Parašė Raptor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė JohnGal kas nors iš railfanų gali patikslinti, kiek šiuo metu dar naudojama TEP60 šimlumvežių ir kiek ilgai juos numatoma eksploatuoti?
Be to, net ir LG baigus TEP60 eksploataciją, jų dar bus galima pamatyti Vilniuje, atvažiuojančių iš Vitebsko depo su traukiniu Nr. 79 S.Peterburgas - Kaliningradas.
Komentuoti:
-
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąO tai negali iš visų surinkti vieną pilnai važiuojantį ir dar atsarginių dalių pasilikti ? Kitus palikti kaip muziejinius, o dar kitus parduoti kam nors arba į laužą.
Įdomu ar yra bandyta rašyti transporto muziejams Europoje ar JAV ... gal atsirastų koks susidomėjimas ?
del muziejaus ir ar buvo bandymas juos parduoti i uzsieni nezinau, itariu kad tokiu minciu nera LG ir nebus, bet negaliu 100 proc.teigti, forume yra dalyviu kurie siuo klausimu gali visus labiau apsviesti, bet forumietis kelias dienas tylimatomai isvaziavo kazkur
Paskutinis taisė VLRD-1; 2010.09.08, 22:29.
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąaisku, kad neremontuos, nes ju remontas butu grynas pinigu plovimas. juk detaliu siam lokomotyvui jau simtas metu nebegamina
Įdomu ar yra bandyta rašyti transporto muziejams Europoje ar JAV ... gal atsirastų koks susidomėjimas ?
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimą"Pod zaborom". Kažin, ar remontuos, greičiau lauks pardavimo į metalo laužą ir supjaustymo.
Komentuoti:
-
Baigta, TEP60-tieji su gamykline dažymo schema pasitraukė iš tarnybos. Kaip ir ne per seniausiai pasitraukę iš gyvųjų tarpo 0202, 0284, 0286, 0287 ir 0993, šie ilgainiui liks tik mūsų atmintyje, nuotraukose ir vaizdo įrašuose.
TEP60-0927 vienoje paskutiniųjų kelionių. 2010-08-28, traukinys Kaliningradas-Maskva G30 (19 vagonų), Paneriai.
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.09.08, 21:30.
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimącia arba 0926 arba 0923.. jau siandien tikrai 0927 ir 0992 sukabino ir pastate i laukiancius ER-3 (pagal paros suvestine)
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąParovozo galerijoje, komentaruose parasyta, kad nuo 2010-09-05 TEP60-0927 ir TEP60-0992 nusalinti nuo darbo pagal nuo paskutinio remonto nuvaziuota kilometraza ir bus nurasyti. Ar nepritruks LG keleiviniu silumveziu?
pritruks, bus priversti duoti Siemensus
Komentuoti:
-
Parovozo galerijoje, komentaruose parasyta, kad nuo 2010-09-05 TEP60-0927 ir TEP60-0992 nusalinti nuo darbo pagal nuo paskutinio remonto nuvaziuota kilometraza ir bus nurasyti. Ar nepritruks LG keleiviniu silumveziu?
Komentuoti:
-
Vakar apie 20:25h iš daugpilio puses pravažiavo pro Dūkšta M62 su prikabintu TEP70BS,matyt po remonto nudažytas naujai gražus buvo žiuretijokios juodos spalvos ant stogo nebuvo nuo dumu..
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVažiuoja. Antradienį vakare mačiau važiuojantį su traukiniu į S. Peterburgą.
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąpapildysiu kolega - sukeisti vietomis krumpliaracius tam kad pakeisti perdavimo skaiciu reduktoriuje, t.y. padidinti perdavimo koeficienta ir padidinti greiti, tuo sumazinus sukimo momenta.
Komentuoti:
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąKeista,jau penkta diena nematyti TEP60,važuoja tik TEp70 ir Tep70BS....
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąER20CF lokomotyvas suprojektuotas taip, kad jį paversti keleiviniu nėra sudėtinga. Jame įdiegtos visos keleiviniam traukiniui būtinos sistemos. Norint jį pritaikyti keleiviniam eismui, būtina instaliuoti keleiviniam lokomotyvui pritaikytą traukos charakteristiką ir sukeisti vietomis keletą traukos reduktoriaus krumpliaračių. Skirtingai nuo M62 šilumvežio, kur traukos reduktorių sudaro tik du krumpliaračiai, ER20CF lokomotyvo sukimo momentas nuo traukos variklio aširačiui perduodamas per penkis krumpliaračius.
Komentuoti:
Komentuoti: