Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Puikiai tą suprantu. Bet yra toks Žemyninių kopų atvėrimo projektas. Galima puikiai suderinti su geležinkelio tiesimu. Reikia tik politinio sprendimo ir gamtosaugininkai pabrukę uodegas lįstų būdon.
- 1 patinka
-
Tar Margionių ir Druskininkų yra problema, kurios pavadinimas Dzūkijos nacionalinis parkas. Ne taip paprasta ten proskyną iškirsti ir bėgių tiesimu užsiimti. Čia per laukus einančio RB nutiest nesugeba vis amžinos problemos dėl trasos, o ten krūvą įstatymų tektų keisti.Parašė Tomas Rodyti pranešimąir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
Komentuoti:
-
Minus pervaža, nuo 2021-12-01 berods.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Tai gi tunelis jau nuo spalio kasamas, o pervaža visai uždaryta nuo kovo 14.
Komentuoti:
-
Jūs turit informacijos kurios niekas kitas neturi, ar kaip? Vėžė iki Vilniaus atitinka ES interesus. Ir Vilnius-Ryga-Talinas bus populiariausias maršrutas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNes RB2 Vilniuje nebus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Ir nebus niekada.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNes Vilniaus mazge standartinės vėžės irgi dar nėra.
Komentuoti:
-
Be abejo. Nes Vilniaus mazge standartinės vėžės irgi dar nėra.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNebent pasikeitus geopolitinei situacijai.
Komentuoti:
-
Nebent pasikeitus geopolitinei situacijai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai iš principo, pavykus sutarti su BY dėl tranzitinio koridoriaus
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia wikyje užkliuvo akis: "A standard-gauge line, extending from Belarusian-Polish border to Hrodna, is used for passenger connections to Białystok, Warsaw and Kraków."
Tai iš principo, pavykus sutarti su BY dėl tranzitinio koridoriaus, būtų galima turėti standartinę vėžę iš Vilniaus iki Druskininkų, Gardino ir Bialystoko. LT pusėje ko gero visur išlikęs dvikelio pylimas. Tuomet ir VNO jungtis RBii Px kelio alternatyvose įgautų kitą kontekstą.
Komentuoti:
-
Zamurovali demony. O tiems palei pat geležinkelį gyvenantiems žmonėms tvoros nereikia. Vibracijos ten tikriausiai eina kaip reikiant, jokia tvora nepadės...
Komentuoti:
-
Po šių dienų įvykių linijos atkūrimas iki Gardino būtų visiškai beprasmis. Būtų sudėtinga eksploatuoti ruožą per nepatikimą valstybę, nežinotum ką sugalvos išsodint, ar pradėt "remontuot" liniją, ar dar ką nors iškrėst. Bet labai norisi tikėt, kad ta šalis dar išsivaduos, taps europinė, ir viskas pasikeis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir dar aklinai... Košmaras. Suprantu, kad tuos namus nuo pervažos iki stoties pastato reikėjo atitverti, bet ne daugiau...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lentvaryje toliau vyksta miesto atitvėrimo nuo geležinkelio darbai.


- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ten eismas menkas, lyginant su Vilniaus - Kauno ruožu.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O Trakų kryptis juda? Ten irgi yra gan daug atvirų ruožų.
Komentuoti:
-
Tai gi tunelis jau nuo spalio kasamas, o pervaža visai uždaryta nuo kovo 14.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O Trakų kryptis juda? Ten irgi yra gan daug atvirų ruožų.
Gal matosi ir pasirengimas tuneliavimui?
Komentuoti:
-
Be abejo, medžių juosta ir pomiškis yra tvaresnis sprendimas, bet juos irgi reikia prižiūrėti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEilinis pinigų švaistymas.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą

O Trakų kryptis juda? Ten irgi yra gan daug atvirų ruožų.
Gal matosi ir pasirengimas tuneliavimui?
Komentuoti:
-
Eilinis pinigų švaistymas.Parašė Zorro Rodyti pranešimąLentvaris atitveriamas nuo geležinkelio.
- 4 patinka
Komentuoti:





Komentuoti: