Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    LG pirko TEP70 iš Latvijos? Kažkaip lyg ir nebuvo apie tai kalbėta? Kodėl būtent toks variantas?

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Jau nufotografuotas vienas iš Latvijoje pirktų TEP'ų : TEP70-0235

    http://trainspo.com/photo/40634/#photo

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Viena latvi jau maciau nudazyta pagal LG dazymo schema. Stovejo vagonu depo teritorijoje pries keleta dienu

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Čia matyt tas, buvęs latviškas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    004 BS'as gal jau suremontuotas ir dirba? Ar remontuojamas iš latvių nupirktas TEP70? Vienas vis stovi depe, o kito nesimato.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Gali kas primint, po kurio čia įvykio taip apsigadino šitas TEP'as?
    Gal šitas?

    Tragiška avarija Kėdainiuose: vilkikas rėžėsi į traukinį, žuvo vairuotojas

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Gali kas primint, po kurio čia įvykio taip apsigadino šitas TEP'as?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau gal tuoj po remonto pradės dirbti?

    Komentuoti:


  • creativejis
    replied
    TEP70BS 04

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    M62K lokomotyvams su elektropneumatiniais stabdžiais suteiktas papildomas indeksas - EOS. Jis užrašytas ant lentelių (tiksliau pagamintos naujos lentelės) virš brūkšnio. Šonuose tik papildomi lipdukai virš brūkšnio priklijuoti. Taigi, pagal naują tvarką - M62KEOS.

    Komentuoti:


  • audriusktu
    replied
    Šiandien teko iš Vilniaus dienos metu važiuoti traukiniu. Kiek matėsi jau yra nutemptas vienas iš latviškų TEP'ų į remonto dirbtuves. Taip pat nukentėjęs per avariją TEP70 BS 004 jau buvo nudažytas firmine LG, o ne TEP 70 BS spalva. Manau greit šį lokomotyvą pamatysime dirbantį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet juk M62, 2M62 ir ČME3 modernizavo vykusiai. Kodėl turėtų nepavykti TEP70? Jei pavyktų, tai ateityje, kai išdirbs resursą, ir kitus TEP70 modernizuotų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Dar net nepradėtas. Planuoja vieną palikti originaliu, o kitą modernizuoti su MTU varikliu.
    Tik vieną modernizuoti apsidraudimui dėl galimai nepavyksiančio projekto?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar ir konkurso nebuvo. Žodžiu, gal kitų metų pabaigoje jie ir pradės važinėti...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
    Gal jau baigtas TEP'ų remontas ?
    Dar net nepradėtas. Planuoja vieną palikti originaliu, o kitą modernizuoti su MTU varikliu.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    LDZ (jau buvę) lokomotyvai TEP70-0235 ir -0249 Viniaus depe.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Gal jau baigtas TEP'ų remontas ?

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    Parašė doncius Rodyti pranešimą
    Vakar 12val tokius du latviškus šilumvežius mačiau Radviliškio stotyje, tikriausiai Radviliškis juos remontuos.
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jau stovi Vilniuje, depe.
    So where will they be repaired? At VLRD or at DLRR?
    Paskutinis taisė sciff; 2012.11.07, 00:08.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Latviai sau susišlavė geriausią techniką, o liko paskutiniai su kibirais.
    bet uztat sitam forume aukstinami, kaip sugeba gerai vystyti keleiviu vezima gelezinkeliais..

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Latviai sau susišlavė geriausią techniką, o liko paskutiniai su kibirais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    1990 ir 1991.
    Beje, tuo laiku ПБЛТ gavo 25 TEP70, po turto dalybų 1992 metais visi liko LDZ. Tiesa, vienas iš jų (0253), po avarijos 1991 gruodį, vėliau buvo nurašytas.

    Komentuoti:

Working...
X