Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
2) statyti ,,rusiska veze'' asocijuojasi su rusija, del to ,,nelygis"
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTIME
Kažkokius kosmosus paistai.Parašė B.S. Rodyti pranešimąTIME
Realus variantas būtų RB pratęsimas iš Vilniaus į Gardiną
- 9 patinka
Komentuoti:
-
TIME
Kažkokius kosmosus paistai.
Leisti šimtus milijonų, kirsti miškus, kad po to sumažinti taršą keliais kilogramais, ar patenkinti 20 keleivių per dieną.
Realus variantas būtų RB pratęsimas iš Vilniaus į Gardiną (ir toliau link Varšuvos) su regionine stotimi Druskininkuose. Tačiau tai veiktų tik tuo atveju, jei Baltarusija kada nors taptų demokratine valstybe.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Druskininkų atkarpą taip.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prie pačių Druskininkų nemažą gabalą lyg ir išardė?
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
vien Lietuva (ES nare priminsiu) isipareigojus tapti klimetui neutrale iki 2055, o sitos emisijos privaciu automobiliu del alternatyvos nebuvimo yra visiska beprasmybe.
Toliau, Druskininkai nemazas turisitnis miestelis - bus zmoniu is Drsukininkus su reikalais Vilniuje plius turistai is Vilnius, apáink ji, tiek is uzsienio, norinciu aplankyti Druskininkus.
Be to, Lietuvoje yra didizule problema del netolygaus darbo vietu skaiciaus - miesteliuose ir kaimuose darbo beveik nera, miestuose sunkiai surandama zmoniu, galinciu uzimti tas vitas. Traukinys, paletu zmonems is Marcinkoniu, Zervynu ir panasiai dirbti Druskininkuose, sprendziant sia strukturine nedarbo problema.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kur to poreikio skaičiavimai? Druskininkų meras yra politikas, t.y. joks ne autoritetas.
Toliau, Druskininkai nemazas turistinis miestelis - bus zmoniu is Druskininku su reikalais Vilniuje plius turistai is Vilnius, aplink ji, tiek is uzsienio, norinciu aplankyti Druskininkus.
Be to, Lietuvoje yra didziule problema del netolygaus darbo vietu skaiciaus - miesteliuose ir kaimuose darbo beveik nera, miestuose sunkiai surandama zmoniu, galinciu uzimti tas vietas. Traukinys, padetu zmonems is Marcinkoniu, Zervynu ir panasiai dirbti Druskininkuose, sprendziant sia strukturine nedarbo problema.Paskutinis taisė TIME; 2024.03.07, 20:59.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
yra poreikis. Druskininku meras apie tai snekejo net. Kodel neatkuriamas dvi lietuviskai idiotiskos priezastys - 1) valdininkai, priiminejantys sprendimus, vaziuoja grietines nusipirkti su SUVu. Tad, ,,neapsimoka", yra mikriukai ir panasus dalykai (nors ironiskai gelezinkelis iki Druskininku sumazintu emisiju panasiai kaip keli ismtai tukstanciu medziu, del kuriu nuolat kovojama 2) statyti ,,rusiska veze'' asocijuojasi su rusija, del to ,,nelygis"
Panasiai ir su vezes pratesimu iki Palangos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė _marius_ Rodyti pranešimąNeišardyti nuo Marcinkonių link sienos, o nuo Druskininkų link sienos jau 20 metų kaip nebėra.
Panasiai ir su vezes pratesimu iki Palangos
Komentuoti:
-
Manau tiesiog per didelės investicijos, kurios niekada neatsipirktų. Šiaip jau paprasčiau būtų pratęsti nuo Marcinkonių iki Kabelių traukinius, o nuo Kabelių iki Druskininkų vežti autobusu arba dviem. Nors ten dabar nuo Marcinkonių iki Kabelių irgi reiktų beveik iš naujo tiesti geležinkelį, tik tiek kad pati trasa jau yra ir jokių žemių išpirkinėti nereiktų.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Į vienus Druskinikus gal ir nebūtų dideli srautai. Bet tas nedidelis papildomas srautas galėtų labai pagelbėti Vilnius-Varėna(-Druskininkai) maršrutui.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai gal miškas ir yra problema. Sunkiausia yra pakeisti miško paskirties žemės sklypo paskirtį. Be to ten mažai gyvenamos teritorijos. Kažkaip abejoju, kad į Druskininkus bus dideli srautai, kad reikėtų traukinio. Todėl tiesiog per brangu tiesti.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąMan tai nelabai suvokiama, kodėl LTG negali pratęsti geležinkelio nuo Marcinkonių iki Druskininkų... Pylimo reikia nuo Margionių iki Jaskonių, kitur pylimas jau yra. Beveik nereikia savivaldos išpirkimo, nes beveik viskas miškai... Nelabai suprantama ko jie laukia.
Komentuoti:
-
Tai gal miškas ir yra problema. Sunkiausia yra pakeisti miško paskirties žemės sklypo paskirtį. Be to ten mažai gyvenamos teritorijos. Kažkaip abejoju, kad į Druskininkus bus dideli srautai, kad reikėtų traukinio. Todėl tiesiog per brangu tiesti.Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.03.07, 15:23.
Komentuoti:
-
Man tai nelabai suvokiama, kodėl LTG negali pratęsti geležinkelio nuo Marcinkonių iki Druskininkų... Pylimo reikia nuo Margionių iki Jaskonių, kitur pylimas jau yra. Beveik nereikia savivaldos išpirkimo, nes beveik viskas miškai... Nelabai suprantama ko jie laukia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neišardyti nuo Marcinkonių link sienos, o nuo Druskininkų link sienos jau 20 metų kaip nebėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Neišardė, bėgiai tebėra, tik apleisti ir matyt nebetinkami naudojimui.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Nuo Druskininkų iki sienos ir išardė, ko priežastis buvo geležinkelio atkarpos uždarymas dėl Baltarusijos. Tačiau greitąjį traukinį Dainava panaikino dar keli metai iki maršruto Vilnius-Druskininkai uždarymo ir tam įtakos tai, kad geležinkelis ėjo pro Baltarusiją neturėjo. Priežastis buvo kita, kurią anksčiau ir paminėjau.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O tau neatrodo kad tie "darbo liaudies" prašymai logiški, kokie jau ten tie srautai į Druskininkus, kad reiktų ekspreso? Gal vasara kokius pora mėnesių? Taip ir Vilnius Ryga, euforiją išgyveno per atidarymą, o dabar kokia jo paklausa? Dažnu atveju LT problema, kad per 100 metų, nesugebam priversti traukinių važiuoti fiziškai greičiau, o tik mažindami sustojimų skaičių.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: