Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    O ar neplanuoja atidaryti maršruto į Uteną? Su 620M Pesom būtų labai paprasta: sukabinti dvi iki Švenčionėlių, o nuo jų viena Turmanto kryptimi, kita Utenos.
    Iš Vilniaus į Uteną? Įdomu, ar Švenčionėlių-Utenos geležinkelis dar tinkamas eismui, ar nereikėtų jo dabar remontuoti.

    Be to, Utenos stotis yra ne pačiame mieste, o Ąžuolijos kaime, tai kažin kas važiuotų ten iš Vilniaus, kad vėliau dar važiuoti į miesto centrą papildomai.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.05, 13:54.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    O ar neplanuoja atidaryti maršruto į Uteną? Su 620M Pesom būtų labai paprasta: sukabinti dvi iki Švenčionėlių, o nuo jų viena Turmanto kryptimi, kita Utenos.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Ne. Traukiniai į Maskvą ir Peterburgą važiuoja per Rezekne.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Jei neklystu, Vilnius-Daugpilis bus tik trečiuoju maršrutu Daugpilio stotyje?
    Pagal esamą tvarkaraštį, matau tik maršrutą Daugpilis-Ryga (3 reisai per dieną darbo dienomis + ketvirtas reisas savaitgalį) ir naktinį traukinį Ryga-Minskas (kas antrą dieną). Daugiau nieko nėra?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    O ar stos traukinys Kurcumse ir Grivoj?
    http://www.grani.lv/daugavpils/88081...na-poezde.html Čia parašyta kad galbūt, bet manau kad čia tik spėjimas.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    O ar stos traukinys Kurcumse ir Grivoj?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.
    Iš Rygos daugiausia skraido ne toks ir pigus airBaltic, o Wizzair ir Ryanair iš Vilniaus siūlo dvigubai daugiau maršrutų nei iš Rygos. Tad bent jau dėl pigių skrydžių latviai tikrai renkasi Vilniaus ir Kauno oro uostus. Dautrans jau pabandė važiuoti autobusų maršrutu iš Daugpilio į VNO, bet maršrutas žlugo dėl nepatogaus tvarkaraščio, nesuderinto su pagrindine skrydžių iš Vilniaus banga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei būtų poreikis, autobusai seniai važinėtų iš Daugpilio. Autobusų firmos daug lankstesnės ir jei jau jos neveža, vadinasi poreikis labai menkas.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.
    Nuolat pilna latvių vln oro uoste skrendančių atostoginėm kryptim. Matyt, kitokia pasiūla, galbūt ir geresnės kainos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    2 kartai jau gerai. Galima bus konkuruoti oro uostui dėl keleivių.
    Taip pat apsipirkimui. Latvijoje daug kas, išskyrus alkoholį, brangiau. Ryga apskritai brangus miestas. Vilnius čia gerai iššoka.

    Dabar esmė kelionės trukmė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš kur tokia informacija?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Traukiniai į Daugpilį važiuos šeštadieniais ir sekmadieniais, po 2 kartus į dieną.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Daupilyje esu buvęs ne kartą, ir turbūt nenustebinsiu, kad tai šiuo metu nėra turistiškai patrauklus miestas Bet žvelgiu į šį LG žingsnį optimistiškai:
    - Įvykus sėkmingam subendradarbiavimui su Latvijos geležinkeliais, gali atsiverti platesnių bendradarbiavimo galimybių. Na bent teoriškai: Šiauliai-Ryga, Šiauliai-Jelgava, Vilnius-Ryga.
    - Apkskritai, pozityvus kontaktas su LV geležinkeliais LG tikrai nepamaišys ir Rengės reikalų kontekste.
    - Daugpilis visai nemažas miestas. Matau net daugiau šansų atvykstamojo turizmo į Vilnių šiuo metu.
    - Alko užsipirkimai iš Visagino, Ignalinos: priklausys nuo bilietų kainų ir kol LV akcizų nepadidins, bet šiuo metu neatmesčiau.
    - Neatmeskim dar to, kad Daugpilio ir apylinkių verslai kažką įdomesnio sugalvos lietuviams: 2,5 val. kelio traukiniu ir dar visai gražiu miškingu maršrutu yra tikrai svarstytinas variantas į kažką įdomaus ir vertingo Geras pavyzdys yra Zarasų wake parkas, tik aišku jis ne prie traukinių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Neseniai dar buvo. Matyt Luxexpress ir Ecolines pertvarkė savo tinklą. Esmė tame, kad traukiniai Latvijoje ir Estijoje ir taip važinėja iki Valgos. Aišku, kad jie neskirti važiavimui Ryga - Talinas maršrutu, bet jais pasinaudoti galima. Tuo tarpu Daugpilio atveju nieko neišeis. Latviai tvarkaraščių nekeis.

    Ne pesimizmas, o realybė. Pats mačiau, kiek žmonių važiuoja iš Visagino į Daugpilį tuo mikrobu. Pustuštis jis važiuoja, neskaitant to, kad važiuoja per Zarasus ir juo galima važiuoti ruože Visaginas - Zarasai. Vadinasi, nėra poreikio. Be to automobilizacija tokia, kad dauguma važiuoja automobiliu. Dabar, rudenį - pavasarį net į Varšuvą autobusai ne visada pilni, kai vasarą jie beveik visada pilni.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Estai iš Talino pro Tartu ir Valką/Valgą juk važiuoja. O ar pas mus visada pagal poreikį autobusus paleidžia?
    Nemanau, kad yra daug važiuojančių iš Talino į Rygą, per Valgą, nebent ekstremalai ir geležinkelių mėgėjai. Ir jei kryptimi Ryga-Talinas traukiniai dar kasdien suderinti (laukimo laikas Valgoje 10 min., bendra kelionės trukmė 6h 41min.), tai Talinas-Ryga bent jau darbo dienomis, atvykus iš Talino, reikia Valgoje laukti apie 3 val., o bendra kelionės trukmė išauga iki 9h 32 min. Tik savaitgaliais yra papildomas priderintas traukinys iš Valgos į Rygą, tuomet galima iki Rygos nuvažiuoti per 6h 33 min.). Autobusai gi nuveža per 4h 30 min., jie išvyksta kas valandą, o dar yra ir lėktuvai.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Valgoje traukiniai atvažiuoja į vieną stotį. Nors stotis Estijos, bet iš Latvijos reikia važiuoti tik apie 1,5 km. Taigi, už naudojimąsi infrastruktūra mokestis mažas. Be to tai trumpiausias kelias geležinkeliu iš Rygos į Taliną, o taip pat paraleliai panašiai kaip geležinkelis, eina ir kai kurie autobusų maršrutai Ryga - Talinas, tie, kurie per Tartu, o ne per Pernu.
    Nėra autobusų Ryga-Talinas per Tartu, visi per Pernu http://www.autoosta.lv/

    O tas išankstinis pesizimas dėl Daugplio maršruto man nesuprantamas. Visada reikia nuo kažko pradėti, traukinio paleidimas gali padėti populiarinti Daugpilį kaip savaitgalio kryptį vilniečiams, švenčioniškiams, visaginiečiams. Gal net konkuruos su autobusu Visaginas-Daugpilis, jei bus suderintas privežimas prie stoties. O daugpliečiai į Vilnių tikrai važinėja apsipirkti, nes arčiau nei Ryga, gi yra net tiesioginis autobusas į Gariūnus. Ecolines daugpiliečiams vargiai tinka, nes su juo, atvykę į Vilnių, jie turi tik 5 valandas iki atgalinio autobuso. Vilniečiams tuo labiau netinka.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.03, 10:28.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Gal būt Visaginas, Ignalina, Švenčionėliai važinės, kas turistiniais tikslais, kas pigesnio alkoholio, Latvijoj akcizų nekėlė, ir nuo 18 galima nusipirkt bus..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, to nebus, nes dabar traukiniai iš Rygos į Rusiją nevažiuoja per Daugpilį, o iki Rezeknės LG nevažiuos. Be to persėdimas nepatogus. Jei dar į Rusiją patogus - ~ 20 val.m tai rytinis nepatogus - ~5 val. ryto. Taip, prieš tai maždaug apie 4 val būna pasienio patikra, bet po jos keleiviai dar gali miegoti.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Vienintelį pliusą tame maršrute matau jei jis bus "parištas" su Peterburgo ir Maskvos traukiniu. Kitaip - realus pinigų švaistymas - lietuviui miestas neįdomus (būtų įdomus - būtų krūva autobusų), daugpiliečiui - Vilnius - neįkandamas. O ir pats Daugpilis - beveik miręs miestas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Valgoje traukiniai atvažiuoja į vieną stotį. Nors stotis Estijos, bet iš Latvijos reikia važiuoti tik apie 1,5 km. Taigi, už naudojimąsi infrastruktūra mokestis mažas. Be to tai trumpiausias kelias geležinkeliu iš Rygos į Taliną, o taip pat paraleliai panašiai kaip geležinkelis, eina ir kai kurie autobusų maršrutai Ryga - Talinas, tie, kurie per Tartu, o ne per Pernu. Gi Vilnius - Daugpilis - Ryga kelias ilgesnis apie 70 km lyginant su autobusų keliu. Be to Daugpilis - Ryga maršrute kursuoja tik 3 traukiniai kasdien ir papildomas penktadieniais - sekmadieniais. Du rytiniai ir vienas vakarinis.
    Iš Daugpilio papildomas važiuoja 12.55, o rytiniai 6.15 ir 7.16. Iš Vilniaus traukinys gi atvyks apie 10-12 val. Priešinga kryptimi irgi persėdimo laikas gausis ilgas. Kas važiuos? Latviai tikrai nekeis taip radikaliai tvarkaraščio, kad prisiderintų prie Lietuvos traukinio.

    Komentuoti:

Working...
X