Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Geras interviu, ačiū.

    Jei LG dar sulėtins, sumažės dar keleivių, ir atsiras taip trokštama galimybė atsisakyti.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viza kainuoja pigiau.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Delfi straipsnyje rašoma:



    Tai tikriausiai bus bet kuris kelionių organizatorius Lietuvoje, galintis išduoti Baltarusijos vizą.

    Visa esmė, kad nereikės vizos, o užteks šito supaprastinto popierėlio.
    O už tą popiergalį kelionių organizatorius paprašys 50Eurų. Na vis pigiau nei viza

    O šiaip idėja gera, tikrai pasinaudosiu, tik reik sužinot, kam ten tą e.mailą rašyti reik

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Reikia kažkokio kelionės organizatoriaus.

    Gera idėja žlunga ant biurokratinių nesąmonių
    Delfi straipsnyje rašoma:

    Užsieniečiai elektroniniu paštu arba raštu turi pranešti turizmo agentūroms savo duomenis, kuriuos jos įtrauks į dokumentą, leidžiantį lankytis Augustavo kanalo parke. Turizmo agentūros taip pat organizuoja šio dokumento išdavimą.
    Tai tikriausiai bus bet kuris kelionių organizatorius Lietuvoje, galintis išduoti Baltarusijos vizą.

    Visa esmė, kad nereikės vizos, o užteks šito supaprastinto popierėlio.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Reikia kažkokio kelionės organizatoriaus.

    Gera idėja žlunga ant biurokratinių nesąmonių

    Komentuoti:


  • Waris
    replied
    Tikrai iki Sokulkos. Atsimenu kaip Vilniaus stotyje Sokulkos traukinį net per langus šturmuodavo

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Dėl Vilnius Gardinas traukinio, tai labiausiai jis apkrautas tapo kai buvo pratestas iki Kuznicos Lenkijoje.(...)
    Kiek prisimenu, traukinys Vilnius-Gardinas buvo pratęstas ne iki Kuznicos, o dar toliau (~18 km) į Lenkiją - iki Sokulkos. Kažkuriam laikui (nors neilgam) iki Sokulkos pratęstas buvo ir vakarinis traukinys.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Dėl Vilnius Gadinas traukinio, tai labiausiai jis apkrautas tapo kai buvo pratestas iki Kuznicos Lenkijoje. Tada jau į Vilniaus stotį iš depo atvažiuodavo puspilnis . Beje Vilnius-Gardinas nors ir skaitėsi priemiestinis, bet buvo kaip greitasis, t.y. stodavo tik stotyse. Todėl buvo gal pusantro karto brangesnis, jam net atskirus tokius kartotinius bilietus padavinėjo, o neišmušdavo per kasą, kaip pavyzdžiui Vilnius-Varėna traukiniui. Todėl dauguma važiuodavo su persėdimu Pariečėje. Be to tarp persėdimo kiek pamenu buvo virš valandos laiko, tai per tą laiką buvo sėkmingai apeinamos ir Pariečės parduotuvės .

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    http://pasaulis.lrytas.lt/ivykiai/ba...r-be-vizos.htm

    Komentuoti:


  • Waris
    replied
    Lyriškas straipsnis apie geležinkelį:
    http://www.bernardinai.lt/straipsnis...aukinys/150230

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Matuizose iš tiesų stato naują stoties pastatą. Bet labai lėtai. Darbai pradėti vėlų 2015 rudenį. Šiuo metu pastatas jau stovi su stogu, bet dar nebaigta fasado apdaila, vidaus apdaila, aplinka nesutvarkyta. Nauja stotis - nedidelis mūrinis 1 a. pastatas su šlaitiniu stogu. Fasado dalis iš geltonų dekoratyvinių plytų. Nešančios konstrukcijos yra sienos iš silikatinių plytų, nors negarantuoju. Likusi dalis fasado tikriausiai bus tinkuojama ir dažoma. Iš perono pusės stogas "užleistas", dalis perono šalia pastato bus po stogu, nors stogas iki perono krašto nedaeina. Stogo konstukcijoje iš perono pusės yra masyvi klijuotos medienos sija, kuri liks atvira. Iš miestelio pusės pastatas atrodo aukštesnis, nes stovi dauboje, todėl pamatai aukšti.
    Stotis statoma maždaug už 70 metrų Varėnos link nuo dabartinio pastato

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent, tai buvo Varėnos ir Druskininkų ryšys su Gardinu, o ne Vilniaus. Bet tada buvo viena šalis, o dabar ne. Va, Latvija ir Lietuva ES, sienų nėra, o susisiekimas - tik keli autobusai (tarptautiniai) per dieną, dar Daugpilio priemiestinis iki Zarasų, vežantis vos kelis žmones.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Net ir tarybiniais laikais, nepaisant tuo metu buvusio susisiekimo, tarp Gardino ir Vilniaus nebuvo kažkokios tai ypatingos traukos. Iš Alytaus žmonės, tiesa, važinėdavo kartais į Gardiną apsipirkti...
    Traukiniu žmonės į Gardiną važinėdavo ir iš Varėnos, Marcinkonių. Ne vien "varšuviniais" ar dyzeliukais Vilnius-Gardinas. Keturis kartus per dieną važinėjo dyzeliukas Gardinas-Marcinkonys (dabar važinėjantis iki Uzberež). Iš Marcinkonių rytinis į Gardiną išvažiuodavo ~5:30-6:00h, iš Varėnos iki jo taip anksti atveždavo autobusas. Jei neklystu, vėliau keli metai iki išnykimo) šis traukinio maršrutas buvo prailgintas iki Varėnos. Be to, buvo gerai suderinti traukinių tvarkaraščiai, kad iš traukinių Vilnius-Druskininkai Pariečėje būdavo patogu persėsti į traukinį Pariečė-Gardinas (ir atitinkamai - priešinga kryptimi). Matyt, keleivių srautas iš Lietuvos į Gardiną nebuvo toks mažas, kaip kartais jis atrodo dabar.
    Taip pat egzistavo autobusų maršrutai Alytus-Gardinas, Lazdijai-Gardinas, Marijampolė(Kapsukas)-Gardinas, Palanga-Gardinas (per Lazdijus), Kaunas-Gerdinas, Kaliningradas-Gardinas, Kaliningradas-Volkovyskas, Kaliningradas-Brestas, Kaunas-Brestas, Ryga-Gardinas.
    Iš Vilniaus patogiau buvo važiuoti į Ašmeną, Molodečną, Minską.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Net ir tarybiniais laikais, nepaisant tuo metu buvusio susisiekimo, tarp Gardino ir Vilniaus nebuvo kažkokios tai ypatingos traukos. Iš Alytaus žmonės, tiesa, važinėdavo kartais į Gardiną apsipirkti...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet dar kartą sakau - čia ne tranzito klausimas. O linijos panaudojimo tarp dviejų ekonominių centrų su potencialu.
    Tuomet kyla klausimas, o kaip gi su keleivių pritraukimu? Nes, jeigu jų būtų daug, tai ir vežėjai autobusais paleistų daugiau transporto, o dabar važiuoja tik 1-2 mikroautobusai per dieną. Jei tik tiek ir važiuoja, vadinasi, didesnio poreikio nėra.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Jei aš keliauju Augustavo kanalo (o tai bevizio tikslas) vandens keliu, natūraliai gaunasi įvažiuoju iš Lietuvos ir plaukiu Baltarusija->Lenkija.

    Bet dar kartą sakau - čia ne tranzito klausimas. O linijos panaudojimo tarp dviejų ekonominių centrų su potencialu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia buvo kalba apie bevizį režimą su Baltarusija ir kelionę per Gardiną į Lenkiją. Taigi, didelis klaustukas, ar bevizis režimas leis tranzitą per Baltarusiją.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Vietinius pagelžkelės gyventojus, matyt, tenkina ir toks greitis, o turistams didelių greičių nė nereikia: jiems svarbiau pasidairyti pro vagono langus, kažką pamatyti. Pagaliau - atstumas nuo Pariečės iki Uzberež nėra didelis, ta lėta (tariamai varginanti) kelionė trunka neilgai.
    Svarbiausia - BČ geležinkelininkus verta pagirti už šio maršruto, taip pat maršruto Gardinas-Pariečė-Učitel (išlikę bėgiai link Druskininkų) išsaugojimą.

    P.S.: Uzberež ir Učitel tur būt pasienio zonoje, reikia leidimų? Į Pariečė tur būt jų nereikia. Ar taip? Ar su Lietuvos piliečio pasu juos gauti nesunku?
    Vitas, aš važiavau Gardinas-Poriečė, tai būtent ten greitis ir yra iki pat Gardino 35 km/h. O už Poriečės į bet kokią stotelę reikalingi leidimai ir važiuoja pasienietis, kad tikrintų juos

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    važiavau pernai, greitis 35 km/h iki Poriečės.
    Vietinius pagelžkelės gyventojus, matyt, tenkina ir toks greitis, o turistams didelių greičių nė nereikia: jiems svarbiau pasidairyti pro vagono langus, kažką pamatyti. Pagaliau - atstumas nuo Pariečės iki Uzberež nėra didelis, ta lėta (tariamai varginanti) kelionė trunka neilgai.
    Svarbiausia - BČ geležinkelininkus verta pagirti už šio maršruto, taip pat maršruto Gardinas-Pariečė-Učitel (išlikę bėgiai link Druskininkų) išsaugojimą.

    P.S.: Uzberež ir Učitel tur būt pasienio zonoje, reikia leidimų? Į Pariečė tur būt jų nereikia. Ar taip? Ar su Lietuvos piliečio pasu juos gauti nesunku?

    Komentuoti:

Working...
X