Parašė dyko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKada? Gal gi vieną visgi užkūrė, nes striuka su šilumvežiais.
Komentuoti:
-
Atsiprašau už neišmanymą, bet kame ten problemos esmė keičiant tarpvėžės plotį? Negi dėl pusės sprindžio reikia iš pagrindų perdarinėt visą lokomotyvo konstruktyvą?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąvisai kas kita užsakinėti visiškai naują lokomotyvą Vakaruose, nes 1520 mm vėžei niekas keleivinių negamina.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąPrieš mėnesį TEP60 tempė traukinį į Klaipėdą
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąMan sakė pažystamas palydovas jis tai lokomotyvų pavadinimus žino
Tarp kitko - Parovoze yra Kalinigrado geležinkeio TEP70 nuotrauka Kybartuose. Tai kažkos vienetinis reisas ar lietuviški keleiviniai važinėja jau tik iki Kybartų?Paskutinis taisė Aleksio; 2012.08.09, 12:29.
Komentuoti:
-
Man sakė pažystamas palydovas jis tai lokomotyvų pavadinimus žino
Komentuoti:
-
Jis be savo TEP60 negaliSenai jie guli Vilniaus kelyne... Saltas rezervas taip vadinasi mantukai traukinukai.
Komentuoti:
-
Buvo paskelbtas konkursas dėl jų eksploatacijos pratęsimo galimybių. Įdomu, ar jis įvyko ir kokie rezultatai. Jei nustatė, kad neapsimoka, tai ir neprikelinės. Jei nustatė, kad visgi dar verta, tai tolimesnis jų likimas priklausys nuo LG valdžios sprendimo.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGal kartais turite kas žinių dėl TEP60 likimo ? Yra gandų kad jie bus remotorizuojami ar remontuojami .... Patvirtinkite kas nors...
Komentuoti:
-
Suomijoje beveik visas geležinkelio tinklas kur keliauja keleiviniai vagonai elektrifikuotas. Taigi pagrinde naudojami elektrovežiai. Keliais atvejais kai kuriuos naktinius traukinius į šiaurę iki galinės stoties, kur dar nėra elektrifikacijos, datempia šilumvežiai labiau panašūs į manevrinius nei magistralinius. Taip kad suomiams keleiviniai šilumvežiai nereikalingi.
Komentuoti:
-
Vėžės plotis dar ne viskas. Suomijoje visai kiti standartai, techniniai reikalavimai ir t.t. Žinoma, adaptuoti Suomijai skirtą lokomotyvą galbūt ir būtų paprasčiau bei pigiau. Bet tik galbūt. Nes techninė pusė tai viena, o biurokratinė dalis gali kainuoti daugiau, nei techninė adaptacijos pusė.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG niekada nepirks 10 keleivinių lokomotyvų iš karto. Nes tam nėra poreikio. Be to viena yra pirkti 1 vieną serijinį TEP70BS, o visai kas kita užsakinėti visiškai naują lokomotyvą Vakaruose, nes 1520 mm vėžei niekas keleivinių negamina.
Komentuoti:
-
LG niekada nepirks 10 keleivinių lokomotyvų iš karto. Nes tam nėra poreikio. Be to viena yra pirkti 1 vieną serijinį TEP70BS, o visai kas kita užsakinėti visiškai naują lokomotyvą Vakaruose, nes 1520 mm vėžei niekas keleivinių negamina.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGal kartais turite kas žinių dėl TEP60 likimo ? Yra gandų kad jie bus remotorizuojami ar remontuojami .... Patvirtinkite kas nors...
Komentuoti:
-
Gal kartais turite kas žinių dėl TEP60 likimo ? Yra gandų kad jie bus remotorizuojami ar remontuojami .... Patvirtinkite kas nors...
Komentuoti:
Komentuoti: