Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Kelintų jie metų?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    LDZ (jau buvę) lokomotyvai TEP70-0235 ir -0249 Viniaus depe.





    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tokiu pavidalu užkurs, ar rimtesni darbai numatyti?
    Teoriskai, atlikus TO-5 berods (iskonservavimas), turetu uzsikurti.
    Bet labai abejotina.
    Pas latvius stoevjo rezerve ne vienus metus

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tokiu pavidalu užkurs, ar rimtesni darbai numatyti?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė doncius Rodyti pranešimą
    Vakar 12val tokius du latviškus šilumvežius mačiau Radviliškio stotyje, tikriausiai Radviliškis juos remontuos.
    Jau stovi Vilniuje, depe.

    Komentuoti:


  • doncius
    replied
    Vakar 12val tokius du latviškus šilumvežius mačiau Radviliškio stotyje, tikriausiai Radviliškis juos remontuos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Čia TEP70-0235 2011 m. Rezeknėje.


    http://trainpix.org/photo/23888/

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    LG iš latvių nusipirko 2 TEP'us - 0235 ir 0249.
    Сразу минус три тепловоза ТЭП70 на этой неделе на ЛДЗ.
    ТЭП70-0235, 0249 проданы в Литву. Долгое время стояли по Даугавпилсу, ожидали грузовой в сторону Радвилишек (не так часто их формируют). А уже вчера они были в Радвилах.
    http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=38783#p38783

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    TEM2-996 tampė po depą TEP70BS-(atrodo nukentėjusįjį 004).



    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Lyg tai dar praėjusią žiemą skaičiau apie Rusijos ketinimus sutrumpinti keleivinių traukinių važiavimo trukmę iš Maskvos į Kaliningradą LT/RUS ir LT/BY pasieniuose pasienio ir muitinės patikros procedūras abiejų šalių pareigūnams atliekant kartu (dabar Nesterove ir Kybartuose RŽD keleiviniai traukiniai prastovi po 40 minučių). LT/RUS pasienyje tai daryti siekiama Kybartuose. Iš tikrųjų, Kybartų stotis tam tinkamesnė. Tada Nesterove traukinys stabtelėtų trumpam, ir lokomotyvai būtų keičiami Kybartuose (RŽD keleiviniai lokomotyvai(TEP-ai) atvažiuotų į Kybartus.
    Iki rugpjūčio 15 d. buvo vykdomas eksperimentas. Ar vėliau vėl iki Kybartų važinės RŽD TEP70, priklausys nuo pačios įmonės (RŽD) ir pasienio tarnybų padarytų išvadų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Gal "Parovozo" nuotraukoje užfiksuota didžio kelio pradžia?
    Po ta nuotrauka yra toks komentaras:
    7.VIII.2012
    Одна из первых поездок калининградских ТЭП70 до станции Кибартай. Пока 3 подвязки -- RUNAWAYTRAIN , 00:30

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Lyg tai dar praėjusią žiemą skaičiau apie Rusijos ketinimus sutrumpinti keleivinių traukinių važiavimo trukmę iš Maskvos į Kaliningradą LT/RUS ir LT/BY pasieniuose pasienio ir muitinės patikros procedūras abiejų šalių pareigūnams atliekant kartu (dabar Nesterove ir Kybartuose RŽD keleiviniai traukiniai prastovi po 40 minučių). LT/RUS pasienyje tai daryti siekiama Kybartuose. Iš tikrųjų, Kybartų stotis tam tinkamesnė. Tada Nesterove traukinys stabtelėtų trumpam, ir lokomotyvai būtų keičiami Kybartuose (RŽD keleiviniai lokomotyvai(TEP-ai) atvažiuotų į Kybartus.
    Gal "Parovozo" nuotraukoje užfiksuota didžio kelio pradžia?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    RŽD TEP'ai pastebėti Kybartuose.
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijos TEP'ai iki Vilniaus, o RŽD tik krovininiai iki Kybartų iš Kaliningrado.

    Komentuoti:


  • pashkiss
    replied
    Tai RŽD TEP'ai gal iki Vilniaus ar toliau davažiuoja?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užvakar mačiau pro Kauno stotį rezervu grįžtantį į Vilnių TEP70. Irgi pagalvojau, o kodėl ne per HE.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Šiandien (rugsėjo 13 d.) ~6:00h ryto per Kauno geležinkelį važiavoTEP70 su RŽD greituoju keleiviniu traukiniu Nr.29 "Gintaras" Maskva-Kaliningradas.
    Kauno geležinkelio stotyje TEP-ą pamatyti neįprasta, kadangi tranzitiniai RŽD traukiniai Kauną apvažiuoja per HES-ą, Rokus. Kodėl šį kartą traukinys važiavo per patį Kauną, supratimo neturiu. Gal lėmė atsitiktinumas, o gal geležinkelyje Palemonas-Rokai-Jiesia vyksta kokie darbai?
    Beje, pastabėjau, kad pro Kauną važiuojant RŽD keleiviniam traukiniui iš Vilniaus atvykę elektriniai traukiniai (nesvarbu - dviaukščiai ar senieji ER9M) nestatomi pirmajame kelyje - matyt, jis rezervuojamas RŽD traukiniui, jei jis būtų nukreiptas per Kauno stotį (kitu laiku eleitriniai traukiniai pirmame kelyje statomi drąsiai). Tokią "rezervaciją" nesunku pastebėti ir dėl jau nevažinėjančio Ukrainos-Baltarusijos traukinio Kaliningradas-Charkovas.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Wow, 2,13mln Lt vien už nenaujo šilumvežio atstatymą (remontą)? Ar šilumvežis buvo draustas? Ar čia tas pats, kuris pervažoje su lengvuoju automobiliu susidūrė?
    Metų pradžioje su furgonu ties Lukšiais susidūrė. Tuomet žuvo furgono vairuotojas iš Rusijos.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    1) iki 2009 m. gruodžio 10 d. - 500 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 1 000 eurų dėl neturtinės žalos) ir 100 000 eurų dėl žalos turtui;
    *2) nuo 2009 m. gruodžio 11 d. iki 2012 m. birželio 10 d. - 2 500 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 2 500 eurų dėl neturtinės žalos) ir 500 000 eurų dėl žalos turtui;
    *3) nuo 2012 m. birželio 11 d. - 5 000 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 5 000 eurų dėl neturtinės žalos) ir 1 000 000 eurų dėl žalos turtui.
    Taip, kad padengs didžiąją dalį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikriausiai kad buvo. Bet to automobilio draudimas, jei buvo draustas, padengs apie berods 250 tūkst.

    Komentuoti:

Working...
X