Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Kėdės ne kietos? Iš foto atrodo, kaip lentos.. na, bet kėdžių patoguma įvertint įmanoma tik ant jos pasedėjus valanda laikoParašė John Rodyti pranešimąTraukinio interjeras paliko gerą įspūdį. Medžiagos atrodo kokybiškos, malonios lietimui, spalvos ir detalės kažkiek primena naujs DB ICE interjerus. Salonas belenkaip erdvus tiek į plotį, tiek į aukštį. Kėdės tiek pirmoje tiek antroje klasėje labai patogios ir ergonomiškos. Bagažo lentynos erdvios ir turi praktiškai neribotai vietos į aukštį.
Iš tokių įdomesnių dalykų, tai antros klasės kėdės (tiksliau daugumą jų, nes yra ir keletas prastesnių) iš esmės identiškos pirmai klasei, su dvigubais porankiais ir privatumo sienelėmis, kas nėra įprtasta antrose klasėse jokiuose traukiniuose. Tai už šitą big thumbs up LTG, nes buvo nueita ne ekstra mylia, bet pusantros ekstra mylios. Kėdžių komforto požiūriu manau bus apskritai viena geresnių antrų klasių, kokias esu matęs.
Bistro matėsi sudėta kažkokia visai rimtai atrodanti įranga, kuri skirta tikrai daugiau, nei maisto pašildymui mikrobanginėje. Turbūt ir meniu bus sudėtingesnis, nei tai, ką dabar duoda LTG traukiniuose.
Reikšmingų dalykų, prie kurių galėčiau prisikabinti, nebuvo, išskyrus elephant in the room - pirmos klasės 2+2, o ne 1+2 išdėstymas. Visgi šitą atleidžiu (ir manau atleis dauguma traukinių reviewerių), nes tokio pločio salone dėti 1+2 jau reiktų nebe pirmos, o kokios nors dar aukštesnės executive klasės, kad pateisinti tokį vietos naudojima. Iš mažesnių trūkumų, tai nebent rūbų pakabinimo kabliukai lango rėmo viršuje pasirodė neatitinkantys viso likusio interjero kokybės pojūčio.
Na o šiaip rašau labai aukštą balą, bent jau pagal tai, ką galima įvertinti per tokį trumpą laiką stovinčiame traukinyje.
Comment
-
Man tikrai nepasirodė kietos, bet iškart pastebėjau, kad labai ergonomiškos t.y. labai maloniai priglunda prie nugaros ir turi gerą lumbar support. Kėdės, šiaip, visada susideda iš dviejų dalykų: minksšo audinio (padding) ir ergonomikos. Tai šitos turi tikrai puikią ergonomiką ir, imho, tikrai adekvatų minkštą audinį, kas, mano nuomone, deda šitas kėdes į labai aukštą komforto kategoriją. Aišku, labai gerai neprimatuosi ir neperitikrinsi per tas kelias minutes turo metu, tai tikrasis vertinimas bus tik pravažiavus visą kelią nuo Vilniaus iki Klaipėdos.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kėdės ne kietos? Iš foto atrodo, kaip lentos.. na, bet kėdžių patoguma įvertint įmanoma tik ant jos pasedėjus valanda laiko
- 5 patinka
Comment
-
1. Nenutrumpins, nes su šitais traukiniais tai iš principo nelabai neįmanoma. Bent jau ne LTG jėgoms (Jacobs vežimėliai ir visa kita)Parašė Mr. Popular Rodyti pranešimąAr aš teisingai suskaičiavau - 5 vagonai? Oi vargeli, ar pagal lietuviškas tradicijas nenutrumpins iki 3-jų???
2. Vagonai trumpesni, nei pas mus įprasta.
- 2 patinka
Comment
-
Ta pati kiliminė danga jau egzistuoja 730ML - antroje klasėje ties sėdimomis vietomis, pirmoje klasėje visur. Jei būtų su ja didelė problema, manau tikrai nebūtų ji pasirinkta.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąIš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
- 2 patinka
Comment
-
Bet traukinyje juk nėra taip, kad žmonės kas 2 min įlipa ir išlipa, kaip miesto vt, kur keleivių prineštas sniegas sunkiai spėja tirpti.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąIš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
- 1 patinka
Comment
-
Kol stovėjau eilėj prie mano akių išbandė elektrinį keltuvą, kuris yra šiame traukinyje. LTG darbuotojui užtruko apie 5min viską išlankstyti, užkelti ir sulankstyti atgal. Dabar berods tiesiog naudoja išlankstomas rampas, kuriomis neįgaliojo vėžimėlį užstumia kelionės palydovai. Vaikų vėžimėlius ir sunkius lagaminus keleiviai turi užsikelti patys.
Bet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.
- 6 patinka
Comment
-
Teko sudalyvauti traukinio pristatyme - ekskursijoj. Dėl kėdžių LTG atstovas pasakojo, kad 2 klasėje yra įrengtos 1 klasės kėdės, ko paprastai niekas neužsakinėja, tai su gamintoju teko smarkiai dėl to derintis. Pirmos klasės išskirtinumui pasirinktos kitokios spalvos medžiagos ir įrengtas palydovo iškvietimo mygtukas.
Tos kėdės tikrai patogios, turi individualų apšvietimą ir padėties reguliavimą, kur galima sėdimąją dalį prisistumti arčiau staliuko ir atitinkamai nugara pasidaro nuožulnesnė. Labai akcentavo dėmesį erdvumui ir atstumui tarp kėdžių. Apskritai, pasak atstovo, didelis dėmesys buvo skiriamas komfortui ir keleivio patirčiai. Keliamas tikslas visų pirma pervilioti keliaujančius automobiliais, o ne autobusais.
Paklausus apie kitas kryptis, tai paminėjo, kad tokie kaip pristatytas traukinys kursuos Vilnius - Klaipėda maršrutu. Tuo tarpu Kaunas - Šiauliai ir Vilnius - Marcinkonys maršrutams skirti traukiniai bus paprastesni (pvz kėdžių išdėstymas 3+2) ir trumpesni.
Taip pat minėjo, kad paleidus visus naujus traukinius, Turmanto kryptį aptarnaus Pesos ir tada LTG planuoja pratęsti maršrutą iki Daugpilio, kas iki šiol nepadaryta tik dėl to kad tarptautinį maršrutą nedera vykdyti su senoviniais DR1A traukiniais.
- 8 patinka
Comment
-
Planuoja ir pradeda. Prisėsiu kurią dieną postą surašyt apie taiParašė felar Rodyti pranešimąBet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.
- 2 patinka
Comment
-
550mm yra keliose stotyse Lietuvoje, pvz. Mockavoje Pesa sustoja viename lygyje.Parašė DKL Rodyti pranešimąRenginyje nugirdau diskusiją, kad traukiniai specialiai pritaikyti ir 200 ir 550 mm platformoms. Kadangi 550 šiuo metu niekur nėra, vadinasi planuose kad kažkada atsirastų
Stočių sarašas su perono aukščiais 113 psl.:
https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru..._projektas.pdf
- 1 patinka
Comment
Comment