Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ArtisLT
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Tikrai nesuprantu to noro statyti europinę vėžę. Taigi patys sau sudarys nepatogumų. Yra keli argumentai:
    1) Kodėl Baltarusija turi tiesti tokį geležinkelį, kai net neturi tam pritaikytų traukinių?
    2) LG vėlgi turės naudoti atitinkamas reidmenis, pritaikytas tik ruožui Vilnius - Gardinas (Druskininkai).
    3) Ką darys krovininiai traukiniai?
    4) Baltarusija negalės leisti savo traukinio į Druskininkus ar Vilnių.
    5) Nuo Bialystoko gali būti nutiesta rusiškoji vėžė, nes tai yra tik keli kilometrai ir traukiniai važinės baltarusiški arba lietuviški.

    Ta europinė vėžė yra nesamonė, atrodo, kad norima įtikti Europos Komisijai. Lietuvoje europinis standartas yra labai nepatogus ir jis nėra nekuo gerėsnis už rusiškąjį.

    Mano nuomone jau toje pačioje Rail Balticoje tiesti europinį standartą buvo klaidą. Persėdimas Lenkijos pasienyje ir viskas - užimtų tik kokių 15 minučių.
    Teisingai, ir iš vis kam reikėjo iš tos sovietų "sąjungos" išstoti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Tikrai nesuprantu to noro statyti europinę vėžę. Taigi patys sau sudarys nepatogumų. Yra keli argumentai:
    1) Kodėl Baltarusija turi tiesti tokį geležinkelį, kai net neturi tam pritaikytų traukinių?
    Elektrifikuota europinė vėžė dabar egzistuoja nuo Lenkijos iki Gardino.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Tikrai nesuprantu to noro statyti europinę vėžę. Taigi patys sau sudarys nepatogumų. Yra keli argumentai:
    1) Kodėl Baltarusija turi tiesti tokį geležinkelį, kai net neturi tam pritaikytų traukinių?
    2) LG vėlgi turės naudoti atitinkamas reidmenis, pritaikytas tik ruožui Vilnius - Gardinas (Druskininkai).
    3) Ką darys krovininiai traukiniai?
    4) Baltarusija negalės leisti savo traukinio į Druskininkus ar Vilnių.
    5) Nuo Bialystoko gali būti nutiesta rusiškoji vėžė, nes tai yra tik keli kilometrai ir traukiniai važinės baltarusiški arba lietuviški.

    Ta europinė vėžė yra nesamonė, atrodo, kad norima įtikti Europos Komisijai. Lietuvoje europinis standartas yra labai nepatogus ir jis nėra nekuo gerėsnis už rusiškąjį.

    Mano nuomone jau toje pačioje Rail Balticoje tiesti europinį standartą buvo klaidą. Persėdimas Lenkijos pasienyje ir viskas - užimtų tik kokių 15 minučių.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    naaa .... rinkimai ant nosies, ko tik nepažadėsi

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    na čia ta tema pasireiškia kažkoks valdininkėlis ar seimūnas - bet mintys panašios - pigiausias variantas europinė vėžė iki VNO

    http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...er-gardina.htm
    Kad tik šie žodžiai keliautų Dievui į ausį.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    na čia ta tema pasireiškia kažkoks valdininkėlis ar seimūnas - bet mintys panašios - pigiausias variantas europinė vėžė iki VNO

    http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...er-gardina.htm

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kaliningrado traukiniai važiuoja pagal specialų ES susitarimą. Nėra vizų, nėra teisės išlipti.

    Dėl Gardino tokį būtų sunku pasirašyti. Nors Vilniui, Daugpiliui tai tiesiausias kelias į ES centrą. Be to, ši trasa tiesesnė ir greitėsnė. Kartu nebūtų trukdomasi kroviniai-keleiviai kaip per Šeštokus.

    Tačiau Gardinu - viskas intensyvės tik tada, kai bus pigesnės ir paprastesnės vizos.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Svetimoje teritorijoje?
    Jei labai "mini", tai gal nieks ir nepastebėtų?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Lietuvos bei Lenkijos mini-muitinės taip pat galėtų būti ten.
    Svetimoje teritorijoje?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Kodėl verta sustoti Gardino stotyje?
    Nes Gardinas gana didėlis miestas - bus prarandama daug keleivių. Be to būtų greitas susisiekimas tarp Vilniaus ir Gardino.

    Lietuvos ir Lenkijos pasienio muitinės tarnybos bet kokiu atveju tikrintų traukinį - juk keleivis išvažiuoja iš Šengeno erdvės ir gali išlipti Gardine (nors ir turi bilietą iki Balstogės). Tas pats ir važiuojant.
    Taigi parašiau, kad tikrintų dokumentus pačioje stotyje, kaip Vilniuje. Traukinys atvyktų į aptvertą kelią, į šią platformą būtų galima patekti tik pro muitinę. Lietuvos bei Lenkijos mini-muitinės taip pat galėtų būti ten.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Na be sustojimo yra biški kvailai, nes Gardine tikrai sustoti verta. Galima būtų vykdyti pasienio kontrolę pačioje Gardino stotyje, tai yra tik išlipančius ir įlipančius kelevius (kaip Vilniuje).
    Lietuvos ir Lenkijos pasienio muitinės tarnybos bet kokiu atveju tikrintų traukinį - juk keleivis išvažiuoja iš Šengeno erdvės ir gali išlipti Gardine (nors ir turi bilietą iki Balstogės). Tas pats ir įvažiuojant.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2016.06.20, 19:25.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Na be sustojimo yra biški kvailai, nes Gardine tikrai sustoti verta. Galima būtų vykdyti pasienio kontrolę pačioje Gardino stotyje, tai yra tik išlipančius ir įlipančius kelevius (kaip Vilniuje).
    Kodėl verta sustoti Gardino stotyje?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Na be sustojimo yra biški kvailai, nes Gardine tikrai sustoti verta. Galima būtų vykdyti pasienio kontrolę pačioje Gardino stotyje, tai yra tik išlipančius ir įlipančius kelevius (kaip Vilniuje).

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Galetu buti "koridorini traukiniai" ar ne? Tai reiskia be sutstojimo Baltarusijoje ir be sienos kontroliu.
    Austrijos Gelezinkeliai per Vokietija turi tokius traukinius, pavyzdziui is Vienos i Innsbrucka arba Bregenza. Buvo irengta jau 1967m. kai dar budavo sienos kontroles.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Apie patį reljefą nelabai daug žinau. Pats tiesiausias variantas aišku būtų pro Gardiną (tada į Druskininkus galima tiesiog papildomą atšaką pastatyti). Bet ten jau bus problemų su sienom, du kartus pasienio punktai ir pan.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Nelabai supratau, kaip jūs tą atkarpą nuo Druskininkų iki Augustavo įsivaizduojate? Jei pro Kapčiamiestį, tai ten labai jau nepalankus reljiefas ir pelkėtos vietos. Jeigu nerado pinigų daug palankesniu reljiefu nuo Šeštokų tiesiai iki Kauno, o nuotiesė vingiais pro Marijampolę, tai nuo Druskininkų iki Augustavo per beveik negyvenamus kalvotus miškus ir pelkes išvis utopija.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Ar Lenkija norės rusiškos vėžės geležinkelio iki Bialystoko?
    Ar tokia linija reikalinga kroviniams vežti?
    Aš turiu omeny rusiškąją vėžę iki Augustowo - ten ivyktų persėdimas.
    Ją taip pat reikėtų pritaikyti kroviniams - Dzūkijoje daug miško, kuris gali būti gabenamas gelėžinkeliais.

    Aš pasisakyčiau už abi vėžes nuo Šeštokų iki Vilniaus. Tokiu atveju kroviniai lengvai pasiektų iš/į ES Alytų ir Vilnių (VIT), taip pat keleiviai Vilnių ir Druskininkus su Alytumi, o 1520 mm vėžė pasiektų Alytų ne ratais kvadratais. Tai galėtų būti tiek skirtingų vėžės pločių dvikelis, juolab, kad didelė dalis sankasos yra, tiek sugretintas kelias, kur šiuo metu sankasos plačios nėra ir nebuvo.
    Kam ta europinė vežė? Šeštokuose arba Augustowe vistiek reikės persėdimo, nes pagrindinis traukinys važiuos toliau Šiaurės/Pietų kryptimi. Iš principo ši linija reikalinga ne tiek Rail Baltic, kiek Druskininkams ir bendrojo eismo atkarpoje Lentvaris - Marcinkonys pagreitinimo. Bet galima pasinaudoti ES parama, integruojant atkarpą Augustow - Vilnius į Rail Baltic. Jeigu ši linija atgims, tai beveik esu užtikrintas, kad atgims bent krovininių traukinių eismas į Gardiną per Marcinkonis.
    Čia jau reikia rinktis, ar Alytus, ar Druskininkai, mano manymu keleiviu atžvilgiu Druskininkai yra geriau, krovinių - gal ir Alytus. Bet jei per Alytų, tai ir naujų bėgių reikės daugiau kloti.

    Jeigu statyti TIK europinę vėžę, tai sukels daug problemų:
    1) LG turės naudoti specialiai pritaikytus traukinius maršrutui Vilnius - Druskininkai (>Augustow);
    2) Bus neįmanomas krovinių vežimas į Druskininkus iš Vilniaus pusės. Na arba LG turės vėl gi pirkti naujus riedmenis;
    3) Greičiausiai nebus modernizuota rusiškoji vėžė;
    4) Jei ji nebus modernizuota, tai labai krenta linijos Marcinkonys - Gardinas potencialas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Aš pasisakyčiau už abi vėžes nuo Šeštokų iki Vilniaus. Tokiu atveju kroviniai lengvai pasiektų iš/į ES Alytų ir Vilnių (VIT), taip pat keleiviai Vilnių ir Druskininkus su Alytumi, o 1520 mm vėžė pasiektų Alytų ne ratais kvadratais. Tai galėtų būti tiek skirtingų vėžės pločių dvikelis, juolab, kad didelė dalis sankasos yra, tiek sugretintas kelias, kur šiuo metu sankasos plačios nėra ir nebuvo.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Šiaip jeigu gerai pamąsčius, šią liniją galima būtų atkurti už ES lėšas. Nuo Marcinkonių pratęsti iki Druskininkų ir tada iki Augustowo (>Bialystoko). Ir iškart būtų išspręsta daug klausimų: 1) būtų atitinkama RailBaltic atšaka į Vilnių; 2) Druskininkai vėl turėtų geležinkelį, kuris ten būtų ne pro šalį; 3) būtų modernizuota Lentavaris - Marcinkonys atšaka; 4) perspektyva atnaujinti eismą Marcinkonys - Gardinas (kelionė iš Vilniaus į Gardiną taptų greitesnė). Vienintėlis kabliukas čia būtų tai, kad daug racionaliau čia statyti rusiškąją vežę, nes europinė sudarys daug problemų.
    būtent kad pigiausias ir racionaliausias sprendimas - europinė vėžė iki pat Vilniaus. Pliusai - esama sankasa dviems keliams, tad jokių didelių problemų su projektavimais. Tiesiog išvalai iir kloji bėgius. Kam ta rusiška vėžė iki Bialystoko ir dar nauja trasa? blyn mes milionieriai ar kaip?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Šiaip jeigu gerai pamąsčius, šią liniją galima būtų atkurti už ES lėšas. Nuo Marcinkonių pratęsti iki Druskininkų ir tada iki Augustowo (>Bialystoko). Ir iškart būtų išspręsta daug klausimų: 1) būtų atitinkama RailBaltic atšaka į Vilnių; 2) Druskininkai vėl turėtų geležinkelį, kuris ten būtų ne pro šalį; 3) būtų modernizuota Lentavaris - Marcinkonys atšaka; 4) perspektyva atnaujinti eismą Marcinkonys - Gardinas (kelionė iš Vilniaus į Gardiną taptų greitesnė). Vienintėlis kabliukas čia būtų tai, kad daug racionaliau čia statyti rusiškąją vežę, nes europinė sudarys daug problemų.
    Ar Lenkija norės rusiškos vėžės geležinkelio iki Bialystoko?
    Ar tokia linija reikalinga kroviniams vežti?
    Jei nereikalinga, tai kodėl ne standartinė vėžė?

    Komentuoti:

Working...
X