Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Be vizų tik į Augustavo kanalą. Ir su spravke iš turizmo agentūros kad būtent ten vykstama.
-
Geras reportažas. Šaunuoliai! Dabar, kai į Gardiną leido važinėti be vizų, visai praverstų tas kelias pro Senovę. 100 % važiuočiau, jeigu būtų...
Komentuoti:
-
Toliau einu pirmyn. Kairėje naujas elevatorius, į jo teritoriją bėgiai eina, bet grūdų krovimo vieta visai kitur. Jie baigiasi kiek toliau, priekyje. Tai pat matosi šilumvežio depo pastatas.
Ten pat, vaizdas atgal.
Senųjų Trakų stotis.
Vaizdas Lentvario link. Kairėje - naujasis elevatorius. Deja, į jo teritoriją bėgių nėra ir tiesiai iš stoties.
Peronai.
Senasis kelio posto pastatas iš priešingos bėgiams pusės.
Į Vilnių iš Varėnos grįžtanti Pesa 630M-005.
Paskutinis taisė Al1; 2016.11.10, 19:27.
Komentuoti:
-
Einu karjero privažiuojamuoju keliu. Rampa.
Kiek paėjus pirmyn. Vagonų apžiūros tiltelis.
Vaizdas atgal.
Už apžiūros tiltelio. Kairiajame kelyje svarstyklės.
Vaizdas dėšiniau. Dešinėje tolėliau esantis kelias eina kitoje rampos pusėje ir išeina į Senųjų Trakų stoties kelyną.
Dar kiek paėjus pirmyn. Jokio judėjimo ir veiklos karjere nebuvo. Ir, atrodo, kad nebuvo ne tik tą dieną, bet jau kurį laiką. Bėgiai, nors ir nesurūdiję, bet ratus mato retai.
Paskutinis taisė Al1; 2016.11.10, 19:21.
Komentuoti:
-
Įdomu koks Senųjų Trakų stoties išnaudojimas, nes stotis didelė, bet paskutiniu metu nelabai kas joje matosi. Krovininių traukinių prasme.
Komentuoti:
-
Lentvaris, Geležinkelio g. pervaža.
Ten pat, vaizdas "Geležinkelio tiesimo centro" link.
Senieji Trakai, ne visai kelyno galas, bet šiaurės rytinė jo dalis. Vaizdas Lentvario link.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.
Kiek paėjus. Privažiuojamieji keliai į žvyro ir smėlio karjerą (ir ne tik).
Paėjus kiek kairiau, Senųjų Trakų stoties nepagrindinių kelių galas.
Komentuoti:
-
/\ Gal kol kas reikia džiaugtis, kad nenuardyti bėgiai į Trakus, pvz. dėl prastos būklės.
Komentuoti:
-
Ne AP tai reikalas turi būti, o valdžios. Deja, kaip matyti, valstybinės strategijos nebuvimas daro savo - didinami paralelinės transporto infrastruktūros pajėgumai, skatinama automobilizacija. Beje, tai vienas iš Vilniaus spūsčių sprendimo būdų - priemiesčių ir iš artimų miestų į Vilnių kasdien ar dažnai vykstantys žmonės turėtų būti skatinami naudotis VT. Bet tam reikia gerinti VT. Tačiau eilinį kartą kišami pinigai į asfaltą...
Komentuoti:
-
Būtų valdžia su galva, tai Trakuose būtų miesto normalus maršrutas, kuris privežtų keleivius prie stočių. Miesto normalaus maršruto nebuvimas iš viso kerta per VT, nes Trakai pakankamai ilgas miestas.
Komentuoti:
-
Labai nevykusioj vietoj Trakų GS, tad niekaip neperviliosi ne sezono metu keleivius į traukinius.
Komentuoti:
-
Yra geležinkelis, kuris visiškai neišnaudojamas bent dalies keleivių pervežimui į Vilnių...
Ir paraleliai kišami pinigai į automobilių kelią (kurį, aišku, reikia kai kuriuose ruožuose kiek patvarkyti, tačiau tikrai 4 juostų keliais į Trakus nereikalingas. 4 juostų reikia tik nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu į Lentvarį. Nors gal pakaktų ir 3, 2 į Vilnių, viena Trakų link.Paskutinis taisė Romas; 2016.11.07, 19:43. Priežastis: Kopija iš temos "A16 Vilnius-Trakai-Marijampolė"
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuo perono galo, Valkininkų link. Statybininkų konteineriai - naujos stoties statybai. Tuo metu buvo tik iškasta duobė, dar net pamatų nebuvo. Konteineriai stovi už statomo stoties pastato.
Komentuoti:
-
Varėnos rytiniame stoties gale esantys privažiuojamieji keliai. Fotoreportažo pradžia http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=101 ir tęsinys sekančiuose pranešimuose.
Komentuoti:
-
Varėnos miesto ribose. Matuizų link.
Kiek paėjus Varėnos link. Vaizdas Matuizų pusėn ir kiek kairėn. Privažiuojuamieji keliai vakarinėje miesto dalyje. Jų nuotraukos bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius geležinkelius.
Vaizdas Varėnos stoties link.
Paėjus pirmyn, arčiau pervažos.
Ten pat, vaizdas atgal.
Už pervažos, vaizdas Matuizų link.
Dar kiek paėjus pirmyn, stoties kelynas.
Ten pat, vaizdas atgal.
Vaizdas buvusios linijos į Alytų link.
Stoties keliai.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę. Rampa ir kelyje prie jos stovintys nenaudojami dengti vagonai.
Geležinkelio gatvės įmonių privažiuojamojo kelio pradžia. Nuotraukos irgi bus minėtoje temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.
Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.05, 07:41.
Komentuoti:
-
Už maždaug 2 km nuo Matuizų stoties Varėnos link ties Giraite būta Bociuliancų stotelės ar pralankos. Tikriausiai pastarosios. Ji panaikinta tikriausiai tarpukaryje. Lenkų tvarkaraščiuose tokios stotelės nėra.
Stotelės vieta, Matuizų link
Varėnos link.
Netoli išlikusi ir ketinė pralaida.
Dar už kelių šimtų metrų Varėnos link yra įspėjamasis Matuizų stoties šviesoforas
Ties 56 km. Vaizdas Matuizų link.
Paskutinis taisė Al1; 2016.11.05, 07:27.
Komentuoti:
-
Nuo perono galo, Valkininkų link. Statybininkų konteineriai - naujos stoties statybai. Tuo metu buvo tik iškasta duobė, dar net pamatų nebuvo. Konteineriai stovi už statomo stoties pastato.
Vaizdas Varėnos link.
Plytų fabriko šilumvežio depo link.
Dar kiek paėjus, Varėnos link.
Vaizdas atgal.
Paskutinis taisė Al1; 2016.11.05, 07:16.
Komentuoti:
-
Nuo pėsčiųjų perėjos per geležinkelį, Valkininkų link.
Stovint ant privažiuojamojo kelio.
Kelias Matuizų silikatinių plytų fabrikan.
Einu juo įmonės link.
Dar arčiau.
Vaizdas per vartus.
Ten pat, vaizdas atgal.
Ten pat, stoties link.
Grįžtu į stoties kelyną.
Paskutinis taisė Al1; 2016.11.05, 07:13.
Komentuoti:
Komentuoti: