Koks maždaug skaičius traukinių turės būti rezervuotas kaip negalimas naudoti (rezervas, techninė priežiūra, gedimai ir pan.)? Ir kas tada lieka tvarkaraščiams dažnio ir sąstatų dydžio požiūriu? Ar gali realiai gautis ~8 traukinių poros per dieną, įskaitant bent vieną iš dviejų traukinių?
Yra labai neblogas pavyzdys Europoje, kur nedidelėje, panašaus išsivystymo lygio ir pajamų, šalyje tarp panašaus dydžio ir svarbos miestų traukinių tvarkaraštis atrodo maždaug taip: traukiniai praktiškai visą dieną vaikšto kas valandą tuo pačiu metu į kiekvieną pusę, viso 16 traukinių porų per dieną tarp 4 ryto ir 11 vakaro. Atstumas ir kelionės laikas taip pat daugmaž panašūs į Vilnius-Klaipėda. Esminis skirtumas - dažnis ir taktinis tvarkaraštis, kurio LTG vis dar bijo kaip velnias kryžiaus, ir neaišku, kodėl

Yra labai neblogas pavyzdys Europoje, kur nedidelėje, panašaus išsivystymo lygio ir pajamų, šalyje tarp panašaus dydžio ir svarbos miestų traukinių tvarkaraštis atrodo maždaug taip: traukiniai praktiškai visą dieną vaikšto kas valandą tuo pačiu metu į kiekvieną pusę, viso 16 traukinių porų per dieną tarp 4 ryto ir 11 vakaro. Atstumas ir kelionės laikas taip pat daugmaž panašūs į Vilnius-Klaipėda. Esminis skirtumas - dažnis ir taktinis tvarkaraštis, kurio LTG vis dar bijo kaip velnias kryžiaus, ir neaišku, kodėl

Comment