Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?
    Iki Senųjų Trakų yra ir krovininis eismas. Žemiau - ko gero tik surenkamieji traukiniai ir vagonų sandėliavimo keliai..

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    2) statyti ,,rusiska veze'' asocijuojasi su rusija, del to ,,nelygis"
    Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    TIME
    Kažkokius kosmosus paistai.
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    TIME
    Realus variantas būtų RB pratęsimas iš Vilniaus į Gardiną
    ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    TIME
    Kažkokius kosmosus paistai.
    Leisti šimtus milijonų, kirsti miškus, kad po to sumažinti taršą keliais kilogramais, ar patenkinti 20 keleivių per dieną.
    ​​​​​​​Realus variantas būtų RB pratęsimas iš Vilniaus į Gardiną (ir toliau link Varšuvos) su regionine stotimi Druskininkuose. Tačiau tai veiktų tik tuo atveju, jei Baltarusija kada nors taptų demokratine valstybe.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Druskininkų atkarpą taip.
    Nuo Marcinkonių iki sienos buvo dvi linijos, viena išardyta, o ant kitos pabėgiai supuvę ir jau auga medžiai virš 3 ar 5 metrų. Tad naudoti niekaip netinkamas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Prie pačių Druskininkų nemažą gabalą lyg ir išardė?
    Druskininkų atkarpą taip.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    vien Lietuva (ES nare priminsiu) isipareigojus tapti klimetui neutrale iki 2055, o sitos emisijos privaciu automobiliu del alternatyvos nebuvimo yra visiska beprasmybe.

    Toliau, Druskininkai nemazas turisitnis miestelis - bus zmoniu is Drsukininkus su reikalais Vilniuje plius turistai is Vilnius, apáink ji, tiek is uzsienio, norinciu aplankyti Druskininkus.
    Be to, Lietuvoje yra didizule problema del netolygaus darbo vietu skaiciaus - miesteliuose ir kaimuose darbo beveik nera, miestuose sunkiai surandama zmoniu, galinciu uzimti tas vitas. Traukinys, paletu zmonems is Marcinkoniu, Zervynu ir panasiai dirbti Druskininkuose, sprendziant sia strukturine nedarbo problema.
    Ir autobuso tiems žmonėms iš Marcinkonių ir Zervynų nepakaktų? Tiek daug žmonių, kad reikalingas traukinys?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kur to poreikio skaičiavimai? Druskininkų meras yra politikas, t.y. joks ne autoritetas.
    vien Lietuva (ES nare priminsiu) isipareigojus tapti klimatui neutrali iki 2055, o sitos emisijos privaciu automobiliu del alternatyvos nebuvimo yra visiska beprasmybe.

    Toliau, Druskininkai nemazas turistinis miestelis - bus zmoniu is Druskininku su reikalais Vilniuje plius turistai is Vilnius, aplink ji, tiek is uzsienio, norinciu aplankyti Druskininkus.
    Be to, Lietuvoje yra didziule problema del netolygaus darbo vietu skaiciaus - miesteliuose ir kaimuose darbo beveik nera, miestuose sunkiai surandama zmoniu, galinciu uzimti tas vietas. Traukinys, padetu zmonems is Marcinkoniu, Zervynu ir panasiai dirbti Druskininkuose, sprendziant sia strukturine nedarbo problema.
    Paskutinis taisė TIME; 2024.03.07, 20:59.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    yra poreikis. Druskininku meras apie tai snekejo net. Kodel neatkuriamas dvi lietuviskai idiotiskos priezastys - 1) valdininkai, priiminejantys sprendimus, vaziuoja grietines nusipirkti su SUVu. Tad, ,,neapsimoka", yra mikriukai ir panasus dalykai (nors ironiskai gelezinkelis iki Druskininku sumazintu emisiju panasiai kaip keli ismtai tukstanciu medziu, del kuriu nuolat kovojama 2) statyti ,,rusiska veze'' asocijuojasi su rusija, del to ,,nelygis"

    Panasiai ir su vezes pratesimu iki Palangos
    Kur to poreikio skaičiavimai? Druskininkų meras yra politikas, t.y. joks ne autoritetas.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė _marius_ Rodyti pranešimą
    Neišardyti nuo Marcinkonių link sienos, o nuo Druskininkų link sienos jau 20 metų kaip nebėra.
    yra poreikis. Druskininku meras apie tai snekejo net. Kodel neatkuriamas dvi lietuviskai idiotiskos priezastys - 1) valdininkai, priiminejantys sprendimus, vaziuoja grietines nusipirkti su SUVu. Tad, ,,neapsimoka", yra mikriukai ir panasus dalykai (nors ironiskai gelezinkelis iki Druskininku sumazintu emisiju panasiai kaip keli ismtai tukstanciu medziu, del kuriu nuolat kovojama 2) statyti ,,rusiska veze'' asocijuojasi su rusija, del to ,,nelygis"

    Panasiai ir su vezes pratesimu iki Palangos

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Manau tiesiog per didelės investicijos, kurios niekada neatsipirktų. Šiaip jau paprasčiau būtų pratęsti nuo Marcinkonių iki Kabelių traukinius, o nuo Kabelių iki Druskininkų vežti autobusu arba dviem. Nors ten dabar nuo Marcinkonių iki Kabelių irgi reiktų beveik iš naujo tiesti geležinkelį, tik tiek kad pati trasa jau yra ir jokių žemių išpirkinėti nereiktų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Į vienus Druskinikus gal ir nebūtų dideli srautai. Bet tas nedidelis papildomas srautas galėtų labai pagelbėti Vilnius-Varėna(-Druskininkai) maršrutui.
    Į Alytų nėra, bet norite į Druskininkus?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Tai gal miškas ir yra problema. Sunkiausia yra pakeisti miško paskirties žemės sklypo paskirtį. Be to ten mažai gyvenamos teritorijos. Kažkaip abejoju, kad į Druskininkus bus dideli srautai, kad reikėtų traukinio. Todėl tiesiog per brangu tiesti.
    Į vienus Druskinikus gal ir nebūtų dideli srautai. Bet tas nedidelis papildomas srautas galėtų labai pagelbėti Vilnius-Varėna(-Druskininkai) maršrutui.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Man tai nelabai suvokiama, kodėl LTG negali pratęsti geležinkelio nuo Marcinkonių iki Druskininkų... Pylimo reikia nuo Margionių iki Jaskonių, kitur pylimas jau yra. Beveik nereikia savivaldos išpirkimo, nes beveik viskas miškai... Nelabai suprantama ko jie laukia.
    Nes nėra poreikio?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Tai gal miškas ir yra problema. Sunkiausia yra pakeisti miško paskirties žemės sklypo paskirtį. Be to ten mažai gyvenamos teritorijos. Kažkaip abejoju, kad į Druskininkus bus dideli srautai, kad reikėtų traukinio. Todėl tiesiog per brangu tiesti.
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.03.07, 15:23.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Man tai nelabai suvokiama, kodėl LTG negali pratęsti geležinkelio nuo Marcinkonių iki Druskininkų... Pylimo reikia nuo Margionių iki Jaskonių, kitur pylimas jau yra. Beveik nereikia savivaldos išpirkimo, nes beveik viskas miškai... Nelabai suprantama ko jie laukia.

    Komentuoti:


  • _marius_
    replied
    Neišardyti nuo Marcinkonių link sienos, o nuo Druskininkų link sienos jau 20 metų kaip nebėra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Neišardė, bėgiai tebėra, tik apleisti ir matyt nebetinkami naudojimui.
    Prie pačių Druskininkų nemažą gabalą lyg ir išardė?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Nuo Druskininkų iki sienos ir išardė, ko priežastis buvo geležinkelio atkarpos uždarymas dėl Baltarusijos. Tačiau greitąjį traukinį Dainava panaikino dar keli metai iki maršruto Vilnius-Druskininkai uždarymo ir tam įtakos tai, kad geležinkelis ėjo pro Baltarusiją neturėjo. Priežastis buvo kita, kurią anksčiau ir paminėjau.
    Neišardė, bėgiai tebėra, tik apleisti ir matyt nebetinkami naudojimui.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O tau neatrodo kad tie "darbo liaudies" prašymai logiški, kokie jau ten tie srautai į Druskininkus, kad reiktų ekspreso? Gal vasara kokius pora mėnesių? Taip ir Vilnius Ryga, euforiją išgyveno per atidarymą, o dabar kokia jo paklausa? Dažnu atveju LT problema, kad per 100 metų, nesugebam priversti traukinių važiuoti fiziškai greičiau, o tik mažindami sustojimų skaičių.
    Neprisimenu tikslių datų, bet tai vyko 90-ųjų viduryje ir traukinių užpildymas tada buvo su stovinčiais keleiviais 4 vagonų dyzeliniame D1 traukinyje. Tas greitasis irgi visada buvo ne mažiau 80% užpildytas. Jį dauguma rinkdavosi vien dėl mažesnės kelionės trukmės. Bet tamsta kiek suprantu geriau tų laikų keleivių srautus žinote, matyt tyrimus tada atlikinėjote.

    Komentuoti:

Working...
X