Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kita stotis - Matuizos. Stotelė čia atsirado tarpukaryje, vadinosi 348 km (nuo Varšuvos).

    Šiaurinis stoties galas. Tarybiniais metais, pokaryje ir kiek vėliau būta siaurojo geležinkelio nuo šiaurinio stoties galo dešinėn (jei orientuotis pagal šią nuotrauką). Lygtai durpes kasė ir vežė.



    Kiek paėjus nuo šiaurinio galo, stoties centro link.



    Kairėje pusėje esantis geležinkeliečių ūkinis pastatas. Už jo irgi buvęs geležinkeliečių pastatas (gal gyvenamasis???), kurį ten gyvenantys žmonės rekonstruoja.



    Einu stoties pastatų link.



    Stoties pastatas.



    Iš gyvenvietės pusės.



    Peronai ir stoties pastatas Valkininkų link.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.05, 07:40.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    199x metais Valkininkuose stoties teritorijoje buvo daug metalinių konstrukcijų. Spėju jos buvo skirtos tiltų statyboms.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ties Valkininkų pervaža. Stoties link.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Gyvenamasis tipinis geležinkeliečių namas prie pervažos.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Ties pervaža Varėnos link. Pasislėpė saulė...

    Atvaizdas


    Pamerkiai. Stotelė prie lenkų kurį laiką vadinosi Biekšomis, tarybiniais metais - 45 km.
    Valkininkų link.

    Atvaizdas


    Varėnos link.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Valkininkų link.

    Atvaizdas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    https://www.traukiniobilietas.lt/portal/news#undefined :

    Nuo lapkričio 14 d. iki gruodžio 19 d. trumpinamas traukinių Naujoji Vilnia–Vilnius–Trakai–Vilnius–Naujoji Vilnia važiavimo maršrutas iki Senųjų Trakų. Visi traukiniai važiuojantys maršrutu Naujoji Vilnia–Vilnius–Trakai ir Trakai–Vilnius–Naujoji Vilnia važiuos Naujoji Vilnia–Vilnius–Senieji Trakai ir Senieji Trakai–Vilnius–Naujoji Vilnia. Traukinių maršruto atkarpoje Senieji Trakai–Trakai ir Trakai–Senieji Trakai keleiviai bus vežami autobusais kurių tvarkaraštis suderintais su traukinių eismo tvarkaraščiu, su geležinkelio bilietais. Traukinių eismo tvarkaraštis nekeičiamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už kelių šimtų metrų teka Merkys ir yra tiltas per jį. Tiltas tarybinių laikų, pastatytas pokaryje vietoj susprogdinto seno tilto, tačiau šiek tiek kitoje vietoje, t.y. paslinktas į šiaurę prakasus naują vagą Merkiui. Tokiu būdu nebuvo nutrauktas eismas linija ir pastatytas naujas tiltas. Vaizdas Valkininkų link.



    Nenaudojama dalis.









    Ties tiltu Varėnos link.



    Už maždaug 500 metrų nuo tilto per Merkį Varėnos link yra sena pralaida per kurią teka Ružavėlė.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.03, 19:20.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Valkininkų pervaža. Stoties link.





    Gyvenamasis tipinis geležinkeliečių namas prie pervažos.





    Ties pervaža Varėnos link. Pasislėpė saulė...



    Pamerkiai. Stotelė prie lenkų kurį laiką vadinosi Biekšomis, tarybiniais metais - 45 km.
    Valkininkų link.



    Varėnos link.





    Valkininkų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.03, 19:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Valkininkai.
    Vandentiekio bokštas. Lenkų aukščio ženklas.



    Durys. Iš priešingos pusės nei bėgiai.



    Bendras vaizdas.



    Varėnos link.



    Rampa ir pakhauzas.





    Prieš stoties pastatą įrengtas skverelis ir skluptūros.



    Kaip keitėsi geležinkelio stoties gyvenvietės pavadinimas.



    Stoties pastatas, toks pats Rūdiškėse ir Jašiūnuose.



    Paviljonas.



    Pirmasis peronas iš akmenų.



    Varėnos link nuo perono galo.



    Vaizdas į priešingą pusę.



    Čia lygtai dyzelinis rezervinis generatorius sumontuotas. Bet pastatas senesnis, tik restauruotas. Kam tokie pastatai buvo naudojami anksčiau?



    Nuo perono galo su priartinimu pervažos ir Varėnos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.03, 19:05.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Taip šitas. Anksčiau jame buvo geležinkeliui pavaldi parduotuvė. Tokia pati (pagal priklausomybę) buvusi parduotuvė Varėnoje yra kitoje gelžinkelio pusėje Marcinkonių link, mūrinė, dabar renovuota ir perdažyta melsvai juodom spalvom. bent jau varėnoje esantis pastatas privatizuotas, turbūt naujuose Valkininkuose taip pat.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir dabar yra parduotuvė. Čia?
    Tai antrasis pastatas iš dviejų buvusių tipinių gyvenamųjų namų. Kaip matyti, jis tikriausiai buvo apgriautas karo metu ir yra perstatytas.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.02, 19:03.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Žiūrint pagal šią nuotrauką į kairę nuo stoties sovietmečiu buvusis specializuota geležinkeliečių parduotuvė .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Valkininkų stoties šiaurinis kelyno galas. Vaizdas Lentvario link.



    Į priešingą pusę.



    Privažiuojamasis kelias.



    Vaizdas nuo privažiuojamojo kelio Lentvario link.



    Nuo privažiuojamojo kelio stoties pastatų link.



    Išlikęs tipinis gyvenamasis namas.



    Vandens bokštas lenkų statybos.



    Rampa ir aklikelis šalia pakhauzo.



    Lentvario link.





    Stoties pastatas iš kaimo pusės.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.02, 18:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per Spenglą Vaitakarčmyje.





    Varėnos, Valkininkų link.



    Lentvario link. Čia ar kiek toliau Pirmojo pasaulinio karo metais ir gal kiek po jo buvo stotelė Puškarnia.



    Pravažiavo DR1A-450.







    Kiek paėjus už tilto, Lentvario link.



    Iš Spenglos buvo tiekiamas vanduo į Valkininkų stotį. Už maždaug 200 m nuo upės ir tilto buvo siurblinė. Pastatas išlikęs. Jis stovi kiek toliau nuo pylimo.



    Ties pastatu, Lentvario link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.02, 18:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Lieponių pervaža, Varėnos link.



    Ten pat, Lentvario link.



    Tarp Lieponių ir Kalvių.



    Kalvių stotelė.



    Vaizdas nuo pervažos Lentvario link.



    Paviljonas.



    Nuo perono galo Varėnos link.



    Kalviai, Lentvario link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.02, 18:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Rūdiškės - Varėna. Nuo Lentvario iki Rūdiškių buvo anksčiau - pradžia šiame pranešime: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=547

    Kadangi Rūdiškėmis baigiau praeitą kartą (2013 m.), tai tik stoties nuotrauka, nes iš esmės niekas nepasikeitė. Tada stotis buvo kosmetiškai remontuojama iš išorės.
    Tipinis tarpukario Lenkijos geležinkeliuose statytų stočių projektas. Tokia pati yra Jašiūnuose, Valkininkuose.



    Klepočių stotelė. Varėnos link.
    Dabartinė Klepočių stotelės vieta ne pirma ir ne antra...
    Klepočiai - po Antrojo pasaulinio karo, 6,6 km nuo Rūdiškių. Nieko nėra, neprivažiuojama.
    Klepočiai dabartiniai 8,2 km nuo Rūdiškių.
    Klepočiai 8,7 km nuo Rūdiškių 1940 m., taip pat carinės Rusijos laikais ir I pasaulinio metu.
    Klepočiai 11,47 km nuo Rūdiškių prie lenkų tarpukaryje, dabar nieko nėra. Ten pat ir Antrojo pasaulinio metu. Netoli Mažųjų Lieponių, neprivažiuojama.



    Pastatai.







    Klepočiuose ties pervaža Lentvario link.



    Lentvario link.



    Kiek pavažiavus pylimu Varėnos link. Vaizdas atgal, tolumoje matosi Klepočių stotelė.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.02, 18:54.

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Realiai traukiniai važiavo lėčiau nei 40.
    Nuo Senuju Traku iki Traku ileidziamojo sviesoforo galima vaziuoti 40km/h. Taciau laiko pakankamai kad butu galima vaziuoti ir leciau

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Realiai traukiniai važiavo lėčiau nei 40.

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na gal pagaliau sutvarkys šituos 3 km. O tai tiesiog apgailėtina buvo, greitis apie 20 km/h...
    40

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na gal pagaliau sutvarkys šituos 3 km. O tai tiesiog apgailėtina buvo, greitis apie 20 km/h...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    https://www.traukiniobilietas.lt/portal/news#undefined :

    Nuo lapkričio 14 d. iki gruodžio 19 d. trumpinamas traukinių Naujoji Vilnia–Vilnius–Trakai–Vilnius–Naujoji Vilnia važiavimo maršrutas iki Senųjų Trakų. Visi traukiniai važiuojantys maršrutu Naujoji Vilnia–Vilnius–Trakai ir Trakai–Vilnius–Naujoji Vilnia važiuos Naujoji Vilnia–Vilnius–Senieji Trakai ir Senieji Trakai–Vilnius–Naujoji Vilnia. Traukinių maršruto atkarpoje Senieji Trakai–Trakai ir Trakai–Senieji Trakai keleiviai bus vežami autobusais kurių tvarkaraštis suderintais su traukinių eismo tvarkaraščiu, su geležinkelio bilietais. Traukinių eismo tvarkaraštis nekeičiamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Geras interviu, ačiū.

    Jei LG dar sulėtins, sumažės dar keleivių, ir atsiras taip trokštama galimybė atsisakyti.
    Keleivių ten jau nesumažės - ir taip važiuoja iki 10 žmonių/traukiniui į vieną pusę. Atgal panašiai.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Beje, pats Marcinkonių seniūnas visada važinėja iš Varėnos į Marcinkonis ir atgal traukiniu - ne kartą sutikau traukinyje. Tai - puikus pavyzdys rajono gyventojams, kaip reikia kovoti už maršrutus.

    Komentuoti:

Working...
X