Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Lietuvoje spalvos yra uždraustos. Pilka, arba geriausiu atveju, pastelinė. Bent jau išorė kažkiek gyvybės turi.
    Dėl šito nesutikčiau. Imho, spalvų pasirinkimas šiuo atveju yra geras. Gal ir buvo galima įkomponuoti kokius raudonus kėdžių atlošus ar šiaip kokius akcentus, bet pats pastelinių spalvų pasirinkimas ir bendras šiltas tonas priduoda solidumo.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Traukinio interjeras paliko gerą įspūdį. Medžiagos atrodo kokybiškos, malonios lietimui, spalvos ir detalės kažkiek primena naujs DB ICE interjerus. Salonas belenkaip erdvus tiek į plotį, tiek į aukštį. Kėdės tiek pirmoje tiek antroje klasėje labai patogios ir ergonomiškos. Bagažo lentynos erdvios ir turi praktiškai neribotai vietos į aukštį.

      Iš tokių įdomesnių dalykų, tai antros klasės kėdės (tiksliau daugumą jų, nes yra ir keletas prastesnių) iš esmės identiškos pirmai klasei, su dvigubais porankiais ir privatumo sienelėmis, kas nėra įprtasta antrose klasėse jokiuose traukiniuose. Tai už šitą big thumbs up LTG, nes buvo nueita ne ekstra mylia, bet pusantros ekstra mylios. Kėdžių komforto požiūriu manau bus apskritai viena geresnių antrų klasių, kokias esu matęs.

      Bistro matėsi sudėta kažkokia visai rimtai atrodanti įranga, kuri skirta tikrai daugiau, nei maisto pašildymui mikrobanginėje. Turbūt ir meniu bus sudėtingesnis, nei tai, ką dabar duoda LTG traukiniuose.

      Reikšmingų dalykų, prie kurių galėčiau prisikabinti, nebuvo, išskyrus elephant in the room - pirmos klasės 2+2, o ne 1+2 išdėstymas. Visgi šitą atleidžiu (ir manau atleis dauguma traukinių reviewerių), nes tokio pločio salone dėti 1+2 jau reiktų nebe pirmos, o kokios nors dar aukštesnės executive klasės, kad pateisinti tokį vietos naudojima. Iš mažesnių trūkumų, tai nebent rūbų pakabinimo kabliukai lango rėmo viršuje pasirodė neatitinkantys viso likusio interjero kokybės pojūčio.

      Na o šiaip rašau labai aukštą balą, bent jau pagal tai, ką galima įvertinti per tokį trumpą laiką stovinčiame traukinyje.
      Kėdės ne kietos? Iš foto atrodo, kaip lentos.. na, bet kėdžių patoguma įvertint įmanoma tik ant jos pasedėjus valanda laiko

      Comment


        Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

        Kėdės ne kietos? Iš foto atrodo, kaip lentos.. na, bet kėdžių patoguma įvertint įmanoma tik ant jos pasedėjus valanda laiko
        Man tikrai nepasirodė kietos, bet iškart pastebėjau, kad labai ergonomiškos t.y. labai maloniai priglunda prie nugaros ir turi gerą lumbar support. Kėdės, šiaip, visada susideda iš dviejų dalykų: minksšo audinio (padding) ir ergonomikos. Tai šitos turi tikrai puikią ergonomiką ir, imho, tikrai adekvatų minkštą audinį, kas, mano nuomone, deda šitas kėdes į labai aukštą komforto kategoriją. Aišku, labai gerai neprimatuosi ir neperitikrinsi per tas kelias minutes turo metu, tai tikrasis vertinimas bus tik pravažiavus visą kelią nuo Vilniaus iki Klaipėdos.

        Comment


          Ar aš teisingai suskaičiavau - 5 vagonai? Oi vargeli, ar pagal lietuviškas tradicijas nenutrumpins iki 3-jų???

          Comment


            Parašė Mr. Popular Rodyti pranešimą
            Ar aš teisingai suskaičiavau - 5 vagonai? Oi vargeli, ar pagal lietuviškas tradicijas nenutrumpins iki 3-jų???
            1. Nenutrumpins, nes su šitais traukiniais tai iš principo nelabai neįmanoma. Bent jau ne LTG jėgoms (Jacobs vežimėliai ir visa kita)
            2. Vagonai trumpesni, nei pas mus įprasta.

            Comment


              Iš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų

              Comment


                Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                Iš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
                Ta pati kiliminė danga jau egzistuoja 730ML - antroje klasėje ties sėdimomis vietomis, pirmoje klasėje visur. Jei būtų su ja didelė problema, manau tikrai nebūtų ji pasirinkta.

                Comment


                  geriau košė ant trumpaplaukio kilimo, negu ant slidaus linoliAumo.
                  -

                  Comment


                    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                    Iš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
                    Bet traukinyje juk nėra taip, kad žmonės kas 2 min įlipa ir išlipa, kaip miesto vt, kur keleivių prineštas sniegas sunkiai spėja tirpti.

                    Comment


                      Kol stovėjau eilėj prie mano akių išbandė elektrinį keltuvą, kuris yra šiame traukinyje. LTG darbuotojui užtruko apie 5min viską išlankstyti, užkelti ir sulankstyti atgal. Dabar berods tiesiog naudoja išlankstomas rampas, kuriomis neįgaliojo vėžimėlį užstumia kelionės palydovai. Vaikų vėžimėlius ir sunkius lagaminus keleiviai turi užsikelti patys.

                      Bet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.

                      Click image for larger version

Name:	IMG_2464.jpg
Views:	92
Size:	1,25 MB
ID:	2227480

                      Comment


                        Na buvo rašyta, kad iki 2028 ar panašiai planuoja berods virš 30 stočių tvarkyti peronus. Nebent bus patyliukais to atsisakyta.

                        Comment


                          Renginyje nugirdau diskusiją, kad traukiniai specialiai pritaikyti ir 200 ir 550 mm platformoms. Kadangi 550 šiuo metu niekur nėra, vadinasi planuose kad kažkada atsirastų

                          Comment


                            Teko sudalyvauti traukinio pristatyme - ekskursijoj. Dėl kėdžių LTG atstovas pasakojo, kad 2 klasėje yra įrengtos 1 klasės kėdės, ko paprastai niekas neužsakinėja, tai su gamintoju teko smarkiai dėl to derintis. Pirmos klasės išskirtinumui pasirinktos kitokios spalvos medžiagos ir įrengtas palydovo iškvietimo mygtukas.

                            Tos kėdės tikrai patogios, turi individualų apšvietimą ir padėties reguliavimą, kur galima sėdimąją dalį prisistumti arčiau staliuko ir atitinkamai nugara pasidaro nuožulnesnė. Labai akcentavo dėmesį erdvumui ir atstumui tarp kėdžių. Apskritai, pasak atstovo, didelis dėmesys buvo skiriamas komfortui ir keleivio patirčiai. Keliamas tikslas visų pirma pervilioti keliaujančius automobiliais, o ne autobusais.

                            Paklausus apie kitas kryptis, tai paminėjo, kad tokie kaip pristatytas traukinys kursuos Vilnius - Klaipėda maršrutu. Tuo tarpu Kaunas - Šiauliai ir Vilnius - Marcinkonys maršrutams skirti traukiniai bus paprastesni (pvz kėdžių išdėstymas 3+2) ir trumpesni.

                            Taip pat minėjo, kad paleidus visus naujus traukinius, Turmanto kryptį aptarnaus Pesos ir tada LTG planuoja pratęsti maršrutą iki Daugpilio, kas iki šiol nepadaryta tik dėl to kad tarptautinį maršrutą nedera vykdyti su senoviniais DR1A traukiniais.

                            Comment


                              Parašė felar Rodyti pranešimą
                              Bet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.
                              Planuoja ir pradeda. Prisėsiu kurią dieną postą surašyt apie tai

                              Comment


                                Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                Renginyje nugirdau diskusiją, kad traukiniai specialiai pritaikyti ir 200 ir 550 mm platformoms. Kadangi 550 šiuo metu niekur nėra, vadinasi planuose kad kažkada atsirastų
                                550mm yra keliose stotyse Lietuvoje, pvz. Mockavoje Pesa sustoja viename lygyje.

                                Stočių sarašas su perono aukščiais 113 psl.:
                                https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru..._projektas.pdf

                                Comment

                                Working...
                                X