Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Ten rašo, kad spalio pabaigoje pradės statinius bandymus. Kaip suprantu depe testuos visas sistemas, įrenginius ir t.t. Apie važiavimus nieko lyg ir nebuvo skelbta, bet vargu ar bus labai greitai.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Spalio pabaiga (pagal LTG)
Comment
-
Tada galbūt lapkritį. Manau bus tikslinga, nes kaip tik ištestuos visuose sezonuose (ruduo, žiema, pavasaris, vasara) ir galimai nebus taip kaip su VIVI Škodomis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ten rašo, kad spalio pabaigoje pradės statinius bandymus. Kaip suprantu depe testuos visas sistemas, įrenginius ir t.t. Apie važiavimus nieko lyg ir nebuvo skelbta, bet vargu ar bus labai greitai.
- 2 patinka
Comment
-
- 11 patinka
Comment
-
kas ten netaip su Skodomis?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąir galimai nebus taip kaip su VIVI Škodomis.
Comment
-
Geras klausimas dėl ko ten pas juos tai vykdavo.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąkas ten netaip su Skodomis?
Kai tik paleido tas Škodas dirbti su keleiviais iš karto pradėjo gesti. Na ir gan ilgą laiką VIVI turėjo laikyti rezervą iš senų RVR traukinių.
Poto iššoko toks dalykas, kad jeigu jie nepradės naujinti KT, tai kelių metų bėgyje Latvijoje liks tik dyzeliniai traukiniai.One of the three new electric trains deployed in Riga last week has already started experiencing technical problems. This means passenger transports will have to be carried out by the other two for now, as LETA was told by Pasažieru vilciens (PV) representatives. The company explained that a problem in the operation of the train’s […]
Comment
-
Kaip tai slepiama?Parašė Perfect Rodyti pranešimąTai kur tas naujas traukinys? Kodėl informacija slepiama nuo žmonių?! LTG neatsakingai manipuliuoja žmonių jausmais! Plauna visų mūsų pinigus ir dar traukinys nevažiuoja!!!
Pas estus tai visi traukiniai važiuoja!
Bent jau vakar teko matyti video tik toke iš intermodalinio terminalo.
LTG Link video buvo įrašytas kai traukinys buvo dar ant priekabų. Poto buvo video iš ‘trainspotter’, kur traukinys jau buvo ant bėgių.
Comment
-
Būtų idealu žalia maišyta su raudonaParašė Garbanius Rodyti pranešimąIMHO pats pirminis dažymo variantas(pilkas) su LTG-LINK intarpais, atrodė geriausiai
- 1 patinka
Comment
-
Jau praėjo dvi savaitės. Visuomenė laukia atsakymų, o iš LTG spengianti tyla. Kaip tai paaiškinti, jeigu ne visuomenės lūkesčių sabotažu. Situacija grėsmingesnė nei Vėgėlės ir Žemaitačio hibridas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kaip tai slepiama?
Bent jau vakar teko matyti video tik toke iš intermodalinio terminalo.
LTG Link video buvo įrašytas kai traukinys buvo dar ant priekabų. Poto buvo video iš ‘trainspotter’, kur traukinys jau buvo ant bėgių.Paskutinis taisė Perfect; 2025.10.24, 15:46.
Comment
-
Naujojo elektrinio „Stadler Flirt“ traukinio pristatymas visuomeneiParašė Perfect Rodyti pranešimą
Jau praėjo dvi savaitės. Visuomenė laukai atsakymų, o iš LTG spengianti tyla. Kaip tai paaiškinti jeigu ne visuomenės lūkesčių sabotažu. Situacija grėsmingesnė nei Vėgėlės ir Žemaitačio hibridas.
https://ltg.lt/naujojo-elektrinio-st...as-visuomenei/
Registruokitės.
- 8 patinka
Comment
-
Vilniuje pristatytas pirmasis Lietuvai skirtas „Stadler“ elektrinis traukinys
https://www.lrt.lt/naujienos/fotogal...inis-traukinysSusisiekimo ministras sako, kad antradienį Vilniuje pristatytas pirmasis Šveicarijos kapitalo įmonės „Stadler“ elektrinis traukinys yra didžiausias pokytis geležinkelių istorijoje.
„Stadler“ gamykla Lenkijoje elektrinį traukinį pagamino valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) užsakymu. Pradėti vežti keleivius šiuo traukiniu planuojama kitais metais.
Yra foto
- 6 patinka
Comment
-
Bent jau ne tokio lygio kaip Rail Baltica, psichiatrijos ligoninės renderiai.Parašė B.S. Rodyti pranešimąLietuvoje spalvos yra uždraustos. Pilka, arba geriausiu atveju, pastelinė. Bent jau išorė kažkiek gyvybės turi.
- 3 patinka
Comment
-
Traukinio interjeras paliko gerą įspūdį. Medžiagos atrodo kokybiškos, malonios lietimui, spalvos ir detalės kažkiek primena naujs DB ICE interjerus. Salonas belenkaip erdvus tiek į plotį, tiek į aukštį. Kėdės tiek pirmoje tiek antroje klasėje labai patogios ir ergonomiškos. Bagažo lentynos erdvios ir turi praktiškai neribotai vietos į aukštį.
Iš tokių įdomesnių dalykų, tai antros klasės kėdės (tiksliau daugumą jų, nes yra ir keletas prastesnių) iš esmės identiškos pirmai klasei, su dvigubais porankiais ir privatumo sienelėmis, kas nėra įprtasta antrose klasėse jokiuose traukiniuose. Tai už šitą big thumbs up LTG, nes buvo nueita ne ekstra mylia, bet pusantros ekstra mylios. Kėdžių komforto požiūriu manau bus apskritai viena geresnių antrų klasių, kokias esu matęs.
Bistro matėsi sudėta kažkokia visai rimtai atrodanti įranga, kuri skirta tikrai daugiau, nei maisto pašildymui mikrobanginėje. Turbūt ir meniu bus sudėtingesnis, nei tai, ką dabar duoda LTG traukiniuose.
Reikšmingų dalykų, prie kurių galėčiau prisikabinti, nebuvo, išskyrus elephant in the room - pirmos klasės 2+2, o ne 1+2 išdėstymas. Visgi šitą atleidžiu (ir manau atleis dauguma traukinių reviewerių), nes tokio pločio salone dėti 1+2 jau reiktų nebe pirmos, o kokios nors dar aukštesnės executive klasės, kad pateisinti tokį vietos naudojima. Iš mažesnių trūkumų, tai nebent rūbų pakabinimo kabliukai lango rėmo viršuje pasirodė neatitinkantys viso likusio interjero kokybės pojūčio.
Na o šiaip rašau labai aukštą balą, bent jau pagal tai, ką galima įvertinti per tokį trumpą laiką stovinčiame traukinyje.
- 25 patinka
Comment
Comment