Geras interviu, ačiū.
Jei LG dar sulėtins, sumažės dar keleivių, ir atsiras taip trokštama galimybė atsisakyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąDelfi straipsnyje rašoma:
Tai tikriausiai bus bet kuris kelionių organizatorius Lietuvoje, galintis išduoti Baltarusijos vizą.
Visa esmė, kad nereikės vizos, o užteks šito supaprastinto popierėlio.
O šiaip idėja gera, tikrai pasinaudosiu, tik reik sužinot, kam ten tą e.mailą rašyti reik
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąReikia kažkokio kelionės organizatoriaus.
Gera idėja žlunga ant biurokratinių nesąmonių
Užsieniečiai elektroniniu paštu arba raštu turi pranešti turizmo agentūroms savo duomenis, kuriuos jos įtrauks į dokumentą, leidžiantį lankytis Augustavo kanalo parke. Turizmo agentūros taip pat organizuoja šio dokumento išdavimą.
Visa esmė, kad nereikės vizos, o užteks šito supaprastinto popierėlio.
Komentuoti:
-
Reikia kažkokio kelionės organizatoriaus.
Gera idėja žlunga ant biurokratinių nesąmonių
Komentuoti:
-
Tikrai iki Sokulkos. Atsimenu kaip Vilniaus stotyje Sokulkos traukinį net per langus šturmuodavo
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąDėl Vilnius Gardinas traukinio, tai labiausiai jis apkrautas tapo kai buvo pratestas iki Kuznicos Lenkijoje.(...)
Komentuoti:
-
Dėl Vilnius Gadinas traukinio, tai labiausiai jis apkrautas tapo kai buvo pratestas iki Kuznicos Lenkijoje. Tada jau į Vilniaus stotį iš depo atvažiuodavo puspilnis. Beje Vilnius-Gardinas nors ir skaitėsi priemiestinis, bet buvo kaip greitasis, t.y. stodavo tik stotyse. Todėl buvo gal pusantro karto brangesnis, jam net atskirus tokius kartotinius bilietus padavinėjo, o neišmušdavo per kasą, kaip pavyzdžiui Vilnius-Varėna traukiniui. Todėl dauguma važiuodavo su persėdimu Pariečėje. Be to tarp persėdimo kiek pamenu buvo virš valandos laiko, tai per tą laiką buvo sėkmingai apeinamos ir Pariečės parduotuvės
.
Komentuoti:
-
Lyriškas straipsnis apie geležinkelį:
http://www.bernardinai.lt/straipsnis...aukinys/150230
Komentuoti:
-
Matuizose iš tiesų stato naują stoties pastatą. Bet labai lėtai. Darbai pradėti vėlų 2015 rudenį. Šiuo metu pastatas jau stovi su stogu, bet dar nebaigta fasado apdaila, vidaus apdaila, aplinka nesutvarkyta. Nauja stotis - nedidelis mūrinis 1 a. pastatas su šlaitiniu stogu. Fasado dalis iš geltonų dekoratyvinių plytų. Nešančios konstrukcijos yra sienos iš silikatinių plytų, nors negarantuoju. Likusi dalis fasado tikriausiai bus tinkuojama ir dažoma. Iš perono pusės stogas "užleistas", dalis perono šalia pastato bus po stogu, nors stogas iki perono krašto nedaeina. Stogo konstukcijoje iš perono pusės yra masyvi klijuotos medienos sija, kuri liks atvira. Iš miestelio pusės pastatas atrodo aukštesnis, nes stovi dauboje, todėl pamatai aukšti.
Stotis statoma maždaug už 70 metrų Varėnos link nuo dabartinio pastato
Komentuoti:
-
Būtent, tai buvo Varėnos ir Druskininkų ryšys su Gardinu, o ne Vilniaus. Bet tada buvo viena šalis, o dabar ne. Va, Latvija ir Lietuva ES, sienų nėra, o susisiekimas - tik keli autobusai (tarptautiniai) per dieną, dar Daugpilio priemiestinis iki Zarasų, vežantis vos kelis žmones.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNet ir tarybiniais laikais, nepaisant tuo metu buvusio susisiekimo, tarp Gardino ir Vilniaus nebuvo kažkokios tai ypatingos traukos. Iš Alytaus žmonės, tiesa, važinėdavo kartais į Gardiną apsipirkti...
Taip pat egzistavo autobusų maršrutai Alytus-Gardinas, Lazdijai-Gardinas, Marijampolė(Kapsukas)-Gardinas, Palanga-Gardinas (per Lazdijus), Kaunas-Gerdinas, Kaliningradas-Gardinas, Kaliningradas-Volkovyskas, Kaliningradas-Brestas, Kaunas-Brestas, Ryga-Gardinas.
Iš Vilniaus patogiau buvo važiuoti į Ašmeną, Molodečną, Minską.
Komentuoti:
-
Net ir tarybiniais laikais, nepaisant tuo metu buvusio susisiekimo, tarp Gardino ir Vilniaus nebuvo kažkokios tai ypatingos traukos. Iš Alytaus žmonės, tiesa, važinėdavo kartais į Gardiną apsipirkti...
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet dar kartą sakau - čia ne tranzito klausimas. O linijos panaudojimo tarp dviejų ekonominių centrų su potencialu.
Komentuoti:
-
Jei aš keliauju Augustavo kanalo (o tai bevizio tikslas) vandens keliu, natūraliai gaunasi įvažiuoju iš Lietuvos ir plaukiu Baltarusija->Lenkija.
Bet dar kartą sakau - čia ne tranzito klausimas. O linijos panaudojimo tarp dviejų ekonominių centrų su potencialu.
Komentuoti:
-
Čia buvo kalba apie bevizį režimą su Baltarusija ir kelionę per Gardiną į Lenkiją. Taigi, didelis klaustukas, ar bevizis režimas leis tranzitą per Baltarusiją.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVietinius pagelžkelės gyventojus, matyt, tenkina ir toks greitis, o turistams didelių greičių nė nereikia: jiems svarbiau pasidairyti pro vagono langus, kažką pamatyti. Pagaliau - atstumas nuo Pariečės iki Uzberež nėra didelis, ta lėta (tariamai varginanti) kelionė trunka neilgai.
Svarbiausia - BČ geležinkelininkus verta pagirti už šio maršruto, taip pat maršruto Gardinas-Pariečė-Učitel (išlikę bėgiai link Druskininkų) išsaugojimą.
P.S.: Uzberež ir Učitel tur būt pasienio zonoje, reikia leidimų? Į Pariečė tur būt jų nereikia. Ar taip? Ar su Lietuvos piliečio pasu juos gauti nesunku?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąvažiavau pernai, greitis 35 km/h iki Poriečės.
Svarbiausia - BČ geležinkelininkus verta pagirti už šio maršruto, taip pat maršruto Gardinas-Pariečė-Učitel (išlikę bėgiai link Druskininkų) išsaugojimą.
P.S.: Uzberež ir Učitel tur būt pasienio zonoje, reikia leidimų? Į Pariečė tur būt jų nereikia. Ar taip? Ar su Lietuvos piliečio pasu juos gauti nesunku?
Komentuoti:
Komentuoti: