Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Šiaip jeigu gerai pamąsčius, šią liniją galima būtų atkurti už ES lėšas. Nuo Marcinkonių pratęsti iki Druskininkų ir tada iki Augustowo (>Bialystoko). Ir iškart būtų išspręsta daug klausimų: 1) būtų atitinkama RailBaltic atšaka į Vilnių; 2) Druskininkai vėl turėtų geležinkelį, kuris ten būtų ne pro šalį; 3) būtų modernizuota Lentavaris - Marcinkonys atšaka; 4) perspektyva atnaujinti eismą Marcinkonys - Gardinas (kelionė iš Vilniaus į Gardiną taptų greitesnė). Vienintėlis kabliukas čia būtų tai, kad daug racionaliau čia statyti rusiškąją vežę, nes europinė sudarys daug problemų.
-
Kai traukiniai važinėjo, šviesoforas buvo kaip įėjimo į Marcinkonių stotį. Dabar jis nenuimamas, tikintis kad kažkada traukiniai iš Vilniaus į Gardiną vėl važinės, ir šviesoforas vėl bus reikalingas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKoks tikslas šio semaforo? https://www.google.lt/maps/@54.04973...!6m1!1e1?hl=lt
Kelias pertvertas nekilnojama saugos juosta.
Komentuoti:
-
Buvęs įleidžiamasis stoties šviesoforas iš Gardino pusės (šiuo metu neveikiantis - matosi, kad užkryžiuotas).Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKoks tikslas šio semaforo? https://www.google.lt/maps/@54.04973...!6m1!1e1?hl=lt
Komentuoti:
-
Koks tikslas šio semaforo? https://www.google.lt/maps/@54.04973...!6m1!1e1?hl=lt
Kelias pertvertas nekilnojama saugos juosta.
Komentuoti:
-
Trakai. Linijoje S. Trakai - Trakai vyksta kelio remonto darbai, keičiami atskiri pabėgiai.





Komentuoti:
-
Jau pašalinti. Gal kokia vandens bokšto rekonstrukcija planuojama.Parašė Zorro Rodyti pranešimąŠalinami medžiai ir prie vandens bokšto.


Komentuoti:
-
Bėgiai keičiami maždaug 4 km atkarpoje nuo Lentvario iki S. Trakų kelyno pradžios. Traukiniai nuo Varėnos ir Trakų atvyksta į 1 kelią.





Komentuoti:
-
Kauno - Kazlų Rūdos ruožas gi neblogas buvo, dabar ten viskas naujai perdaryta.
Gal ir į Trakus paklos naujus (naudotus) bėgius ant gelžbetonio. Per porą savaičių nutraukus eismą būtų galima apsisukti iki vasaros sezono pradžios.
Komentuoti:
-
Kaip suprantu naudotos gardelės klojamos. Jei dar bus bent keli stambūs infrastruktūros atnaujinimai, tai geros būklės naudotos gelžbetoninės gardelės stipriai sumažins medžio kiekį.
Komentuoti:
-
Dar pamiršau, kad ir Senieji Trakai - Trakai - medis. Būklė bloga, greitis apgailėtinas - 25 km/h. Kada imsis to ruožo?
Komentuoti:
-
Mediniai pabėgiai liks (jei iš tikrųjų Senųjų Trakų-Lentvario ruože lyginį keičia į gelžbetoninį) Rūdiškių-Matuizų ir Varėnos-Marcinkonių ruožuose, Varėna-Matuizos - gelžbetonis.
Komentuoti:
-
Peršasi negera nuojauta, kad neremontuoja, bet likviduoja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek pamenu, ten vienas kelias buvo ant medinių pabėgių. Tikriausiai jį ir remontuoja.
Komentuoti:
-
Galima pažiūrėti ir patikrinti - ruožas Marcinkonys - Vilnius iš dyz.traukinio DR1AMv kabinos:Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskutiniai telefono ir telegrafo stulpai su laidais buvo nuo Pabradės iki Turmanto (ne ištisai). Bet prieš 3 metus jų jau nebeliko. Taigi, orinių klasikinių linijų jau nebėra. Mediniai pabėgiai dar yra ruože nuo Rūdiškių iki Marcinkonių. Už Rūdiškių dar lygtai kažkiek gelžbetoninių yra. Toliau mediniai, išskyrus Varėnos stotį. Lyg ir Matuizų kai kurie keliai gelžbetoniniai. Taip pat Švenčionėliai - Utena ištisai mediniai.
Komentuoti:
-
Paskutiniai telefono ir telegrafo stulpai su laidais buvo nuo Pabradės iki Turmanto (ne ištisai). Bet prieš 3 metus jų jau nebeliko. Taigi, orinių klasikinių linijų jau nebėra. Mediniai pabėgiai dar yra ruože nuo Rūdiškių iki Marcinkonių. Už Rūdiškių dar lygtai kažkiek gelžbetoninių yra. Toliau mediniai, išskyrus Varėnos stotį. Lyg ir Matuizų kai kurie keliai gelžbetoniniai. Taip pat Švenčionėliai - Utena ištisai mediniai.
Komentuoti:
-
Greitai nebeliks ženklesnių atkarpų mediniais pabėgiais... Telegrafo stulpai dar kažkur likę?
Komentuoti:
















Komentuoti: