Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTokiu pavidalu užkurs, ar rimtesni darbai numatyti?
Bet labai abejotina.
Pas latvius stoevjo rezerve ne vienus metus
Komentuoti:
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąVakar 12val tokius du latviškus šilumvežius mačiau Radviliškio stotyje, tikriausiai Radviliškis juos remontuos.
Komentuoti:
-
Vakar 12val tokius du latviškus šilumvežius mačiau Radviliškio stotyje, tikriausiai Radviliškis juos remontuos.
Komentuoti:
-
LG iš latvių nusipirko 2 TEP'us - 0235 ir 0249.
Сразу минус три тепловоза ТЭП70 на этой неделе на ЛДЗ.
ТЭП70-0235, 0249 проданы в Литву. Долгое время стояли по Даугавпилсу, ожидали грузовой в сторону Радвилишек (не так часто их формируют). А уже вчера они были в Радвилах.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąLyg tai dar praėjusią žiemą skaičiau apie Rusijos ketinimus sutrumpinti keleivinių traukinių važiavimo trukmę iš Maskvos į Kaliningradą LT/RUS ir LT/BY pasieniuose pasienio ir muitinės patikros procedūras abiejų šalių pareigūnams atliekant kartu (dabar Nesterove ir Kybartuose RŽD keleiviniai traukiniai prastovi po 40 minučių). LT/RUS pasienyje tai daryti siekiama Kybartuose. Iš tikrųjų, Kybartų stotis tam tinkamesnė. Tada Nesterove traukinys stabtelėtų trumpam, ir lokomotyvai būtų keičiami Kybartuose (RŽD keleiviniai lokomotyvai(TEP-ai) atvažiuotų į Kybartus.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąGal "Parovozo" nuotraukoje užfiksuota didžio kelio pradžia?
7.VIII.2012
Одна из первых поездок калининградских ТЭП70 до станции Кибартай. Пока 3 подвязки -- RUNAWAYTRAIN , 00:30
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąRŽD TEP'ai pastebėti Kybartuose.
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Gal "Parovozo" nuotraukoje užfiksuota didžio kelio pradžia?
Komentuoti:
-
-
Baltarusijos TEP'ai iki Vilniaus, o RŽD tik krovininiai iki Kybartų iš Kaliningrado.
Komentuoti:
-
Užvakar mačiau pro Kauno stotį rezervu grįžtantį į Vilnių TEP70. Irgi pagalvojau, o kodėl ne per HE.
Komentuoti:
-
Šiandien (rugsėjo 13 d.) ~6:00h ryto per Kauno geležinkelį važiavoTEP70 su RŽD greituoju keleiviniu traukiniu Nr.29 "Gintaras" Maskva-Kaliningradas.
Kauno geležinkelio stotyje TEP-ą pamatyti neįprasta, kadangi tranzitiniai RŽD traukiniai Kauną apvažiuoja per HES-ą, Rokus. Kodėl šį kartą traukinys važiavo per patį Kauną, supratimo neturiu. Gal lėmė atsitiktinumas, o gal geležinkelyje Palemonas-Rokai-Jiesia vyksta kokie darbai?
Beje, pastabėjau, kad pro Kauną važiuojant RŽD keleiviniam traukiniui iš Vilniaus atvykę elektriniai traukiniai (nesvarbu - dviaukščiai ar senieji ER9M) nestatomi pirmajame kelyje - matyt, jis rezervuojamas RŽD traukiniui, jei jis būtų nukreiptas per Kauno stotį (kitu laiku eleitriniai traukiniai pirmame kelyje statomi drąsiai). Tokią "rezervaciją" nesunku pastebėti ir dėl jau nevažinėjančio Ukrainos-Baltarusijos traukinio Kaliningradas-Charkovas.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąWow, 2,13mln Lt vien už nenaujo šilumvežio atstatymą (remontą)? Ar šilumvežis buvo draustas? Ar čia tas pats, kuris pervažoje su lengvuoju automobiliu susidūrė?
Komentuoti:
-
1) iki 2009 m. gruodžio 10 d. - 500 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 1 000 eurų dėl neturtinės žalos) ir 100 000 eurų dėl žalos turtui;
*2) nuo 2009 m. gruodžio 11 d. iki 2012 m. birželio 10 d. - 2 500 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 2 500 eurų dėl neturtinės žalos) ir 500 000 eurų dėl žalos turtui;
*3) nuo 2012 m. birželio 11 d. - 5 000 000 eurų dėl žalos asmeniui (tarp jų 5 000 eurų dėl neturtinės žalos) ir 1 000 000 eurų dėl žalos turtui.
Komentuoti:
-
Tikriausiai kad buvo. Bet to automobilio draudimas, jei buvo draustas, padengs apie berods 250 tūkst.
Komentuoti:
Komentuoti: