Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, kada galima tikėtis pirmųjų bandomųjų važiavimų?
    Spėčiau po mėnesio kokio.

    Comment


      LTG pasidalino: https://www.facebook.com/LTGLietuvos...Xp3LZmGZKLLMbl

      Click image for larger version

Name:	ltg1.jpg
Views:	1487
Size:	321,9 kB
ID:	2224832

      Click image for larger version

Name:	ltg.jpg
Views:	1491
Size:	331,8 kB
ID:	2224831

      Click image for larger version

Name:	ltg2.jpg
Views:	1480
Size:	328,8 kB
ID:	2224833
      Attached Files

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        Spėčiau po mėnesio kokio.
        Spalio pabaiga (pagal LTG)

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          Spalio pabaiga (pagal LTG)
          Ten rašo, kad spalio pabaigoje pradės statinius bandymus. Kaip suprantu depe testuos visas sistemas, įrenginius ir t.t. Apie važiavimus nieko lyg ir nebuvo skelbta, bet vargu ar bus labai greitai.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Ten rašo, kad spalio pabaigoje pradės statinius bandymus. Kaip suprantu depe testuos visas sistemas, įrenginius ir t.t. Apie važiavimus nieko lyg ir nebuvo skelbta, bet vargu ar bus labai greitai.
            Tada galbūt lapkritį. Manau bus tikslinga, nes kaip tik ištestuos visuose sezonuose (ruduo, žiema, pavasaris, vasara) ir galimai nebus taip kaip su VIVI Škodomis.

            Comment


              Ir dienos šviesoj fotkių įdėjo! https://www.facebook.com/LTGLink/pos...quWpP9iuEYv83l
              Attached Files

              Comment


                IMHO pats pirminis dažymo variantas(pilkas) su LTG-LINK intarpais, atrodė geriausiai

                Comment


                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                  ir galimai nebus taip kaip su VIVI Škodomis.
                  kas ten netaip su Skodomis?

                  Comment


                    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                    kas ten netaip su Skodomis?
                    Geras klausimas dėl ko ten pas juos tai vykdavo.
                    Kai tik paleido tas Škodas dirbti su keleiviais iš karto pradėjo gesti. Na ir gan ilgą laiką VIVI turėjo laikyti rezervą iš senų RVR traukinių.

                    Poto iššoko toks dalykas, kad jeigu jie nepradės naujinti KT, tai kelių metų bėgyje Latvijoje liks tik dyzeliniai traukiniai.
                    One of the three new electric trains deployed in Riga last week has already started experiencing technical problems. This means passenger transports will have to be carried out by the other two for now, as LETA was told by Pasažieru vilciens (PV) representatives. The company explained that a problem in the operation of the train’s […]

                    Comment


                      Tai kur tas naujas traukinys? Kodėl informacija slepiama nuo žmonių?! LTG neatsakingai manipuliuoja žmonių jausmais! Plauna visų mūsų pinigus ir dar traukinys nevažiuoja!!!
                      Pas estus tai visi traukiniai važiuoja!

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Tai kur tas naujas traukinys? Kodėl informacija slepiama nuo žmonių?! LTG neatsakingai manipuliuoja žmonių jausmais! Plauna visų mūsų pinigus ir dar traukinys nevažiuoja!!!
                        Pas estus tai visi traukiniai važiuoja!
                        Kaip tai slepiama?
                        Bent jau vakar teko matyti video tik toke iš intermodalinio terminalo.
                        LTG Link video buvo įrašytas kai traukinys buvo dar ant priekabų. Poto buvo video iš ‘trainspotter’, kur traukinys jau buvo ant bėgių.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          IMHO pats pirminis dažymo variantas(pilkas) su LTG-LINK intarpais, atrodė geriausiai
                          Būtų idealu žalia maišyta su raudona

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Kaip tai slepiama?
                            Bent jau vakar teko matyti video tik toke iš intermodalinio terminalo.
                            LTG Link video buvo įrašytas kai traukinys buvo dar ant priekabų. Poto buvo video iš ‘trainspotter’, kur traukinys jau buvo ant bėgių.
                            Jau praėjo dvi savaitės. Visuomenė laukia atsakymų, o iš LTG spengianti tyla. Kaip tai paaiškinti, jeigu ne visuomenės lūkesčių sabotažu. Situacija grėsmingesnė nei Vėgėlės ir Žemaitačio hibridas.
                            Paskutinis taisė Perfect; 2025.10.24, 15:46.

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                              Jau praėjo dvi savaitės. Visuomenė laukai atsakymų, o iš LTG spengianti tyla. Kaip tai paaiškinti jeigu ne visuomenės lūkesčių sabotažu. Situacija grėsmingesnė nei Vėgėlės ir Žemaitačio hibridas.
                              Naujojo elektrinio „Stadler Flirt“ traukinio pristatymas visuomenei
                              https://ltg.lt/naujojo-elektrinio-st...as-visuomenei/

                              Registruokitės.

                              Comment


                                Vilniuje pristatytas pirmasis Lietuvai skirtas „Stadler“ elektrinis traukinys
                                Susisiekimo ministras sako, kad antradienį Vilniuje pristatytas pirmasis Šveicarijos kapitalo įmonės „Stadler“ elektrinis traukinys yra didžiausias pokytis geležinkelių istorijoje.

                                „Stadler“ gamykla Lenkijoje elektrinį traukinį pagamino valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) užsakymu. Pradėti vežti keleivius šiuo traukiniu planuojama kitais metais.
                                https://www.lrt.lt/naujienos/fotogal...inis-traukinys

                                Yra foto

                                Comment


                                  Click image for larger version

Name:	IMG_3862.jpeg
Views:	441
Size:	1,36 MB
ID:	2227288 Click image for larger version

Name:	IMG_3863.jpeg
Views:	440
Size:	1,02 MB
ID:	2227289 Nesinorėjo darbuotojams, ruošiantiems “šventę” trukdyti, tai tik tiek.

                                  Comment



















                                    Paskutinis taisė Xedos; 2025.10.28, 22:12.

                                    Comment


                                      Lietuvoje spalvos yra uždraustos. Pilka, arba geriausiu atveju, pastelinė. Bent jau išorė kažkiek gyvybės turi.

                                      Comment


                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        Lietuvoje spalvos yra uždraustos. Pilka, arba geriausiu atveju, pastelinė. Bent jau išorė kažkiek gyvybės turi.
                                        Bent jau ne tokio lygio kaip Rail Baltica, psichiatrijos ligoninės renderiai.
                                        Click image for larger version

Name:	457558906_948731477060089_6491398520282895053_n.jpg
Views:	315
Size:	270,5 kB
ID:	2227385

                                        Comment


                                          Traukinio interjeras paliko gerą įspūdį. Medžiagos atrodo kokybiškos, malonios lietimui, spalvos ir detalės kažkiek primena naujs DB ICE interjerus. Salonas belenkaip erdvus tiek į plotį, tiek į aukštį. Kėdės tiek pirmoje tiek antroje klasėje labai patogios ir ergonomiškos. Bagažo lentynos erdvios ir turi praktiškai neribotai vietos į aukštį.

                                          Iš tokių įdomesnių dalykų, tai antros klasės kėdės (tiksliau daugumą jų, nes yra ir keletas prastesnių) iš esmės identiškos pirmai klasei, su dvigubais porankiais ir privatumo sienelėmis, kas nėra įprtasta antrose klasėse jokiuose traukiniuose. Tai už šitą big thumbs up LTG, nes buvo nueita ne ekstra mylia, bet pusantros ekstra mylios. Kėdžių komforto požiūriu manau bus apskritai viena geresnių antrų klasių, kokias esu matęs.

                                          Bistro matėsi sudėta kažkokia visai rimtai atrodanti įranga, kuri skirta tikrai daugiau, nei maisto pašildymui mikrobanginėje. Turbūt ir meniu bus sudėtingesnis, nei tai, ką dabar duoda LTG traukiniuose.

                                          Reikšmingų dalykų, prie kurių galėčiau prisikabinti, nebuvo, išskyrus elephant in the room - pirmos klasės 2+2, o ne 1+2 išdėstymas. Visgi šitą atleidžiu (ir manau atleis dauguma traukinių reviewerių), nes tokio pločio salone dėti 1+2 jau reiktų nebe pirmos, o kokios nors dar aukštesnės executive klasės, kad pateisinti tokį vietos naudojima. Iš mažesnių trūkumų, tai nebent rūbų pakabinimo kabliukai lango rėmo viršuje pasirodė neatitinkantys viso likusio interjero kokybės pojūčio.

                                          Na o šiaip rašau labai aukštą balą, bent jau pagal tai, ką galima įvertinti per tokį trumpą laiką stovinčiame traukinyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X