2011m. rugsėjo 28 d. vakarą būdamas Mauručiuose stebėjau važiuojantį traukinį kaliningradas-Charkovas. Siurprizą padarė jo sutrumpėjimas iki 7 vagonų (po vasaro sezono gal ir suprantamas). Septyni vagonai atrodytų nemažai, bet kai tik trys Charkovo, trys Gomelio ir vienas dar kažkoks, tada prisimeni nuo 2006 iki 2008.05. iš tiek pat vagonų TEP-o vežiotą Vilnius-Šeštokai.
Rugsėjo vakarą Kaune traukinį Kaliningradas-Charkovas pamačiau su dviem BS-ais (TEP70BS) priekyje. Pagalvojau, nejaugi vienas BS-as septynių vagonų nepatraukia? bet buvo įdomiau, iš kur tas antras BS-as parvažiuoja. Pr tada prisiminiau, kad tą dienąpaskutinį kartą 2011m vasaros sezone per Leituvą varžavo RŽD keleivinis traukinys iš Čeliabinsko į Kaliningradą. Taigi, jį iš Vilniaus į Nesterovą nuvežęs LG vilkikas sugrįžo su "charkoviniu'. Anksčiau grįžtio nebuvo su kuo (traukiniai į Sankt.peterburgą ir "Gintaras" į maskvą tą dieną nevažiavo, o kad TEP-o nepaleido vieno, yra gerai).
311/312 traukinio sudetyje dabar pastoviai 4 vagonai i Charkova ir 3 i Gomeli, nebeliko prikabinamu vagonu i Sevastopoli, Bresta...
2011m. rugsėjo 28 d. vakarą būdamas Mauručiuose stebėjau važiuojantį traukinį kaliningradas-Charkovas. Siurprizą padarė jo sutrumpėjimas iki 7 vagonų (po vasaro sezono gal ir suprantamas). Septyni vagonai atrodytų nemažai, bet kai tik trys Charkovo, trys Gomelio ir vienas dar kažkoks, tada prisimeni nuo 2006 iki 2008.05. iš tiek pat vagonų TEP-o vežiotą Vilnius-Šeštokai.
Rugsėjo vakarą Kaune traukinį Kaliningradas-Charkovas pamačiau su dviem BS-ais (TEP70BS) priekyje. Pagalvojau, nejaugi vienas BS-as septynių vagonų nepatraukia? bet buvo įdomiau, iš kur tas antras BS-as parvažiuoja. Pr tada prisiminiau, kad tą dienąpaskutinį kartą 2011m vasaros sezone per Leituvą varžavo RŽD keleivinis traukinys iš Čeliabinsko į Kaliningradą. Taigi, jį iš Vilniaus į Nesterovą nuvežęs LG vilkikas sugrįžo su "charkoviniu'. Anksčiau grįžtio nebuvo su kuo (traukiniai į Sankt.peterburgą ir "Gintaras" į maskvą tą dieną nevažiavo, o kad TEP-o nepaleido vieno, yra gerai).
Rugpjūčio mėnesį dažnau teko būti prie Kauno-Kybartų geležinkelio.
Ir kažkaip nepastebėjau atvejo, kada "kaliningradinį" keleivinį traukinį trauktų šilumvežis M62. Kiek mačiau - vis TEP70, TEP70BS arba TEP60.
Gal būt galima daryti išvadą, kad Lietuvos geležinkeliams TEP-ų netrūksta...
Rugsėjo mėnesį "kaliningradinių" traukinių eismas praretės, tada jų vilkikų reikės dar mažiau.
Įdomi situacija aprašyta. Man iškilo 3 klausimai:
1. Kodėl TEP-ą paleido į Vilnių vieną, o ne krovininio traukinio (kurie tikriausiai buvo) sudėtyje? Būtų sutaupyta kažkiek kuro ir vienas traukinio maršrutas (nereikėtų sudarinėti).
2. Kodėl TEP-ą paleido per Kauno stotį, o ne per užtvanką?
...
Klaisimai tikriausiai be atsakymų...
Kelias dieans 19-20h buvau Kauno geležinkelio stotyje. TEP-as be vagonų nepravažiuodavo...
Rugpjūčio 3 d. vakarą buvau Kazlų Rūdoje. Pravažiavo vakarinis traukinys Kybartai-Kaunas, 15 min. įkandin jo - TEP-60, toks šviesiai raudonas ir labai apšiuręs (kaip temoje apie turistinius traukinius minėta apie turistinį traukinį, iš Vilniaus į Šeštokų važiavusį liepos 17 d). Matyt, iš Vilniaus į Nesterovą RŽD traukinį Nr79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas nuvežęs TEP-as jau grįžta per HES-ą.
Rugpjūčio 4 d. paryčiui traukinys Charkovas-Kaliningradas važiavo su dviem vilkikais - TEP70 ir šviesiai raudonas TEP-60. Ar TEP-60 buvo tas pats, kur išvakarėse grįžo į Vilnių, neįžiūrėjau. Bet manau, kad tas pats, kadangi TEP-ų60 Lietuvoje ir taip mažai likę, o juo labiau - šviesiai raudonų ir taip buvo nedaug. Tai klyla klausimas: kam be vagonų grįžti ir vėl rezervu važiuoti, jei galima likti nakvoti Nesterove arba Kybartuose? Žinoma, LG keleivininkams "galvų neskauda" - TEPų pasivažinėjimo be vagonų išlaidas lengva nurašyti keleivių vežiojimo sąskaita.
Rugpjūčio 4 d. rytą RŽD traukinį "Gintaras" Maskva-Kaliningradas iš Vilniaus į Nesterovą traukė "BS"-as (TEP70BS).
Komentuoti: