Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Na, Alytus šiuo atveju vistiek užsilenktų, nes geležinkelio trasa jau perdaug nepatogi tiek į Kauną tiek į Vilnių (būtų). O Utenoj tik tereikia pratęsti geležinkelį palei Rasos ir Vilniaus gatves. Ir ten lyg net teritorija nėra užstatyta. Bet matyt daug biurokratinių problemų būtų...
    Utenos linijos bėda dar, kad trasa yra "pilvas" lyginant su "betonke". Kiek laiko važiuodavo Vilnius Utena kol dar važiuodavo?

    Visgi nuo Ignalinos potencialas priemiestinių į Vilnių yra didelis (Pabradė, Švenčion). Tik jie turi atvykti, kad žmonės 7.30, 8, 830, 9 spėtų į darbą. O baigę 1630, 17, 1730, 18, 19 turėtų kuo grįžti.

    Kauno kryptyje tas vyksta.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Linija į Uteną būtent dėl to ir užsilenkė, kaip ir linija į Alytų, kad tiek Utenoje, tiek Alytuje stotis buvo už miesto. Utenoje net toliau nei Alytuje. Ir visai nesvarbu, kad iki stočių važiavo miesto autobusai. Tai pavyzdys, kaip galima užmušti viešąjį transportą. Net ir tarybiniais laikais, kai keleivių buvo daug, linijų keleivinio pervežimo potencialas dėl to buvo visiškai neišnaudotas. Jei Alytaus atveju dar važiavo aplinkinių kaimų gyventojai, buvo galima pasiekti Marijampolę, todėl kursavo 3-4 traukiniai kasdien. Tai Utenos atveju vietiniam susisiekimui linija netiko, nes ėjo per gūdžius miškus. O Vilniaus maršruto potencialas buvo prarastas būtent dėl nesąmoningos stoties vietos. Jei stotis būtų buvusi Utenoje, laisvai galėjo kursuoti 4-5 traukiniai per dieną, o ne du, kaip kad buvo. Čia šiaip jau priminimas tiems, kuriems patinka idėja Vilniuje autobusų stotį iškelti į Pilaitę, o Kaune - prie "Megos".
    Na, Alytus šiuo atveju vistiek užsilenktų, nes geležinkelio trasa jau perdaug nepatogi tiek į Kauną tiek į Vilnių (būtų). O Utenoj tik tereikia pratęsti geležinkelį palei Rasos ir Vilniaus gatves. Ir ten lyg net teritorija nėra užstatyta. Bet matyt daug biurokratinių problemų būtų...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Linija į Uteną būtent dėl to ir užsilenkė, kaip ir linija į Alytų, kad tiek Utenoje, tiek Alytuje stotis buvo už miesto. Utenoje net toliau nei Alytuje. Ir visai nesvarbu, kad iki stočių važiavo miesto autobusai. Tai pavyzdys, kaip galima užmušti viešąjį transportą. Net ir tarybiniais laikais, kai keleivių buvo daug, linijų keleivinio pervežimo potencialas dėl to buvo visiškai neišnaudotas. Jei Alytaus atveju dar važiavo aplinkinių kaimų gyventojai, buvo galima pasiekti Marijampolę, todėl kursavo 3-4 traukiniai kasdien. Tai Utenos atveju vietiniam susisiekimui linija netiko, nes ėjo per gūdžius miškus. O Vilniaus maršruto potencialas buvo prarastas būtent dėl nesąmoningos stoties vietos. Jei stotis būtų buvusi Utenoje, laisvai galėjo kursuoti 4-5 traukiniai per dieną, o ne du, kaip kad buvo. Čia šiaip jau priminimas tiems, kuriems patinka idėja Vilniuje autobusų stotį iškelti į Pilaitę, o Kaune - prie "Megos".

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tai krovininiai lygtai ten dar važiuoja, tai ir Pesa pravažiuotų. Pagal google maps ir LG puslapį geležinkelis eina iki pat Utenos Metalo g.
    Iki Metalo g. eina tik pramoninė atšaka, kuria keleiviniai traukiniai tikrai nevažiuotų. Pati linija praeina tik pietiniu miesto pakraščiu ir ten nėra jokios infrastruktūros keleiviams.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Iš Vilniaus į Uteną? Įdomu, ar Švenčionėlių-Utenos geležinkelis dar tinkamas eismui, ar nereikėtų jo dabar remontuoti.

    Be to, Utenos stotis yra ne pačiame mieste, o Ąžuolijos kaime, tai kažin kas važiuotų ten iš Vilniaus, kad vėliau dar važiuoti į miesto centrą papildomai.
    Tai krovininiai lygtai ten dar važiuoja, tai ir Pesa pravažiuotų. Pagal google maps ir LG puslapį geležinkelis eina iki pat Utenos Metalo g.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    O ar neplanuoja atidaryti maršruto į Uteną? Su 620M Pesom būtų labai paprasta: sukabinti dvi iki Švenčionėlių, o nuo jų viena Turmanto kryptimi, kita Utenos.
    Iš Vilniaus į Uteną? Įdomu, ar Švenčionėlių-Utenos geležinkelis dar tinkamas eismui, ar nereikėtų jo dabar remontuoti.

    Be to, Utenos stotis yra ne pačiame mieste, o Ąžuolijos kaime, tai kažin kas važiuotų ten iš Vilniaus, kad vėliau dar važiuoti į miesto centrą papildomai.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.05, 13:54.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    O ar neplanuoja atidaryti maršruto į Uteną? Su 620M Pesom būtų labai paprasta: sukabinti dvi iki Švenčionėlių, o nuo jų viena Turmanto kryptimi, kita Utenos.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Ne. Traukiniai į Maskvą ir Peterburgą važiuoja per Rezekne.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Jei neklystu, Vilnius-Daugpilis bus tik trečiuoju maršrutu Daugpilio stotyje?
    Pagal esamą tvarkaraštį, matau tik maršrutą Daugpilis-Ryga (3 reisai per dieną darbo dienomis + ketvirtas reisas savaitgalį) ir naktinį traukinį Ryga-Minskas (kas antrą dieną). Daugiau nieko nėra?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    O ar stos traukinys Kurcumse ir Grivoj?
    http://www.grani.lv/daugavpils/88081...na-poezde.html Čia parašyta kad galbūt, bet manau kad čia tik spėjimas.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    O ar stos traukinys Kurcumse ir Grivoj?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.
    Iš Rygos daugiausia skraido ne toks ir pigus airBaltic, o Wizzair ir Ryanair iš Vilniaus siūlo dvigubai daugiau maršrutų nei iš Rygos. Tad bent jau dėl pigių skrydžių latviai tikrai renkasi Vilniaus ir Kauno oro uostus. Dautrans jau pabandė važiuoti autobusų maršrutu iš Daugpilio į VNO, bet maršrutas žlugo dėl nepatogaus tvarkaraščio, nesuderinto su pagrindine skrydžių iš Vilniaus banga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei būtų poreikis, autobusai seniai važinėtų iš Daugpilio. Autobusų firmos daug lankstesnės ir jei jau jos neveža, vadinasi poreikis labai menkas.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.
    Nuolat pilna latvių vln oro uoste skrendančių atostoginėm kryptim. Matyt, kitokia pasiūla, galbūt ir geresnės kainos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar bent pasidomėjai, kiek iš Daugpilio į Rygą traukinių ir autobusų? Ir kiek krypčių iš Rygos ir Iš Vilniaus? Niekas čia į tą Vilnių nevažiuos, kad skristi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    2 kartai jau gerai. Galima bus konkuruoti oro uostui dėl keleivių.
    Taip pat apsipirkimui. Latvijoje daug kas, išskyrus alkoholį, brangiau. Ryga apskritai brangus miestas. Vilnius čia gerai iššoka.

    Dabar esmė kelionės trukmė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš kur tokia informacija?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Traukiniai į Daugpilį važiuos šeštadieniais ir sekmadieniais, po 2 kartus į dieną.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Daupilyje esu buvęs ne kartą, ir turbūt nenustebinsiu, kad tai šiuo metu nėra turistiškai patrauklus miestas Bet žvelgiu į šį LG žingsnį optimistiškai:
    - Įvykus sėkmingam subendradarbiavimui su Latvijos geležinkeliais, gali atsiverti platesnių bendradarbiavimo galimybių. Na bent teoriškai: Šiauliai-Ryga, Šiauliai-Jelgava, Vilnius-Ryga.
    - Apkskritai, pozityvus kontaktas su LV geležinkeliais LG tikrai nepamaišys ir Rengės reikalų kontekste.
    - Daugpilis visai nemažas miestas. Matau net daugiau šansų atvykstamojo turizmo į Vilnių šiuo metu.
    - Alko užsipirkimai iš Visagino, Ignalinos: priklausys nuo bilietų kainų ir kol LV akcizų nepadidins, bet šiuo metu neatmesčiau.
    - Neatmeskim dar to, kad Daugpilio ir apylinkių verslai kažką įdomesnio sugalvos lietuviams: 2,5 val. kelio traukiniu ir dar visai gražiu miškingu maršrutu yra tikrai svarstytinas variantas į kažką įdomaus ir vertingo Geras pavyzdys yra Zarasų wake parkas, tik aišku jis ne prie traukinių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Neseniai dar buvo. Matyt Luxexpress ir Ecolines pertvarkė savo tinklą. Esmė tame, kad traukiniai Latvijoje ir Estijoje ir taip važinėja iki Valgos. Aišku, kad jie neskirti važiavimui Ryga - Talinas maršrutu, bet jais pasinaudoti galima. Tuo tarpu Daugpilio atveju nieko neišeis. Latviai tvarkaraščių nekeis.

    Ne pesimizmas, o realybė. Pats mačiau, kiek žmonių važiuoja iš Visagino į Daugpilį tuo mikrobu. Pustuštis jis važiuoja, neskaitant to, kad važiuoja per Zarasus ir juo galima važiuoti ruože Visaginas - Zarasai. Vadinasi, nėra poreikio. Be to automobilizacija tokia, kad dauguma važiuoja automobiliu. Dabar, rudenį - pavasarį net į Varšuvą autobusai ne visada pilni, kai vasarą jie beveik visada pilni.

    Komentuoti:

Working...
X