1990 ir 1991.
Beje, tuo laiku ПБЛТ gavo 25 TEP70, po turto dalybų 1992 metais visi liko LDZ. Tiesa, vienas iš jų (0253), po avarijos 1991 gruodį, vėliau buvo nurašytas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Teoriskai, atlikus TO-5 berods (iskonservavimas), turetu uzsikurti.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTokiu pavidalu užkurs, ar rimtesni darbai numatyti?
Bet labai abejotina.
Pas latvius stoevjo rezerve ne vienus metus
Komentuoti:
-
Jau stovi Vilniuje, depe.Parašė doncius Rodyti pranešimąVakar 12val tokius du latviškus šilumvežius mačiau Radviliškio stotyje, tikriausiai Radviliškis juos remontuos.
Komentuoti:
-
Vakar 12val tokius du latviškus šilumvežius mačiau Radviliškio stotyje, tikriausiai Radviliškis juos remontuos.
Komentuoti:
-
LG iš latvių nusipirko 2 TEP'us - 0235 ir 0249.
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=38783#p38783Сразу минус три тепловоза ТЭП70 на этой неделе на ЛДЗ.
ТЭП70-0235, 0249 проданы в Литву. Долгое время стояли по Даугавпилсу, ожидали грузовой в сторону Радвилишек (не так часто их формируют). А уже вчера они были в Радвилах.
Komentuoti:
-
Iki rugpjūčio 15 d. buvo vykdomas eksperimentas. Ar vėliau vėl iki Kybartų važinės RŽD TEP70, priklausys nuo pačios įmonės (RŽD) ir pasienio tarnybų padarytų išvadų.Parašė Vitas Rodyti pranešimąLyg tai dar praėjusią žiemą skaičiau apie Rusijos ketinimus sutrumpinti keleivinių traukinių važiavimo trukmę iš Maskvos į Kaliningradą LT/RUS ir LT/BY pasieniuose pasienio ir muitinės patikros procedūras abiejų šalių pareigūnams atliekant kartu (dabar Nesterove ir Kybartuose RŽD keleiviniai traukiniai prastovi po 40 minučių). LT/RUS pasienyje tai daryti siekiama Kybartuose. Iš tikrųjų, Kybartų stotis tam tinkamesnė. Tada Nesterove traukinys stabtelėtų trumpam, ir lokomotyvai būtų keičiami Kybartuose (RŽD keleiviniai lokomotyvai(TEP-ai) atvažiuotų į Kybartus.
Komentuoti:
-
Po ta nuotrauka yra toks komentaras:Parašė Vitas Rodyti pranešimąGal "Parovozo" nuotraukoje užfiksuota didžio kelio pradžia?
7.VIII.2012
Одна из первых поездок калининградских ТЭП70 до станции Кибартай. Пока 3 подвязки -- RUNAWAYTRAIN , 00:30
Komentuoti:
-
Lyg tai dar praėjusią žiemą skaičiau apie Rusijos ketinimus sutrumpinti keleivinių traukinių važiavimo trukmę iš Maskvos į Kaliningradą LT/RUS ir LT/BY pasieniuose pasienio ir muitinės patikros procedūras abiejų šalių pareigūnams atliekant kartu (dabar Nesterove ir Kybartuose RŽD keleiviniai traukiniai prastovi po 40 minučių). LT/RUS pasienyje tai daryti siekiama Kybartuose. Iš tikrųjų, Kybartų stotis tam tinkamesnė. Tada Nesterove traukinys stabtelėtų trumpam, ir lokomotyvai būtų keičiami Kybartuose (RŽD keleiviniai lokomotyvai(TEP-ai) atvažiuotų į Kybartus.Parašė Zorro Rodyti pranešimąRŽD TEP'ai pastebėti Kybartuose.
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Gal "Parovozo" nuotraukoje užfiksuota didžio kelio pradžia?
Komentuoti:
-
-
Baltarusijos TEP'ai iki Vilniaus, o RŽD tik krovininiai iki Kybartų iš Kaliningrado.
Komentuoti:
-
Užvakar mačiau pro Kauno stotį rezervu grįžtantį į Vilnių TEP70. Irgi pagalvojau, o kodėl ne per HE.
Komentuoti:
-
Šiandien (rugsėjo 13 d.) ~6:00h ryto per Kauno geležinkelį važiavoTEP70 su RŽD greituoju keleiviniu traukiniu Nr.29 "Gintaras" Maskva-Kaliningradas.
Kauno geležinkelio stotyje TEP-ą pamatyti neįprasta, kadangi tranzitiniai RŽD traukiniai Kauną apvažiuoja per HES-ą, Rokus. Kodėl šį kartą traukinys važiavo per patį Kauną, supratimo neturiu. Gal lėmė atsitiktinumas, o gal geležinkelyje Palemonas-Rokai-Jiesia vyksta kokie darbai?
Beje, pastabėjau, kad pro Kauną važiuojant RŽD keleiviniam traukiniui iš Vilniaus atvykę elektriniai traukiniai (nesvarbu - dviaukščiai ar senieji ER9M) nestatomi pirmajame kelyje - matyt, jis rezervuojamas RŽD traukiniui, jei jis būtų nukreiptas per Kauno stotį (kitu laiku eleitriniai traukiniai pirmame kelyje statomi drąsiai). Tokią "rezervaciją" nesunku pastebėti ir dėl jau nevažinėjančio Ukrainos-Baltarusijos traukinio Kaliningradas-Charkovas.
Komentuoti:
-
Metų pradžioje su furgonu ties Lukšiais susidūrė. Tuomet žuvo furgono vairuotojas iš Rusijos.Parašė Wycka Rodyti pranešimąWow, 2,13mln Lt vien už nenaujo šilumvežio atstatymą (remontą)? Ar šilumvežis buvo draustas? Ar čia tas pats, kuris pervažoje su lengvuoju automobiliu susidūrė?
Komentuoti:
-
Taip, kad padengs didžiąją dalį.1) iki 2009 m. gruodžio 10 d. - 500 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 1 000 eurų dėl neturtinės žalos) ir 100 000 eurų dėl žalos turtui;
*2) nuo 2009 m. gruodžio 11 d. iki 2012 m. birželio 10 d. - 2 500 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 2 500 eurų dėl neturtinės žalos) ir 500 000 eurų dėl žalos turtui;
*3) nuo 2012 m. birželio 11 d. - 5 000 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 5 000 eurų dėl neturtinės žalos) ir 1 000 000 eurų dėl žalos turtui.
Komentuoti:




Komentuoti: