Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Petr
    replied
    Šiaip jeigu gerai pamąsčius, šią liniją galima būtų atkurti už ES lėšas. Nuo Marcinkonių pratęsti iki Druskininkų ir tada iki Augustowo (>Bialystoko). Ir iškart būtų išspręsta daug klausimų: 1) būtų atitinkama RailBaltic atšaka į Vilnių; 2) Druskininkai vėl turėtų geležinkelį, kuris ten būtų ne pro šalį; 3) būtų modernizuota Lentavaris - Marcinkonys atšaka; 4) perspektyva atnaujinti eismą Marcinkonys - Gardinas (kelionė iš Vilniaus į Gardiną taptų greitesnė). Vienintėlis kabliukas čia būtų tai, kad daug racionaliau čia statyti rusiškąją vežę, nes europinė sudarys daug problemų.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Koks tikslas šio semaforo? https://www.google.lt/maps/@54.04973...!6m1!1e1?hl=lt

    Kelias pertvertas nekilnojama saugos juosta.
    Kai traukiniai važinėjo, šviesoforas buvo kaip įėjimo į Marcinkonių stotį. Dabar jis nenuimamas, tikintis kad kažkada traukiniai iš Vilniaus į Gardiną vėl važinės, ir šviesoforas vėl bus reikalingas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Buvęs įleidžiamasis stoties šviesoforas iš Gardino pusės (šiuo metu neveikiantis - matosi, kad užkryžiuotas).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Koks tikslas šio semaforo? https://www.google.lt/maps/@54.04973...!6m1!1e1?hl=lt

    Kelias pertvertas nekilnojama saugos juosta.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Trakai. Linijoje S. Trakai - Trakai vyksta kelio remonto darbai, keičiami atskiri pabėgiai.











    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pakloti nauji bėgiai tarp Lentvario ir S. Trakų.











    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal. Nes bokštas be stogo ir yra.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Šalinami medžiai ir prie vandens bokšto.
    Jau pašalinti. Gal kokia vandens bokšto rekonstrukcija planuojama.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Bėgiai keičiami maždaug 4 km atkarpoje nuo Lentvario iki S. Trakų kelyno pradžios. Traukiniai nuo Varėnos ir Trakų atvyksta į 1 kelią.











    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kauno - Kazlų Rūdos ruožas gi neblogas buvo, dabar ten viskas naujai perdaryta.
    Gal ir į Trakus paklos naujus (naudotus) bėgius ant gelžbetonio. Per porą savaičių nutraukus eismą būtų galima apsisukti iki vasaros sezono pradžios.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kaip suprantu naudotos gardelės klojamos. Jei dar bus bent keli stambūs infrastruktūros atnaujinimai, tai geros būklės naudotos gelžbetoninės gardelės stipriai sumažins medžio kiekį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar pamiršau, kad ir Senieji Trakai - Trakai - medis. Būklė bloga, greitis apgailėtinas - 25 km/h. Kada imsis to ruožo?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien jau buvo klojami bėgiai.













    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Mediniai pabėgiai liks (jei iš tikrųjų Senųjų Trakų-Lentvario ruože lyginį keičia į gelžbetoninį) Rūdiškių-Matuizų ir Varėnos-Marcinkonių ruožuose, Varėna-Matuizos - gelžbetonis.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Remontuoja, naujas pagrindas matosi kad piltas.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek pamenu, ten vienas kelias buvo ant medinių pabėgių. Tikriausiai jį ir remontuoja.
    Peršasi negera nuojauta, kad neremontuoja, bet likviduoja.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Paskutiniai telefono ir telegrafo stulpai su laidais buvo nuo Pabradės iki Turmanto (ne ištisai). Bet prieš 3 metus jų jau nebeliko. Taigi, orinių klasikinių linijų jau nebėra. Mediniai pabėgiai dar yra ruože nuo Rūdiškių iki Marcinkonių. Už Rūdiškių dar lygtai kažkiek gelžbetoninių yra. Toliau mediniai, išskyrus Varėnos stotį. Lyg ir Matuizų kai kurie keliai gelžbetoniniai. Taip pat Švenčionėliai - Utena ištisai mediniai.
    Galima pažiūrėti ir patikrinti - ruožas Marcinkonys - Vilnius iš dyz.traukinio DR1AMv kabinos:

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paskutiniai telefono ir telegrafo stulpai su laidais buvo nuo Pabradės iki Turmanto (ne ištisai). Bet prieš 3 metus jų jau nebeliko. Taigi, orinių klasikinių linijų jau nebėra. Mediniai pabėgiai dar yra ruože nuo Rūdiškių iki Marcinkonių. Už Rūdiškių dar lygtai kažkiek gelžbetoninių yra. Toliau mediniai, išskyrus Varėnos stotį. Lyg ir Matuizų kai kurie keliai gelžbetoniniai. Taip pat Švenčionėliai - Utena ištisai mediniai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Greitai nebeliks ženklesnių atkarpų mediniais pabėgiais... Telegrafo stulpai dar kažkur likę?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied










    Komentuoti:

Working...
X