



    Traukinys į Marcinkonis.



    Keleivių išlaipinimas ir įlaipinimas.



    Stoties pastato vaizdas iš miestelio pusės.



    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.27, 10:04.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    TPDRIS sistemoje adresu http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas reikia ieškoti teritorijų planavimo dokumento numeris K-RJ-15-18-189. Tada susiradus dokumentą spausti Peržiūrėti. Kad atsisiūsti pačius brėžinius reikės dar kairėje pusėje pažaisti su menu.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Įdedu fragmentą iš bendrojo plano susisiekimo dalies brėžinio. Tikrai geležinkelio stotis nebebus senojoje vietoje ir matosi kodėl: dalyje senosios geležinkelio trasos nutiestas dujotekis. Taip pat perkelta autobusu stotis ir visiškai ne ten kur bus geležinkelio stotis. Naujosios stotys pažymėtos raudonai, senoji autobusų stotis mėlynai
    Gal galit pasakyti, kur galima tą planą surasti?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Va dėl autobusų stoties šiaip neturiu priekaištų. Ten prie Turgaus visai nebloga vieta, taip pat viskas yra arti - ir Gardino g. rajonas, ir centras, ir Ateities g. rajonas. Taip pat važinėja visų maršrutų miesto autobusai (pagrindinė vietinių traukos vieta). Sena vieta taip yra nebloga aišku.

    O geležinkelio stotis yra nesąmonė, čia tikrai reikia rašyt, kad atsisakytų tokios idėjos. Ir manau kad geležinkelio stotis turi būtinai būti toje pačioje vietoje kaip ir autobusų. Privesti geležinkelio liniją prie senos ar naujos autobusų stoties, manau, nebūtų problemų. Visur yra neapgyvendintos zonos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, o kaip kitaip? Bet kokiu atveju nebus to geležinkelio, tai tik žydros svajonės. Autobusais nesugeba normalaus susisiekimo užtikrinti, mikrobai važinėja, stotį planuoja išgrūsti dar toliau nuo miesto centro, į pakraštį... Kokie dar traukiniai?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ar teisingai suprantu, pagal planą geležinkelio stotyje reikės keisti važiavimo kryptį?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geležinkelis - kai reikės, tai padaryti galima kaip reikės, o ne kaip ten miestas norės. Nes ne miestas jį ties. Dujotiekis negali būti geležinkelio vietoje, nes jis buvo nutiestas 1 ar 2 metais anksčiau, nei išardytas geležinkelis. Būtent dėl to, kad miestas neturėjo dujotiekio, ir veikė geležinkelis (keleivių jau nebevežė, bet mazutą gabeno).
    Bet dėl autobusų stoties sprendžia miestas. Mieste pilna vietų, kur galėtų būti įrengta naujoji stotis, jei kam nepatinka dabartinė. Bet ne, būtina iškelti į miesto pakraštį.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.24, 16:19.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Geležinkelio stotis išvis viduryje miško.... Iki dabartinės miesto ribos 2km. Iki centro 5km. Tragedija
    Paskutinis taisė Etransport; 2020.04.24, 16:04.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Įdedu fragmentą iš bendrojo plano susisiekimo dalies brėžinio. Tikrai geležinkelio stotis nebebus senojoje vietoje ir matosi kodėl: dalyje senosios geležinkelio trasos nutiestas dujotekis. Taip pat perkelta autobusu stotis ir visiškai ne ten kur bus geležinkelio stotis. Naujosios stotys pažymėtos raudonai, senoji autobusų stotis mėlynai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai abi stotys ir taip šalia viena kitos. Juk kalbama apie naują trasą geležinkeliui, o ne senosios panaudojimą.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kai visose normaliose šalyse geležinkelius bandoma atvesti iki miesto centro, tai tik per savo automobilio langą miestą matantiems politikams ir pseudoarchitektams, kuriems tik tvartus projektuoti, net ir autobusų stotis arčiau centro kažkoks iškrypimas, reikia stotį išgrūsti į miesto pakraštį, o realiai į laukus ar miškus... Jie šitaip už VT plėtrą pasisako? VT tipo teršia orą ir triukšmą kelia, todėl autobusus reikia išgrūsti į pakraštį...
    Nors ne į temą, bet du kart didesni miesto plotas tai kas? Miškų iškirtimas ir įsisavinimas tų teritorijų? Kiek dar Lietuvoje miestai bus taip ekstensyviai plėtojami?
    Manau kad straipsnyje tiesiog prikūrė kažko. Kiek girdėjau, planuoja gel. stotį būtent ten, kur ir senoji buvo. O autobusų galbūt arčiau prie jos ir perkels. Bet galbūt ir rimtai kažko labai naujo sumąstė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai visose normaliose šalyse geležinkelius bandoma atvesti iki miesto centro, tai tik per savo automobilio langą miestą matantiems politikams ir pseudoarchitektams, kuriems tik tvartus projektuoti, net ir autobusų stotis arčiau centro kažkoks iškrypimas, reikia stotį išgrūsti į miesto pakraštį, o realiai į laukus ar miškus... Jie šitaip už VT plėtrą pasisako? VT tipo teršia orą ir triukšmą kelia, todėl autobusus reikia išgrūsti į pakraštį...
    Nors ne į temą, bet du kart didesni miesto plotas tai kas? Miškų iškirtimas ir įsisavinimas tų teritorijų? Kiek dar Lietuvoje miestai bus taip ekstensyviai plėtojami?
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.23, 22:45.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bendrasis planas geležinnkelio atveju - tik miglose iki kito bendrojo plano skendinti vizija.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Druskininkų laukia grandioziniai pokyčiai: dukart didesnis miesto plotas ir geležinkelio linija su Baltarusija

    Pas kaimynus – traukiniu

    Bendrajame plane numatyta ir geležinkelio linija, kuri sujungtų Druskininkus su kaimyninės Baltarusijos Gardino miestu.

    Apie tokią galimybė jau kalba ir įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovai. Geležinkelio linija nuo Marcinkonių (Varėnos r.) eitų iki Druskininkų, o nuo šio miesto – iki Pariečės (Baltarusija) ir toliau iki Gardino.

    Geležinkelio stotis būtų įrengta Druskininkų pakraštyje, važiuojant link Lietuvos ir Baltarusijos sienos perėjimo posto.

    Kurorto valdžia yra numačiusi ir naują vietą autobusų stočiai – jai skirta erdvė taip pat miesto pakraštyje, netoli įvažiavimo nuo kelio A4.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Įdomus reportažas.
    Ypatingai nustebino "išlaižytas" ruožas nuo Baltarusijos pusės prie sienos ties reportažo 47:17 min.:

    lrt.lt 2020.02.06
    Vėžė yra, susisiekimo nėra: Lietuva planuoja atstatyti geležinkelį į Gardiną
    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...keli-i-gardina
    Paskutinis taisė Romas; 2020.02.18, 19:11. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

    Komentuoti:

Working...
X