
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Nu jo, nepraėjo nė dešimt metų, kai LG susižiūrėjo, kad kelias užtvertas, pravažiuoti neįmanoma, o šviesoforai ryja elektrą
-
Šviesoforus išjungė, nes gi elektrą ryja, o pervaža užtverta kelio atitvarais. Kodėl jie turi veikti, jei pravažiuoti negalima?
Komentuoti:
-
Vakar lankiausi Marcinkonyse, tai anksčiau stoties šviesoforai Baltarusijos pusėn švietė raudonai, o dabar nešviečia niekaip - matyt, galutinai prarado viltį pratęsti traukinius toliau ir išjungėBėgiai už Marcinkonių, man atrodo, vis tik "apravimi", nes, lyginant su greta augančiais medžiais, augmenija tarp bėgių gerokai atsilieka nuo aplinkui augančių medžių.
Komentuoti:
-
Marcinkonių geležinkelio stoties keleivių namas, 1962 m.
Pirmasis geležinkelis Lietuvoje: 1 knyga. – Vilnius: AB „Lietuvos geležinkeliai“, 2016. – 199, [1] p.: iliustr.
Komentuoti:
-
Pagaliau internete atsirado daugiau mažiau normali tarpukaryje lenkų statyta Varėnos stoties nuotrauka.
Iš https://www.facebook.com/senosfotografijos/Paskutinis taisė Al1; 2017.09.05, 11:50.
Komentuoti:
-
Ačiū, žinosiu. Maniau, kad šviesoforai automobilių eisme, o traukinių - semaforai
O tai visgi gal kas nors žino, kodėl nedemontuojamas ir prižiūrimas aptariamas šviesoforas?
Komentuoti:
-
Parašė marius_ Rodyti pranešimąĮdomu, kad nenaudojamas stoties semaforas iš Gardino pusės ne tik kad nedemontuojamas, bet dargi ir šviežiai nudažytas bei pakankamai prižiūrėtas.
Komentuoti:
-
Gandų buvo ir jau ne pirmi metai. O ko norėti, kai svarbiausia yra "nuostolius mažinti"? Pigiau valstybei kiekvienam po automobilį nupirkti (A. Abišala © ®).
Ne tokius ruožus užvertė. Užtat orą vežioja į oro uostą. Ar į Daugpilį orą vežioti, jei pavyks su latviais susitarti.
Komentuoti:
Komentuoti: